2007年12月20日 星期四

三娘教女

(幕開)
(三娘坐在搖搖椅上,右手拿著絲巾.三點則坐在一張較矮的椅子上,面對著三娘,好讓三娘能輕撫她的秀髮.)
三娘:三點、三點,妳可唔可以話俾娘親知,妳第一次拍拖,係幾時既事呀?
三點:十四歲囉!唱:
「分分鐘都盼望跟他見面 默默地佇候亦從來沒怨 分分鐘都渴望與他相見 在路上碰著亦樂上幾天 輕快的感覺飄上面 可愛的一個初戀」


三娘:咁細個?我年紀大喇,好多野都唔記得,連你有無講過我知都記唔起.咁你地有無做過d乜?
三點:佢車我去佢去屋企食飯囉!我記得,當時佢係新牌仔,車內仲播住呢隻歌:
「紅色的跑車是誘惑遊戲 唇膏的色彩性感帶著痛悲 桃色的肌膚是誘惑原是你 拿起香煙這段插曲更迷離」

三娘:嘩,見埋家長添呀?我真係老到慒左,多左個女婿都唔知既?
三點:哈哈,佢後來去左美國讀書,再無見面囉.
(三點凝望遠方,彷彿見到十八歲時的那人,跟她一起唱:
「為了學業 為了不羈理想 迫於掉低這份愛」)

三娘:喂,你發乜野吽豆呀?咁你有無過去搵佢呀?
(三點回過神來) 三點:吓!?果時我讀緊書,邊有錢喎?我晚晚匿響屋企聽收音機,你無理由唔知架?唱:
「收音機這刻 陪伴我撲進夜裏 沿路細聽你 電話中心聲破碎 漫漫重述你 夜裏悼念誰人 長離別那天 你甘心再獨居」

(三娘氣得咬牙切齒,把手中的絲巾都撕破了)
三娘:咁你地就分左手嗱?女呀女,初戀分手,好平常啫,你唔好傷心啦!
三點:無野喎.最近我仲知呢條痴線仔仲結左婚生埋仔添.唱:
「亂說真愛怎會真愛 問你此際面對誰 願你睜開雙眼望望 我已非當年十四歲」

(三娘老懷安慰,拍了拍三點的頭)
(幕下)
***
註:魔術師加入「撕破絲巾」一段,是為了向原著「三娘教子」致敬,其他和原著相類似的背景,亦只有三娘為寡婦一名,獨力擔起頭家.原著的少主薜廣和老僕薜保,在魔術師劇目中並無出現或影射.
2007/12/20 14:32:19

4 則留言:

  1. QUOTE
    怒火眼睛 :

    響公司笑到反艇....

    UNQUOTE

    QUOTE
    C.M. :

    我就轆地...

    UNQUOTE

    我係一面寫一面笑.
    QUOTE
    三點 :

    係咪應該叫三娘教點呀?

    些些,蝙蝠俠,好強呀呢篇。

    UNQUOTE

    女者,血親關係也;點者,名字也;名字者,符號也.故名字可改,但血親關係不可變也.

    回覆刪除
  2. 響公司笑到反艇....

    回覆刪除
  3. 係咪應該叫三娘教點呀?
    些些,蝙蝠俠,好強呀呢篇。

    回覆刪除