2017年8月3日 星期四

豬肉成乜七七之貪曾如浮雲(上)

真係難為貪曾,成個訪問仲可以講可自己好似好正義咁!
《回歸.回望二十年》第六集:曾蔭權 2017/07/15 20:35

《回歸.回望二十年》第六集:曾蔭權
1. 魔術師真係相信樁秧當初真係唔想(亦唔得閒)micro-manage 傷港的。總之你有乜唔掂,我就大力支持,平時自己嘢你就自己搞掂佢。不過,人心總是不足就蛇吞象,得一又想二,經濟唔掂時做伸手黨不特止,有「高度自治」之餘就要 test 下樁秧條底線玩巷蜀又同呆蜀連線,咁就真係乜都死喇!

2. 貪曾面皮真係厚過裘千丈。既然你咁感激樁秧對你閣下的關愛,咁仲走去貪貪貪?你對得住樁秧對你的信任?

3. 妖,在貪曾治下的傷港,原來恃住自已孻仔孻心肝,下下走去做伸手黨!魔術師仲忽然想起張家輝在CCTVB舊劇《天地豪情》飾演的甘量宏添!

4. 點解會話突手係「踩鋼線」呢?你做中間人,希望樁秧照顧傷港,傷民又信任樁秧,乜唔係突手的工作咩?「踩鋼線」,講到自己好似做緊無間道咁,are you doing your job?

5. 咩牛津定律呀?頂!係邊個撩交打先?個作用係咪笨土派,反作用係咪就係「蝗國的某些學者」先?抑或係 vice versa?

6. 講問責制呢段就最衰!公墓園不嬲只係負責 execution,點可能係正字家?件事係咪有鑊,問責官員係唔係要孭鑊,呢啲都係客觀的事實,你理得毒果膠登係唔係起你班官嘅底吖!正是:
A.这鸡蛋真难吃。
B.你要搵隻無打過針嘅雞,是很難的。

7. 07—08的「建樹」,應該就係成功起錨(見伸延閱讀)。不過,「操作上有困難」,落實唔到,其實咪即係「我要真普洱」的前奏囉。根本傷民就係恐共抗共,你要推行,咪唯有扳倒你先講囉。鬼叫你又有咁多貪小便宜嘢俾人捉到呢!咪再話人唔鍾意你「搭飛機」喇!

08. 呢一段似乎係講俾林鄭聽,想逼佢搞國民教育。其實以傷民的恐共抗共,國教一搞諮詢就會被販民洗版,到時你聽佢又唔係,唔聽佢又會俾佢地搵位話你「唔理民意」,只會兩邊不討好。



***
伸延閱讀:
《基本法》全文及相關文件:全國人民代表大會常務委員會關於香港特別行政區2012年行政長官和立法會產生辦法及有關普選問題的決定 (2007年12月29日第十屆全國人民代表大會常務委員會第三十一次會議通過)

8 則留言:

  1. 嘩...我差d 打爛部電腦....
    不過如果我咁做, 你地一定話海外老鬼有[偏見], 所以我[平心靜氣] 睇落去....

    聽人講, 著中山裝的, 是[民乜7聯] 的人, 我忽然間問自己老花係咪加深咗 , 抑或我對政治[一無所知] , 定係我飲多咗 ,[老眼昏花]? 又或者 , 我真係同時代脫節 , 同故鄉脫節?

    或許 , 我應該[虛心] 的承認, [政治] 不是一般人玩的, 作為[普羅大眾] , [人講] , 你[一家要信] , 因為人家比你多一層皮, 夠膽[撐大C 眼講大話]的...比[任我行] 更進一步...[任你挑].

    睇咗咁多套[黑白道]你都仲唔知呢個世界係乜嘢一回事, 你真係抵....挑, 咁都要我寫出來? 哈哈~~~~
    roger

    回覆刪除
    回覆
    1. //我真係同時代脫節 , 同故鄉脫節?

      你應該真係同「故鄉」脫節了. XD

      //[人講] , 你[一家要信] , 因為人家比你多一層皮

      當笑話睇,都幾有娛樂性架, 認真係就輸.

      刪除
    2. 我一直以為著中山裝是對中國文化很有認識的人.
      自己對中國文學修養不足都不敢著.

      刪除
    3. //自己對中國文學修養不足都不敢著.

      你可以將自己當成係「小鮮肉」XD

      刪除
  2. 其實貪曾就真係完全過氣的舊電池: 判監後販民棄之如敗履,笨土嫌佢龍獅藍血度唔夠,地產黨睇佢唔起,建制就一早唔當佢自己人,中產港豬嫌佢太滑頭,基層又覺得佢搞到無樓住...如果hea曾選到,佢仲掹車邊係新特首的"mentor""真兄弟",而家hea曾都柄埋,佢出嚟都只係搞下笑嗻。

    另外牛頓定律講咗"牛津"定律,佢係咪多年被真•藍血的公墓園同事串得多,遺憾自己無個藍血學歷諗到short咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. //笨土嫌佢龍獅藍血度唔夠

      笨土唔係祟尚藍血的, 佢地係崇尚基層, 草根, 粗粗魯魯咁.

      //中產港豬嫌佢太滑頭

      中剷港豬有政治潔癖, 嫌佢 not whiter than white.

      //hea曾都柄埋,佢出嚟都只係搞下笑嗻。

      唔知蔥仔使唔使搵過第二個主公?

      //牛頓定律講咗"牛津"定律,佢係咪多年被真•藍血的公墓園同事串得多,遺憾自己無個藍血學歷諗到short咗?

      呢個真係笑咗, 可能佢真係日有所思.

      刪除
    2. //笨土唔係祟尚藍血的, 佢地係崇尚基層, 草根, 粗粗魯魯咁.

      睇下邊個派別啦...熱狗一定唔buy"龍獅式藍血",笨民前立場不明,但如果舉晒龍獅旗例如打鑊金/椒蜆葱/賴依芙之流就應該相反。我曾經誤入過一個"歸英"fb page(仲要係2011年!),係會稱麥理浩為"傷港之父"的.

      不過就算歸英派,buy陳老太都有排未到貪曾啦...諗下覺得好似佢做真•傷港仔其實幾無癮,一生滑頭呢度痴下嗰度擦下鞋,唔夠學歷就去美帝都讀個coursework,結果卻仍然八面不是人.

      刪除
    3. //舉晒龍獅旗例如打鑊金/椒蜆葱/賴依芙之流就應該相反。

      咁又係, 歸米派應該係祟尚藍血的(不過呢班人又可以有幾「精英」呢?)

      //我曾經誤入過一個"歸英"fb page(仲要係2011年!),係會稱麥理浩為"傷港之父"的.

      原來摩摩一早就有「深入敵陣」的經驗...

      //諗下覺得好似佢做真•傷港仔其實幾無癮,一生滑頭呢度痴下嗰度擦下鞋

      仲會周圍認叻添! 見下集:
      https://magicianyang.blogspot.hk/2017/08/blog-post_4.html

      //唔夠學歷就去美帝都讀個coursework

      所以都係唔好笑建制派班 distant learner 喇!

      刪除