2023年3月21日 星期二

港燦理財(十六)之復常勇者

鑑於4月都嚟緊,又係魔術師財政年度年結的時候;魔術師見關已通,都係時候返深圳(其實只係羅湖商業城周邊)變身收租仔 - 唔係上門收租,而係打吓簿(好老土,因為當年無實名電話號碼所以無申請網銀),睇吓3年無返過上去,收咗幾多錢而已。

見公司最近唔係太多嘢做,某些巷女電車妹更是想放假就放假,唔理做緊 UAT 定係出 release;魔術師見狀,當然「放假不甘後人」,擇日不如撞日,就今天攞個假返上去望吓。

要 return home,除了身份證同 return home card 之外,當然就係要去申報健康拎黑碼。魔術師就好 old school 咁用電腦網頁版去做(魔術師仲 off screen 撩咗一次鼻,反正啲驗X棒多到過期前都用唔哂):

(圖片來源:出入境健康申报,captured on 20 Mar 2023)

返上去過程都算暢順,但有一個小插曲就係在羅湖站的自動行人帶上,魔術師跟住一個拖篋阿婆,點知去到盡頭個阿婆唔知點解好似發緊夢一直都唔郁,臨急臨忙一時拎唔起個篋,反而連人帶篋打橫滾地葫蘆跌在魔術師腳前,魔術師閃避不及又被絆倒...自動行人帶繼續郁(《死神來了》?),好在後面無人「跟車太貼」無人疊人墥在魔術師身上,然後就有一個阿伯來扶起魔術師同阿婆...

魔術師幫阿婆扶返起個篋,發覺真係好重,都唔知係咪走水貨...搞到咁狼狽真係忍唔住鬧咗句「死廢老」。

去到羅湖商業城間工傷錢莊,發現人頭湧湧唔少講我城方言的「市民」在某些「自動化XX機」前排隊,但由於衣着造型奇特的老弱殘都頗多,結果好多「自動化XX機」旁都有職員「手動」服侍...魔術師暸解完後才知原來是因為換了 return home card 要更新個人資料,又要 Face ID 又要乜又要7,怪唔得班廢老搞唔掂要人幫手。

魔術師打簿就唔使點排隊,發現多咗六位數人仔身家,實在喜出望外。跟住梗係想「走私」啲錢返我城,於是便拎飛排隊 - 服務員告知如果提款超過2萬就要經櫃檯做,隨時都等幾粒鐘。

在羅湖商業城的分行辦事的好處就係職員都識講我城方言(可能都係用來服務巷客都未定),但多數都係阿嬋 look,無乜福利,不過手字真係幾靚嘅!

魔術師趁呢個空檔,就走咗去香格里拉大貓卓越理財搞手續:一就係張 debit card 太殘舊要換,同埋要 activate 返第三方支付,才可以綁定微信女;二就係要拎返個保安編碼器 - 魔術師一向都係由巷貓網銀去蝗貓網銀下載 bank statement,點知最近改到都要用保安編碼器做 two factor authentication;但魔術師的保安編碼器已壞,想要再申請 token 就要用蝗貓網銀直接登入而唔係經巷貓登入。魔術師又唔記得蝗貓登入密碼,要 reset 又要用 token...來來回回幾次,結果都係要親身返上去拎返個保安編碼器至得。

大貓卓越理財的服務就好得多,無乜人排隊,大貓服務員妹妹仔又有啲巷妹味,我城方言比工傷錢莊嬸嬸純正不在講,幫魔術師搞手續時仲忽然間搔腳,話「好多蚊!」(呢間分行是在酒店之內的喎!),仲問同事拎蚊怕水,真係可愛。

搞完手續,又係時候返工傷錢莊,途中見到有塊咁嘅告示牌,叫人唔好拉客同天上掉餡餅有乜關係呢?

但拉客情況最嚴重的是在羅湖關口對出,返而香格里拉對出真係無乜人,個告示好似擺錯位。

魔術師掃碼經微信小程式顯示,過咗成粒鐘先至郁得30人,真係隨時都等多幾粒鐘。魔術師唔再花時間,返去撳機拎兩萬走算數,以後再螞蟻搬家(即係要返多去幾次,做個「復常勇者」),也不學肥媽「挑戰大陸海關」(見伸延閱讀)!

返傷巷亦順利,係要再用微信女揀「出境」再領一次黑碼 - 但大陸關口的掃碼機就頗兒戲,求其一隻好似大X樂的scanner 就算數,真係估佢唔到。

***

伸延閱讀:

肥媽自爆犯法?疑大陸登台賺錢 袋裝XX萬現金返港!網:咁都得?(香港01 2023-02-02)

22 則留言:

  1. 想請問下多左個6位數人仔係經投資定定存多? 港人做內地投資好麻煩,好多野要登記

    回覆刪除
    回覆
    1. 答案本文有提及,即使是新讀者未有爬文,早前謂自願強積金扣稅都有提及。

      刪除
  2. 被cake低咗有冇大礙?喺老人家同細路後面都係離遠啲好。前者除上述意外情況,長者有時會突然企喺度唔郁的(可能係諗緊下一步點做、醒起啲嘢或柏甘遜發作等原因)。細路呢佢哋會忽然向後踢嘅。
    乘行人自動電梯時會刻意留幾級先踏上去或落去,好多時就會有人"涉"喺前面。。。將空位填滿。啲人雖則係24小時都咁趕,不過安全意識都要有。
    有次我真係試過搭向上的行人自動電梯時,前面個人(好似係中年)又係如你講嗰個亞婆咁攞住嘢到電梯頂冇反應。好彩當時唔係人塞到滿晒兼左面冇人,我亦預留咗足夠空位喺前面所以走到位。我後面都重有人的。嗰次冇釀成意外真係靠平時有安全意識,唔止好彩咁簡單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有段時間我好驚踏上塞滿人的行人自動電梯。
      第二日反應開始慢我會改搭升降電梯。

      刪除
    2. // 乘行人自動電梯時會刻意留幾級先踏上去或落去

      金石良言!
      以前我自己趕時間時也會在自動電梯橫衝直撞,現在想起也覺危險。

      刪除
    3. 謝謝C讚賞。似乎現在你/妳已悠閒唔急趕地生活,可喜。☺

      刪除
    4. //可能係諗緊下一步點做、醒起啲嘢或柏甘遜發作等原因

      好彩後面無人壓埋嚟,所以無受傷,否則都唔應夠商業城行去香格里格來回。

      我成日都唔明啲人踩人事年多數都係因為「有人跌倒」。心諗無端端點會跌倒?可能真係好多人行路唔專注,心不在焉。

      刪除
    5. 今早戴住冇開的耳筒,思考緊你呢單懸案。
      個篋入面有不可告人的秘密:大清早少啲人在街上冇咁容易被發現、好重重到佢能力處理唔到都要強行運輸、案主心不在焉諗緊點折單棘手嘢、單身行事唔可以搵人幫手。屍?巨額現金?黃金?(播:電影Sherlock holmes音樂)
      亞婆跌倒後冇神情慌亂,上面亂咁估唔多成立。一則佢平時凡事唔靠人或者佢根本冇人可以依靠。

      "我成日都唔明啲人踩人事件"
      興奮或突發事引起恐慌,例如見到心儀偶像(萬千少女見到魔術師真身)或有震耳巨響甚至有嘢著火燒到嚟、兇徒攞住刀槍追殺、高跟鞋、左腳cake右腳。事發後多數有好多甩咗嘅鞋。
      唔去人多擠迫地方便唔會發生在某人身上。
      點解會係嗰班人喺事發現場。

      刪除
    6. //戴住冇開的耳筒

      扮聽歌偷聽人講嘢的好計謀。

      //一則佢平時凡事唔靠人或者佢根本冇人可以依靠。

      咁我將來都好可能係咁,嗚嗚!

      //唔去人多擠迫地方便唔會發生在某人身上。

      無錯,所以我免得過都唔去趁墟。

      刪除
  3. 其實網上理財真係值得搞但點樣做好風險管理係另一個問題。 香港網上理財有得set 比唔比轉錢比人。呢樣先平衡到風險同方便程度。

    Ps 而家CFA改制話唔洗學 time value of money. 魔兄點睇?我覺得好似最重要既財商都唔講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸銀行(.com.cn)嗰啲網銀我未用過。難以置評。

      time value of money 係最基本的財務知識,計親 cashflow 都要用到,係咪太基本所以唔需要「學」,係 default assume 咗你識 ?

      刪除
  4. //叫人唔好拉客同天上掉餡餅有乜關係呢?

    佢係叫人唔好信拉客仔,「不會掉餡餅」係話點會有拉客仔口中的著數(例如車費平一大截)

    //魔術師掃碼經微信小程式顯示,過咗成粒鐘先至郁得30人,真係隨時都等多幾粒鐘

    其實搭一個地鐵站既分行就會少好多人,我早兩個禮拜去國貿站附近既建行完全唔使排隊,即使來補資料的港人都唔少...當然能講粵語的客服就不一定能提供了

    回覆刪除
    回覆
    1. //拉客仔

      原來係「拉客」仔,唔係拉「客仔」,我誤會了 XD

      //我早兩個禮拜去國貿站附近既建行完全唔使排隊
      //當然能講粵語的客服就不一定能提供了

      係㗎。如果淨係提款會比較易;好似去大貓咁又拎 token 又 reset account 就有個識講我城方言的服務員會比較好。

      刪除
    2. 天上不會掉餡餅,主動拒絕拉客仔

      "掉"對"拉","餡餅"對"客仔",第一眼都好似魔兄咁解讀,仲以為喺話啲市民/客仔好醒目,唔再喺水魚(餡餅),唔好再去拉客仔喇,不過咁解"主動拒絕"又唔喺好通XD

      刪除
    3. //"掉"對"拉","餡餅"對"客仔",第一眼都好似魔兄咁解讀

      哈哈,正解!我都係咁諗,所人先睇唔明。

      刪除
  5. // 魔術師閃避不及又被絆倒...自動行人帶繼續郁

    希望魔術師兄沒有受傷。保重保重!


    // 搞到咁狼狽真係忍唔住鬧咗句「死廢老」。

    好似唔係幾好:(。 心裏鬧好啲。


    // 發現多咗六位數人仔身家

    恭喜!


    // 同埋要 activate 返第三方支付,才可以綁定微信女

    請問甚麼是「微信女」?谷歌搜尋結果多數關於騙案。

    回覆刪除
    回覆
    1. //希望魔術師兄沒有受傷。保重保重!
      +1
      //請問甚麼是「微信女」?
      wechat pay
      -z

      刪除
    2. //希望魔術師兄沒有受傷。保重保重!

      自從整傷腳後,好多嘢我都就住嚟。

      //好似唔係幾好:(。 心裏鬧好啲。

      有時真係忍唔到。大朝早拎咁重嘢過閼做乜?

      //wechat pay

      正解。支付佬同微信女是一對的。

      刪除
  6. 下次去第2個口岸過關? 羅湖好舊又好細,D廢老用

    回覆刪除
    回覆
    1. 屯門去上水有巴士又有亡命小巴,羅湖商業城同香格里拉又近火車站,我都係貪方便啫。

      刪除
    2. 咁又係,最緊要方便
      琴日我老闆講起大6的手機,銀行等
      佢話自己都讀過書都識字,都攪唔掂大陸既銀行,佢被凍結左
      我叫佢由申請手機號再出發^^" 始終2邊的制度唔同,所以要跟返果邊玩法

      刪除
    3. //我叫佢由申請手機號再出發

      我依家得個「智2通」大陸電話號碼,係就係做咗實名登記,但就未試過用來做銀行服務。

      https://www.smartone.com/tc/value_added_services/7star_services/easy_number/service.jsp

      簡單又方便
      簡 單 於 手 機 啟 動 , 並 上 載 文 件 完 成 實 名 登 記 , 約 2 天 便 可 使 用 內 地 電 話 號 碼
      方 便 登 記 國 內 服 務# , 綁 定 銀 行 戶 口 , 隨 時 隨 地 使 用 流 動 支 付 工 具 付 款 、 用 App call 車 、 網 購 等
      可 接 收 及 發 送^ 國 內 短 訊 及 接 聽 來 電 *
      毋 須 換 SIM 咭

      刪除