2007年12月15日 星期六

作文貼堂(二)

真係估唔到,連「鹹蟲大哥」呢個term都出到街!

2007/12/14 23:57:23

4 則留言:

  1. Maisy:
    QUOTE
    Maisy :

    咦,我今天剛看到報章這篇轉載。

    那兩位小姐會不會是很少光顧快餐店呢?

    UNQUOTE

    「少光顧快餐店」可不是「使喚比她們瘦弱的女侍去做她工作範圍以外的事」的藉口呢!
    小豬:
    多謝讚賞,牙痛文章而已
    雪梨:
    我既target係平均每個工作天有一篇,因為響公司都淨係用英文寫野,唔寫返下d中文,遲早會變「中文文盲貴族」(即係果d以「我係外國返黎,唔識中文架」為榮既偽人).
    遲d我都寫下小男人理財小心得先.

    回覆刪除
  2. 咦,我今天剛看到報章這篇轉載。
    那兩位小姐會不會是很少光顧快餐店呢?

    回覆刪除
  3. 嘩,又貼堂,好犀利呀!

    回覆刪除
  4. 嘿嘿我兩個扑都有文貼過堂啊可惜連餐快餐都唔請我哋食。另:魔師你好勤力丫,幾乎日日有文出,同專欖作家都得揮,皆因寫得好嘅人寫文唔難,日日有野出就真係勁啦。另另:雖然唔係篇篇留回應,但係篇篇都有睇架。

    回覆刪除