2016年10月11日 星期二

城市論壇論泰囧(2016年10月9日)

又係大混戰,好難逐句 quote。
城市論壇:港人外地遭扣押, 安全不保因施壓? 特區政府難卸責 , 求助無門討說法(Respect Immigration Right in accordance with Law? )

RTHK 香港電台
發佈日期:2016年10月9日
葉國謙 Ip Kwok-him 行政會議成員 港區全國人大代表 Member, Executive Council, Member, National People’s Congress HK
謝偉俊 Paul Tse Wai-chun 立法會議員(保安事務委員會委員2012-16) Member, The Legislative Council (Panel on Security, 2015 – 2016)
涂謹申James To Kun-sun 立法會議員 立法會保安事務委員會委員(2012–2016) Member, The Legislative Council (Panel on Security 2012-16)
黃之鋒Joshua Wong Chi-fung 香港眾志秘書長 Secretary General, Demosistō
主 持  : 蘇敬恆
舉行地點 :維多利亞公園
時間: 正午12時至13時

痴瘋仔

痴瘋仔捉住的重點主要就係:
1. 痴瘋仔作為持有中華人民共和國香港特別行政區護照的永久性居民,即使不能入境,也不應在泰國失去最基本的人權:不能致電給當地律師、不能致電給屋企人、不能通知傷港入境處,故需要特衰正苦公開交待及回應(3:11—4:22)。
2. 要求特衰正苦和泰國正苦交涉,要求泰方交待原因,為何有香港永久性居民在被扣留期間,失去合法櫂益,例如連最起碼聯絡傷港入境處的權利都沒有(4:45—5:21)。
3. 要求港區全國人大閹割Him要求中央政府跟泰國正苦交涉,暸解痴瘋仔在扣留期間無法與外界聯絡的原委(5:21—5:45)。
4. 保安局無出過聲,局長無回應是否合理(14:57—15:12)?
魔:基本上只係一招,就係痴瘋仔將自己當係「中華人民共和國香港特別行政區護照的永久性居民」的代表,上綱上線。作為中華人民共和國香港特別行政區護照的持有人,痴瘋仔所言有理。問題就係既然痴瘋仔知道《基本法》規定,傷港特衰正苦係無外交權,所以無論係入境處、保安局、定係689都無say,最好就係正式上書殺人政權外交部要求佢地同泰方交涉,呢個就係特衰正苦最好的回應。當然,由於痴瘋仔當時係處於「失聯狀態」,以時序來說特衰正苦係未有真憑實據指控泰方,所以最合理的舉動,反而係痴瘋仔在泰國的接頭人見唔到人,懷疑痴瘋仔無故失蹤,而去蝗國大使館求助先啱!
閹割Him

5. 講幾分鐘兜兜轉轉都答唔到痴瘋仔的問題,反而只係話「唔會幫痴瘋仔上書」、「唔覺得剝奪了痴瘋仔的權利」、「質疑不算是『扣留』」、「相信泰方入境處已經係處理緊」、「每一個政府都有佢自己嘅處理方式」(5:50—8:46),真係估呢條唔到身經百戰的老油條辯才可以差得咁緊要,仲要惹來主持人的攻擊,簡直係形象大插水。你唔幫可以唔講出面,可以推說茲事體大,牽涉外交事宜,叫痴瘋仔正式向其書面講清楚事發經過,自己再跟有關方面暸解清楚事件始末,不可只聽一面之詞便可以了。「唔覺得剝奪了痴瘋仔的權利」、「質疑不算是『扣留』」等等簡直就係廢話,而「相信泰方入境處已經係處理緊」又係假設性答案,你憑乜去「相信」?
6. 「我不認為佢(痴瘋仔)生命上、安全上受到威脅」(13:50—13:57)唉,人地係「依家係有港人在外地被扣押(欺負?)」,問你身為港區人大,會唔會為港人出頭呀!咁你做下樣都話會視情而定都得架啫。
7. 「點解去美國又咁暢通呢?點解去泰國又咁困難呢?」(18:26—18:40),「痴瘋仔始終依家都係傷港居民」(34:44—35:55),又OK喎,笑到肚痛,潛台詞係咪話痴瘋仔遲早會變美國公民?
魔:其實閹割Him最好就提議痴瘋仔既然唔承認殺人政權,最好就註銷咗本特衰護照,用返BNO就算喇!
謝超人

8. 謝超人話「買個教訓,去其他國家要小心啲」,就等於「女士夜歸不宜走僻靜冷巷」一樣,其實係「實然」的問題;但痴瘋仔的問題「有無權通知外界」係「應然」的問題,所以謝超人第一句「傷港的固有價值觀,第三世界的遊戲規則係唔同嘅」其實已經答啱咗,再講落去就係問泰方的處理手法(無得聯絡律師、家人)是否合乎泰國法律,如果都係無問題,咁就要勸痴瘋仔要「無奈地接受」,「當買個教訓」。依家謝超人無講第二步「泰方的處理手法是否違法」,直接就跳去第三點「買個教訓」,咁咪瀨咗嘢囉。至於「航機原班返回」,講來講去都講唔到個point,令人失望!(10:26—12:55)
9. 「就算係傷港人坐咗十幾年冤獄,保安局都係無能為力,你唔好以為自己係痴瘋仔,俾人困住十粒鐘而已,咪以為自己好巴閉!」、「你要明白個現實情況,不可夜郎自大」(15:20—15:43)」,唉,呢啲 inconvenient truth,講都要有技巧啲,起碼要指出傷港正苦只係一個地區城市,外交層面要由殺人政權出面,技巧高啲嘅仲可以串埋痴瘋仔,「放長雙眼睇」你日後搞巷蜀的外交能力有幾高?最怕到時人地無面俾,要你痴瘋仔「陰囊腫大」先返得到嚟都似!
好彩最後都識講返如果痴瘋仔有正式投訴,保安局需要通過蝗國外交部以適當禮節跟泰國交涉(19:26—19:47)。唉,係就早啲講喇!
逃緊生

只係幫痴瘋仔搖旗納喊,可以不理。
肥同學

「你(閹割Him)保護唔到傷港嘅一個人,就係痴瘋仔,你又點能夠保護到所有人呢?」(30:18—30:41)哈哈哈哈,當咗閹割Him係掃把頭!
***
伸延閱讀:

34 則留言:

  1. To gphone
    1. 一定要㑭人入境係人權?人哋有冇權唔㑭唔係佢哋嘅公民入境呀?有咩好交代啫?
    2. 冇理扣留?咁你咪吿佢囉!叫逃緊生幫忙囉!
    3. 又唔係個個香港人去泰國都係咁,咁你個別事做咩要我哋討論你私人恩怨?你真係以為地球圍著你轉咩?
    4. 自己都未攪清楚自己嘅事就想代表香港人做一番大屎?旨意你就死得囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. //一定要㑭人入境係人權?

      佢又無話無得入境係無人權, 佢係話無得用iphone搵劣師係無人權啫.

      //咁你咪吿佢囉!叫逃緊生幫忙囉!

      告邊個? 向邊個法庭入稟?

      //咁你個別事做咩要我哋討論你私人恩怨?

      佢不嬲都可以代表哂傷港人架喇.

      //自己都未攪清楚自己嘅事就想代表香港人做一番大屎?

      「永久性居民」身份同特區護照的合法性都係由《基本法》賦予的,又話要自決我城、傷港建國,咁呢班「傷港國」的「外交部發言人」仲唔出嚟講幾句?

      刪除
    2. 唔係話佢話入境係人權,而係連呢個咁百搭嘅理由都用唔著,佢憑乜野話人點處理入境?
      造邊個,入稟邊個法院當然係佢自己唸啦!而家係佢唔滿意,港女上身嘛!

      永遠都學唔曉(果然有學習障礙),世界唔係一定要跟佢想像咁運作。
      想做咩都係要靠自己,小小事就揼地,要求人哋幫佢出頭。不如「話㑭媽咪知」吖笨!

      刪除
    3. //不如「話㑭媽咪知」吖笨!

      逃緊生之流爭住幫佢出頭?

      信報 2016年10月11日

      金箴 金針集
      過氣之鋒
      貪新厭舊是人的「天性」,在物質極度發達的現代社會,情況尤為嚴重。今天的潮流尖端,轉瞬間變成老土及落伍的化身,沒有先兆,沒有警告,毫不留情。早一陣子還在流行Pokémon GO,成村人周街「捉精靈」,要出動警察維持秩序,可是今天已熱情冷卻。半年前,曾鈺成主席與長毛hehe去旅行的ViuTV頭炮節目,一度贏盡口碑, 現在已歸於沉寂。在政界亦如是,什麼民主之子、女神,新鮮感一過,便頓失關注,甚至變身「民主之恥」,在網上被聲討。

      2012年反國教運動中冒起的黃之鋒,近年成為傳媒寵兒,他不僅是學民思潮的領袖,更是鼓動風潮的年輕世代代表。2年前雨傘運動時,更被美國《時代》雜誌選為封面人物, Facebook粉絲眾多,不少已厭倦泛民「元老」的成年人也對這個不足20歲「黃毛小子」寄以厚望,認定他是香港的新希望。

      上星期當黃之鋒應邀前往泰國演講分享抗爭運動的經驗,並參加曼谷學運40周年紀念活動時,在入境期間被泰國當局拘押12小時再遣返回港。「香港希望」被泰國拒絕,其實沒有引起社會太大迴響,聲援者寥寥可數,連網上那些「鍵盤戰士」亦未見為他搖旗吶喊,打字的時間也省回,光環明顯褪色。

      經常被「民主鬥士」批得體無完膚的建制派,自然不會對這個「過氣明星」客氣,在前日舉行的《城市論壇》上,當黃之鋒質疑保安局沒有為其在泰國的遭遇發聲時,同場謝偉俊議員便馬上反駁,指有港人在海外坐十多年冤獄,港府都愛莫能助,更教訓「鬥士」:「不要以為你黃之鋒十多小時好巴閉……你返咗嚟啦嘛……不要將自己擺到咁大。」

      同時出席《論壇》的人大代表葉國謙雖未有「超人」上身,表現激動,但表明不會跟進事件,更說黃之鋒應該「心知肚明」。

      一向跟黃之鋒面和心不和的泛民政黨,亦只略為出聲明譴責一下泰國做法不恰當,畢竟自軍政府上場後,泰國人權狀況一落千丈,拒絕入境固然需要解釋,但總比強行綁走要幸運吧,自然不會像銅鑼灣書店李波事件般「肉緊」,不能入境類似民主黨元老沒有回鄉證,沒什麼大不了。反倒是「議會新人」游蕙禎的「扑嘢論」比較吸引眼球,連已落選的元老何秀蘭也禁不住加把口,指這些粗鄙俗語的出現是集體選擇的結果,公眾應更關心游BB的長長秀髮是否耗用太多護髮素,欠環保,豈料何秀蘭在Facebook的帖文一出,即被網民圍剿。不知道看在黃之鋒眼裏,可會葡萄游女神,感覺酸溜溜?

      不過之鋒哥哥也不必苦惱,只靠形象和新鮮感的政治人物,要是沒有實則政績,早晚會被傳媒拋棄,民主女神陳淑莊和長毛曾領一時之風氣,也幾乎被選民棄保,「拉布之父」黃毓民更以數百票敗於也操流利《三字經》的游BB之手。潮流一瞬即逝,變幻莫測,香港人是善忘的,總有一天,游女神也會淪為過氣人物,time will tell。

      刪除
    4. //要特衰正苦公開交待及回應
      //要求特衰正苦和泰國正苦交涉,交待原因
      //要求中央政府跟泰國正苦交涉
      //保安局無出過聲
      要求你殺人政權幫?

      泰國嗰邊邀請佢去做乜?佢而家用行動話你知,你哋所托非人!佢根本無能!

      香港呢邊佢攪獨立,係咪唸住要求中央立刻㑭我哋獨立?要求香港政府向中央交涉?真係便秘都笑到失禁!

      刪除
    5. //要求香港政府向中央交涉?

      搞公投自決, 決完之後就逼正苦向中央攤牌;如果正苦唔回應, 咪又佔領巷蜀講場囉!

      刪除
  2. 你有出境自由,但冇入人境自由,成班搞屎棍只可去欧美玩矣。
    Alan

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好忘記仲有偉大的日韓台

      刪除
    2. 去旅遊有鬼用咩,移民去嘛! 寶島就最易,唔明日韓情況又如何?

      刪除
    3. 去密啲日本,就得架啦。

      刪除
    4. //去密啲日本

      劉公仔: 你班廢青成日掛住去旅行, 抵你買唔到樓喇!

      刪除
  3. 911之前,經美國轉機,無美國簽證,飛機延誤,移民局帶你入城,將你同班偷渡準備遣返的人鎖在同一個爛房內。嗰班偷渡者,爛身爛世,你成晚坐喺爛地板,倚著爛牆都唔敢訓,驚俾人劏咗。

    癡瘋單獨扣留,咁優待佢?泰國應該學美國咁,將佢同班三教九流嘅人放埋一齊,咁至合乎美國標準。

    回覆刪除
    回覆
    1. //泰國應該學美國咁,將佢同班三教九流嘅人放埋一齊,咁至合乎美國標準。

      《Prison Break》

      刪除
  4. 香港人嘅語文水平係咪低成咁。你唔俾我嘅人入境,交涉嘅係外交層面,唔係咩旅行局,或者地區政府嗰啲層面。 

    外交嘅層面的話,基本法寫咗,而且不下提過幾十次了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慘得過有王ON9之流幫痴瘋仔打氣...

      信報 2016年10月11日

      王岸然
      黃之鋒夜郎自大與心知肚明
      不必意外,「港奸」的言行當然是這樣的。民選議員若因背後有中央的恩惠,言行必然以專政者意旨為依歸,身為港人民意代表的議員與人大代表不維護港人權益,這在香港不是天方夜譚,而是常理。

      香港從不假外求

      亦所以推動港獨思潮最大功臣不是筆者這類自以為是的臭老九,而是那種因香港的人傑地靈而成功上位的「港奸」。當然,梁振英的盲動、北京官員的錯判、少數港人見風駛舵……皆是功不可沒。新世代要求命運自主而能一呼百應,是順理成章的事;沒有一群「港奸」作推手,分析文章寫得多好也無人理會,反之,年輕人叫幾句不着邊際的口號,只要觸動人心,自會一呼百應,還得到選票當上議員。

      黃之鋒並非夜郎自大,而是真的非常強大。有一則新聞可能不是人人留意到,根據美聯社10月5日的報道,黃之鋒遭泰國扣押期間,港府噤若寒蟬,尚在等待北京意旨,而美國駐當地大使館的發言人便表態,稱他們一直監察着黃之鋒的動態,敦促泰國政府交代他的情況。

      正是由於美帝的國際壓力,黃之鋒才不至於變成桂民海第二。這是國恥,中國人的國恥,但不算是香港人的國恥,因為不少香港人已開始視中華人民共和國為另外一個國家,一個侵略迫害香港人的「敵國」,香港人自然高興美國的人權干預行動。

      從前說不愛國是大逆不道,今天說不愛國是年輕人的潮流,對筆者這類土生土長的香港人沒有道德上的問題,只有適應的問題,當香港人是自性自足的一回事,香港從來不假外求,堅強而獨立,到今天還是可吃泰國米、巴西雞、美國牛肉、自己水塘加海水化淡足以自供自給的地方。若非中共船堅炮利,「港奸」媚共賣港,客觀上港人比中國任何一省一市的人民更有權與中央平等對話,不是現在這樣受氣。

      黃之鋒事件最令港人氣憤的不是中共保護港人(若是國民視之)不力,而是大家清楚知道中共根本就是幕後黑手;表面上不認,還說什麼尊重外國法制,還有什麼翻譯問題,擺明都是故意讓你知道這是廢話、是假話,用心何在?這與基層市民智慧相差不遠,「到街外搵黑社會打自己個仔」作為教仔的另類手段。

      中共就是要讓年輕世代的新政客知道「阿爺」整人甚多辦法,可以令你無法出外旅遊留學,居港會受黑社會時常滋擾。中共這一套不新鮮,在國內對付異見人士如是,對港人也甚為有效,扣起泛民回鄉證,已令一班英雄好漢皆失去抗爭意志,認為中共不可勝,只能在港叫叫反共口號,騙騙選票。

      亦所以中共代言人好得戚咁教訓黃之鋒,叫他「心知肚明」。這位當了20多年立法會議員、現在還是人大代表的立法者,竟無基本法治常識。政治上有明暗兩套,涉及人權法治,這些專政者最怕應付的普世價值不能這樣說,葉某可膽敢直言中共就是黑社會?黑社會就是這樣的?

      葉某自己未明的是,之鋒小朋友已經是國際級的政治人物,後台比葉某的強大得多。同是受到政治打壓,因輕罪而重判入獄9個月的熱血公民成員無人關心,要即時入獄慢慢等法援上訴;之鋒遭扣留10多小時得到聯合國人權委員會高級主任表示關注。同人當然唔同命,之鋒代表未來數十年香港政治的新力量,西方列強自然會主動保護,並在他身上大力投資,這只是事理之必然,無所謂合理與否,政治從來不是平等的遊戲,是權勢強弱高下的遊戲。

      年輕領袖帶領民間

      這樣分析吧,黃之鋒這一批人是泛民新一代的溫和派,眾所周知,表面上還是贊成「一國」,不支持港獨,只是要求新世代有權命運自主,他們受到年輕人支持是因為行的是不冒險的中間路線。有這樣的政治格局本來是好事,香港可以在穩中求變,但中共似乎要逼港人在順民與獨立之間作一選擇,而由於黃之鋒一派有國際支持,所以要橫加打壓,以收阻嚇之效。

      不過,正如港人在過去選舉中已經迅速放棄泛民的溫和路線,支持年輕新世代的一套,亦支持激進的港獨訴求候選人,打壓最大勢力的黃之鋒一派,不見得可以減輕港獨的走勢,反而是加速。這樣的決策過程無疑是愚蠢的,北京聽取偽愛國真「港奸」政客的意見更是愚蠢,再有「佔領革命」發生之時,這類人只會建議出動解放軍,後果如何他們都是勝利者,苦果則是港人和中共的治國者共同承擔。

      年輕人通常比老年人更欠缺耐性,受壓迫之時反彈力量更大。黃之鋒是憑感覺而不是靠學識玩政治的人,所以他的路線帶有非理性的、不計算的、藝術家式的創意,亦所以他會一衝而弄出一場「雨傘革命」。一念之轉,他若走向與港獨合流,其勢就不可估計,會出乎任何理性分析者的意料之外,但還是在情理之中,其情其理是港人渴望尋回自己的身份和尊嚴。

      在獨立建國之前,處身強權與「港奸」橫行的現況中,港人真的只能逆來順受嗎?當然不是,港人等待的是,一個有魅力的年輕人領袖出來,帶領民間打一場保衞尊嚴之戰。

      民間行動保衞尊嚴不是沒有先例,當年港人因菲律賓人質事件而杯葛到菲旅遊幾年,單靠政府的黑色旅遊警示而沒有民間的支持是不會構成壓力的,民間的激烈行動從來有政治效力。若香港是獨立國家,無理扣押國民可以成為斷交或驅逐泰國領事的事件;民眾日日到泰國領事館衝擊也令其非停止辦公不可,港人欠缺的是經驗領導而不是勇氣!

      刪除
    2. //。「香港希望」被泰國拒絕,其實沒有引起社會太大迴響,聲援者寥寥可數,連網上那些「鍵盤戰士」亦未見為他搖旗吶喊,打字的時間也省回,光環明顯褪色。

      同一份報紙,金針所講更靠近實情,癡瘋仔向巷蜀派埋堆也未必被歡迎(姑且當美帝金主會俾佢咁做)。難為王on9肯活在自己世界寫咁多嘢出嚟呃稿費...

      刪除
    3. 大家應該知咩叫道貌岸然點解啦。
      佢起個咁嘅名,都仲有巿場,傷巷人啲語文水平.....

      刪除
    4. 立國立國,如果香港真係一國,gphone 應該死左係臭格了,還可以大搖大擺返來sell悲情?香港人何時開始,相信弱國有外交? 定真係認為香港是一個全世界也忌3分的強國?
      原來日日食巴西雞,美國牛肉,泰國米係立國本錢,我唔識條數點計。

      刪除
    5. //同一份報紙,金針所講更靠近實情,癡瘋仔向巷蜀派埋堆也未必被歡迎

      仲要係同一日的前後頁已經有立場完全不同的專欄...

      //難為王on9肯活在自己世界寫咁多嘢出嚟呃稿費...

      佢好得意的, 每個星期都好搞笑, 記得之前幾個禮拜仲話痴瘋仔變咗左膠, 將會被傷民唾棄, 點知今日就變了「我城希望」...

      //佢起個咁嘅名,都仲有巿場,傷巷人啲語文水平.....

      佢話佢係老年激進派.

      //定真係認為香港是一個全世界也忌3分的強國?

      城市亂陣有觀眾話「痴瘋仔強大了」,無論係泰國定蝗國都驚咗佢, 痴瘋仔的正字能量已受世界認可云云 (26:20 - 26:50)...

      刪除
    6. Ben兄:// 香港人何時開始,相信弱國有外交? 定真係認為香港是一個全世界也忌3分的強國?

      其實傷巷人根本就唔知咩叫國家?
      我真想問下嗰啲支持獨立嘅人,佢願意服兵役,到打仗嗰時,佢肯唔肯俾個仔上戰場? DKLM。

      刪除
    7. 想話事就要經濟好!立國有唔知幾多稅要撥入軍事,除非自己有武器出賣。
      班神經質自己都未攪得掂,香港邊樹立到咁多稅?幾多?多到可以對抗佢哋最唔中意嘅主體 -- 中國 -- 先啦!
      叫 gphone 整個 business plan 都未識啦!
      Gphone 好可能因為天生一個缺憾,成家人就想勁補償。漸漸自卑變成自大,
      加上外面一般人都會對有缺憾嘅人嘅要求降低,小小事讚到佢心花怒放!
      結果搞成自以為不可一世,其實不知所謂嘅儍仔一個。

      刪除
    8. //佢願意服兵役,到打仗嗰時,佢肯唔肯俾個仔上戰場? DKLM。

      所以咪話請僱傭兵囉!

      刪除
    9. 到要出錢時,就話"得閒飲茶"。

      刪除
    10. //佢願意服兵役,到打仗嗰時,佢肯唔肯俾個仔上戰場? DKLM。

      又諗起高太同佢8歲寶貝仔Joseph的胡招故事。

      刪除
    11. 「敵軍」無良心, 傷害我個仔.... XD

      刪除
  5. 十幾年前,試過拎住本新的特區護照入境法國被扣留十五分鐘。個鬼婆拎本護照黎聞,唔知係咪剛印好油墨未乾。果刻有D後悔唔用返前朝獅獨(角馬)海外護照。

    結果以後入境任何國家,有得揀一定唔排鬼婆。

    回覆刪除
    回覆
    1. //有得揀一定唔排鬼婆。

      我開始明白點解當奴尋有市場.

      刪除
  6. 可唔可以尊重下泰方唔俾gphone入境既自由同埋塔佢12個鐘既自由?
    佢要劣師,咪俾個泰文劣師俾佢囉~ 到時唔知有冇subtitle 呢? 定係學獎門人咁玩body language 呢?

    //而美國駐當地大使館的發言人便表態,稱他們一直監察着黃之鋒的動態,敦促泰國政府交代他的情況。//

    人地 9up 就信? 中方都"密切關注"嫁,哈哈~
    仲有,"監察着黃之鋒的動態",係唔係好似d 基金經理咁,日日都幫你"睇實個市",睇實佢9跌~

    回覆刪除
    回覆
    1. //咪俾個泰文劣師俾佢囉~

      痴瘋仔「聽到backlist呢個人字」,都可以稍咗溝通嘅..

      // 定係學獎門人咁玩body language 呢?

      一手掩下體, 一手掩菊花.

      //"監察着黃之鋒的動態"

      要就住嚟玩, 唔好玩死佢喎!

      刪除
    2. // 一手掩下體, 一手掩菊花.

      人哋如果中意玩LIN就大九鑊了。
      噢。甩左個E字添。

      刪除
    3. 雙拳難敵四手. 何況佢咁瘦, 可能雙拳只能勉強捉住對方一隻手喎.

      刪除
    4. 為保貞節, 唯有咬脷自盡...

      刪除