2017年3月15日 星期三

自續・強積金「懶人包」

早前寫咗篇《強積金「懶人包」》,講話:
魔術師在暈梨個人賬戶的未來供款(自願供款或強積金半自由行,轉咗工又用返暈梨應該唔算因為到時會用返「供款賬戶」)就有可能自動跟咗「懶人策略」了。
果然,日前就收到呢封信:
都好,叫做可以簽返名寄返去就可以唔使無端端被轉做「懶人策略」。不過可能呢啲係「一次性操作」的關係,暈梨寧願人手收信,又或者搞多啲赤霞珠都唔花無謂資源 enhance 個電子平台幫客戶唔使簽名寄信咁麻煩。
點都好喇,魔術師都會簽好寄返去的,但會唔會將有限數的暈梨強積金轉去大貓 consolidate 就月尾再考慮,反正康健護理基金可以 iShares Global Healthcare ETF (IXJ.AMEX) 代替,睇年報兩者持股組合差唔多,但暈梨康健護理基金的開支比率為 1.97%(根據 aastocks),IXJ就只係 0.47%:

(圖片來源:MorningStar IXJ, retrieved on 15 Mar 2017)
都係睇返aastocks,暈梨恆指基金開支比率為 1.04%,而大貓的卻只是 0.87%:
(圖片來源:AA Stocks MPF 匯豐, retrieved on 15 Mar 2017)
雖說話暈梨較多基金(例如債券等)選擇,但如果魔術師主力都只係恆指同康謢的話,呢兩隻都有 replacements,其他基金選擇也只算是末節而已。嗯,咁講法,睇怕魔術師暈梨強積金都怕會被大貓咬掉...
(圖片來源:AA Stocks MPF 宏利, retrieved on 15 Mar 2017)
***
伸延閱讀:
赤霞珠
強積金「懶人包」

沒有留言:

張貼留言