2016年10月8日 星期六

習總笨土夢齊碎

世盃外:中國 0-1 敘利亞 2016-10-06 23:33
世界盃外圍賽亞洲區十二強賽,中國仍未打開勝利之門。
紅衫的中國主場迎戰敘利亞,主帥高洪波以四四二陣式,取代之前兩場用的五三二陣式,以加強攻力,不過始終未能全取三分,下半場因為一次防守失誤,被敘利亞攻入唯一入球,中國最終負0-1,踢了三場仍未打開勝利之門,只得一分。
(圖片來源:2018 FIFA World Cup Qualifiers Asia, retrieved on 7 Oct 2016)
蝗足連主場對難民輸出國都要輸,三戰只得一分,跟第三位的烏茲別克相差五分,出線形勢真係比周好頂更加告急。睇怕習總的蝗國足球夢碎完又碎,與其睇波,不如去扑嘢算了。
又,明明有後衛夾擊對方前銲,個門將又衝出來做乜?係咪想學紐亞打埋清道伕?仲衰到俾人一tick就過,一嘢就同個後衛墥埋一堆,跌到元寶一樣。
派膠派成咁,係咪學討論區話齋,「分明打假波」?
***
內地網站受注港超聯及甲組聯賽 更新:2016/10/06 19:07
本港球壇近年發生多宗「打假波」醜聞,涉案球員先後被判監禁,更被足總判終身停賽,有內地網站受注本地足球賽事,除了港超聯外,次一級的甲組聯賽都有開盤。
香港禁止賭博本地足球賽事,但有內地賭波網站受注本地足球賽事,港超聯賽事有齊主客讓球賠率,到次一級的甲組聯賽都可以賭博,網站更提供賽事直播,連平日本地球迷不太留意的甲組聯賽,幾乎每一場都可以看直播,更提供文字直播和賽事分析。
本地球壇過去出現多宗「打假波」醜聞,對上一次發生在三年前,愉園克羅地亞外援沙沙麥斯因為受賄,在聯賽賽事中沒盡力比賽,串謀欺詐罪成,被判監十二個月,涉案的愉園副領隊梁倬軒罰款四千元,二零零九年同樣是愉園,前國援于洋企圖行賄比賽對手,被判監十個月,港隊的國際賽亦曾經涉及打假波,二零一一年香港 U21 代表隊球員姚韡賄賂兩名隊友,在對俄羅斯 U21 代表隊的國際足球友誼賽上「打假波」,因為企圖行賄被判入勞教中心,三名涉案球員全被足總罰終身停賽。
足總因應連串事件採取多項措施,例如委任專員專責確保賽事廉潔,聘請專業監測機構監賽,與國際足協、亞洲足協反貪小組合作,又設立舉報熱線及成立球員支援小組,防止足球舞弊情況發生。
信報 2016年10月7日
紀曉風 獨眼香江
操控預備組賽果 足球先生涉假波
廉政公署昨證實,本港足球圈打假波案拘捕6名人士,包括5名職業足球員,他們涉嫌行賄受賄,在多場預備組賽事中操控賽果,涉及賄款9萬多港元。有傳5名球員中4人為港超聯球隊香港飛馬現役球員及助教,包括隊長郭建邦、球員陳柏衡、李家豪及曾獲香港足球先生殊榮的助教兼球員李威廉;另一人為該隊前球員。香港飛馬決即時暫停涉案4球員及助教職務,直至廉署調查完畢。
香港飛馬昨晨於青衣東北公園如常操練,但只有約15名球員參加。未知是否受打假波醜聞影響,其他球員顯得神情嚴肅;領隊文彼得坦言,有球員因私人理由向球隊告假,有少許影響。他表示球會正了解事件,暫只能等消息。
6人被捕涉收9萬元賄款
廉署昨午發稿,表示早前接獲貪污投訴,稱在足總舉辦的2015至16年度本地預備組聯賽懷疑有人打假波。署方於本周二(4日)展開代號「花海」的行動,拘捕有關球會1名助教兼球員、1名前球員及3名現役球員,以及1名懷疑收受賭注的人士。
調查顯示5名被捕球員涉嫌串謀收受其他人士,包括涉案的懷疑收受賭注人士提供9萬多元的賄款,作為他們參與在4場預備組聯賽賽事中打假波、操控賽果報酬。
廉署續稱,行動中尚有多名其他人士接受問話,包括有關球會的其他球員及職員。所有被捕者獲准保釋。據了解,廉署將約見香港飛馬主席梁芷珊,梁在Facebook透露從倫敦趕返港處理事件,並寫着「放心,我會有我需要有的力量,面對任何情況」。香港飛馬亦發聲明,強調對職球員在賽事中從事非法行為,採取零容忍態度,如證實違反紀律,將嚴肅處理。
足總副主席稱防不勝防
足總表示,對本港球員或涉嫌足球舞弊行為表示失望,又稱知悉廉署一直進行調查,並與其充分合作,但暫不會對個別事件作出評論或回應。足總副主席貝鈞奇說,事件對足總及球圈是負面消息,打假波是不道德,對此感痛心。他指2年前曾發生同類事件,當時有球員被繩之於法,足總自此已作檢討,可惜仍有球員以身試法,實防不勝防。
信報 2016年10月7日
紀曉風 獨眼香江
神秘客駐場邊 拿望遠鏡做記錄
今次打假波發生在預備組賽事,足總副主席貝鈞奇認為因賽事較不受注目易造假,東方龍獅總監梁守志亦認同,並謂曾在預備組賽事發現可疑人士在球場邊拿着望遠鏡做記錄,「嗰級賽事幾乎無人睇,但居然有人入場,又唔講嘢,喺度密密做記錄。」
梁估計對方記錄換人、入球等資料「俾賭波嘅人睇」,相信是境外賭波集團不熟悉香港賽事,因預備組也是給予港超聯正選球員熱身的機會,如正選受傷休息已久,會被安排先踢預備組恢復狀態,故預備組有時賽果會相差很遠。
至於懷疑涉案的5名球員,僅僅為了9萬元而打假波,是否與本地職業足球員薪酬低或發展機會有限有關?貝鈞奇認為問題是老生常談,日後希望改革球會及球員薪金問題。
梁守志:打假波無得返轉頭
不過梁守志則不認同,認為打假波只是個別球員不能抵受誘惑,梁又寄語球員「千祈唔好試,因為有咗第一次就返唔到回頭路,之後很易被人威脅繼續打假波。」
魔術師都諗唔明,預備組呢啲無人睇無轉播的賽事點會有散客去賭?擺明太易造假,係賭都只會係集團式互片,一般賭仔照計好難搵到甜頭,賭來作甚。
又,幾條友為9萬元,真係咁人窮志短,受唔住邪惡的人仔誘惑?有時諗返,所謂「超級聯賽」搞職業化,但係人工低出路窄,又只係掛住笨土意職(梁手痣隊波就叫「東方龍獅」!),唔係唔肯出外搵食就係唔夠料出外搵食(又唔學下北歐足球弱國!),再唔係就係撈唔掂要返歸,又或者招納埋好似堅仔呢啲連德乙都踢唔掂,但又盛讚笨土足球好比德甲的堅仔之流來打飛機(傑志幾時同拜仁打返場友誼波?),職業化跟業餘波根本就無分別,例不如繼續投入操練多啲龍獅隊,反正我城足球隊的唯一使命就係拖蝗足後腿,而唔係自己打好啲。
***
信報 2016年10月6日
球千仞 場內場外
房事無房 足球無地
香港地,歸根究柢是土地問題。不管是立法會新丁游議員指香江無處行房事,還是政府計劃收回賽馬會傑志中心,都是土地惹的禍。然而,球千仞覺得人才是問題所在,正如一場球賽的輸贏,與其怨天氣、賴地硬,不如反省是否技不如人。
傑志足球中心當然不該清場起樓, 香港的地說多不多、說少也不少,何必打足球的主意?不過,有一點球千仞不太明白,為何傑志明知要每年續約,還投入那麼多資金?而不是找個可簽長約的地點?難道傑志覺得政府必定會通情達理?是的話,恐怕太天真。
其次,傑志說一旦中心被收回,將打擊整個香港足球的發展。球千仞知道港隊和青少年的比賽或訓練,都有用該足球中心的設施,但把事件上升到整個香港足球層面略嫌誇張。近年每逢有所謂「抗爭」,局中人都說關香港人事,塘邊鶴則會說:「關我咩事?」
球千仞再重申傑志中心絕對應該留,不過,我們撐傑志時更不要忘記其他港超聯球隊,他們別談什麼足球中心了,連操練場地都欠奉!所以大家應從傑志中心的遭遇,放射到香港職業球隊的處境,那才真正有益於香港足球。
何必打傑志主意?
政府做事就是如此奇怪,球千仞家附近起苗圃,滿心歡喜迎來蜜蜂蝴蝶,卻沒想到天才建築師把土地鋪以水泥,再用厚厚的水泥間出一格格「劏圃」。本來有好一大片荒地養花,如今卻近三份二是水泥,泥土所剩無幾了。親眼目睹這個情況,球千仞也就不奇怪香港大球場草地會生青苔了。
一個球場花那麼多錢和光陰,卻仍然沒弄好,可想而知政府對體育運動發展有多用心。説最後還是回到那句老話:「體育界沒有任何經濟貢獻」。不過,政府可忽略你,球迷可背棄你,香港球員卻不能自暴自棄,你們是社會培養出來的精英,要用精采的球賽回饋社會。
今晚戰柬埔寨
港隊周四晚7點30分將在友誼賽作客柬埔寨,下周二則在主場迎戰新加坡。球千仞看到球員們在當地泳池作伸張運動,面上泛起的幸福神情教人快慰,在香港恐怕無如此享受。此刻,不得不借用游議員的驚世駭言:我們也想踢快樂足球,但去哪找那麼大的泳池?
同日亞洲區世盃外十二強賽,國足將在主場迎戰敍利亞,此前國足分別作客不敵南韓和主場守和伊朗,今仗對同組實力較弱的敍利亞,若沒能在主場打開勝利之門,晉級路將更難行。面對千萬贏波獎金,國足的拚搏精神有保證,但賽果就沒人敢包了。
撰文 : 球千仞
如果無咗傑志中心,「將打擊整個香港足球的發展」,咁係咪即係話打假波的情況會更嚴重?下次就算連$9,000賄款都制?笨土球員收入低,又同正苦的體育政策有乜關係?同689話你無經濟貢獻有乜嘢關係?就算學到冰島咁「人人有波踢」又有乜用?班怪獸嘉奬會俾班港孩以足球為業咩?人工低,份糧都唔知用來買套定純粹租房好,搵唔到錢扑嘢嘅工,又點能夠叫一袋有青投身足運呢?

14 則留言:

  1. //睇怕習總的蝗國足球夢碎完又碎

    場波咁啱我出左去,所以無用個盒睇蝗台。如果單從報導睇,蝗豬完全踢唔出隊形,不過近年蝗豬一要攻時完全踢唔出隊形是意料中事,要睇埋星期二作客烏茲踢成點先,同級對手要攻時,蝗豬反而會踢得好d的。

    微觀睇是蝗豬在要必勝的賽事時壓力太大,同時近年蝗超長期被外援霸佔進攻核心位置無本地人才;但從宏觀來睇,02年入世界杯達到高峰後足球大環境迅速惡化,導致青訓形成嚴重斷層才是主因;近幾年先開始抓青訓,遠水不能救近火,高質外援外教只會令成年球員踢得無咁白痴而不能重新開發其潛能,睇開波的習總應該不會不知道呢個定律,面對現實的是國家隊級的足球夢是沒有可能在10年代實現的。

    蝗豬實力極其量只能小組第三出線,但即使做到這樣亦要同隔離組第三踢附加賽,再之後仲要贏埋中北美洲第四名先入到決賽週,呢個編排從來是FIFA對你AFC的4.5名額果0.5個虛應了事之舉,亞洲除日韓澳伊朗之外無一隊有實力贏跨洲的附加賽(當然呢四隊亦唔使踢附加賽).

    //操控預備組賽果 足球先生涉假波

    陰謀論來睇,我覺得689系知道自己個“東廠”查緊笨土假波(而且完全沒牽涉被認為害群之馬的蝗援和蝗贊助),認為你地個圈身有屎就開始打傑志個訓練中心主意。

    不過睇返幾個牽涉較年長球員,都是羅傑承二度入主南華時踢過下好波的,搞成咁都有d唏噓;尤其鄭禮騫,當年有訪問是老母支持的,而且仲想在外援充斥鋒線下打前鋒...而家涉嫌淪落到做艇仔搭線,令港產片之王諗起達哥呢番話:

    https://youtu.be/MCkWYvelRnw?t=45m31s

    //預備組呢啲無人睇無轉播的賽事點會有散客去賭?擺明太易造假,係賭都只會係集團式互片,一般賭仔照計好難搵到甜頭,賭來作甚

    其實上好多即時比分網站就知道呢個世界乜都有得賭的,例如:

    http://www.hongkongscore.com/

    唔好以為齋爛賭鬼先會上呢d網站,好多睇波唔賭波既球迷都會上呢d網站睇主流聯賽的即時賽果。

    不過究竟是什麼散客會傻更更落注就真是不得而知了。

    //梁手痣隊波就叫「東方龍獅」!

    https://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%9D%B1%E6%96%B9%E8%B6%B3%E7%90%83%E9%9A%8A#.E7.90.83.E9.9A.8A.E6.AD.B7.E5.8F.B2

    幫佢澄清下:今年七月原本個贊助商突然學+X話撤資唔玩,系呢個據聞是傷民打骰的蝗國集團做白武士贊助才能維持近年的基本班費:

    “2016年8月12日東方體育會宣布,今季贊助商是中華人民共和國的南海能興集團,因贊助商關係,今年以龍獅冠名,以東方龍獅出戰2016-2017年港超聯球季。”

    //又只係掛住笨土意職
    //唔係唔肯出外搵食就係唔夠料出外搵食(又唔學下北歐足球弱國!),再唔係就係撈唔掂要返歸

    哈哈,笨土足球的笨土意識我都講到口臭,我也不贅了.

    //但又盛讚笨土足球好比德甲的堅仔之流來打飛機

    我覺得最悲哀的是,竟然在堅仔講呢句之時,無一個傷民傳媒串佢“識做人”、“賣口乖”;呢d說話發生在蝗國,早就被人串“為搵人仔乜都得”了。

    事實上同樣的事,蝗民會串佢,以前的港豬會串佢;可現在的傷民似乎連“港超水平不會差得過德甲”如此大的謊話也不敢直斥其非,究竟是邊個玻璃心呢?

    //香港的地說多不多、說少也不少,何必打足球的主意?

    說少也不少,咁你敢唔敢打佔地不少的郊野公園主意?瓣瓣都話唔好打佢注意,咁d地由邊度變出嚟?!

    //你們是社會培養出來的精英

    即使從足球而言,我從來不認為這幫人是精英--更多天賦更好的早就另謀高就了

    //我們也想踢快樂足球,但去哪找那麼大的泳池

    以我對笨土足球的理解,場地的確是不足夠,但這並非發展瓶頸,因為根本連場地以外的可用資源都未fully make use of. 阿富汗、伊拉克和敘利亞也沒有那麼大的泳池的。

    我記得以前吳偉超剛剛北闖時,話做臥推(Bench press)的極限重量差過蝗隊友幾皮而被嘲笑。乜臥推又同球場有關係?

    當年朴智星的三個肺是青訓時跑山跑出來的,傷港無地嗻,乜無山咩?知唔知人地個訓練是“跑到嘔,跟住嘔完再跑”?

    //笨土球員收入低,又同正苦的體育政策有乜關係?同689話你無經濟貢獻有乜嘢關係?就算學到冰島咁「人人有波踢」又有乜用?班怪獸嘉奬會俾班港孩以足球為業咩?

    呢樣嘢我寫d隨想。

    為何不叉輪廚下自己“收入低,是因為水準低”?

    賴正苦政策拖累自己水準之前,你做盡了自己能做的未?唔好唔記得單車所有資助是從無到有一步一腳印自己踩出來的。

    我又唔覺得當你做到好收入時會無港孩入行。在七八十年代,在傷港做到頂級球員(先不論對外水平如何)是高收入人群,72年胡國雄被挖角過精工,年薪四萬,當時一層400尺唔夠的港島新樓都只是賣五萬;到八十年代初,傷民頂級球員月入過兩三萬是閒事,而同樣的港島樓都未使30萬一層。余國森曾說過30歲未退役時已經換過一次樓...系換樓,唔系上車!返來廿一世紀,唔好話而家,就算是沙士價,用樓價換算返咁既薪水都肯定是高薪一族吧!可當時踢波被譏為“波牛”,家長壓力一定不比現時低。反而現在收入低得多,可大家起碼表面上鼓勵要有夢想,而且唔可以歧視,早就不聞“波牛”一詞久矣...

    在加埋一句“港超水平不會差得過德甲”竟然無人串,我覺得自己精神有d錯亂...

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然一講波就引到客席主持發功 XD

      //同級對手要攻時,蝗豬反而會踢得好d的。

      基本上係弱隊本色, 不擅主攻, 僅靠防反. 主攻要求你主動製造空位,防反係趁對方有空位加以利用, 門檻較低 (當然你要守得穩先有價講).

      //蝗豬實力極其量只能小組第三出線

      不如下次買個主辦權返嚟算喇... 又睇下主辦國成績會唔會差得過南非.

      //而家涉嫌淪落到做艇仔搭線,令港產片之王諗起達哥呢番話:

      乜都唔識但係需要錢...我又諗起前幾日俾舊公司batch mode摺埋的舊同事了...

      //中華人民共和國的南海能興集團,因贊助商關係,今年以龍獅冠名

      明顯係文化差異, 蝗商唔明「龍獅」對傷民的深層意義...

      //現在的傷民似乎連“港超水平不會差得過德甲”如此大的謊話也不敢直斥其非,究竟是邊個玻璃心呢?
      //在加埋一句“港超水平不會差得過德甲”竟然無人串,我覺得自己精神有d錯亂...

      「無論高牆是多麼正確,雞蛋是多麼地錯誤,我永遠站在雞蛋這邊。」

      不問對錯,只問立場, 因為「同路人」是弱勢, 你再「打擊」(指正錯誤都算係「打擊」?)佢地,就再沒有人肯站出來為我們說話了。

      //瓣瓣都話唔好打佢注意,咁d地由邊度變出嚟?!

      其實捨難取易有乜問題?至於非法佔用土地者,係班黑警唔夠薑去執法而已。如果689註定無得連任,走去玩鋪勁都唔錯。

      //即使從足球而言,我從來不認為這幫人是精英--更多天賦更好的早就另謀高就了
      //乜臥推又同球場有關係?
      //知唔知人地個訓練是“跑到嘔,跟住嘔完再跑”?

      其實就係港豬的伸手黨心態,樣樣都想不勞而獲。運動、手藝等要靠投入時間心力去以brute force方式練返來的,賺唔到快錢,就只能留返俾啲競爭力較低的人做咯。

      //為何不叉輪廚下自己“收入低,是因為水準低”?
      調轉來想,港孩們十八般雜耍樣樣都係要brute force地練,就係因為有回報(入名校); brute force 練習是quantifiable的, 港豬們看在眼裡,要求就要更高了.

      //賴正苦政策拖累自己水準之前,你做盡了自己能做的未?唔好唔記得單車所有資助是從無到有一步一腳印自己踩出來的。

      足球運動係隊際賽事, 你好難話搵個球王就俾多啲人工10萬一個月,其他隊友就只係值一萬:起碼你成隊波各人的實力都要匹配,否則能者便會離隊他投(係叻嘅都去咗踢外隊). 基本上係要提高整個聯賽的水準,先可以足夠容納到個別出類拔萃的球員...查實對照返外國模式,傷港最多只係夠格舉辦國家內的低組別「地區聯賽」,最多再派出一隊波(「傷港龍獅」)代表我城參加蝗超.

      刪除
    2. //果然一講波就引到客席主持發功 XD

      無辦法,當初應徵客席主持時,「足球」呢瓣係寫左落resume度的

      //基本上係弱隊本色, 不擅主攻, 僅靠防反. 主攻要求你主動製造空位,防反係趁對方有空位加以利用, 門檻較低 (當然你要守得穩先有價講).

      蝗豬由於青訓斷層再加外援充斥蝗超鋒線,自郝海東後已無亞洲頂級前鋒;反而後防在頂級外援前鋒多年磨練下反而不錯,例如馮瀟霆已是亞洲頂級,所以要守的話不難,至是下下只守不攻都係坐以待斃.

      //不如下次買個主辦權返嚟算喇...

      據聞2030年好似話想判俾蝗國搞,如果青訓真係搞得好隨時2026年就自己入到都說不定。

      好多人話而家搞波的都是湊合今上而已,今上落台就樹倒猢猻散;可現在發覺殺人政權搞波已非維穩咁簡單,而係當「體育產業」來搞,除了國策有寫外,實際行動是將蝗超落戶米帝ESPN--這是中東土豪多年燒銀紙都未有過的舉動,證明個鋪排唔係只為氹今上同國內蟻民開心,而是打造soft power的一部份。

      當然20年代成功與否都要睇執行力,但絕對係長遠政策,唔係一個人在唔在位可以左右的.

      //不問對錯,只問立場, 因為「同路人」是弱勢, 你再「打擊」(指正錯誤都算係「打擊」?)佢地,就再沒有人肯站出來為我們說話了。

      「XX出錯時被指正,我不以歪理維護,因為我不是XX;YY犯錯時被質疑,我不以歪理護短,因為我不是YY...當我斷正時只有無所遁形,因為再沒有人用歪理替我開脫了。」

      //足球運動係隊際賽事, 你好難話搵個球王就俾多啲人工10萬一個月,其他隊友就只係值一萬:起碼你成隊波各人的實力都要匹配,否則能者便會離隊他投(係叻嘅都去咗踢外隊). 基本上係要提高整個聯賽的水準,先可以足夠容納到個別出類拔萃的球員...查實對照返外國模式,傷港最多只係夠格舉辦國家內的低組別「地區聯賽」,最多再派出一隊波(「傷港龍獅」)代表我城參加蝗超.

      就是回應返一直的觀點:要傷港足球真正上台階,就是要將傷港聯賽變為「球員輸出平台」,令有能者能在更高更大的平台賺取傷港市場不能提供的薪水,咁先吸引到最有天賦的人以足球為業。

      玩唔玩蝗超我就無很大傾向,當然多個更大的舞台是好事,不過以現在傷民水準連蝗甲都係勉強,「強」如基藍瑪在大簡麾下都長居後備(被炒的前任領隊盧森保高仲話佢打假波添,不過我覺得似是對被炒搵藉口)...難得陳7仲厚面皮話「封殺傷港球員北上機會」,又唔見人地封殺洪正好?

      刪除
    3. http://sports.sina.com.cn/china/b/2016-10-06/doc-ifxwrhpn9227974.shtml

      刪除
    4. //當初應徵客席主持時,「足球」呢瓣係寫左落resume度的

      哇哈哈XD

      //郝海東後已無亞洲頂級前鋒

      在蝗超做球霸都幾盞鬼,繼揸波之後又整件舞女,但係就連「南方龍獅」都搞唔掂。

      //實際行動是將蝗超落戶米帝ESPN--這是中東土豪多年燒銀紙都未有過的舉動,證明個鋪排唔係只為氹今上同國內蟻民開心,而是打造soft power的一部份。

      最弊又被傷民恥笑為「A貨米蘭」呢 ...

      信報 2016年9月22日
      凌通 中環解密
      AC米蘭險淪「A貨」
      中國財團疑出示假銀行文件
      意大利足球勁旅AC米蘭早前證實將賣盤予一家中國財團,該財團更有意推動這支球隊在內地A股上市,變身「A股米蘭」。不過,彭博昨天報道,該財團在洽購時出示的銀行文件被懷疑是偽造。整件事情曲折離奇,AC米蘭一旦被人用假文件買走,有可能淪為「A貨米蘭」。
      涉戶口結餘9.8億
      據報道,AC米蘭在洽售時要求該中國財團證明有足夠財力支持收購,所以該財團於今年4月25日,向賣方提交一份來自江蘇銀行、有該行紅印封口的文件,以證明截至當日戶口有8.52億元人民幣(約9.8億港元)結餘。惟江蘇銀行後來聲稱不曾發出這份文件。
      該財團回應彭博查詢時表示,不確定有否發出這份文件,但強調會致力完成交易。AC米蘭方面就拒絕評論。
      AC米蘭大股東於今年7月宣布已跟該中國財團簽署出售協議,據傳作價7.4億歐羅(約64億港元),而該財團已支付1億歐羅(約8.6億港元)作按金。

      //因為再沒有人用歪理替我開脫了。

      摩摩知我心意,其實我都想用呢句歪理句式...

      //將傷港聯賽變為「球員輸出平台」,令有能者能在更高更大的平台賺取傷港市場不能提供的薪水,咁先吸引到最有天賦的人以足球為業。

      即係「冰島模式」...咁傷港個「地區聯賽」起碼都要搞得認真啲,例如球會唔係靠贊助,而係靠買賣球員獲利(雲加模式?)。

      //“假球的取证很多都超出了足协的范畴,需要公安、税务等部门共同参与。我们对假球行为是零容忍的,如果有证据提供就会有一查到底。如果有必要,会请卢森博格作出详细说明并提供相应证据,如果仅凭单方面的简单说法就启动对一家俱乐部的调查,对俱乐部也缺乏尊重。”

      阿教練講嘢十足朱仔...

      刪除
  2. 摩摩,傷巷足球真係算鬼數啦。都係嗰句,又想搵多啲,又唔肯努力練多啲。

    最低限度,練氣都要啦。你無氣,有技術到好似C朗美斯,跑都跑唔郁,咪又係原地插花。踼咁耐波,無奶油連呢啲都唔知囉。一字記之曰:懶!

    人哋啲球星,真係會自己加操,傷巷球員,一早蛇咗入冷氣房吹水啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. //最低限度,練氣都要啦

      又講返當年要12分鐘跑3公里(有無記錯?)先可以註冊...班港版朗尼話:「我係嚟踢波,唔係嚟練長跑!」

      //吹水

      今晚有嘢寫.

      刪除
    2. 哇差dmiss左自由人兄個回覆。

      我都係以超過廿年資歷、又放棄左超過十年既前本土球迷來發表下嗻(唔好以為我好老,我係剛升小學就開始留意南華第一次降班),老實講班友心態係點,睇幾年前李志豪一上去跟北京國安操第一課就跑圈變行圈就知嘞(但又慘得過佢而家在中甲梅州客家都有正選做)...覺得場地唔夠,自己操體能總可以吧,以前weekday去跑馬地踢夜波真係見到好多外援自己加操跑圈的。

      是的,當年是要12分鐘跑3km,其實呢個標準在運動員來講真係不高,我早輪最fit時都係差200米左右...

      刪除
    3. 好記得當年有位南華球員, 跑到最後, 成班隊友係後邊推先過到骨. 咁都得,不如一開波就踩單車算啦. 跑乜鬼啫.
      以一個平常會做運動嘅人嚟講, 6分鐘跑到1公里叫做合格, 即係12分鐘大約可以跑到2公里, 你哋身為運動員, 竟然快唔過平常人,憑咩俾我啲人工你呢?

      刪除
    4. //好記得當年有位南華球員, 跑到最後, 成班隊友係後邊推先過到骨

      哈哈果個系山度士,左右推佢既護法,其中一個系和仔(另一個我就真系唔記得了)。咁我都記得,證明我呢個前笨土球迷唔系流架~

      刪除
    5. 作為結婚前,踢波唔睇波偽波牛(一星期只踢一次),其實在香港有天份(腳法)的人好多,落過D 5人 7人 的細場踢開波就知, 好多都好扭得, 但就係唔夠氣, 跟隊踢細場無問題, 但去到11人的人造草已跌WATT.

      刪除
    6. 摩摩:

      //唔好以為我好老
      係喇係喇, 我「老過」客席主持的.

      //自己操體能總可以吧,以前weekday去跑馬地踢夜波真係見到好多外援自己加操跑圈的。

      因為練跑真係「好悶」.

      //哈哈果個系山度士,左右推佢既護法,其中一個系和仔

      我淨係記得蕉仔肥佬:
      1997年夏天,香港足球總會仿效中超實施甲組聯賽球員季前體測,招重文原本轉投星島,患有哮喘的他因未能通過體測,無法在甲組賽事上陣,被迫轉投乙組聯賽球隊中福。

      Freelancer:

      //以一個平常會做運動嘅人嚟講, 6分鐘跑到1公里叫做合格, 即係12分鐘大約可以跑到2公里,

      你咪話, 就逢我呢個文弱書生都得.

      肥B:

      //但就係唔夠氣, 跟隊踢細場無問題,

      因為練跑個樣唔夠sexy , 練假身fake人有型好多!

      刪除
  3. 摩摩://山度士

    佢?! 噢. 我記憶中係一位華將嚟喎. 乜原來佢都有份. 頂. 不過如果佢好氣嘅話, 香港無乜邊個可以KO佢, 中場俾佢指揮哂都似.

    回覆刪除