2018年1月30日 星期二

互聯亙通屋

依家呢個時勢,860萬只能買到500幾呎的四小龍,但如果唔嫌美孚舊,同一價錢買樓加裝潢,住多差唔多300呎都得(35:27—47:10)
樓盤傳真 2018/01/06 2018/01/06 23:04

二零一八年開局,業界繼續樂觀預算新盤銷售會再創歷史新高,然而數量龐大至逾二萬伙,新盤戰場包括將軍澳、大埔、屯門等,高溢價托市仍會行得通嗎?
樓市升,新盤效應往往帶動區內二手,但屯門掃管笏星堤,偏偏例外,竟然有多宗二手成交要蝕讓,為何?
新環節「樓按解密」,拆解如何透過轉按慳息又賺回贈。康城站緻藍天,有大量親屬轉名成交,用一按填補二按,但條件是樓價必須要升值,令升價真實性存疑。
美孚樓齡近半百,但因為舊,價錢相對便宜,買入八百多呎單位,連裝修花費九百多萬,比起進駐西九小四,八百呎要一千二百萬,住舊樓會否更划算?
戶主睇怕又係中慘怪獸嘉獎。例牌要有私淫空間套廁同衣帽間不特止,仲要同兩個女嘅房間打通方便監視;當然唔少得嘅係「鍾意招呼親朋戚友」,彷彿回復數十年前的大家庭作風...但,說好的細袋矛盾呢?

原來在廚房內的工人房竟然有54呎,比好多新樓的睡房還要大(左上);設計師當然唔可以俾工人訓得咁舒服,於是將廚房和客廁牆壁全數拆去,重新規劃,又將工人房搬去原來的雜物房(右上)。改裝後入門後左手邊是由無窗的雜物房改裝而成,上層係床,下層儲物,牆壁造百葉(紅圈)以供工人透氣(!),認真係良心僱主(左中)。右手邊是飯廳,貼牆造櫃(右中);磨砂玻璃後面係廚房,一邊係爐頭洗手盤,另一邊係雪櫃紅酒櫃(左下、右下):

飯廳對開空空如也(左上)。設計師話餐枱是可伸延的,如果人多來訪,便可以把餐枱移出拉開款客云云。天花板以假天花加盒仔燈修飾橫樑(右上)。客廁牆壁是以黑板加暗門設計(左中),可以讓阿女趁嗲哋媽咪出恭時畫上國旗唱國歌,強逼怪獸嘉獎起立;打開暗門,擴大了的客廁頗為寬敞,可以放到層層疊洗衣機和乾衣機。浴窒沿用好睇唔好用的入牆層架(右中)。返到客廳,窗邊鋪軟墊招呼客人,不過舊咗磨損咗就會好核突(左下);電視櫃則由女房偷位放影音噐材(右下):

設計師將原來兩房打通,間成一大一細,細房做女房,大房就係主人套房(左上)。房中牆身有陣位,設計師用床頭板修飾而橫樑,同樣以假天花加盒仔燈遮蓋。床頭那兩盞吊燈就未免垂得太低,成日都較上較落又麻鬼煩,實在多此一舉窗外;見到樹,應該係極低層單位(右上)。條子屏風後係聊備一格的衣帽間(左下)。另一邊係套廁,又係以玻璃門設計,十分開放;奇就奇在無位沖涼不特止(要沖涼出客廁沖),只能開大開細及刷牙洗臉,但馬桶與洗面盤中間的位置頗窄,肥啲都過唔到:

怪獸嘉獎話要跟兩個女兒「互聯亙通」,「陪住囡囡成長」,所以主人房要同女房打通,以趟門分隔,只要扑嘢時閂打門同記緊鎖好,就唔會怕俾女兒發現爸爸在欺負媽媽(左上、右上)。兩個囡囡仲細可以分睡上下格床,房間夠大將來可以換雙人床都仲得(左下)。其實魔術師唔係咁欣賞訓碌架床,又唔係地方唔容許(魔術師小時候住公屋就話啫!),自製橫樑壓頂之餘,爬高爬易生意外;好似床邊呢幾個所謂掛勾咁,魔術師就覺得容易撼親就真(右下):

間屋拆完就係造傢俬,個設計其貌不揚,咁就150萬,究竟設計師做咗啲乜嘢呢?
***
同場加映,做設計師唔只好搵,仲可以將女客人「私有化」...唔怪得呢排唔見咗鎢絲 sir 喇!
信報 2018年1月20日
人言人語
走出星光背影 勾勒二度彩虹
緣分這回事很奇妙,常言「命裏無時莫強求」,可是無心插柳往往成蔭,關鍵是要識把握機會。我是沈沛然(Louie),讀設計出身,早年在英皇娛樂集團參與開荒,曾為謝霆鋒、容祖兒等藝人設計造型;兜兜轉轉,2009年終學有所用,一償心願創立室內設計公司。經歷轉工轉行,最大體會是做人要靈活,若不能改變環境,只好改變自己。
受父母影響,我自小勞作已很出色,父親是聖安娜餅屋創辦人,在他身上,我學到如何用設計去適應不同人的飲食習慣;當年他一反「蛋撻是圓的」這傳統,推出較為窄長的橢圓形,以免OL要「擘大口」進食失儀態,撻底也由一咬就碎、易散的酥皮,改成曲奇餅,結果深受歡迎;母親熱中時裝設計,她所穿的婚紗都是自己出品;大學時,我讀藝術史科目,知道一些大師級作品的背後理念,對藝術興趣愈來愈濃。
父打破「蛋撻是圓的」
學以致用很多時只是一廂情願。畢業回港,自己主修產品設計,那時市場空缺不多,其後朋友介紹我去飛圖娛樂見工,由時任老闆葉志銘的兒子面試;我倆談得投契,對方卻直言「沒合適職位給你,要不要嘗試藝員發展及推廣」,難得有機會邊賺錢邊學習,當然一口應承。
「天下無難事,只怕有心人」,藝人出席活動或表演,set頭扮靚是必須;入職之初,我致電城中頂級化妝師、髮型師、攝影師等,劈頭第一句就毛遂自薦:「可否給我20分鐘。」然後膽粗粗拿起卡片往拜訪。「面係人哋畀」,最難說服他們幫手,畢竟那時飛圖藝人新面孔居多,現在回想自己當年真夠主動。半年後幹出點成績,獲晉升為藝員發展部經理,負責歌手形象、廣告宣傳及唱片封套設計等,算是一展所長。
曾與謝霆鋒容祖兒合作
1999年英皇收購飛圖,改名英皇娛樂,我順利過渡。講到捧新人,公司確有一手,他們也很爭氣,像初出道時的謝霆鋒、容祖兒、何嘉莉、葉佩雯等都相當勤力。公司像個大家庭,同事朝見口、晚見面、齊心向目標進發;跟「金牌經理人」Mani(霍汶希)也合作無間,她幫公司賺錢、我負責花錢,幸好老闆開通,有時我們為了節省成本「慳錯地方」,反被他責怪。娛樂圈比任何行業複雜,在英皇的4年,儼然社會速成班,我本來不太懂跟人溝通,其後變得伶牙俐齒,壓力和死線往往逼出真功夫;那時我像「一個人打兩份工」,日間處理正務、晚上飲酒應酬,雖辛苦,卻享受,惟年紀漸長,有點力不從心,眼見旗下藝人發展已上軌道,遂於2000年底離職,接一些自由身工作,又幫過聖安娜做品牌顧問,節奏從極忙碌到較為「他條」,倒也逍遙。
養精蓄銳數載,2009年自覺是時候重新出發,遂創業搞室內設計;可惜「生不逢時」,受金融海嘯影響,生意難做,且港人已不像八十年代般揮金如土,託賴本身人脈網絡不差,創業首年「好天斬埋落雨柴」,逐漸建立口碑;比起以往設計藝人造型和唱片封套,如今所花心力大得多,一張CD,消費者或許聽1、2個月已不知放到何處,做室內設計,客戶要跟我的「作品」朝夕相對很多年,首要是為他們提供理想安樂窩。
設計師多堅持個人風格,我卻從不要求客戶跟隨我的品味,屋是他們住,因此事前溝通充足,頭3次開會都不怎麼談設計,而是先了解對方生活習慣、作息時間等;最怕遇到有人跟我說,「去旅行見到100樣東西,全部想融入家居」。無論工作或做人,多年來我一直深信,想快速學習某個新領域的知識,「You have to learn from the best」(你需要向最優秀的人學習),設計如此,做人也如是。我覺得新一代年輕人並非不勤力,卻似乎稍欠耐性和毅力;試想想,一位壽司師傅單是洗米也動輒學2、3年,沒有熱誠,做什麼也不成。
採訪、撰文:許鎮邦 攝影:黃潤根

信報 2018年1月20日
人言人語
八年後重遇 女客戶被「私有化」
沈沛然自言很信緣分,他首個室內設計收費項目,是2000年在朋友推薦下,義務幫1位剛置業的女士設計家居,「結果她很鍾意,堅持要付錢。」事隔8年,兩人在派對場合重遇,女的剛又搬屋,再找他幫忙,故事發展是半年後兩人便「拉埋天窗」,女士變了沈太,這次的「作品」沈沛然自己終有份享受,果然冥冥中自有天意。原本居於港島舊山頂道豪宅帝景園的沈沛然,兩口子婚後搬到薄扶林海景大屋,「不想收工後仍置身城市」。問到家居裝飾花了多少時間,答案相當反高潮,「3日。設計師一般不會用很多時間搞自己間屋,舒服、闊落便可以,不用over decorate(過分布置),但我會捨得花錢買傢俬、畫和陶瓷等擺設。」現時寓所是否dream house?沈沛然答得玄妙:「沒有最好,只有更好;dream house並非只視乎面積,也要看外圍因素,例如城市本身的天氣、空氣質素,要在香港找到比較困難。」

15 則留言:

  1. //摩登日本風

    日本風我只喺諗到淫賤人妻痴漢顏射丫媽嗲。

    //牆壁造百葉(紅圈)以供工人透氣

    諗起細嗰捉咗啲小昆蟲養,就喺嗰塑膠盒插幾嗰窿。偽中剷嘅"姐姐"真喺如同蟲子一般。

    //客廁牆壁是以黑板

    學啲XX大學哥哥姐姐,唔想做功課,有啲咩唔妥老竇老母,即時寫大字報批鬥。

    //便可以把餐枱移出拉開款客云云

    日日都宴客?話俾小孩玩嘅地方都好過就咁嘥晒啲位。

    //應該係極低層單位

    頭向窗又咁低層,睡房門口又直衝床,買定安眠藥喇。

    //床頭那兩盞吊燈就未免垂得太低

    掂一掂就揈嚟揈去。

    //又係以玻璃門設計,十分開放;奇就奇在無位沖涼不特止

    可惜啊,無得玩睇出浴!淨喺可以玩睇屙C屙尿 XD

    //其實魔術師唔係咁欣賞訓碌架床,又唔係地方唔容許

    百五萬攪個碌架床又加埋啲掛勾,精品劏房?冇其他位掛衫?

    //魔術師就覺得容易撼親就真

    容易李旺陽...

    //推出較為窄長的橢圓形,以免OL要「擘大口」進食失儀態

    含住件長形物體另加又黃又白嘅蛋漿又唔失儀態?

    //父親是聖安娜餅屋創辦人
    //我覺得新一代年輕人並非不勤力,卻似乎稍欠耐性和毅力

    富二袋啦即喺,仲好意思話啲有青,都唔憂開飯難怪可以做吓塞內設計

    //最怕遇到有人跟我說,「去旅行見到100樣東西,全部想融入家居
    //問到家居裝飾花了多少時間,答案相當反高潮,「3日。設計師一般不會用很多時間搞自己間屋,舒服、闊落便可以,不用over decorate

    嘩哈哈!你會唔會同啲客咁講呀又?





    回覆刪除
    回覆
    1. 魔術師兄,有看過最新一集 TVB 的家居.築則嗎?(2018.01.30 - 「書蟲屋」設計),設計都幾得意,不過色調好白,唔襟污遭。

      刪除
    2. //日本風我只喺諗到淫賤人妻痴漢顏射丫媽嗲。

      咁「日式升降麻雀枱」可以點玩法?

      //偽中剷嘅"姐姐"真喺如同蟲子一般。

      個戶主設計師咁都諗得出先算無良.

      //學啲XX大學哥哥姐姐,唔想做功課,有啲咩唔妥老竇老母,即時寫大字報批鬥。

      「我要真打機!」

      //話俾小孩玩嘅地方都好過就咁嘥晒啲位。

      工人姐姐:你俾我係廳紮營算喇!

      //頭向窗又咁低層,睡房門口又直衝床,買定安眠藥喇。

      我成日懷疑啲設計師係唔識風水的。

      //可惜啊,無得玩睇出浴!淨喺可以玩睇屙C屙尿 XD

      出浴都正常啲,玩C玩尿太重口味,唔係人人接受到。
      又,個馬桶咁近睡床,通風有問題的話肯定會臭死。

      //百五萬攪個碌架床又加埋啲掛勾,精品劏房?冇其他位掛衫?
      //容易李旺陽...

      真係唔明啲掛勾有乜作用。

      //含住件長形物體另加又黃又白嘅蛋漿又唔失儀態?

      只要碌大對眼含情脈脈咁望住你就無問題。

      //富二袋啦即喺,仲好意思話啲有青,都唔憂開飯難怪可以做吓塞內設計

      個客貫樓靠父幹,做設計師都要靠父幹,啱哂嘴形。

      //你會唔會同啲客咁講呀又?

      佢做開大客,可能唔 care。

      //有看過最新一集 TVB 的家居.築則嗎?(2018.01.30 - 「書蟲屋」設計)

      對不起,我唔睇CCTVB的。

      刪除
  2. 洗咁多錢,連基本既炮房都整唔到出,日日逼兩個細女聽爸爸媽媽的呻吟聲

    要監察女兒直接係睡房裝CCTV丫笨...

    回覆刪除
    回覆
    1. //基本既炮房都整唔到出

      可能係戶主的特殊要求。

      //日日逼兩個細女聽爸爸媽媽的呻吟聲

      下下搞之前要鎖門,就夠喵無mood喇。仲要擔心俾阿女見女,玩得不能盡興,壓力大又會影響表現。

      //要監察女兒直接係睡房裝CCTV丫笨...

      要陪伴港孩成長,剩係睇係唔夠架!

      刪除
  3. 同個女女亙聯亙通真心正
    扑野記得開燈同鎖門, 唔係一陣入錯左呀女 (吖唔係, 係呀女入錯左間房)就大大獲!
    其實簡簡單單咪得, 攪咁多屎棍仲要跌百幾個出來俾條粉皮係咩玩法?
    用個150萬買BONDS 出糧俾自己好過啦.......

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔係一陣入錯左呀女 (吖唔係, 係呀女入錯左間房)就大大獲!

      阿女一見到媽咪來鎖門,就知有好戲上演。

      //攪咁多屎棍仲要跌百幾個出來俾條粉皮係咩玩法?

      港豬有個好大的問題,就係盲目相信啲「專業人士」。

      //用個150萬買BONDS 出糧俾自己好過啦.......

      啱哂乜sir何車。

      刪除
    2. //阿女一見到媽咪來鎖門,就知有好戲上演。

      阿女知道好似每年鹿死行禮如儀咁,喺一嗰敏感時間,即刻提出要自主出夜街,要真.LV,唔喺就佔領阿媽房...

      刪除
    3. 「我要真夜遊」、「我要真包包」

      刪除
  4. 整主廁又冇沖涼房, 三個女人沖涼都唔知要等幾耐, 男主人好快會學識喺馬桶度沖涼.
    點解兩個女大左要從碌架床換成雙人床? 日本風近親...?
    不如整兩間互聯互通細房比兩個女, 上床下書枱好過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. //整主廁又冇沖涼房, 三個女人沖涼都唔知要等幾耐

      個客廁只係得企缸, 同小朋友沖涼都比較麻煩.

      //點解兩個女大左要從碌架床換成雙人床? 日本風近親...?

      又來經典 H-game Rapelay?

      //上床下書枱好過啦

      其實訓上格床的壓逼感好大, 唔係人人受得住.

      刪除
  5. //又將工人房搬去原來的雜物房//
    工人就係雜物……

    //可以放到層層疊洗衣機和乾衣機//
    一部機過咪得囉……

    //套廁,又係以玻璃門設計,十分開放//
    真係接受唔到開放式廁所,不如同互聯互通房之間都用埋玻璃門……

    //馬桶與洗面盤中間的位置頗窄//
    朝早起身一路清宿便一路刷牙,真係好有效率!

    回覆刪除
    回覆
    1. //工人就係雜物……

      俾件「雜物」照顧自己子女的飲食,真係該煨。

      //一部機過咪得囉

      二合一機的乾衣量只是洗衣量的一半。床單被袋等會比較難搞。

      //不如同互聯互通房之間都用埋玻璃門……

      哈哈,「增加透明度」!

      //朝早起身一路清宿便一路刷牙

      真·上吐下瀉

      刪除
  6. ////又將工人房搬去原來的雜物房//
    //工人就係雜物……

    又唔見佢哋好公義咁, 俾返間正常嘅房人哋住?! 一邊嘈打工做奴隸, 返到屋企, 自己就變成奴隸主.... 真仆街.

    回覆刪除
    回覆
    1. // 一邊嘈打工做奴隸, 返到屋企, 自己就變成奴隸主.... 真仆街.

      中國婦女傳統:自己做媳婦時被奶奶欺負,將來做了奶奶便要欺負返未來媳婦。

      刪除