2007年12月5日 星期三

的起心肝

踏入十二月,較往時怠懶的魔術師,終於都的起心肝,拿起CFA課本來看.其實本來魔術師通常唔會咁遲開始,不過今年一收到疊書,見薄左咁多,又只係得72個readings,況且又諗住唔好浪費政府果個持續進修基金既免稅額,下年去報下d雞精班,有恃無恐之下,咪掉以輕心囉.
好多人,包括大大大老細,都問過魔術師考黎做乜.以魔術師既年紀,轉field其實都幾難,無經驗又charter唔到,仲點解要考呢?
魔術師諗來諗去,一來讀一d有syllabus既課程,會較容易follow,起碼有一條guide住既脈絡俾自己去跟,遇到有興趣既topics可以自行深入鑽研,又不會get lost;二來考試都係魔術師既興趣(!)之一,去到試場,未進埸時見到其他考生兀自埋頭苦幹,自己就氣定神閒;入到試場考試時,見到其他考生既緊張模樣,同埋唔識時抓頭既小動作,登時會發出會心微笑,自我感覺十分良好.
點解?因為魔術師唔識既時候,都一樣係度抓頭苦惱中,邊得閒望人?有時間東張西望,梗係胸有成竹啦!
說穿了,參加考試係魔術師證明自己,挑戰自己既方法之下,所以好似CFA呢d全球性既考試,就最啱魔術師何車了.
所以,當日大大大老細問魔術師點解去考,答曰:「For fun!」係真架!
2007/12/04  22:52:58

3 則留言:

  1. 哈哈,以前讀書鍾意兩樣嘢,一,鍾意返學,因為有得玩;二,鍾意考試,因為有得早放學。不過唔鍾意之後發生嘅事。

    回覆刪除