2016年10月21日 星期五

Sometimes when we fuck

(幕開)
(在一間充滿鏡的房間裡,有一張圓床。)
(床上有一對青年男女,全身赤裸。)
(二人大汗淋漓,正在盤腸大戰。)
(女的忽然坐在男的身上,急速地策騎起來。)
(男的呼吸開始急促。)
男子:(喘氣)啊...啊...不...不要,哥哥...我...不行了。
(女子即時慢了下來,輕輕坐在男子的腰間,緩慢地廝磨着。)
女子:不要這樣快啊,我還差很遠...
男子:(雙手輕撫着女子的大腿)你真是善解人意,如果我以前個女朋友有你一半咁好就好咯。
女子:(雙手玩弄着男子的乳頭)嘻,咁而家呢?
男子:(嘆一口氣)唉,都係過去式喇。我其實係你地口中的支那人,好奇心驅使下翻牆到了這個城市的討論區,於是就在網上打機時認識咗女神。
女子:(彎下身去,輕輕捏了那男的臉蛋一下)於是你便做了大情聖,申請過來了?
(男子緊緊抱着女子,令她完全俯伏在自己身上,胸脯貼着自己的胸膛,然後腰肢向上挺。)
女子:(呻吟着)啊!啊!
男子:(自言自語)女神讀的那所大學,跟我國的姐妹學校有些連繫,我要申請過來不難;但女神她只會跟本地人做朋友,也看不起帶有國家鄉音的人。為咗親近佢,我唯有呃住佢先,扮係馬來人,再努力學好本土方言。你話我而家講我似唔似本地人?(唱)
「為了你 我學咗廣東話
我不捨不棄 不曰不夜
學到半死
為了妳 我學到舌都僵化
已不知不覺 識讀識睇
妳快樂嗎?」

(男子翻轉身,將女子壓在身下,雙手捏着她的腰肢,瘋狂衝刺。)
男子:你話...你話...我對佢咁好,點解佢仲要飛我?
女子:你...係咪你唔識做愛,滿足唔到佢呀?...(雙手按住男子的胸膛,要他停下來)你...你唔好亂咁衝先得架!
男子:(一呆)嗰...嗰次我同佢...又係係時鐘酒店房間,但我仲係青頭...
女子:(挺起身來,親了男子臉頰一下)咁佢呢?佢仲係咪處?
男子:(囁嚅着,動作慢了下來)我...我唔知呀...佢平日搞埋咁多運動,唔見紅都唔出奇...
女子:咁點解你地會上酒店短聚吖?你無屋企架咩?
男子:(一言驚醒)吓?唔通佢係嫌我住公屋,搵間房扑嘢都無?(唱)
「但你一聲不響 愛漸退無言飛縱
而寒風心裡播送 沒有冷暖四季
我似是全年冰凍 想起當日 誰曾玩弄
你那笑態 腦裡邊日夕活動 一邊想一邊心痛
雨灑下 夜裡更覺滄涼 為誰癡心始終相向
誰叫每個夜格外漫長 是誰的心早更改方向
是誰分手總不知真相」

(女子再次將男子按倒在床上。)
(女子以69姿勢,俯伏在男子身上,如啖甘蔗。)
女子:(吮了幾口)其實你都幾好呀,論論盡盡咁,我一睇就知你唔係大滾友!我~愛~你~!
男子:(大喜,瘋狂地舐了幾口)估唔到你我初次見面,你就肯為我立下咁莊重嘅誓言!唔似得嗰條衰女,次次跌爛手機就屈我買,叫佢發誓佢又唔肯!(唱)
「你會說你愛我 永遠永遠愛我
默默落著淚永不改變
似怕我要說再見 我怕終於一天
再也不 不會再想你」

(女子轉過身來,由背對着男子轉回普通口愛模式,再用雙手挾起雙乳,在腸仔上來回按摩。)
女子:(嬌笑)車!乜發誓好難嘅咩?
男子:(呻吟着)啊...啊...好...好舒服...
女子:嘻嘻,你以似的女朋友沒這樣跟你服務吧?
男子:(斷斷續續)仲...仲好講,梗係無...無喇!(坐起身子,輕輕撫摸着女子的頭髮)慢...慢一點。佢呀,試過問我佢個社團個大佬靚仔,問我有無興趣同佢做朋友...我仲試過見到佢同另一條女磨豆腐,都唔知係咪雙性戀添呀...(唱)
「從那天起我不辨別前後
從那天起我竟調亂左右
習慣都扭轉了呼吸都張不開口
你離開了 卻散落四周
從那天起我戀上我左手
從那天起我討厭我右手
為何沒力氣去捉緊這一點火花
天高海深 有什麼可擁有」

(女子坐起身來,改為用手服務。)
女子:(奇怪地)咁最後你有無加入你個 Ex 的社團呀?
男子:(復又躺下)喔...喔...無呀!我一話我最唔鍾意呢班搞搞震的人,佢就鬧我係 re-fucking people,仲馬上 unfriend 咗我!
女子:(手掌加速,嬌笑着)傻仔,人地當你係兵咋!係你自作多情以為你係人地男朋友啫!
「因我沒有心情去做夢  不會贈送感情給你操縱
不必窺探在我窗前失去自控
呆站一宵如笨鐘
今晚找個心愛吧  不要失意等我吧
今晚請你歸去吧  別管我愉快嗎
今晚找個心愛吧  傾訴所有的說話
別人在期望相戀  知道嗎」

(男子抽搐了幾次,軟了下來。)
(女子把套子脫了下來,看着裡面的液體。)
女子:嘻嘻,我早就知道你要想着以前的女朋友打JJ才可以完成的了。
男子:(大賅)你...你說甚麼?
女子:在這個網上交友平台找上我的,大都是宅男。宅男的表現如何,我見得多喇!好喇,我都要趕下場,我啲肉金呢?
(幕下)
***
靈感提供:
城市論壇論小學雞(2016年10月16日) 客席主持 摩連奴 2016年10月19日 下午6:53 留言
有青習得笨土語 走入議會做柒頭 佛爺 2016年10月15日 上午11:22 留言
有青習得笨土語 走入議會做柒頭 Sony 2016年10月15日 下午10:51 留言
***
伸延閱讀:
馬來西亞華人特有社區詞語解讀及交流版(多謝摩摩提供)
有青保長重奪未來


信報 2016年10月15日
人言人語
立法會惹火新丁 游蕙禎自揭底牌
新一屆立法會周三(12日)開鑼,身為議會新丁的我,宣誓過程受到質疑,這刻我的議員身份仍存變數;我是游蕙禎,香港歷來最年輕的立法會女議員。政治,從來充滿爭議性,尤其我的言論如「扑嘢」和被指疑似英文粗口,對某些人來說比較惹火,自然易招話柄;身為政客,面對批評和謾罵,不接受也得忍受。好吧,為免再引起罵戰,今次我就不談政治立場,講講鮮為人知的其他事情,希望大家從另一個角度認識阿禎。
我生於公務員家庭,父母跟大部分港人一樣,生活穩定便心滿意足,對政治沒什麼大感覺,充其量間中討論六四、七一等事件,他們不會盲撐政府,但大原則是社會不要亂。
可以說,我由細到大都無想過會從政;直到2014年雨傘運動後,我才走去研究香港政治史,結果誤打誤撞,踏上這條路。
因政見與男友分手
青年新政於去年成立,我由義工做起,直到今年9月當選立法會議員,前後僅短短一年半,也許有人會覺得一切來得太輕易,其實我是有苦自己知。在選舉前夕,男友因政見問題與我分手,當然不開心。
然而凡事總有兩面,也許這未必是壞事,畢竟大家政治理念不同,很難一起走下去,我也預計到未來4年議員生涯很忙碌;反正難有時間拍拖,那就無謂累人,感情事留待4年後再去想吧。
很奇怪,當選後最多人關心的,不是我的政綱,而是如何使用那份議員酬金,我已經說過,其中15%上繳組織(青年新政),其餘大部分撥予地區工作,家用當然也會給,百行孝為先嘛。
最大開支換手機
至於我自己,用錢一向不多,最大開支是換手機,可是先旨聲明,我並非追新款,純粹因為太論盡經常跌爛,大家都知手機屏幕有多脆弱!
曝光增加,出街多人認得,有些會主動要求合照,我已開始適應,反而最不習慣被部分網民叫我做「女神」、「BB」。
撇開言行舉止不談,一般九十後少女的嗜好:旅遊、煲劇、看電影,我全都不愛,逛街也只是有需要購物才去,例如要買裙,我會走進店內,二話不說,拿起貨物便付款走人。
名副其實「腐女」
私底下的我,喜歡看書、玩網上遊戲(online game)及在網上創作BL系(boy's love,男男愛情)小說;實不相瞞,我是個名副其實的「腐女」(對BL系作品情有獨鍾的女生),所以女神應該無我份,還是叫我阿禎順耳得多。
說起來,除了「腐女」,我也是超級宅女,放假真的可以在家睡足整天;如果當初沒從政,我應該會繼續原本的文職工作,儲幾年錢然後再讀書,考個專業資格回來,平平淡淡地過日子。
其實,即使現在當上議員,也沒想過做足一世,未來仍打算重拾書本,至於讀什麼?嗯,這個我又未曾深入想過,可能是考古或者政治吧。
採訪、撰文:許鎮邦、林嘉希
攝影:黃俊耀
信報 2016年10月15日
人言人語
表現遭狠批 女神認不足
政壇新人類青年新政火速冒起後,除受到不同政見黨派非議,也不時被激進派譏諷「口頭勇武」,講「無底線抗爭」卻無實際戰績。游蕙禎無奈地說:「(青政)冇乜肢體衝突場面……公眾覺得(口頭勇武)係合理批評。」
就如今年七一號召市民到中聯辦外集會但臨時取消,她承認部署失誤,事前不應放風,「唔應該畀人知你下一步點行」。
被問到之前在選舉論壇表現遭狠批,游蕙禎自認準備不足,「論壇當然係揀對手問,畀人問好正常,畀人質、唔熟書都係我責任。」她強調已不斷苦練,目標要短期內改善,希望以行動消除大眾質疑。「做自己覺得正確嘅嘢,大家見到結果就知。」
訪問當日,游蕙禎仍未聘議員助理,她曾說過應徵者要有「革命、坐監」的心理準備,引起輿論嘩然;她解釋只是想表達自己有機會遭殃,或因失去議席令助理失業,強調非危言聳聽,「實際上而家呢個政府真係咩都做得出。」
與鄺葆賢在地區合作
以往游蕙禎與黃埔西區議員鄺葆賢,被視為「青政雙妹嘜」,鄺於今年中已退出,游蕙禎坦承對方「與組織有問題、睇法唔同」,未來兩人仍會在地區事務合作。
游蕙禎又預告將派員出戰2019年區議會選舉,並會「反攻保皇區」如九龍城等地,去年區選僅敗於梁美芬的她,下屆亦會捲土重來。

24 則留言:

  1. //⋯⋯應徵者要有「革命、坐監」⋯⋯「實際上而家呢個政府真係咩都做得出。」//
    朋友感情關係上,對方有情緒有問題,其至精神有問題,我嘅建議係如果啱啱拍就分手。
    好多人都會有一種唔想做衰女,唔想做衰仔嘅壓力,所以就唔想分手。
    除非你真係好愛佢好愛佢,冇咗佢會死!又或者真係心理精神方面嘅專家。
    否則你冇責任一定要幫佢陪佢,特別係佢覺得佢唔需要人哋幫佢。
    所以,點解會分手?油菜就梗係話政見唔同。我睇就係佢精神有問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. //否則你冇責任一定要幫佢陪佢,特別係佢覺得佢唔需要人哋幫佢。

      今日黃C上司又有好笑嘢, 我諗緊寫唔寫好.

      //油菜就梗係話政見唔同。我睇就係佢精神有問題!

      精神有問題所以覺得唔同政見唔可以係埋一齊(潛台詞就係包容度太低,敵我意識太重).

      刪除
  2. //目標要短期內改善,希望以行動消除大眾質疑。「做自己覺得正確嘅嘢,大家見到結果就知。」

    一語成懺.

    //「實際上而家呢個政府真係咩都做得出。」

    互相打緊殲滅戰,你做d膠嘢俾人斷正就無得好講.

    回覆刪除
    回覆
    1. //互相打緊殲滅戰,你做d膠嘢俾人斷正就無得好講.

      可能真係真心膠到以為「我可以當你係敵人,但你就唔可以當我係敵人」是有可能發生的.

      刪除
  3. 聽其言必須觀其行!信佢講嘅嘢至奇?由扑嘢到粗口宣誓,依家講到自己喺楚楚可憐嘅淑女,小說情節就會有,我都會寫如此荒謬的「深閨淑女野百合」故事。

    西方色慾小說銷量上升了三成,全是女性購買的電子版,因下載便可以了,不須要走進書店購買如此尷尬。今天大部份女性對性慾的態度,依然不敢明目張膽。淑女,不用扮,人家有眼睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈嗰本Fifty Shades of Grey..

      如果游小三做女主角,唔知可以喺垃圾會揾邊個做男主角?到時記住簽番份contract表明“主僕身份”=P

      刪除
    2. //小說情節就會有,我都會寫如此荒謬的「深閨淑女野百合」故事。

      其實佢會唔會累到公務員父母無咗長俸, 「實際上而家呢個政府真係咩都做得出。」嘛...

      //到時記住簽番份contract表明“主僕身份”

      游小三唔似SM女王啊!

      刪除
  4. 香港已經進入大前研一所說的「低IQ時代」
    一窩峰, 不動腦, 凡事情緒主導.
    進入「低智商社會」有 3 項表徵:
    1. 集體不思考
    2. 集體不學習
    3. 集體不負責

    回覆刪除
    回覆
    1. //「低智商社會」

      都已經行咗好多年了...應該係由反23條「覺醒」開始.

      刪除
  5. 不嬲都情緒主導。不過平時唔會下下咁公開同強調。

    回覆刪除
    回覆
    1. //情緒主導

      毒果的 side story 報導, 配以 human touch 的寫作手法, 薰陶多年之下, 港豬的確是愈來愈濫情了.

      刪除
  6. // 「做自己覺得正確嘅嘢,大家見到結果就知。」
    「強人是你 能飛天遁地 其實你了不起 假使你永不說不能做到」

    // 唔知可以喺垃圾會揾邊個做男主角?
    梗係陳痕賓啦, 佢隻手咁痕, 又俐落, 調戲完長毛長毛都未知咩事

    回覆刪除
    回覆
    1. //梗係陳痕賓啦, 佢隻手咁痕, 又俐落, 調戲完長毛長毛都未知咩事

      又手痕, 又脷落, 呢個要留意下.

      刪除
  7. 一年半就由打機宅女,變成反共、反689、反支那女英雌。都系你班網民不好,叫女神叫到佢入局。也好,現正門口一泡尿,露出蚌精原形。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就等班港豬試下「妄民治港」,到時就唔take side都唔得了.

      刪除
  8. 魔兄的文章實在是愈來愈出“色“。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實成個故事係由第一首歌帶起, 必聽!

      刪除
    2. 哈哈,連“條唎無毛”咁old school既諧音都寫得出,真系不能低估馬拉唐人對大傷港文化的臣服也。KL真系有d類似信和既商場,裡面好多賣cctvb膠劇dvd的鋪頭,曾經目測所見,唔會慢傷港超過一個禮拜...比東莞d老翻鋪仲快...

      另外臨尾一段用返d馬拉粵語都好有趣...什麼“落水”、“邊皮”...當然仲有“咗”字的usage,例如“聽懂咗”,“完晒咗”...不過好似只會閩系潮系馬拉人先會咁樣用.

      刪除
    3. http://www.angelfire.com/sc/YewWeng/language.html

      原來“公蕉”即是香蕉,源自客家話...

      “粵語成為本地電視台中文節目/中文電台主要媒介語,新一代年輕人逐漸向港式粵語靠攏,與廣府話發源地廣州漸行漸遠”
      “港式粵語的流行造成其他粵語方言分支受到影響,大馬祖籍台山、廣西等粵語族群後裔傾向於說所謂的“標準”粵語而抹殺了這些弱勢粵語的生存空間”

      笨土派系咪要炫耀下?

      刪除
    4. //哈哈,連“條唎無毛”咁old school既諧音都寫得出,真系不能低估馬拉唐人對大傷港文化的臣服也。

      哈哈,呢首歌係咪好正呢! 基本上我個劇情就係由個MV最後嗰部分諗出來的 XD

      // http://www.angelfire.com/sc/YewWeng/language.html
      //我企妳邊皮
      //天黑落水咗

      多謝摩摩補充資料, 呢幾句我都睇唔明, 原來係客家語...

      「邊皮」即係「旁邊」
      「落水」即係「下雨」

      //笨土派系咪要炫耀下?

      馬拉人咁愛我城方言, 笨土派應該拉大隊去建造第二家園, 入場費唔高:
      http://www.mm2h.gov.my/index.php/en/home/programme/terms-conditions/about-mm2h-mandarin

      刪除
    5. 睇返魔兄一六車公籖文,禎祥......唔通真個神女乎?

      刪除
    6. 哈哈!

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=12949662

      來儀偏向仁者宅,修福自然啟禎祥。

      有鳳來儀: 鳳者, 雞也.
      仁: 仁者,人也。——《礼记·中庸》。(http://www.zdic.net/z/15/xs/4EC1.htm)
      宅: 妄民也.
      修: 修習,學習.
      福: Fuck 也.
      禎: 小三也.
      祥: 古丧祭名,有小祥、大祥之分。周年祭为小祥,两周年祭为大祥[sacrifice]。如:祥日(亲丧的祭日);祥祭(亲丧满十三个月或二十五个月的祭祀) (http://www.zdic.net/z/20/xs/7965.htm)
      新解:
      有隻雞偏向宅男語(註:宅男者,多妄民也), 學習fucking卻開啟了令小三衰腋之路。

      刪除
    7. //查實,第一句「丹鳳飛舞去朝陽」,「丹鳳朝陽」意指「賢才逢明時」,時勢造英雄。第二句「大展翔毛彩色香」...同時洛書「九紫火,離卦,為中女,生旺發文章科甲,驟貴,但易廢易興。剋煞主火災、目疾、官非、吐血」,中女似有運行。

      喂,而家睇返,你好似句句有骨啵 XD

      刪除
    8. //「丹鳳朝陽」意指「賢才逢明時」,時勢造英雄。
      //「來儀偏向仁者宅」,「有鳳來儀」不是指《笑傲江湖》中的華山派劍招,而是語帶雙關:明指「母儀天下」,「偏向仁者宅」是指丹鳳飛至「仁者」的「宅第」(不是「宅男」),所謂「鳳凰無寶不落」,此「仁者」將來可得之權力地位可想而知;暗則指《三國演義》中呂布和貂蟬在「鳳儀亭」中幽會遭董卓墥破之事
      //鳳亦為朱雀之象,以「中原意識」(煉穴腫語,見《乜七七王迪詩:蘭開夏道煉穴腫》)看,南離火直指本市;同時洛書「九紫火,離卦,為中女,生旺發文章科甲,驟貴,但易廢易興。剋煞主火災、目疾、官非、吐血」,中女似有運行。
      //事業要「小心起步」

      你地真係心水清,我自己都幾乎唔記得了。
      貂嬋係美人計喇,跟呂布扑嘢後策反之。
      而家睇返似講游小三多啲。

      刪除