2019年5月31日 星期五

不能以 iPhone Safari 在 Blogspot 留言的問題

好幾個月之前,魔術師就發現唔能夠在 iPhone 以內置的 Safari browser 在自己 blog 和人地 blog 內留言:明明係已經發入咗穀糠戶口,但留言框所顯示的依然係「匿名」;甚至乎以「匿名」輸入留言,按完發佈後網頁再 reload,卻發現留言根本無傳送出去,完全留唔到言。
經過一輪網上查找,魔術師從 Apple discussion forum 中搵到一篇叫「Safari 12 not working with Blogger」的文章,雖然講緊嘅似係 Mac 版 Safari(魔術師部 Macbook 卻無此情況),但呢個解決方法都可以用在 iPhone 之上:
1. 首先,進入 iPhone 的 Settings。

2. 找到 Safari,按一下進入。

3. 在 Safari 的 Privacy & Security 下,找到 Prevent Cross-Site Tracking,將之關上(對不起,魔術師沒心情找中文版)。

4. 最後,返回主畫面,將 Safari 往上推關閉個 App,然後再 restart。

5. 再登入穀糠,便可以成功見到自己已 login 了!

28 則留言:

  1. 嘩!魔術呀!魔術師,你巧勁呀!

    回覆刪除
  2. 不愧是學霸^_^

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部iPhone中文係「不要追縱」

      刪除
    2. //我部iPhone中文係「不要追縱」

      多謝老翻(譯)XD

      //search engine 可以考慮轉做 duckduckgo,

      我試打「四季茗茶」,如果用 Google,我自己個網頁就在第五位;Duckduckgo 就 search 唔到了。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  4. 你又拆解咗一個謎團😄

    (對不起,魔術師沒心情找中文版)

    無心情當然唔做,好啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. //你又拆解咗一個謎團

      係呀!呢個係我心中的一條刺,呢幾個月來捅到我成日都要帶埋部 Macbook 出街,依家一天光哂嚕!

      刪除
  5. wow!魔兄,萬分感謝🙏🏻解決左我既問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,不用客氣。鬼叫我係異類,天梁化祿坐命,文昌文曲分別坐命宮同福德宮;是故人人都鍾意抄功課的時候,我就偏偏每件事都鍾意去學去研究,尋求解決問題的方法,然後拎出嚟幫人,咁就最開心。

      刪除
    2. 「我為人人,人人為我」XD

      刪除
    3. 哈哈,我城咁多伸手黨,佢地識得感恩已經痌呢吉蒂了!

      刪除
    4. 我都係查根究底嘅人,就算有人俾咗 what and how 我,我都要自己再查找同查證,要清楚知道 why 至滿足。

      刪除
    5. //我都係查根究底嘅人

      恭喜小豬重出 blog 湖!!

      //要清楚知道 why 至滿足。

      今日做左八婆,好嘢!

      刪除
  6. 多謝晒~我都遇到呢個情況,懶得解決,魔兄出文仲快過我耐性用完~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係架! 幾個月前我應承咗C嬸話幫佢研究點解發唔到留言, 到依家先的起心肝 search,都算懶架喇!

      刪除
    2. 乜原來你應承過㗎!我完全冇咗回事添。XD 再次多謝魔術師先。好似出獄咁。 不過呢,我唔明。手機 setting 關電腦乜事,當初手機同電腦一齊出現呢個閃走現象。

      刪除
    3. //乜原來你應承過㗎!我完全冇咗回事添。
      FB 留言呀!

      //手機 setting 關電腦乜事,當初手機同電腦一齊出現呢個閃走現象。
      電腦一樣有呢個 setting 架嘛!

      刪除
    4. 原來我除左電腦白痴重有老人痴呆 XD XD

      刪除
    5. 年紀大, 機器壞... 我講緊我自己...

      刪除
    6. 淨係你會大咩!年紀 XD XD

      刪除
    7. 就算年紀大了,都應該唔會變網上阿嬸碎碎念的!

      刪除
  7. 其實找到原因都無用, 要BLOGSPOT想方法解決先得, 用戶根本唔會因為留唔到言而找原因或改SETTING.
    我都係受害者之一, 少了呢批人留言

    http://travelbyod.blogspot.com

    回覆刪除
    回覆
    1. //要BLOGSPOT想方法解決先得, 用戶根本唔會因為留唔到言而找原因或改SETTING

      如果係都要執着 roles and responsibilities 的話, 的確是BLOGSPOT才有「公權力」去改. 但如同「抗爭」一樣, blogspot (政府)唔改, 但用戶(市民)開以搵方法 work around 的話又有何不可呢? 自己改變總容易過等別人改變, 如果用戶(市民)係無 incentive 去找解決方法的話, 亦即是那個「問題」也不是太過重要呢.

      刪除