2007年12月18日 星期二

奇異事件

二零零七年十二月十七日 晚上十一時多
魔術師正想在網誌發稿,但 - 咦,login唔到sina既?仲話password唔正?唔通俾人crack左?抑或係system有問題?

魔術師於是去睇下sina既recent blog update,十點到十一點幾都有人update到,又唔似system有事.另一方面,個blog既內容又無被人改到,又唔似係被人hack.
於是乎,魔術師響sina既求救網頁寫下問題,並留下電郵地址,然後按「發信」,望翌日會有奇蹟出現.
二零零七年十二月十八日 早上十時多
魔術師試了試login,依然殘念,再check了一下email,確定未有sina既回覆,便上網找sina既客戶服務電話號碼.
想不到一打便通,魔術師跟客戶服務姐姐講述了問題之後,客戶服務姐姐要魔術師留下了聯絡電話,稍後覆云云.
二零零七年十二月十八日 中午十二時多
魔術師再試login,咦,得咯喎!
今次似乎係sina既system問題啦.
2007/12/18 12:58:38

沒有留言:

張貼留言