2018年1月5日 星期五

中出即飛

(幕開)
(缺乏空調的劏房斗室內,有一張單人床。)
(床上有一男一女,正在盤腸大戰。)
(那男的滿身大汗,壓在那女的身上,猛烈地衝刺着。)
(須臾,那男的抽搐了幾下,就此頹然倒在那女子身上。)
女子:(喘息着)呀~~呀~~~痕哥,你好厲害。想不到我們就要破產,無樓都可以令我有高潮。(唱)
「是他也是你和我 同相親相愛也相爭
大家偶遇在人海 你我各留痕
幾許歡與笑 多少愛和恨 
那狂潮捲起 燦爛又繽紛」


痕哥:(挺起上半身,輕撫着那女子的胸脯)使乜講!難道你未聽過男人那話兒跟身高的關係嗎?你看那排骨仔議員,不是一索得女麼?
女子:人地話有高潮會容易懷孕,生出嚟嘅BB都健康啲,聰明啲。我唔理呀!我就算大住個肚去坐監,在獄中產子,我都要同痕哥你生返個架嘞!
(說完,女子忽然將雙腿交叉繞起,圍繞在痕哥的臀部,猛力向自己的身體深處擠壓,彷彿想將痕哥的最後一點精華也要搾取出來。)
痕哥:(大驚)喂喂,你在做什麼?你可是江湖人稱的游BB,不是「有BB呀」!
游BB:(奇怪)痕哥,老實說,今次案件之後,你我也不知有否相見之日,你就不肯留下一些最後的禮物麼?
痕哥:(流下冷汗)喔...
游BB:(繼續在發白日夢)人地排骨仔議員個女叫「不遷」,怪難聽的。照我說啊,如果將來我們生的是兒子,就叫「不D」;如果是女的,就叫「不Q」,你說好不好?
痕哥:(嚴肅地)BB,你也先給我留心聽清楚。你剛才的「奪命鉸剪腳」,是不是在那天也是用相同的招數對待那保安?
游BB:(不能置信)痕哥,你...你是說我並不是用腳踢保安,而是用腳撩他?
痕哥:(順勢挺身而出,跪在床上)哼,不是「用腳撩他」,係「用腳跟他調情」!(唱)
「Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special」

游BB:吓!痕哥,乜你咁諗我架!(大哭)嗚嗚...你...你啲英文做乜流利咗咁多架?你啲鴨脷洲口音呢?

痕哥:(慌了手腳)我...我...
游BB:(大哭起來)啊!我知嘞!你係咪諗住暪住我,自己一個着草去英國做政治難民?你本BNO呢?(唱)
「哭一再哭 誰又願放棄你的愛
不想你騙我許多
留下傷痕剩下痛楚
突然離別那刻
讓你更恨我 收起言詞地經過
別離是錯 回頭是錯
留下前走都錯」

痕哥:BB,事到如今,我也沒法再暪住你。黃大哥已經在那邊搭好了路,我先飛過去,安頓好後,然後再接你。一言九鼎!

(游BB大為感動,挺起身來,一把抱住痕哥,再用雙乳貼着他的胸膛。)
游BB:(在痕哥的頸上吻了一下)真的嗎?你是說我們可以在那邊雙宿雙棲?不用再捱劏房之苦?
痕哥:你還記得李小妹嗎?她隻身到了對岸,無人接濟,叫天不應叫地不聞,淒淒冷冷的,好不孤單。(唱)
「曾 避過荊途 又 迷在旅途
全 為了追求 昨日狂熱夢想
延 續了激情 并 懷著摯誠
臺 上卻不能 看她一再舞蹈」

游BB:(搖頭)我唔要呀!我唔要不D、不Q將來要做黑市居民呀!

痕哥:(輕撫着游BB的長髮,安慰着)黃大哥有見及此,特地趁會議期間跟友好搭好路,不會重蹈李小妹的覆轍。
游BB:(點頭)黃大哥對我們真好。就連偉哥也是免費提供...
痕哥:(有點勞氣)BB,我無食偉哥好耐喇!你估我唔怕馬上風咩?(唱)
「驚失戀驚飛機
驚死驚心痛
更怕性格變瘋
斷定驚恐症作用
更擔心份保險
未有保障怕沒有用
怕缺氧怕中風
受盡驚恐症作弄
日夜用盡萬二分力都會
手痹骨痛」

(二人沉默了一會。)

(痕哥站起身來,穿好衣服。)
痕哥:我要去同黃大哥會合喇!上庭時你小心保重,唔好爆響口喎!
游BB:(甜甜一笑,加個飛吻)知道喇!我會等你架!

(痕哥開門離去。)

(游BB伸手到枕頭下,取出一部手機。)
游BB:(自言自語)男人真係易呃,高潮如是,行動計劃亦如是,咁易就爆響口,俾我音都錄埋。嘻嘻!
(幕下)
***
伸延閱讀:
蝦餃家書之投身共產黨
新聞雜評(一百七十八)
新聞雜評(一百六十六)
信報 2017年12月20日
梁游被指膝撞辱罵保安
控方:暴力闖會議室致多人受傷
青年新政梁頌恆、游蕙禎及3名助理楊禮康、鍾雪瑩、張子龍,被指去年宣誓風波後強闖立法會會議室(1),遭控非法集結,以及企圖強行進入的交替控罪。5人日前否認控罪,案件昨開審。控方開案陳詞指出,梁頌恆衝擊期間辱罵保安,大叫「打我呀!」游蕙禎則被指用膝蓋撞擊保安大腿。控方表示,事件中有多名立法會保安人員受傷,包括在混亂中失去知覺的保安陳淑嫻,形容梁游企圖以暴力方式進入會議室,另外3名被告則從旁協助。
屢跳高欲抓門框跨過防線
控方昨於開案陳詞稱,眾被告衝向及以身體壓向保安人員,企圖越過防線進入會議室。當中,梁頌恆被指不斷將手臂壓向保安陳德賢的胸膛,並用手推陳以試圖進入會議室,又多次跳高試圖抓住入口門框以跨過保安防線。第四被告鍾雪瑩、第五被告張子龍均被指當時從後推高梁頌恆,協助梁跳高嘗試抓住門框跨過防線,以及辱罵保安等。
游蕙禎則被指案發時不斷用手嘗試推開保安劉建偉、撥開劉攔住入口的手,以及踢向保安張瑞成的脛部,用膝蓋撞擊其大腿。控方又說,梁頌恆、第三被告楊禮康以及張子龍當時叫喊「一、二;一、二」口號,衝擊保安防線。
控方昨傳召立法會署任保安主任關耀基作供, 關耀基憶述,當日游蕙禎攜同無線咪闖入會議廳致情況混亂,主席梁君彥決定改往會議室(1)開會。梁游原向傳媒稱不欲導致保安受傷,無意衝擊,惟其後卻由同事口中得悉會議室(1)外有多人衝擊,要求增援,其後聽到保安陳淑嫻被撞暈,他遂前往救援,並要求走廊人群讓路;當時梁頌恆一名助理向他高喊「議員都唔可以開會,點解要讓路?」
辯方申撤同意事實被駁回
關耀基其後目睹3名保安受傷,有人倒臥地上, 情況混亂;有醫護背景的議員郭家麒、李國麟及陳沛然隨即為傷者初步檢查。庭上昨亦播放案發當日片段,有女保安事發時高呼「冇氣啦」、「我死啦」。
關耀基昨又供稱,立法會總保安主任曾於案發前一日的簡報會上談保安安排,並引述主席梁君彥指示,梁游二人不可於翌日出席立法會會議;根據安排,假如梁游經勸喻後仍強闖會議廳,保安亦不應造成任何身體推撞。辯方日前質疑控方以閉路電視片段為證物時,未有正確向立法會申請特別許可為由,申請撤回部分雙方同意事實。裁判官王詩麗昨表示,因辯方未能提供案例或理據證明沒有特別許可的問題所在,法律基礎不足,故拒絕撤回。聆訊今續,繼續由關耀基作供。
梁游被控非法集結表證成立 更新:2018/01/02 21:08

青年新政的梁頌恆及游蕙禎及三名前助理,被控在立法會非法集結,在裁判法庭裁定表證成立。
梁頌恆、游蕙禎等五名被告否認非法集結和企圖強行進入的控罪,被裁定表證成立之後,裁判官押後到後日續審,暫時未知各被告會否出庭自辯。
案發在前年十一月,控方指根據人大釋法,梁游二人當時已喪失議員資格,他們和三名助理在立法會會議室外作出擾亂秩序行為,破壞社會安寧,企圖以武力方式進入會議室。
辯方反駁指,本案並非市民衝擊警方防線,而是議員被阻止參與會議,梁游二人是經人大釋法後,才被裁定喪失議員資格,涉及的刑事行為不應有追溯力。
梁頌恆自辯質疑議事規則有漏洞 更新:2018/01/04 18:18

青年新政的梁頌恆及游蕙禎及三名前助理被控在立法會非法集結案,梁頌恆自辯指,案發當日他打算進入會議廳宣誓,並無策劃衝擊保安人員。
被告梁頌恆、游蕙禎、楊禮康、鍾雪瑩及張子龍被控參與非法集結罪,以及交替的企圖強行進入罪,五名被告都否認控罪。
梁頌恆出庭自辯指前年十一月二日案發當日,他打算進入會議廳宣誓,但立法會主席梁君彥要求他離開,後來轉到另一會議室開會,他想進入會議室,但當時保安的姿態強硬,有股力量將他「彈後」兩至三步,控方質疑梁頌恆曾用手抓著門框借力壓向保安員,嘗試進入會議室,梁頌恆否認有關說法,又表示自己沒有用力向前衝,亦沒有策劃要用力衝擊保安人鏈。
辯方在庭上播放傳媒拍攝的片段,看到梁頌恆大叫「打我呀」,他解釋當時有保安叫他不要摸他人的胸部,他認為對方是「人格謀殺」,所以便指「你講咩呀」及「打我呀」。梁頌恆接受控方盤問時承認同案第五被告張子龍並非其議員助理,不過有協助他處理選舉事宜。
梁頌恆星期五會繼續作供,辯方律師透露游蕙禎會出庭自辯,其餘三名被告則不會作供。

18 則留言:

  1. 豬不遷,人遷。
    不D不Q,不如不三不四!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成班騎呢怪,都唔明點解節咁多港豬投票俾佢地。

      刪除
    2. 豬都騎呢埋一份啩.....

      刪除
    3. 哈哈,咁又係。唔騎呢又點算係港豬呢?

      刪除
  2. 好好笑, 爬文好似親身上陣...吖, 係新歷其景至啱!
    其實呀游BB相頭唔錯, 唔好搞搞震的話搵主好人家嫁左佢應該都OK, 只可惜...

    好多有青尚未肯接受大陸發展得好快的事實, 事事要大陸迎合的MINDSET已不合時宜
    番大陸一轉或者會有好深感受, 只係有個別市民質地未夠香港咁"好", 如果大陸人改埋呢D, 香港人仲難站得住腳
    吖....佢地好似無return home card, 對吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. //好似親身上陣...吖, 係新歷其景至啱!

      係宅男妄想症發作就真XD

      //游BB相頭唔錯

      佢唔算樣衰,靚唔靚就見仁見智了.

      //只係有個別市民質地未夠香港咁"好", 如果大陸人改埋呢D, 香港人仲難站得住腳吖....

      網友 Freelancer 早前都提過, 其實只要好聲好氣提點下蝗民做得唔好的地方,佢地係會認衰改過的. 呢方面要時間去學習. 而且我城班有青質地亦唔見得有幾好:

      https://magicianyang.blogspot.hk/2017/10/blog-post_24.html

      刪除
  3. 笑爆咀!

    其實唔只有青尚未肯接受大陸,好多40幾50幾都一樣,逢中必反,共同點都係要同大陸劃清界線,亦唔番大陸的,只(從媒體上)看大陸的負面。所以有咁多港豬投票俾佢地。

    回覆刪除
    回覆
    1. //好多40幾50幾都一樣,逢中必反,共同點都係要同大陸劃清界線,亦唔番大陸的

      後生就話無 return home card 啫,40幾50嗰班又唔係國軍後人,先輩亦唔見得有幾多人係俾殺人政權抄家, 咁抗拒都唔知為乜.

      刪除
    2. 作為國軍後人,祖輩受過迫害的自己同我老豆,先冇佢地咁痴,國軍的黑暗面,佢哋知鬼。

      一日到黑話自己獨立思考,人哋被冼腦,其實自己俾人洗腦到連客觀分析都冇埋,一日到黑只會quote D 主教呀、教授呀講的嘢,獨立思考?

      刪除
    3. //先冇佢地咁痴,國軍的黑暗面,佢哋知鬼。

      呢班人都只係人講佢又講, 隨時少少都唔識便走出來扮代表.

      //其實自己俾人洗腦到連客觀分析都冇埋,一日到黑只會quote D 主教呀、教授呀講的嘢,獨立思考?

      主教呀、教授呀係Key Opinion Leaders,唔跟佢地跟邊個啊!? XD

      刪除
  4. 哈哈游BB嗰GIF好正

    //辯方日前質疑控方以閉路電視片段為證物時,未有正確向立法會申請特別許可為由,申請撤回部分雙方同意事實。裁判官王詩麗昨表示,因辯方未能提供案例或理據證明沒有特別許可的問題所在,法律基礎不足,故拒絕撤回。

    即喺心知肚明證據確鑿啦。

    //交替的企圖強行進入罪

    加埋咁多肢體接觸,鹹鹹哋好似輪X咁嘅。XD

    //梁頌恆衝擊期間辱罵保安

    點解鬧保安,佢哋都喺聽指示嗟。要鬧都喺鬧特衰垃圾會喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. //哈哈游BB嗰GIF好正

      收兵神器!

      //即喺心知肚明證據確鑿啦。

      此地無銀三百兩.

      //加埋咁多肢體接觸,鹹鹹哋好似輪X咁嘅。XD

      又嚟「巨根痴漢」:
      https://magicianyang.blogspot.hk/2016/11/blog-post_16.html

      //點解鬧保安,佢哋都喺聽指示嗟。要鬧都喺鬧特衰垃圾會喇。

      可能因為佢地鬧慣黑警.

      刪除
  5. 宅男幻想症候群我都有,果然尤如身歷其境 XD

    魔兄會唔會寫下練月腫的新作?

    https://cn.nytimes.com/opinion/20180102/hong-kong-china/zh-hant/

    回覆刪除
  6. 過咗幾日先留言...不過其實連割地兩撿都炒唔起,糧油呢單就更加無人理,好似做咗反對派棄卒咁。

    //痕哥:(挺起上半身,輕撫着那女子的胸脯)

    摸下系咪雞包仔?

    //好多有青尚未肯接受大陸發展得好快的事實
    //番大陸一轉或者會有好深感受

    上次留言主力講蝗國情況系呢篇,都系關於DQ既,估唔到已經年半勒!好似過咗好耐發生好多事咁:

    https://magicianyang.blogspot.hk/2016/08/blog-post_5.html

    如果我睇呢年幾兩年,蝗國最主要變化是:新經濟/內需/流行文化有很大的提升。

    早幾年李總話乜9“互聯網+”,個個都唔知系乜Q;結果呢兩年大家先知原來系靠物聯網加移動支付,衍生新的產業百花齊放。除咗共享單車外,我覺得最好用系掃碼充電:好多餐廳枱頭都有呢啲充電寶,微信掃一掃二維碼後再俾錢就可以解鎖充電,一蚊充一個鐘,基本上食一餐飯三四十分鐘就算邊上網邊充,都可以10%充到7-80%:

    http://tech.sina.com.cn/roll/2017-06-20/doc-ifyhfpat5488991.shtml

    可能因為新經濟蓬勃,加強咗社會內需,所以感覺消費好強勁,而且唔知系咪因為新經濟參與者都系年輕人,覺得好多新店都系流行產品同埋新式食肆,無晒娘味之餘更無埋土豪味;華為亦火速升上全球第三手機,國產手機成為潮流,蝗民開始唔用iPhone(比我想像中快好多);仲有歌影視產業出咗好多叫好叫座、可以出口既作品(下面會講多啲),同埋出咗好多新爆紅俊男美女,范冰冰同黃曉明好似已經上咗神檯咁(不過唔好意思,其中並不包括一直不被蝗民待見的景甜...趙麗穎同鬼鬼地既維吾爾妹迪麗熱巴啱唔啱??)

    http://adquan.com/post-2-42769.html

    https://www.juksy.com/archives/71192

    //只係有個別市民質地未夠香港咁"好"

    雖然仍有改善空間,但近年嚟其實公德方面已經改善咗好多,尤其系衛生方面...我反而最唔鍾意就系蝗民睇戲好鬼嘈(雖然已經比我第一次睇之前想像中靜得多),手機唔會mute、一分鐘內既電話唔會出去講...當然可能人地個norm系睇戲都系但求娛樂,覺得睇戲同睇波都系一樣都唔定...

    //練月腫的新作

    原來《線報》呢篇系講緊煉腫:

    http://linepost.hk/?uid=22212.7.0.0

    首先,佢個題目已經錯咗。相信從任何角度嚟睇,“現在香港的確是中國的一部份“,根本都唔知challenge啲乜,你最多只能challenge”香港應不應該是中國一部份“--將應然當實然,酸秀才果然脫不了酸餿味;至於”秦朝吞併香港“...咁之前南蠻百越根本就同越南的南島人種份屬同源,咁香港應該同兩廣一併歸還越南才對。唔系講笑,我之前真系聽過一啲越南激進言論話要收復兩廣的!

    我又俾個民調大家睇下:

    https://www.cw.com.tw/article/article.action?id=5087253

    固然這和呆灣經濟衰落大有關係,但我個人睇法蝗國對呆灣流行文化的輸出是一個很重要的元素。我之前有份工見過英美加同事之間傾佢地既流行文化,發覺佢地很自然的是以同一個文化圈(至少是語言圈)的角度來吹水,根本唔會政治界限行先,而近年youtube好多蝗歌手既mtv,下面呆民既comment已經唔似幾年前乜9都政治行先,而是簡單當是一首同語言的流行曲來評論了。一啲蝗歌亦好快會有呆青網絡翻唱,例如呢首有呆青稱為《小蘋果》後的另一神曲:

    https://www.youtube.com/watch?v=ekDzlSB1p28

    呆妹翻唱版,不過震撼力差好遠,呢類歌搵女人唱只能是肥媽類歌手:
    https://youtu.be/2pXXjBe1fXo

    電視劇更加唔使講了,近來一套《楚喬傳》已經攻陷晒寶島同東南亞。

    所以從對方既角度嚟講,笨土派極力排斥蝗語教育是有佢地既道理的...不過連完全不能同我城方言互通的日語韓語都無阻對方流行文化落地,”今日呆灣,明日傷港“也只是時間問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. //摸下系咪雞包仔?

      這是對痕哥的人格謀殺!

      //我覺得最好用系掃碼充電:好多餐廳枱頭都有呢啲充電寶

      傷民唔會肯俾錢的,佢地認為店家需要提供免費叉電服務。

      //同埋出咗好多新爆紅俊男美女

      呢個真。蝗星個 look 仲好始向皇、泡兩國靠近.

      //維吾爾妹迪麗熱巴

      呢個正. 其他嗰啲唔係唔靚,不過有啲倒模 feel,唔夠特別。

      //當然可能人地個norm系睇戲都系但求娛樂,覺得睇戲同睇波都系一樣都唔定...

      我係唔鍾意佢地用微信語音!唔夠「勤力」。

      //佢個題目已經錯咗。

      見摩摩有評,我馬上將練穴腫篇大作掉期打尖排快隊,聽晚寫。

      //《有些人在一地兩檢上,就是雙重標準》

      我不認同文中所謂反對派對「程序公義」和「結果公義」的雙重標準. 米帝以船堅炮利逼使滿清政府簽下城下之盟,割讓港九新界,是「拳頭硬嗰個話事」,反對派認同無反對;但到殺人政權以或軟或硬的手段「整治」販民、黃C、巷蜀,反對派卻又不同意「拳頭硬嗰個話事」。一時「武力公義」行先,一時「全民議政」行先,這才是雙重標準。

      //下面呆民既comment已經唔似幾年前乜9都政治行先,而是簡單當是一首同語言的流行曲來評論了。

      可能那些天然獨依家發現自己連貼貼紙扮呆灣國都唔能夠「扯旗」,早已心灰意冷,無心機再玩落去了。

      //一啲蝗歌亦好快會有呆青網絡翻唱

      我覺得大壯有啲似歐陽震華加曾志偉混合版!

      //近來一套《楚喬傳》已經攻陷晒寶島同東南亞。

      我直程唔知係乜嚟...

      //笨土派極力排斥蝗語教育是有佢地既道理的...

      我覺得兩睇, 學蝗語無問題, 我城方言行先亦無問題, 問題在於唔知邊個係要搞到兩者 mutually exclusive.

      刪除
    2. //呢個正.

      你同AC米蘭金童帕圖個taste一樣:

      http://sports.sina.com.cn/china/j/2018-01-02/doc-ifyqcwaq6946793.shtml

      不過如果唔系硬要“去西人化”、“扁鼻細眼才是東方美”的死硬(或獵奇)老外,熱巴個東西合璧再加啲中亞細亞feel既look對老外的確非常吸引。我相信國家機器已經部署運作佢走向國際市場,如果爆紅得到,蝗國對西方及突厥語系國家的形象會大大提升,如果佢紅到可以跟國家領導人出訪,著埋維吾爾民族服裝見侵侵,習大有face既程度系以前同樣跟過出訪既咸蟲大哥同章子怡都俾唔到也!

      //見摩摩有評,我馬上將練穴腫篇大作掉期打尖排快隊

      其實我都系隨便評,反正呢班友點都會俾到理由自己。況且佢爬文要爬到去美帝媒體,都可見佢幾淪落了。

      //大壯有啲似歐陽震華加曾志偉混合版

      哈!真系你講先發覺!

      “我們不一樣 每個人都有不同的境遇”應該會成為小弟繼“到咗我呢個年紀..."後既另一句金句。

      //我直程唔知係乜嚟...

      我都差啲唔記得講,蝗國偵探劇《白夜追兇》已經被Netflix買咗國際版權,將會在蝗國外190個地區播放...

      http://deadline.com/2017/12/netflix-picks-up-chinese-drama-day-night-1202218101/

      //問題在於唔知邊個係要搞到兩者 mutually exclusive.

      笨土唔只要我城方言行先,系最好要傷民返去八九十年代--大部份人都不能熟練運用蝗語。

      無論綠營幾去蔣都好,蔣光頭當年既“國語政策”的確令大部份呆民的第一語言由光復前的呆式閩南語變成現在的國語,這是綠營已經無法改變的事;亦因為兩岸語言互通,所以即使呆民睇唔起對岸幾廿年,人地流行文化一有啲吸引之處就近乎無險可守地被攻陷...同樣情況亦發生在以國語作華文教育的東南亞。傷民如果蝗語不流利甚至抗拒,的確會拖長對蝗國流行文化的免疫期。

      刪除
    3. //你同AC米蘭金童帕圖個taste一樣:

      英雄所見略同.

      //我想如果有一天迪丽热巴来天津的话,我也希望能够带她到民园那里逛一逛。

      哈哈, 唔怪得奧巴美耶都要去恆大咯!

      //如果佢紅到可以跟國家領導人出訪,著埋維吾爾民族服裝見侵侵

      侵侵仲可能會手多多...

      //況且佢爬文要爬到去美帝媒體,都可見佢幾淪落了。

      佢篇嘢有部份係明顯寫俾老外睇的(同某些港慘片賣弄功夫的情節類似).

      //“我們不一樣 每個人都有不同的境遇”

      摩摩你有時真係好鬼唏噓.

      //白夜追兇

      搞到我仲以為係Christopher Nolan套《白夜追兇(Insomnia)》...

      //因為兩岸語言互通,所以即使呆民睇唔起對岸幾廿年,人地流行文化一有啲吸引之處就近乎無險可守地被攻陷...

      練穴腫提到的秦始皇亦是如是.秦始皇統一文字,殺人政權統一語言, 都係一般的思維.

      刪除