2008年1月11日 星期五

打開話匣

同事K在工作上時常要面對陌生既同事,佢就曾經同魔術師講過,想容易同陌生人打開話匣子,最佳的話題莫過於投資搵錢云云,因為係人都鍾意錢;魔術師聽左就暗自納悶,開口講錢埋口講錢,唔覺滿口銅臭,膚淺得交關既咩?
不過,響某些聚會裡面,真係要識同陌生人打開話吹下水,否則便會悶出鳥來.
***
這晚,魔術師站在一旁,冷眼旁觀,看看一干人的眾生相.
理所當然地,靚女自然多(男)人走去撘訕,這邊的「滕麗明」固然惹來不少狂蜂浪碟,那邊的「阿Sa」更是令人瘋狂,情況好似真既阿Sa黎左拍「阿Sa真人騷」一樣,只見眾港男人人奮勇,個個爭先,真係邊個話港女無人吼,只不過好些港男都係地中有海又或者中年發福又或者兩者皆然啫.其實你地知道會唐突佳人,仲會嚇親人添架?


魔術師反而留意到一位坐在「阿Sa」附近既女孩,她化著淡淡的妝,臉圓圓的,似笑非笑地看著「阿Sa」被眾港男圍攻的窘態.魔術師見同是天涯淪落人,大家都係咁悶,便走過去搭下訕,原來女孩是教琴的(咁咪唔使報稅!?),閒時仲會行下山,算下命,仲要係紫微斗數添!真係開正魔術師果瓣,便由音樂行山攝影講起,同時望清佢對眼同個鼻,都幾好丫,對眼有神,鼻樑又夠挺直,嘴角笑起上來又無虎淚紋,係塊面包左少少啫.
真係爭在未睇埋掌同問八字起命盤!
呢個時候,音樂響起,魔術師往舞池一瞥,赫然見到工管班的高挑靚女同學W也在場,正被一位不知名的男子抱著纖腰,都唔知係男既唔識跳定女既唔識跳抑或係兩者都唔識,總之就尷尷尬尬地在舞池un下un下咁.
魔術師為免被W見到魔術師見到佢既醜態,都係躲起來再說.
***
在歸程上,魔術師諗左一陣,遲d考完試,都係要學下跳舞,同埋正正經經咁搵個老師學琴.
2008/01/10 22:46:04

4 則留言:

  1. QUOTE
    Hana :

    最衰我現實(同樣時間學費收少好多喎,點制了)五級以下嘅學生唔收,如果唔係可以搵我教丫。

    UNQUOTE

    我而家淨係識背住譜黎練Marriage de Amour, Somewhere in Time,I Like Chopin, 同天空之城...
    自己練真係無乜進展,因為懶無練scale,左右手力度唔平均,又唔識換pedal,難聽到無倫.

    回覆刪除
  2. QUOTE
    易亦 :

    恭喜恭喜

    學有所成記得post上黎聽下呀!

    突然間想講你知

    我成日覺得魔術師係一個身形高挑

    著住踢死兔帶住頂紳士高帽既

    風度翩翩學富五車既美男子

    係唔係唔需要講我知

    淨係想話你知我既感覺遮

    UNQUOTE

    多謝讚賞

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜

    學有所成記得post上黎聽下呀!
    突然間想講你知

    我成日覺得魔術師係一個身形高挑

    著住踢死兔帶住頂紳士高帽既

    風度翩翩學富五車既美男子

    係唔係唔需要講我知

    淨係想話你知我既感覺遮

    回覆刪除
  4. 最衰我現實(同樣時間學費收少好多喎,點制了)五級以下嘅學生唔收,如果唔係可以搵我教丫。

    回覆刪除