2019年5月15日 星期三

一千幾百,猶如垃圾

話說魔術師因為2017年尾腿傷的關係(見《魔術師的恐懼鬥室》),導致開工不足,全年薪金下滑,加上波叔又退稅又擴闊稅階(見《新聞雜評(一百四十四)》),變成2016—17年度的暫繳稅已夠交2017—18年的稅款及2018—19年度的暫繳稅,也就是說2017—18年魔術師係唔使交稅嘅!
至於今年份報稅表,就多咗項自願醫保扣除,適用於2019—20年度暫繳稅:
由於魔術師曾經入廠修理過腳同眼(見《自願私家醫保》),除非新嘅自願醫保肯包已存在疾病,否則就唔會因為貪嗰些少免稅額($8,000以17%稅階計,即免稅$1,360)而轉會,都係依然 keep 住個舊醫保 plan 先:
(圖片來源:香港政府一站通 > 本港居民 > 稅務及應課稅品 > 薪俸稅及個人入息課稅 > 免稅額及稅項扣除 > 稅項扣除 > 根據自願醫保計劃保單所繳付的合資格保費的扣稅安排, retrieved on 13 May 2019)

今次真失策,竟然快快手 submit 完先記得再睇返份報稅表,check 吓有乜扣稅項...在低息的環境下,魔術師依然剋制住自己樓按不會超過400萬,故此每年例牌都用唔盡供樓利息扣稅10萬元...
咦!?死嘞!原來唔記得入「退休計劃供款」,真係老虎都會瞌眼訓,再 highly attentive to details 都有走漏眼的時候(可以減免$18,000x17%=$3,060,計埋預繳即係$6,120,都唔係「一千幾百,猶如垃圾」架!)...

咁究竟 submit 咗嘅報稅表仲可唔可以更正呢?查吓税局網站的 FAQ,答案是可以的,不過就要留 query 俾有關同事處理:
(圖片來源:香港政府一站通 > 本港居民 > 稅務及應課稅品 > 「稅務易」 > 「稅務易」的常見問題 > 以電子方式提交個別人士報稅表的常見問題, retrieved on 13 May 2019)

好喇,依照指示,去到個 portal 的網頁輸入完資料:
(圖片來源:香港政府一站通 > 本港居民 > 稅務及應課稅品 > 「稅務易」 , retrieved on 13 May 2019)

魔術師係2019年5月13日晚上寄出呢個電郵的,又睇下班官是否能在兩個工作天內回覆?
(圖片來源:香港政府一站通 > 本港居民 > 稅務及應課稅品 > 「稅務易」 , retrieved on 13 May 2019)
***
伸延閱讀:
自願私家醫保
魔術師的恐懼鬥室
新聞雜評(一百四十四)

6 則留言:

  1. 咁啱上星期用e-tax 報稅,計漏一筆捐款....原來撳幾個掣就可補遺,真係好方便,謝分享!

    回覆刪除
  2. 魔兄,E-TAX係有得申訴漏報的。小弟試過,而且記憶中,稅局反應都幾快。但唔記得係咪真係2天內回覆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 今晚仲未收到回覆, 睇嚟聽朝要去追問了.

      刪除
  3. 試過補報返 收入, 無收過回覆, 直至收到評稅報告 先見到update了

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來稅局會代我地update? 係就實在太好了!

      今日忙得濟,唔記得打去問,聽日再查證。

      刪除