2007年12月8日 星期六

魔術點唱(十一)

大家好,好耐無見,又係點唱節目既時間。
第一封信,係一封聯署信,署名係小刺蝟、貓頭鷹同樹熊,要點俾小豬聽,話多謝佢唱歌俾佢地聽:
「如滄海深處埋藏著遺珠
埋藏著遺珠
其實你好處個個也不知」


跟住落黎,係Bonnie既好朋友點俾Bonnie聽,呢封信夠哂無厘頭,搞到魔術師以為係同佢地一班朋友係港大影畢業相果個Bonnie添.雖然唔識,都講聲生日快樂啦.
「Oh!Don't ever make me cry,
through long lonely nights without us.
Be always true to me.
keep this day in your heart eternally.」


接下來既係佐敦之虎寫黎既,話點俾Angela聽,仲有話果次揭開張被,先發覺原來一身肌肉,打擦邊球上黎都輕鬆D:
「要是回去 沒有止痛藥水
拿來長島冰茶換我半晚安睡
十年後或現在失去
反正到最尾也唏噓
夠絕情 我都趕我自己出去」


至於點解係video,梗係因為魔術師係女主角既粉絲喇!
最後呢封,原來係失散左廿幾年既女班長寫黎俾魔術師既,要點既係呢隻歌:
「其實一直我仍然心痴
其實依然願重頭一次
其實不死的爱意
唯願你能盡快知」


咁,魔術師當然要回禮啦,不過直播室無呢隻碟,唯有借隔離台既波段一用:
「我為何讓妳走 一走了妳永遠再不回頭 
然後我像跌入洪溝 誰也沒法拯救」


2007/12/08 01:13:45

3 則留言:

  1. 我送您周柏豪的

    六天

    在最初識他不夠膽幻想 可高攀

    偶爾會讚頌他 好得不可以忘記 怎麼會散?
    為何無論去到那裡 他也掛在你嘴

    能否搞清楚 這個眼前人是我

    你會動情麼?
    情人沒我份 苦等這眼前人 賜與我身份

    有減卻沒有增 得五十分 怎麼可充當冠軍

    這情敵太狠

    只想將他擊退 洗清你的心癮

    痛極亦捱下去 等你為他超生 與我熱吻

    或者 候補 做到 比天 更好

    才可 令你 替我上訴

    回覆刪除