2017年3月8日 星期三

有樓萬事joke(一):有樓有真愛?

好嘞,終於有時間睇咗第一集...其實,都唔係咁爆啫!


第一位出場嘅,當然就係高潮女:

1. 尤記得CCTVB首播時,即將結婚唔知道有無買樓的小妹Y在午飯時睇呢集,睇睇下忽然怒罵:「D,22歲?有無咁X大波呀!」

魔術師失笑,謂:「呢條女,32就似...」
小妹Y:「我覺得佢老過你(魔術師)囉!」
2. 睇返呢位高潮女的profile,佢報稱22歲,畢業5年,讀酒店旅遊?係咪即係剪翅傑青?
3. 又話識過一個愛爾蘭男友,「拍咗好耐拖」(可以有幾耐?),諗住結婚(咁細個?),文化背景唔同(佢梗係只係識用 body language 溝通),買樓結婚靠女人(洋腸不嬲都不善理財,唔信問下塘人)。
4. 「有樓有高潮,有高潮至易啲生仔,女人要在安全的環境安胎」有樓有高潮的原理是有安全感?但係偷情車震打野戰都可以有高潮架喎!夠刺激吖馬!有高潮又同易生仔有乜關係?退一萬步來說,即使有高潮係生仔的必要條件,但有樓唔係有高潮的必要條件,所以受精的一刻是不需要一定在「有樓」的環境下進行的。至於「女人要在安全的環境安胎」,魔術師係同意的。
5. 高潮女話佢對「樓」的定義是「2000零尺,好似何文田恆信園的舊樓都唔錯,雙連單位」,「無樓咪白墥」。魔術師覺得都算 okay 喎,人各有志啫!起碼佢肯接受舊樓;而且一家三至四口加工人,2,000呎算係啱住。不過俾着魔術師就會揀獨立屋嘞,分層結終爭啲貴氣,反正層樓都只係 wish list 而已。
6. 「錢唔係問題,都唔係我俾」高潮女話送層樓俾佢係「誠意金」,魔術師就覺得只係家家在求,佢有本事咪搵個老闆囉。唔明班妄民做乜咁大反應?唔通佢地又想「上馬播種」?
7. 「公猴搶地盤,母猴揀個條件好嘅,繁衍下一代。住嘅洞穴唔可以太細,萬一母猴入到去,公猴入唔到,點算?」魔術師對猴子世界就真係唔多認識,究竟猴子係住係樹上定係住係洞穴嘅呢?百萬富翁問呢條問題就真係考起嘞(魔術師淨係識貓科動物獅子族群係一夫多妻,雄獅守住地盤趕走入侵者,母獅分工合作負責捕獵及照顧一眾幼獅,儼如社會主義雛型)。不過高潮女下下都講到自己好似隻豬咁做生仔機器都幾有趣,本地地產霸的息影女星媳婦應該係佢偶像!

8. 呢位21歲的大學生,個樣一樣係比較老成。為咗 dream house,做咩嘢都願?咁做G願唔願?
9. 「理想係26歲買樓,所以做多份兼職,包括便模特及賣保險等,平均一個月可以搵到4、5萬,好景時10幾萬都試過。」嘩,果然係有JJ就係罪,睇怕呢位港女的男同學做十年都應該搵唔到咁多!

10. 睇返呢位兼職港女大學生的柒青男同學,又真係幾令人唔開胃的。唔怪得港女話「可以考慮4字頭的追求者」,貪佢地成熟識諗,有樓事業有成喇!
11. 又,上面袖圖個背景係保你大的食X大?

12. 三位港女之中,都係呢位30有2的盛女個樣最正氣,唔係話好靚,但起碼順眼(高潮女同兼職港女對眼都有啲邪氣)。旁白話佢「貌似杜如風」,同事話話佢係「軟飯王的好選擇」,未免太刻薄。
13. 「男人無樓唔緊要,我有吖嘛!」呢句夠豪氣!盡顯母性的表現!
14. 而且,盛女又不是買了什麼豪宅,只係一層由叫價348萬鋤到303萬的小窩居,起碼知足常樂,睇佢個樣都好似幾開心,唔似係裝出嚟(相比之下就睇唔出高潮女同兼職港女大學生有呢種笑容)。
15. 盛女報稱係在單親家庭中成長,從16歲開始便要自已搵錢養自己,呢種人生唔係人人都撐得過,所謂「自己搵到錢,自己交學費」的成就感,就算係魔術師,都一樣未試過(當年老父死過返生都係為了供魔術師讀書,見《深切治療》)。

16. 之但係,細個時可以係慳妹,享受「肚餓的存在感」,但係大個啲過得30歲,就唔需要下下講價;對金錢的態度,應該係不亢不卑,應使則使,可以俾人賺的就俾人賺,太過守財反而會限制了自己的眼光也。
***
伸延閱讀:
深切治療

18 則留言:

  1. //小妹Y:「我覺得佢老過你(魔術師)囉!」//
    讚定彈你?

    //okay 喎,人各有志啫!//
    我都係咁話。
    又將個人喜好擺上道德枱上,顯示自己多高貴。

    //乘夜到瑪嘉烈辦手續//
    半夜三更有車出去?

    回覆刪除
    回覆
    1. //讚定彈你?

      小妹講嘢通常唔用腦,無謂諗得太多.

      //半夜三更有車出去?

      的士.

      刪除
  2. 巷女年齡真喺如幻似真,第一個同第三嗰爭十年真喺令人O嘴

    //但係偷情車震打野戰都可以有高潮架喎!夠刺激吖馬!

    Fuerdai跑車車震一定得,冇樓冇所謂。

    //洋腸不嬲都不善理財,

    洋腸不善理財喺瀟灑,喺追求夢想,喺馬屎路金字塔頂層。

    //住嘅洞穴唔可以太細,萬一母猴入到去,公猴入唔到,點算?

    馬騮想做就做打野戰,點會喺個竇X(況且都唔喺住喺洞穴),而且只喺十幾秒就X完,養大個B全由母猴負責。呢位女士睇得太多滴滴尼卡通...

    //但係大個啲過得30歲,就唔需要下下講價;對金錢的態度,應該係不亢不卑,應使則使,

    呢位妹妹可能有童年陰影,亦難怪嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. //第一個同第三嗰爭十年真喺令人O嘴

      窩居女個樣直程後生啲添喇!

      //洋腸不善理財喺瀟灑,喺追求夢想,喺馬屎路金字塔頂層。

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=12612336

      //呢位女士睇得太多滴滴尼卡通...

      肉彈與野獸

      //呢位妹妹可能有童年陰影,亦難怪嘅。

      咁慳妹總好過大花筒.

      刪除
  3. 第一次看到高潮論就覺得很造馬,可能是高潮女在 casting 時的刻意發揮,也可能是與監制共同創作,務求找到 punch line。有樓未必一定有高潮,但此女夠世界,肯扮高潮一定搵到樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. //肯扮高潮一定搵到樓。

      有些男人就是犯賤, 明知扮都要落疊.

      刪除
  4. 多謝魔兄詳細介紹,我一分鐘都無睇過,網上其他文章又一味loop有soundbite個幾句

    回覆刪除
  5. INKY 居然講出: 「男人無樓唔緊要,我有吖嘛!」
    我不得不懷疑佢既鄉民血統既純正
    32歲, 即係85年出世, 都開始有傷港賤男回蝗繁殖...

    我只系《唔信》朋友圏見過有女仔講: 女人要努力搵錢, 為佐唔想將來要為(無)錢而不能和相愛既人在一起
    而《非死不可》, 未見過

    傷女只會係: 要努力搵錢, 為佐想將更多經濟能力不及自己既男人, 踢出擇偶範圍

    回覆刪除
    回覆
    1. //我不得不懷疑佢既鄉民血統既純正

      呢個世界總有outliner的.

      //傷女只會係: 要努力搵錢, 為佐想將更多經濟能力不及自己既男人, 踢出擇偶範圍

      自絕於人.

      刪除
  6. 岑應D 節目真係唔使咁認真,專講D好爆/令人側目既對白攞收視, 佢慣用技倆
    真人係唔係真係如節目中一樣又未必完全係, 受人二分四做場戲矣已

    回覆刪除
    回覆
    1. //岑應D 節目真係唔使咁認真

      CCTVB往績係點, 係人都知. 咁我都只係好mild 地評下啫

      刪除
  7. 又將個人選擇放上道德層面表現自己多高貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都唔多覺高潮女有乜問題. 唔理佢係咪真, 呢個世界總係有性工作者的存在的.

      刪除
  8. //「呢條女,32就似...」
    //睇返呢位高潮女的profile,佢報稱22歲,畢業5年,讀酒店旅遊?係咪即係剪翅傑青?

    個profile都幾假下

    // 有樓有高潮
    //「無樓咪白墥」
    // 「錢唔係問題,都唔係我俾」

    我都同意魔兄所言: 人各有志,家家在求,"佢有本事咪搵個老闆囉"!

    不過我成日覺得有樓寫埋你名,先能"取得資格"去設法令你高潮,你又食又拎,咪好著數? 你話"有樓先能在我身上取得高潮", 邏輯上咁講會比較合理.

    不過如果我有二千呎樓,又使乜要揀著你去取得我的高潮呢?

    //但此女夠世界,肯扮高潮一定搵到樓。

    聽聞有部份G蟲係會唔中意隻G享受同高潮的,因為咁就唔知係"客玩G"定"G玩客"也。

    回覆刪除
    回覆
    1. //個profile都幾假下

      對X都可能是假的.

      //有樓寫埋你名,先能"取得資格"去設法令你高潮,你又食又拎,咪好著數?
      ////唔知係"客玩G"定"G玩客"也。

      我又覺得男方唔在意大X妹是否有高潮, 係女方覺得高潮重要而已.

      //如果我有二千呎樓,又使乜要揀著你去取得我的高潮呢?

      所以讀得書少就好弊, 連demand side 同 supply side 都唔識分.



      刪除
    2. 要做C+G,兩個要點,1)低調;2)抵D,佢就兩樣都唔合格。XDXD

      刪除
    3. 咁佢唯有繼續以買六合彩的心態去搵水魚了.

      刪除