2019年6月20日 星期四

Hard to say I'm sorry

鄭月娥向每位香港市民真誠道歉 更新:2019/06/18 19:04

修訂《逃犯條例》風波,行政長官林鄭月娥公開向每位香港市民真誠道歉,指反省過後,自己要為政府處理修例的不足負上最大責任,她多次重申已停止修例,無重啟的時間表,但沒用到「撤回」的字眼,她又承認未來管治會困難,會盡力重建市民信心。
一次修例令這個上任不足兩年的政府陷入危機,今次是林鄭月娥首次就修例親口道歉,較她的書面致歉遲了兩天,她多次重申如果明年七月本屆立法會任滿草案仍未二讀,就會自動失效,但始終沒說「撤回」兩字。餘下任期還有三年,政府是否還有政治能量撐下去?

1. 修訂《逃犯條例》,可以「完善返個法治」,魔術師當然支持;但唔修訂,保持原狀,對魔術師亦無影響。所以就算以前係玩諮詢又好,好似依家無限期「暫緩」都好,都無問題。叫魔術師唔服氣嘅,首先就係商界又要賺到盡又要犯法又要豁免追究的醜惡嘴臉;第二就係黃C們的歪理:我恐懼呀、我唔信呀、老共會屈死巷豬呀咁,但係咁恐懼又會返蝗國食買玩掏來掏去。再唔係就係靠人多,鬥哂馬,脅逼警方,話要放人就放人,話要唔告就唔告。係好市民嘅,就返警署報到,睇下劣政C告乜罪,就算告咗,假髮人又會唔會判你入罪。同樣,如有濫用武力的黑警,亦需從嚴處理。如果唔係,咩叫司法獨立呀?
2. 777話如果未能處理好紛爭,就唔會重啟修訂。咁其實佢係咪想重啟嘅呢?如果係想重啟,但係最後「未能處理好紛爭」,咁咪即係 she is not doing her job?如果唔想重啟,不如就直截了當話「撤回」重好喇!反正,777你點都要 hurt 一邊,咁你既然選擇呵住班黃C巨嬰,就不如狠狠地傷透支持修例一方的心算喇(畢竟建制派要靠西環,惡唔出樣的)!係做就去盡啲,唔好猶抱琵琶半遮臉,又要做G又要起貞節牌坊,到時盞兩面唔到岸,無人幫你架!

***
江樂士指警暴動說法符合法律原則 更新:2019/06/18 22:18

前刑事檢控專員江樂士認為警方就暴動的說法符合現行法律原則,但有處理過暴動案的大律師認為,有關說法會令人誤以為只有親身使用暴力的人才構成參與暴動。
由將早前形容衝突是暴動,改口說是指某些人的暴力行為,屬於暴動情況,前刑事檢控專員江樂士認為盧偉聰的說法無問題。
不過有處理過暴動案的大律師認為政府的說法與案例有出入,容易令人誤解。郭憬憲大律師指如果政府將暴動的定義收窄至此,會令他質疑警方當日在現場為何會出動如此多武器,包括橡膠子彈對待示威者。
警方在六月十二日當日,以涉嫌遊蕩拘捕了七男一女,經調查後,沒有足夠證據提出檢控,七名男子已無條件釋放,正聯絡該名女子辦理手續。

3. 魔術師雖不是法律專業(要睇專業法律觀點,梗係睇標少《怎樣以「公眾利益」考慮是否不檢控暴動的人》),但睇返案例,倚天梁、美國隊長被判暴動罪的門檻很高,細緻到逐條街所發生的事都可以拎出嚟講,入到罪的話都真係無死錯人,呢一方面魔術師對我城的法治是充滿信心的!
***
民陣指特首沒有回應五大訴求 更新:2019/06/18 19:10

有參與遊行、示威的市民指不接受林鄭月娥的解釋,民陣就指特首沒有回應到五大訴求,明天與民主派商討下一步行動。
在立法會示威區的市民一直觀看記者會網上直播,聽完整個記者會,有人表明不收貨。
民陣指提出的五大訴求,林鄭月娥無回應,民主派批評林鄭月娥不願意鞠躬道歉、缺乏誠意,民陣與民主派議員星期三會商討下一步行動。
4. 其實點解要「撤銷暴動」呢?定性「暴動」與否點解咁重要?黃C們點解咁介懷呢個不義政府俾你地嘅標籤?抑或係你內心其實都隱隱然覺得自己的行動有暴動成份?
5. 同理,點解要「不作檢控」呢?是否判罪唔係應該留俾法庭去做嘅咩?如果你相信我城仲有法治,假髮人亦不會對勇武派特別嚴苛的話,就應甘願上庭受審。行得正企得正,使乜驚呀?反而,777話唔告就唔告,豈非你班黃C係「煽惑」特首干預法治?乜咁唔係叫人治咩?
***
大專學生會要求政府周四回應訴求 更新:2019/06/19 23:01

多間大專院校的學生會要求政府在明天下午五時前回應四點訴求,否則會發起不合作行動及到政總集會。
雖然行政長官林鄭月娥向每一位市民「真誠道歉」,但這班大專院校學生會代表說「不收貨」,要求政府撤回修例、收回暴動定義、撤銷示威者控罪和追究警方濫用武力,否則會將行動升級,限期是星期四下午五時。
民主派指尊重、同意學界的做法,呼籲特首林鄭月娥跟年青人見面,民陣星期四會到投訴警察課投訴。
天主教香港教區及香港基督教協進會亦都發聯合聲明,要求政府撤回修訂及成立獨立委員會徹查警民衝突,連續三晚都在立法會外陪伴年輕人的天主教香港教區輔理主教夏志誠表示,香港已經失去太多,他促請政府在這嚴峻時刻回應市民訴求。

6. 班有青大專巨嬰又繼續得寸進尺,要脅正苦回應,「否則會將行動升級」,語氣十足十啲恐怖份子。好,魔術師支持正苦唔使理班學生,又睇吓佢地有幾多號召力(又話誰也不代表誰?),可以召喚到幾多傷民出嚟罷乜罷物,隨便檢視下究竟777的「道歉」有幾多傷民會收貨,同埋班死硬黃C有幾多「持久力」。

***
【逃犯條例】被打至大小便出血不敢求診 公院醫生黃任匡籲傷者求醫

金鐘「6.12」的警民衝突造成多人受傷,有傷者被送至公立醫院治療時被警方拘捕,醫管局其後被質疑將示威傷者資料泄露予警方。杏林覺醒成員、屯門醫院心臟專科醫生黃任匡在社交網站發文,透露曾有示威者被打至大小便出血,但不敢去求醫,強調「如果係嚴重受傷,請你唔好猶疑,立刻求醫」,並提醒各救護人員緊守崗位及保護病人私隱。
黃任匡在Facebook發文,批評醫管局在證據確鑿下仍然「耍太極」,明白大家對事件感到憤怒,有醫護人員想示威、罷工、向要醫管局問責,但強調此刻救人要緊。「喺呢一刻,保護傷者係最首要嘅任務,其他都係次要」。
他提醒傷者,包括如果受傷入院求醫,只提供必需資料,如傷勢、受傷過程等。至於受傷的所在地、出現現場的理由、以及所扮演的角色等都不是必要的資訊。「如果係嚴重受傷,請你唔好猶疑,立刻求醫。因為盧偉聰係呃你嘅:催淚炮,布袋彈,橡膠子彈,水炮車等,通通都係 potentially lethal weapon。會死人㗎!」
至於醫護人員方面,黃任匡提醒人員要緊守崗位,「唔好罷工,如果我哋走左,情況肯定更糟」,並時刻提高警覺,「喺工作間隨時留意有冇唔係醫護嘅人,靜雞雞搞我哋部電腦」,「總之盡我哋所能,保護病人。切記,保護病人私隱,係最重要嘅專業操守之一。」
黃任匡更hashtag「#有個仔俾人打完大小便出血都唔敢去睇醫生呀痴線」、「#要求醫但都要小心」、「#總之講少句」、「#你唔講我唔知」、「#我地發過誓㗎」、「#話時話傷者可能有時會因為受驚而記錯意外細節㗎」、「#我哋可能要細心啲幫幫病人回憶」、「#華陀託夢教我可以咁講」、「#邊有咁多胡椒噴霧吖一定係你自己整胡椒炒蟹果時唔小心彈咗入眼啫」、「#我估你唔係中橡膠子彈一定係樓下有個靚仔玩氣鎗唔小心射中你」、「#另外你最近都冇去過金鐘」、「#一定係咁啫」。
帖文引起大批網民讚好,不少人留言感謝前線醫護人員,亦有人感謝黃任匡就事件發聲。
7. 班示威者俾黑警打傷唔敢去醫院?魔術師仲以為班示威者係省巷旗兵嚟嘅添!心虛到好似做賊咁。可惜九龍城寨早就拆咗再無赤腳醫生!都係嗰句,好似天哥咁嘅 profile,要入暴動罪都唔係咁易,勇武有青又唔使對我城班假髮人咁無信心喎!
8. 又,啲 Hastag 好鬼黃C呀!痴線!
***
伸延閱讀:
標少:怎樣以「公眾利益」考慮是否不檢控暴動的人
林鄭發信公務員指自己敏感度不足 2019/06/18 23:01

行政長官林鄭月娥晚上發信給公務員同事,指自己敏感度不足,個人要承擔責任,不過為公眾服務是其終生事業,未來會繼續帶領政府服務社會,她特別感謝保安局和律政司的專業精神,感謝警隊熱誠服務。但見到警員和示威者的對立感到傷痛,又為過去數日因為政總關閉未能上班的公務員帶來不便致歉,信末她指透過政府努力,會恢復社會對政府團隊的信任。
警方在上星期三當日以涉嫌遊蕩拘捕七男一女,經調查後,沒有足夠證據提出檢控,七名男子已經無條件釋放,正聯絡該名女子辦理手續。
葉指林鄭顧及支持者感受無提撤回 更新:2019/06/19 12:08

行政會議成員葉國謙指,行政長官林鄭月娥沒有用「撤回」修例的字眼,是要顧及支持修例人士的感受,他形容是妥協。另一成員羅范椒芬就指,行會的確低估修例影響,應向市民道歉。
特首林鄭月娥星期二見記者被多次追問,始終沒說「撤回」兩字,行政會議成員葉國謙指,是要顧及支持修例人士的感受。葉國謙又承認,林鄭月娥向市民道歉時沒有鞠躬,他都覺得有落差,但他不認為林鄭月娥是不真誠。
另一行會成員羅范椒芬就指,行會的確低估了修例對市民的影響,應向市民道歉。她亦相信今次事件是林鄭月娥公務生涯最大的打擊,希望社會不會因為她一時的錯失,抹殺多年來的貢獻。
信報 2019年6月18日
王岸然
爭取國際制裁警暴負責人
作為一個孤獨地呼喚了30年人民力量的評論員,參加完200 + 1萬人的遊行之後,心情是喜悅的,也是平靜的,反而沒有9.28後那段時間的激動,因為那年時候,相信只有幾萬人有同樣的激情,運動也在消磨之中退去,談不上勝利,也非真正意義上的人民力量;今次不同了,今次是百萬人以上共享了相同的激情,是真正人民力量的初現。
也想起了英相邱吉爾的名句:「今天也許還不是終結勝利的開始,但就是勝利開始的終結。」
自主力量反制政客
歷史還是會重複的,但不會簡單地重複,唯一一定會簡單重複的是,已經有了經驗的市民在有需要時,還是一定會總動員上街,發揮人民力量。
必然重複的,也包括發動事件的泛民總是會在關鍵時刻收割成果,犧牲義士,只想把運動的成果轉化成泛民的政治利益。泛民只想美化市民和理非的參與,貶低勇武義士的功勞。但非常持平地說,兩者一定是相輔相成的,泛民只想包攬功勞而同時推卸責任。最具體的是,開始為被捕者搞援助基金,這其實背書一個政府強調、大眾誤信的法治謬誤,就是義士的確是犯了法,只是程度的問題。
筆者提醒所有人一句,今天大家面對的是政治,革命是政治,不是法治。革命只應是勝利者審判失敗者,不是掉轉。如果今天可以任由政治上的失敗者所領導的政府以「社會秩序維護者」的正統身份去安排審判「總是犯了錯」的義士,是何其荒謬!
大家也就只是還活在尼采形容「奴隸的道德」觀念之中,還是不敢過分開罪及挑戰奴隸主人的權威。只想充當奴隸代理人的泛民主派政客肯定是這個心態,若然200萬港人還是認同,你們尚未覺醒。
幸好歷史的重複也包括當社會運動成形之後,就會出現自主的生命力,反過來會制約政客的行為,主導運動的路向。在網上齊聲反對下,民陣恢復三罷(雖然大家明白那只是形式),堅持林鄭下台、堅持不能檢控任何一周以來警民衝突的抗爭者、堅持追究警方濫用武力的行政責任。
筆者再強調一句,整件事是一場政治風暴,不單是法治。政治是一門力量對比的較量,是由拳頭大的一方話事,不要被巧言令色的政客誤導,別讓義士的犧牲白費。
筆者估計林鄭下台是必然的事,中共只是要在方方面面安排好之後,才讓她去職。她若不辭職主政下去,對人民力量進一步發展有利無害,所以也不是筆者最關注的。筆者最關心的是,港人直接行動如何可以發展起來,這是說社會上的小眾群體如何自行起動發揮作用,拒絕政治代理人及社運代理人繼續主導一切運動。
直接行動的理論是指小眾及個人直接發動行動,藉行動帶出訊息,形成壓力,從而改變政策,所以不必要的犧牲,從來不是行動的目的。佔領及掛天橋橫額是典型的直接行動模式,但適時還是應退卻保存力量,不作無謂的犧牲,用最小的代價得到最大的影響才是原則。
這是在敬重義士的犧牲精神之餘要記取的(想多了解「直接行動」的理念及範例,上網輸入這4個字,便可找到免費手冊)。
今次事件令港人最憤怒、國際上最關注的批評是,大量警暴的鏡頭。警暴的升級也直接引致人民上街抗暴的升級,這會形成惡性的循環,並非好事。事件在暫時平息之後,必須要做的是成立獨立專責的委員會調查事件,追究責任,包括決策者的責任及前線違規警員的個別責任。
追究政策負責人
筆者強調,這不是想報復警隊,而是避免悲劇再現的最好方法,還是實事求是地面對。一個詳盡報告對港人、對國際而言,都是必不可少的。
要實事求是就不能文過飾非,不了了之,這只會埋下仇恨及報復的種子,為下次爆發更大暴力埋下伏線,對並未犯錯的其他專業警務人員也並不公平。港人要的,也只是一個公道,不是報復。
當然,大家深知專政者不願主動進行,上兩次大規模衝突也無報告,林鄭政權不公平地以司法迫害少數抗爭者,用寒蟬效應以為可嚇怕港人,今天明白弄巧反拙沒有?
政府不做,民間社會可做嗎?筆者再提醒大家,人民力量及直接行動就是希望人人起來行動,或多或少做些事情,如果民間能集結力量為事件作一有公信力的報告,6.12的警暴事件完全可以拿到國際刑事法院要求制裁。大家想認識這是什麼制度,可上網下載《1998年國際刑事法院羅馬規約》研究一下。
簡而言之,若這個國際法院裁定6.12當日警隊有使用酷刑的行為,涉事的警員及政策的負責人,即保安局局長、警務處處長,還有特首,皆有刑責,就算中共包庇他們,不予追究,他們會如戰犯一樣,終生不敢踏足香港和中國以外的地區。
這個國際法院能在任何締約國境內,行使其職能及權力。犯罪行為包括眾所周知的戰爭罪、危害人類罪、滅絕種族罪等,也包括酷刑罪。定義為:「指故意致使在被告人覊押或控制下的人的身體或精神遭受重大痛害。」筆者的理解是,6.12當日不單有酷刑事件,而且在世人目視之下發生,當然應追究到底。
請讀者別到筆者臉書要求我領導調查追究事件。筆者非律師,我的法律專長是經濟法律而非憲政人權;在本欄發揮這樣多,只因「位卑未敢忘憂國」。我的國是香港不是中國,需要時我一定幫手,只是香港這麼多律師賺了港人這樣多錢,除了泛民那群低質素律師外總有能人,就不能動起來,為港人的人權多做點事嗎?

135 則留言:

  1. //黃C們
    //唔服氣

    就算係身邊教思考方法的一群黃C師兄師弟,都只係一尾focus響黑警打人,完全無視班有青衝擊同掟磚。我真係好L唔順。

    //黃C們的歪理:我恐懼呀、我唔信呀、老共會屈死巷豬呀咁

    幫我洗頭的妹妹仔好似重比一般巷豬有入世智慧。佢經常返深圳玩,我問佢驚唔驚比人響蝗國比人砌生豬肉呀?佢話:「我呢D細薯,人地得Q閒砌我生豬肉!」

    //如果唔想重啟,不如就直截了當話「撤回」

    睇日月神報好似話,因西環已肯定修例時的「初心」,所以777唔敢話「撤回」。


    回覆刪除
    回覆
    1. //佢經常返深圳玩

      又唔驚黑心食材?

      //因西環已肯定修例時的「初心」,所以777唔敢話「撤回」

      777可以叫班示威者去圍西環,西環跪低,777即時撤回。

      刪除
  2. //我的國是香港不是中國,需要時我一定幫手,只是香港這麼多律師賺了港人這樣多錢,除了泛民那群低質素律師外總有能人,就不能動起來,為港人的人權多做點事嗎?//

    人地咪去左你面書叫你幫手領導調查囉,唔調查都可以做其他野架嘛,送下水都得!
    又,唔係律師俾咁多法律意見,又戴晒頭盔話自己唔係律師,咪即係得個講字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢段實在太好笑,一定要 highlight 出嚟。

      刪除
  3. 醫護界黃色程度唔比學術界恐佈。佢地雄據一方,可阻任可渗透。
    好多人只係睇剪過片既FB同IG, 佢地只睇到巨嬰爆肛,同佢地解釋就會話警方殺傷力超大,咁對巨嬰好殘忍。我問鐵枝同磚唔會死人?佢地就會話,程度差太遠,佢當堂面都紅咗。閃開。

    回覆刪除
    回覆
    1. //醫護界黃色程度唔比學術界恐佈。佢地雄據一方,可阻任可渗透。

      又話見慣生死?搞到我仲以為佢地凡事都可以抽離啲嚟睇。

      刪除
  4. 乜港豬有好多肉被人砌咩?嘻嘻!

    回覆刪除
  5. //商界又要賺到盡又要犯法又要豁免追究的醜惡嘴臉//
    //黃C們的歪理:我恐懼呀、我唔信呀、老共會屈死巷豬呀咁,但係咁恐懼又會返蝗國食買玩掏來掏去。//
    //脅逼警方//
    //五大訴求⋯⋯無回應//
    //大專院校學生會代表說⋯⋯否則會將行動升級⋯⋯民主派指尊重、同意學界的做法//

    巨嬰。如果香港由佢地領導⋯⋯ oh sorry 禾已逃~ 風水輪流轉。點會唸到紅衛兵會香港出現,small potatoes 要逃難,內地變成當年嘅香港?

    //連續三晚都在立法會外陪伴年輕人的天主教香港教區輔理主教夏志誠//
    //透露曾有示威者被打至大小便出血,但不敢去求醫//

    呢啲[抽]水精嘅嘴臉,真想「大巴大巴咁星佢」!
    佢又知大小便出血嘅係示威者?佢又知係因為示威導致?

    //要顧及支持修例人士的感受。//

    跟對面講 feel,粉餅!你係心理科定精神科?

    //泛民只想包攬功勞而同時推卸責任。⋯⋯開始為被捕者搞援助基金,⋯⋯就是義士的確是犯了法⋯⋯
    筆者提醒所有人一句,今天大家面對的是政治,革命是政治,不是法治。革命只應是勝利者審判失敗者,不是掉轉。如果今天可以任由政治上的失敗者所領導的政府以「社會秩序維護者」的正統身份去安排審判「總是犯了錯」的義士,是何其荒謬!//

    本來都講得幾有文路,忽然未證實就標籤政府做失敗一方。真係頒個鬥嘴雞獎俾佢!

    //我的國是香港不是中國,需要時我一定幫手,只是香港這麼多律師賺了港人這樣多錢,除了泛民那群低質素律師外總有能人,就不能動起來,為港人的人權多做點事嗎?//

    哎喲~哎喲喲~野心大但能力小呀?咁可憐呀?嚟嚟嚟!嬸嬸呵番!呵呵呵~
    點解唔叫D仔女一齊衝呀?哦,因為一個二個能力有限。跛呀、殘呀、死呀⋯⋯ 咦,可以 claim 番 MPF 喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果今天可以任由政治上的失敗者所領導的政府以「社會秩序維護者」的正統身份去安排審判「總是犯了錯」的義士,是何其荒謬!

      究竟要幾痴線先講得出呢句說話?

      刪除

    2. //風水輪流轉。點會唸到紅衛兵會香港出現,small potatoes 要逃難,內地變成當年嘅香港?

      如果傷民要逃返蝗國,就真係「中國人滾回中國去」了。

      //佢又知大小便出血嘅係示威者?佢又知係因為示威導致?

      「唔係俾人打,唔通係熱氣咩?」

      //你係心理科定精神科?

      C嬸好無同理心呀!班細路又唔係為私利...(下刪三百字)

      //標籤政府做失敗一方

      「只有 loser 才會道歉」

      //可以 claim 番 MPF 喎!

      傷民又可以話唔想交稅俾正苦買武器打班有青,於是便去買自願MPF同堆延期年金了...

      金融保險股發達了!!

      //究竟要幾痴線先講得出呢句說話?

      有名你叫:王ON9

      刪除
  6. 我好怕媽媽會心理變態, 成為香港良心2.0

    回覆刪除
  7. 時至今日,點解YELLOW仲係無用下個腦? 唔需要佢地變藍架? 變中立呀,或者對錯唔係絕對呀,都得架?
    係咪落唔到台??以我所知有出去既YELLOW,都伙無腦,平時都係廢廢地果堆,包括我D男家親戚,比班垃圾話事,我條氣都唔順呀

    回覆刪除
    回覆
    1. //變中立呀,或者對錯唔係絕對呀,都得架?

      「中立即係投降」

      刪除
  8. 有某老公出軌了, 要怎樣認錯, 才能夠獲得老婆原諒呢?

    不道歉, 老婆鬧老公竟然唔道歉!
    寫信道欺了, 老婆都係好嬲, 因為你無開過口道歉!
    開口道歉了, 老婆都係好嬲, 因為你無鞠躬!
    鞠躬道歉了, 老婆都係好嬲, 因為你無跪玻璃!
    跪玻璃道歉了, 老婆都係好嬲, 道歉大晒架? 你同我斬死個賤女人先講!

    老婆可能無諗過, 咁樣無限提升叫價, 旁人都開始覺得, 老公出軌也是有苦衷的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為恐懼,連原諒的勇氣都沒有

      一個婆娘

      刪除
    2. 咪住先。係出軌定疑似出軌?好緊要呀!

      刪除
    3. 根據道歉法, 道歉內容 "不構成承認過失或法律責任的呈堂證據,只為鼓勵以道歉及早排解紛端而已", 而由於老婆極度恐懼, 無法說服, 為免事態惡化, 所以有無出軌都好, 老公都應該道歉左先

      「道歉法」通過 成亞洲首例
      https://hk.news.yahoo.com/%E9%81%93%E6%AD%89%E6%B3%95-%E9%80%9A%E9%81%8E-%E6%88%90%E4%BA%9E%E6%B4%B2%E9%A6%96%E4%BE%8B-221108959.html

      刪除
    4. 差好多。有出軌,無得怨。「未」出軌,老婆見好就收啦! XD

      刪除
    5. //老婆可能無諗過, 咁樣無限提升叫價, 旁人都開始覺得, 老公出軌也是有苦衷的!

      婚姻是戀愛的墳墓...

      //因為恐懼,連原諒的勇氣都沒有

      道歉唔夠真誠,所以唔會原諒(看來法庭的假髮人對「有悔意」的定義比一般民眾寬鬆得多了)。

      //而由於老婆極度恐懼, 無法說服, 為免事態惡化, 所以有無出軌都好, 老公都應該道歉左先

      「行禮如儀的道歉,根本無value!」

      //老婆見好就收啦!

      點會?唔係乘勝追擊,斬多幾兩咩?

      //道歉不構成承認過失或法律責任,亦不會在裁斷過失或法律責任時,成為不利於道歉者的考慮因素或證據

      鄭司長係特許仲裁員及專業調解員,應該鼓勵777道歉就對了!

      刪除
  9. 為了致誠地體驗一國兩制,高官問責,極力贊成鄭若驊/李家釗自動請辭。

    PS: 枱面上,北面一定會支持特區政府決定。 純粹想探討一下兩邊咩化應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭司長成個大媽咁;比加超就仲衰,八字眉,說話陰陽怪氣。兩者都係 not marketable,理應下台 XD

      刪除
  10. 記得Elton John 有首歌叫 Sorry seems to be the hardest word.

    但林鄭特向黃絲say sorry就不見得真是這麼難, 而且她道歉的內容就更充滿破對自己及香港的壞性!?

    首先全港市民從來都支持任何人合法上街示威, 過往如此, 此刻亦然! 而每次民陣發起的示威, 都表明已得到警方的合法批准, 而他們更表明活動是守法及和平的.

    但從電視畫面所見的犯法行為, 由警方採取行動前, 警方執法時, 到後來稍和平的所謂200萬人上街時, 所發生的 挑釁, 辱駡及以水樽, 鐵枝, 磚頭, 雨傘襲擊警員! 破壞和盜取公眾物資, 如: 鐵馬, 水馬, 垃圾桶, 巴士站牌, 地磚, 地盤物品! 非法封鎖馬路引致港島交通大混亂, 非法超出示威的時間 和 地點等等….. 等等…., 這還算是和理非嗎?

    事實上, 政府及非同路的市民對反對派的多次非法活動大多都是無奈地, 對所要無辜承受的不便和損失啞忍, 這不是懼怕, 而是真正愛港和對人權最大的尊重.

    召集人怎可能當什麼都看不到呢? 最少都可聲明那不是民陣一路人, 而是別有用心的暴徒做的! 但發起團體連畫清界線都做不來, 為什麼呢? 這難免令人認為和平合法只是幌子, 暴力手段本身才是計劃的重點!

    作為特首, 天真地單向反對派道歉, 那超過九十萬聯署贊成修例的人難道是低等市民嗎? 他們和平, 理性, 支持法治, 甚至支持特首本人! 但就因你不顧事實和細節的首歉, 被打成不是社會主流的異類! 眾所周知, 民陣報大數已由大話變成常態, 今次所說的200萬人上街, 若減去(最保守)的三份一超報, 則約 130萬, 而剛提及的支持修例人數亦只是有簽名的人數. 以我個人來說, 從不知何時及在那裏可參與簽署行動, 若發起人做好宣傳, 甚至如反對派般舖天蓋地, 人數又怎會少過上街的實數呢?

    香港特首史無前例的連番道歉, 已將香港歸邊為反中反港正常, 撑中撑港迂腐的死地! 從今以後, 除非你降魔不成, 轉為黃絲特首加入抗中以爭取黃絲支持, 否則, 你必將失去正反兩面市民的支持.

    特首閣下, 你的道歉已使反中反港隊伍主導了香港的命運, 只要有任何他們不對眼的議題, 創作出來的200萬人APP, 將會不斷被應用和更新, 而你的低能道歉內容, 從盤古初開已被反對派鑄造成一條反對政府的萬能KEY! 簡而言之, 你已帶領香港進入了無政府狀態, 為了香港好, 請你下台, 讓香港從新再掙扎上路吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位豬肉佬朋友,唔使咁激憤住:藍C(尤其深藍),需要佢一個道歉的都不少,尤其是傳說爆粗鬧佢的麥美娟。

      佢純粹係得罪黃C,但更加係有負藍C,不客氣的說,更有負反黃(反黃不一定是藍)。後兩者其實更需要佢道歉。

      刪除
    2. 我唸豬肉佬意思是不應該道歉,一道歉就不平衡,反而佢要唔要支持她的人。

      刪除
    3. 哎呀。「佢要唔要」—> 虧欠左

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 小弟不才,我未見過一個哭o既領導人有好結果,女性領導人如是。

      一個婆娘

      刪除
    6. //最少都可聲明那不是民陣一路人, 而是別有用心的暴徒做的! 但發起團體連畫清界線都做不來, 為什麼呢? 這難免令人認為和平合法只是幌子, 暴力手段本身才是計劃的重點!

      個人覺得,販民自己係會保持和理非非,但勇武派的戰力對販民來說也有利用價值,甚至某程度上可以震懾正苦,故此販民也不便跟勇武派切割。當然,就好似職業特工隊一樣,勇武派出了事,販民係唔會承認大家是同路人來的。

      //除非你降魔不成, 轉為黃絲特首加入抗中以爭取黃絲支持

      係喎,黃C要巷蜀成功,唯有就係設計逼使特首發動政變!

      //你必將失去正反兩面市民的支持.
      //更加係有負藍C,不客氣的說,更有負反黃
      //佢要唔要支持她的人

      呂布雖然好打得,但做三姓家奴,得罪唔少人,一旦落難,便無援手了。

      刪除
  11. 版主你好、都有睇開貴 版幾年、知道你對讀者質素有要求,第一次留言、如論述理據不清晰,還望多多包涵及指教。

    首先、我不會標纖是藍是黃、因為正如大家所誁、有咁多人出來遊行、個變數已經太大,所以我只想講我的睇法。

    以我理解、睇左啲文章及留言,版主其實覺得所謂1/黃絲只是恐共、對條條例不了解,也提出了2/進退留的策略,也認為3/既然恐共,但會到中國遊玩的人生矛盾之處。

    談到第一點,我見也有其他反送中的留言者指他們不相信中國是根據經驗個感覺所累積所得而認為恐共是必要的;版主指出我們要根據事實去評論。

    先不講什麼銅鑼灣書店或洗頭船事件,但在中國的經常發生上京上訪伸訴比攔,很多維權律師比打壓,更甚至新疆的教育營,我想這些應是有事實根據及不容否認有發生的;因此如有一部份人恐共也應是有根據及其擔心的。

    而且,我見大家之前也講生活與政治有關(提出去印度旅遊的抉擇那堆留言及回應),看見中國內地的大頭奶粉,毒食物事件,又或對醫療系統(再講遠啲講sars 的發生)等等,再看見大陸人到港是買日用品的原因,正是擔心內地貨品的品質,以及假貨的問題等等去反證,這些也見大家對中國的恐懼應是有所依據。

    但我越看大家互相討論時,反而可能留言殺紅了眼,感覺大家偶也歌頌中國比香港更好。但我是根據以上的經驗去認為暫時中國的法治真是不完善,而且也不獨立,也繼而擔心反送中。

    至於很多人也說我們是小薯仔,要捉也不會捉到自己的立論,我覺得自私地去諗是一定對的,但所謂人類的社會型動物,應該會看得更遠,去為整個社群去諗的。寒蟬效應或白色恐怖雖然可能危言聳聽,但恐共也應是有根據的。

    因此去到第二點去留的問題,我也同意我們已在中國手中,暫時基本上難於逃出其手中,版主也用0~50去比喻比慢慢改變的情況。

    但我只好打個比喻,我住在a 住所,明明住得好好地,但樓下個看更又訓覺,之後清潔又唔清理垃圾,咁我自然要向管理公司投訴,如果屋邨經理投訴又愛理不理,咁照計都仲可以向總公司再反映投訴改善,再極端可以業主大會撒換管理公司等,而不是應該去諗點解唔搬過去第二度的住處吧。

    第三點就只好怪某些人就正是這樣吧,但一樣米養百樣人,我同意如果既然恐共,就應該盡可能對中共多些切割吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到幾驚都無理由出街霸路,衝入政府大樓,襲擊警察呀?黐咗線咩!

      比喻中個管理處代表條條例吖、香港政府吖、定中央?如果係香港政府,條條例都未實行,咁快看更瞓覺又多垃圾啦?咁咪預設咗條條例一定有問題囉!如果係中央,香港有獨立門出入,分開倒垃圾㗎喎!

      刪除
    2. //但我只好打個比喻,我住在a 住所,明明住得好好地,但樓下個看更又訓覺,之後清潔又唔清理垃圾,咁我自然要向管理公司投訴,如果屋邨經理投訴又愛理不理,咁照計都仲可以向總公司再反映投訴改善,再極端可以業主大會撒換管理公司等,而不是應該去諗點解唔搬過去第二度的住處吧。

      遊行或佔領xx可代入閣下比喻中的哪個行動?請說明

      刪除
    3. 先從第二點講起。

      如果用物業管理公司比喻為特區政府,kenny君講的都是理性反映意見,即是大家是有偈傾的;但歷來黃C最慣用的,就是“雙手打叉高叫撤回”,咁樣絕不能類比kenny君的比喻。現在的情況,就如物管公司加管理費,部份住客唔理物管公司羅列證明通脹的賬目,而只是圍管理處甚至物管公司辦公室叫撤回;或者物管公司要十二點後要核對身份進入大廈,部份住客唔理其他住客對治安的要求,又是以自由隱私為理由圍管理處叫撤回。而歸根究底,就是對大業主的“不信任”,覺得大業主做咩事都有陰謀(例如是否想唔賠償就收樓)。

      如kenny君所言,過百萬的示威人數取態程度不會完成相同,相比以前反對派的示威,不排除今次多了很多取態較溫和、“有偈傾”的人士;但不能否認,走在前線的依然是取態最激進、all or nothing之徒。

      這就loop返去第一點:黃C就是恐共的(即是對大業主極度不信任)。kenny君提出的第一二點,對黃C而言是矛盾的,因為既然第一點成立,就唔會有第二點的“有偈傾”--這從10年民主黨入中聯辦都被污名化為“密室談判”,可見一斑。

      先不論其他留言者,對今次事件魔兄和小弟的觀點,基本已很少著眼於“大陸/中共是否真係咁差”,因為這已經是黃C的信仰,我們已經接受了其是“不能被說服”的,所以主力重複的是“對恐共的黃C而言,進或逃是對他們比留是更好的選擇”。(所以純從這個邏輯而言,王on9的取態我是同意的,當然佢人地衝自己就匿埋和平遊行的隊伍中是另一回事,有機會另文再寫。)

      kenny君所講的證據,至少我同魔兄都無否認,但一直所講就係“食得鹹魚抵得渴”,我地知道個大業主蠱蠱惑惑但既然揀得係度住,就要act as if佢同旗下物管公司係同我地”有偈傾“的,否則動不動就圍管理處甚至物管寫字樓唔只浪費自己時間仲滾搞到其他住客。(當然有啲人生活太絕望,需要借圍管理處刷存在感,那就是另一回事了,以下有參考link。)

      況且,大業主蠱蠱惑惑、及/或物管公司做得唔好,不代表呢個地方一定一無是處:地點?環境?鄰居好唔好相與?不一定同管理質素有矛盾;況且,大業主/物管公司是否一件好事也沒做過?正如印度多強姦,但一位練meditation的女士,要體會最高境界最終還是要親身往印度學習,只要佢動身前,理性上已經知道呢個風險,我唔覺得呢位女士思想上有矛盾。

      講真,就以小弟而言,如果唔係香港仲有班波友個個禮拜有波踢,我早就搬返大陸住了--而且我是已經清楚知道kenny君提出土共的劣跡。

      記住,呢幾日提的first principle是:食得鹹魚抵得渴。

      https://www.thinkhk.com/article/2019-06/19/34937.html

      刪除
    4. //kenny君所講的證據,至少我同魔兄都無否認

      所講的“證據”是指以下kenny君一段

      “先不講什麼銅鑼灣書店或洗頭船事件,但在中國的經常發生上京上訪伸訴比攔,很多維權律師比打壓,更甚至新疆的教育營”

      刪除
    5. 不知大家會不會有新疆的教育營會有多一點資料

      一個婆娘

      刪除
    6. 去片

      https://www.facebook.com/592266607456680/posts/2749213725095280/

      刪除
    7. To: Kenny,婆娘
      cc: C嬸,匿名

      鳴謝:eeeeericcc

      (摩摩要等陣至回)

      //版主指出我們要根據事實去評論
      //我同意如果既然恐共,就應該盡可能對中共多些切割吧。

      我所謂「以事實去評論」,係講緊反對派的論證法,就係假設就算有條例,殺人政權都會以各種不法手段來我城要人。例如話教徒在蝗國傳教,殺人政權會安插其他罪名偽造證據來捉人(因為傳教在我城不犯法)。在討論中,我看不到任何「造偽證」的事實

      //先不講什麼銅鑼灣書店或洗頭船事件,但在中國的經常發生上京上訪伸訴比攔,很多維權律師比打壓,更甚至新疆的教育營,我想這些應是有事實根據及不容否認有發生的;因此如有一部份人恐共也應是有根據及其擔心的。

      同意蝗國的確法治上有很多不理想的情況,但以上所舉的例子,你最多只能夠話係「恐共」及對殺人政權無信心的理由。相反,反修例派認為殺人政權會來我城亂捉人是全憑想像出來,跟上述事實是風馬牛不相及的。

      我反而覺得,改例後有「正當」的引渡渠道,可以減少「洗頭艇」之類的地下方法。就好似大麻禁不絕,只好立法將之合法化,納入規管。當然這只是我個人的猜想。

      //再看見大陸人到港是買日用品的原因,正是擔心內地貨品的品質,以及假貨的問題等等去反證,這些也見大家對中國的恐懼應是有所依據

      最主要係因為民企缺乏「德性」,其次是殺人政權對食物安全等問題監管不足。那就更加跟「恐共」無甚關係,反而可以說是厭惡蝗民那唯利是圖的民族性。

      //寒蟬效應或白色恐怖雖然可能危言聳聽,但恐共也應是有根據的。

      如果真係無畏無懼,就自不然不會自我審查,寒蟬效應或白色恐怖亦不存在。
      正如摩摩之前提過:

      //我選擇得到呢刻仲長居香港,已經衡量過呢個政權治下所帶來的得益和風險--換句話說,我已經接受了“中國共產黨管治緊我”的現實。而“接受”,就是對其的信任度未低過自己的底線,無別要移民或造反而已,卻與“認同”仍有一定距離。//

      恐不恐懼,每個人都有不同的 tolerance level。可能你們的 tolorance 較低,蝗國現時情況遠不及格,所以你好驚。這個的明白,也尊重(所以我從無話過「蝗國有幾好幾好。你恐懼係你錯」);但恐共派也應該明白,你們有恐共的自由,我也有「不恐共」的自由。

      恐懼本身無問題,我只是指出因為恐懼而帶出來的言行,有邏輯上的問題。

      //咁照計都仲可以向總公司再反映投訴改善,再極端可以業主大會撒換管理公司等,而不是應該去諗點解唔搬過去第二度的住處吧。

      如果總公司=殺人政權,管理公司=特衰政府,看更/垃圾問題=各種社會問題,那麼就算業主大會撒換了管理公司,但入標競投的新管理公司卻都是總公司的子公司,而業主們亦無 idea 推舉一間獨立不受控的管理公司入標,情況就只會更壞:再沒有看更,也沒有人倒垃圾。

      你除了搬,真係別無選擇。

      同時,最近呢幾篇的題目:
      食得鹹魚抵得渴 是講初心
      恐怖大王從天而降 是講恐共教
      恐懼鬥噏 是講歪理
      他只是個孩子 都是講歪理

      //新疆教育營
      文字版和 youtube 版如下:
      https://www.bbc.com/zhongwen/trad/fooc-45434483
      https://www.youtube.com/watch?v=rgHqK6Dge4w

      刪除
    8. 更多角度:

      http://news.dwnews.com/global/big5/news/2019-06-16/60137618.html

      https://tw.news.yahoo.com/un%E5%8F%8D%E6%81%90%E5%AE%98%E5%93%A1%E8%A8%AA%E6%96%B0%E7%96%86-%E7%BE%8E%E6%89%B9%E6%A5%B5%E4%B8%8D%E9%81%A9%E5%AE%9C-160000556.html

      https://www.thinkhk.com/article/2019-05/06/34266.html



      刪除
    9. Kenny兄,坦白說,你連新疆教育營的問題都攪不清楚,就知道你被洗腦得幾嚴重,又怎麼可能看清事情真相,能夠客觀評論?

      刪除
    10. 同意YAU
      //書店或洗頭船事件上京上訪伸訴比攔,很多維權律師比打壓,更甚至新疆的教育營//
      以上的事件,都係非常極端而非一般市民生活會面對的事,如果你要針對這些所謂"危害國家安全"的事情黎講
      我諗你需要全力去恐懼美國更多,而非中國
      作為一般市民,食飯返工訓覺去廁所,都唔會涉及到以上問題
      你在香港所收到的資料,我敢講已經係'有人'揀過才比你睇,普通人的確會當真相
      根據本人經常睇唔同地方國家的平民說話,新彊並不是報章所報導的"好有問題"
      而且實際在該地區的生活,你也無從得知,除非你親自過去生活了解
      故此,本人對於在香港所得到的NEWS也不會直接相信的
      呢樣野就係我經常提到的,凡事要自己去搵真相,要去思考

      /食品安全事件/
      這個絕對是遺憾中國發生這些事,而你好彩你在香港居住,你現在替他們擔心也是好心,相信不久將來她們會改變我更好,因為淘汰需要過程的
      而且別忘記一個事實,中國在最近十多年才完全開放,要求中國在短時間追上你100年的香港是不智的

      /個人恐共/
      恐共係無謂的,你想像14億人口在中國生活,要是咁恐怖,他們的恐懼不會少過你

      總結,香港係自由港係一個龍蛇混集之地
      你今次有這樣的想法,是多年來報紙等宣染,亦非常成功
      在香港一個少少的地方,香港人亦不曾踏進幾多遼闊的國土,的確好多野有幾多老吹都可以老吹
      記住,你今時今日提到既所有INFORMATION,都唔係偶然,亦已係SELECTED
      只有你地才以為"自由"

      刪除
    11. 去搵新彊等既真相並不是我們要去做的事情,除非你去當地生活,坐係電腦面前係唔會有真相
      關於呢些事,你在國內的新聞跟香港的新聞亦不一樣,當然你又一定覺中國一定造假
      當你地有咁多假設的情況下,其實已經無野可以傾,你地有你地恐懼的自由,也有離開的自由
      呢度主張既係,你又驚又要留又要嘈,係不實際,亦會影響其他人的生活
      故此bad money drives good money out

      你地恐懼係一個主觀感覺,亦不是理智的行為,而家你地因為驚一D無發生過既事,攪左咁多野出黎
      正如你地好驚小強,會想很多方法去避開,但目前還沒有小強的家,你反而走去同老母嘈嘈嘈,你問佢我好驚,你點解決先?
      老母無你符,只係見到你又要留係呢個屋企又要嘈佢,多謝,老母就一早上左神台,你就應該會死先既
      或者你地鍾意死得唔安樂啦,但係好多人都想安安樂樂生活,就係咁簡單

      刪除
    12. 分享一件親身經歷。唔關蝗國事的。

      小弟兩年前去過朝鮮旅行--無錯,係朝鮮。我最記得當時全世界都話核彈威脅,而就在我踏足朝鮮當日早上(我是由北京搭中午機去的),仲傳緊平壤戒嚴,有唔知三分一定四分一人已經撤走...

      結果,我地團人在朝鮮留咗三日兩夜,什麼都沒有發生--照舊在平壤周圍去,同平壤人坐地鐵,睇馬戲...唔係話朝鮮無新聞封鎖(的確封鎖得好勁,而且每一個電視節目都係外人睇到會笑的propaganda),但如果一個城市三或四份一被撤走,你估個恐慌會唔會全城擴散?勞動黨仲會唔會俾你咁多人係街度行、仲開開心心去睇馬戲?唔好同我講話周圍全部都係演員,我地一個濕9團人地特登搵過千人entertain你?甚至計住你左緊架旅遊巴去到邊而隨時安排“演員”?

      自此之後,我對所有“外電報導”都會保留三分懷疑的態度。

      另外,因為嗰陣講到打核戰講到似層層,我一個好蛇quare既朋友係咁叫我唔好去;我就同佢講:我揀得去朝鮮就預咗呢個鐵幕國家裡面唔知會發生咩事,就算唔傳打核戰又會唔知第二樣嘢的。

      或者呢個係親身再演繹咩叫“食得鹹魚抵得渴”。

      另外,我之前從來無聽過任何媒體報導過,原來朝鮮係有智能手機網絡的,而且起碼平壤普及率好高,只是有以下重點

      - 手機系統是一個朝鮮自己開發的系統,有基本的拍攝功能,app起碼有即時通訊,亦有小遊戲(其他的是韓文唔知係乜)
      - 境外手機完全搜索唔到網絡,想漫遊都唔得,名符其實的intranet
      - 導遊話牌子叫”平壤牌“,完全made in DPRK

      所以媒體只想你知道想給你知道的事。

      刪除
    13. 今日好倦, 回覆從簡. 回咗摩摩上一段先...

      //對今次事件魔兄和小弟的觀點,基本已很少著眼於“大陸/中共是否真係咁差”,因為這已經是黃C的信仰,我們已經接受了其是“不能被說服”的,所以主力重複的是“對恐共的黃C而言,進或逃是對他們比留是更好的選擇”。

      對, 因為從黃C言行邏輯上的不一致, 係好難明白佢地想點,從而得出一個解決方案. 例如JC. 如果佢擔心殺人政權連修例後狀況都不肯遵守, 為何「提高門檻」後, 殺人政權就會肯遵守呢?

      刪除
    14. //你連新疆教育營的問題都攪不清楚
      //作為一般市民,食飯返工訓覺去廁所,都唔會涉及到以上問題
      //你在香港所收到的資料,我敢講已經係'有人'揀過才比你睇,普通人的確會當真相
      //香港人亦不曾踏進幾多遼闊的國土,的確好多野有幾多老吹都可以老吹
      //去搵新彊等既真相並不是我們要去做的事情,除非你去當地生活,坐係電腦面前係唔會有真相
      //但如果一個城市三或四份一被撤走,你估個恐慌會唔會全城擴散?勞動黨仲會唔會俾你咁多人係街度行、仲開開心心去睇馬戲?唔好同我講話周圍全部都係演員,我地一個濕9團人地特登搵過千人entertain你?甚至計住你左緊架旅遊巴去到邊而隨時安排“演員”?

      多謝各位有關新彊的資訊,真是三人行必有我師。

      作為普通市民,關顧自己的事都已經夠費神了,實在好難有精力去關心世界各地唔同地方所發生的政治、人權事件等(笨土派腔);但沒研究就沒發言權,對某些自己不熟悉的事情發表意見時,最好就係先作多方面了解,或先唔好太極端偏激,保持「謙卑」,否則一旦被識者「打臉」,便很易淪為「面子」而戰。

      //呢度主張既係,你又驚又要留又要嘈,係不實際,亦會影響其他人的生活

      呢個就係黃C們最大的矛盾

      //自此之後,我對所有“外電報導”都會保留三分懷疑的態度。

      受教了。錫哂摩摩(嘔~~~)XD

      刪除
    15. 屌,你又話好眼訓既?

      刪除
    16. //小弟兩年前去過朝鮮旅行--無錯,係朝鮮。
      //我揀得去朝鮮就預咗呢個鐵幕國家裡面唔知會發生咩事

      今日咁啱同老婆傾起唔知有冇人去朝鮮旅行(老實講我根本唔知有冇團),估唔到摩摩咁勇。何解有一定風險都會去?

      刪除
    17. //屌,你又話好眼訓既?

      我一返到屋企, 就撻落床訓咗兩三粒鐘, 00:30先起到身...

      //香港被深圳超越了,香港在創新科技上發展滯後,東方之珠的輝煌不再,甚至很多人討論,香港還有沒有未來。這種氛圍對年輕人造成的挫敗感特別大,似乎有用的人都要向外發展,沒用的才留下來。
      //依然有人不斷在網上鼓吹要再去衝擊政府,甚至有人發動「杯葛排擠警方子女」運動,要禍及妻兒。在此我不禁擔憂,香港年青人有太強的壓抑感,一旦在這些方面找到「成就感」而一發不可收拾,後果是極其嚴重的。

      很有些蝗國農村的感覺:後生的都向外闖, 留下的都是「沒用的」...

      //何解有一定風險都會去?

      我都想知, 無理由係炮兵團.

      //依然有人不斷在網上鼓吹要再去衝擊政府,甚至有人發動「杯葛排擠警方子女」運動,要禍及妻兒。在此我不禁擔憂,香港年青人有太強的壓抑感,一旦在這些方面找到「成就感」而一發不可收拾,後果是極其嚴重的。

      刪除
    18. // 為何「提高門檻」後, 殺人政權就會肯遵守呢?

      因為無MODEL ANSWER, 所以唔識答.

      刪除
    19. 唔守法就修法立法都唔影響佢㗎啦!
      點解係都要今日先驚到掟磚飛鐵枝?
      哦,你唔守法我又唔守,無蝕底,咁呀?
      根本就九唔搭八。

      刪除
    20. //- 手機系統是一個朝鮮自己開發的系統,
      第一次聽到。 發射基站又系點情況?

      刪除
    21. Kenny,
      深層次係立場問題。立場先行,一切對家做得好事,都會無視;一切做得不好的,可以盡情放大。 無論事實如何,感覺比較重要。 反共派,擁共派,建制派,大中華膠,投降派,每一種立場都有這個現象。

      個人立場或者派別分別應該源于89民主運動。 事隔30年,反共派仍然立場清析。 深耕細作,走入學校,一代一代傳下去。投降派,就認請事實,延續生命,有容乃大,貪生怕死。策略就係留進逃,不打咀炮的現實主義。因為自己就係貪生怕死,最唔順眼別人貪生怕死,但打咀砲,叫人沖,自己縮。

      昨日熱傳新片,主角係莫乃光和胡志偉。 胡志偉爭取到一個好角式。

      刪除
    22. //無MODEL ANSWER

      哈哈,笑咗!

      //點解係都要今日先驚到掟磚飛鐵枝?

      「忽然恐共」

      //因為自己就係貪生怕死,最唔順眼別人貪生怕死,但打咀砲,叫人沖,自己縮。

      王ON9?

      //昨日熱傳新片,主角係莫乃光和胡志偉。 胡志偉爭取到一個好角式。

      有無link?網上太多片段,唔知你指邊段。

      刪除
    23. 胡志偉 Link
      莫乃光 link
      PS: right click to open link into new page

      刪除
    24. 再次多謝版主及其他人士留言,我再重申我不會標纖是藍是黃、因為每個人想法都唔同,出來遊行示威的人咁多,每人諗法變數已經太大,所以我只想講我的睇法。可能我文首沒有表明自己立場,如真要以顏色驅分,我相信自己不是深黃,應該是中立偏向暫緩條例,但我真的不覺得咁分類是妥當去解釋大家的想法。反而引用進退留去劃分更合適,就正如有啲人都可以係中立,但我也記得版主也覺得社會太多人夾硬要人表態及take 晒一side 咁是唔好的,世界及社會問題太複雜,絕不是 all or notjing 的二元取態可斷定。

      題外講一句,雖然有時版主的意見與自己不同(不是指今次政治事件,而是有時睇完文章後的一些睇法),但最欣賞佢係每次都盡量講返係點解會有某些看法,而且更會對"沒研究就沒發言權",對某些不熟悉的事情發表意見或去做時,會盡量做基本資料搜集去了解(記得有篇講整冷氣搭棚保險,版主真係由頭去了解,深表佩服),而且對待留言也不是求其quote 一句,便再叫人說明之,也不會講一句,"你都唔明,你有啲野攪唔清",然後自我感良好去對應,反會去認真理解別人的文字再留言解釋,真的這才叫理性討論。

      再講遠少少,現今的世界的互相溝通,成日出現我有我講,你有你講,比較少去認真聆聽別人說話的意思,令溝通不能互相交流,我反而覺得係一個大問題。有時互相交換完意見,未必一定要互相說服對方,正如之前有人話,聽吓其他人講野,有時都有新睇法,未必係一件壞事。

      講返摩兄指我的第一二點是矛盾,我認為對深黃而言,當中確是矛盾,但當社會上有一些會留也會明白"食得鹹魚抵得渴”,但也可能有人會留,會容忍,但也希望會進步的人的想法,而又在盡量不破壞別人的生活情況下。版主之前也提過,其實如想進的人士在進後,也應有下一步想點,就如業主大會後,可以怎樣不是找來一間不受控的公司(當然不可能希望中國支爆等看似難於實現的守"豬"待兔的策略,但也可理智地去想多啲辦法)呢啲有興趣先再另文討論。

      誠然你可以你有不恐共的自由,但別人也可以有少少恐共的理由及自由,我至少不應該認為不理性,但如版主所講,很多人的恐懼可能是比放大了,也如有留言者所講是否要驚到衝入大樓,我想有很多人也有不同的想法。也如版主所言,因為恐懼而帶出來的過份恐懼而不合實情,可能會比較易引來情緒上的不安。

      之於所講到我例舉的例子太極端,再講到教育營的底蘊,再講到吸收新聞的取態等等,可能已經脫離本想表達的意思,大家討論只會越講越遠。

      不過有趣一提的是,摩兄指2年前到北韓,之前從來無聽過任何媒體報導過,原來朝鮮係有智能手機網絡的,而且起碼平壤普及,其實可以用google search "北韓" "手機", 再設定日期如2010 年至2014 年,也可以找到本地報章的報導,而不是從沒出現過的,所以如版主所講作為普通市民,關顧自己的事都已經夠費神了,實在好難有精力去關心世界各地唔同地方所發生的所有事情了;最好就係先作多方面了解,保持「謙卑」,就如其他留言者教化我要如何吸收新聞,我的新聞是比選擇,但也可以自身去選擇新聞,其實做人做事也要抱持開放態度。

      最後,原來一個留言也會有很多人回覆,真的多看幾次也怕睇漏,希望能多多互相啟發,謝謝各位的留言賜教。

      刪除
    25. //胡志偉 Link
      //莫乃光 link

      謝謝提供,返屋企再睇,暫睇下今晚有無嘢可以寫,不過暫時唔想跟車太貼。

      //最欣賞佢係每次都盡量講返係點解會有某些看法

      謝謝讀賞。呢度不嬲都係貴精不貴多,而且絕大部分網友都係講道理的人,沒有謾罵,更沒有灌水式加油留言。

      //記得有篇講整冷氣搭棚保險,版主真係由頭去了解,深表佩服

      原來 kenny 是長期讀者?

      //別人也可以有少少恐共的理由及自由,我至少不應該認為不理性

      我尊重別人「有恐共的自由」,也從來不會說「恐共是錯」。被我打臉的,都是那些言行不一和邏輯混亂的人。

      //認真理解別人的文字再留言解釋

      其實咁樣回覆法是相當費神的,但要保持質素,這就是等價交換了。

      //有時互相交換完意見,未必一定要互相說服對方,正如之前有人話,聽吓其他人講野,有時都有新睇法,未必係一件壞事。

      這又令我想起,佔中對「對話」的定義,就係「我對你說話,你一定要跟住做,唔跟我就行動升級」,恐怕直到現在,班有青都無長進過。

      刪除
    26. 》反而可以說是厭惡蝗民那唯利是圖的民族性。

      被香港人話「唯利是圖」係民族性,大陸人真係幾可憐啦,
      明明「唯利是圖」係上一代香港傳授的⋯⋯
      咁講有少少誇大,但大陸不少的貪污,起沿於部分香港商人早期貪方便而行賄係事實。田少講到北上做生意「被迫」行賄,係「受害者」的歪理更令日則目⋯⋯
      講返「唯利是圖」,基因呀、民族性呀等等睇法全部係歪理,根本只係一個高速發展中地區的社會現象。

      要解釋,作個故仔比較簡單:
      馬雲大家都認識,佢小時候成績唔好大家都知道,假如他有個成同班同學,努力讀書成為一個公正不貪的高級官員,同時,佢呀媽話佢知,呀馬雲,考第尾個雲仔呀,開公司搵錢多過你啦!
      雖然心中有少少酸,但佢依然保持正直。
      五年後,雲仔公司上市,身家過億,但佢依然保持正直。
      又過咗五年,雲仔係中國首富,佢係當年全班、全校收入最少的,果日,佢受唔住家庭、社會的壓力下、加入貪官的行列⋯⋯

      其實,70、80年代的香港社會都一樣唯利是圖,不過,大部分今日發財立品擺了

      刪除
    27. 今晚輪到小弟比較攰,覆返啲重點同點唱提問就算了。

      //但沒研究就沒發言權,對某些自己不熟悉的事情發表意見時,最好就係先作多方面了解,或先唔好太極端偏激,保持「謙卑」

      呢樣就真係苛求了,其實我五月初開始已經覺得好“殭屍式”的厭倦,因為華為被制裁,不論時事評論員、財演同普羅大眾對好多涉獵到技術講既嘢都係錯的,而且錯得好離譜(例如話ARM係一間“晶片廠”),我比較理解來龍去脈、比較能閱讀技術資料經常覺得無話可說。早兩日睇有線仲有財演話蘋果可以打不了搬廠去柬埔寨,話可以減低成本喔...我心諗,蘋果要在柬埔寨生產,絕對連料都備唔齊!

      不過我絕對係以身作則...對所有我無研究的話題,絕對唔敢唔識扮識侃侃而談。

      當然,“明知自己唔識係要扮識”已經是“無知”的較高層次,最低層次者(卻發現社交媒體年代越益橫行),是“唔知自己唔識”、“不知道自己不知道”。

      //唔知有冇人去朝鮮旅行(老實講我根本唔知有冇團)

      中旅其實搞團搞咗好多年,但出團頻率、遊覽路線都要隨當地政策變化而隨時改變;我跟個領隊已經唔係第一次帶團去朝鮮,話以前有得去金剛山但而家無得去了。另外我地住嗰間羊角島酒店(無錯,即係嗰個美帝仔被聲稱在“電梯去唔到的神秘的五樓”偷橫額嗰間酒店;但我覺得並無想像中神秘,起碼水牌係有話五樓是office同機樓),本來係有間馬交何生資本的賭場的,不過我地去嗰陣無開...

      而家比較紅係Glotravel,好似話旅遊深度比中旅高,會行百貨公司之類更多民居的地方;我有諗過一兩年後跟Glotravel去多次,但好似Glotravel有加入罷工行列...到時再諗啦。

      //估唔到摩摩咁勇。何解有一定風險都會去?

      朝鮮想去探險好耐了,加上當時有啲機遇(詳情就不能透露啦.)就二話不說起行啦。另外呢個係只可以跟團去的地方,連諗係唔係自由行都唔使,無得煩。當然去之前就有心理準備注意自己言行,預咗導遊叫你做乜就做乜。

      雖然三日兩夜是愉快的,但新義州出關時大家都好似考完試鬆咗一口氣,在丹東入境時更真係有“擁抱祖國”的衝動 XD

      //我都想知, 無理由係炮兵團.

      羊角島酒店有阿豬媽按摩,唔知有無打AA;不過價錢唔算平,成兩舊幾人仔(注:當地旅遊景點都收人仔),結果無幫襯。

      //第一次聽到。 發射基站又系點情況?

      呢樣真係考起...

      //而且更會對"沒研究就沒發言權",對某些不熟悉的事情發表意見或去做時,會盡量做基本資料搜集去了解(記得有篇講整冷氣搭棚保險,版主真係由頭去了解,深表佩服),而且對待留言也不是求其quote 一句

      我在呢度留言亦覺得對組織自己思路同訓練表達能力好有幫助(唔好錫我~)

      //再講到教育營的底蘊

      我特登quote聯合國反恐專員訪問新疆,再加美帝抗議,以側面反映其實國際間對新疆反恐係認可的,而新疆反恐政策是包括教育營的。

      如果要我斷估無痛苦去講,我會話呢啲係“強制職業訓練營”。

      //可以用google search "北韓" "手機", 再設定日期如2010 年至2014 年,也可以找到本地報章的報導,而不是從沒出現過的

      用“朝鮮手機 before:2017 after:2010”search過,最舊也是14年;本地較多報導是18年先有。當然更大機會係16-17年朝鮮才開始普及手機。

      //明明「唯利是圖」係上一代香港傳授的⋯⋯

      你睇呢度呢幾日咁多人話“傷民在蝗國賺蝗國錢一個屈尾十返嚟去反修例遊行”就知道了。

      //起沿於部分香港商人早期貪方便而行賄係事實。田少講到北上做生意「被迫」行賄,係「受害者」的歪理更令日則目⋯⋯

      平心而論,以前我都聽過啲故事,的確好多合法權利卻必須行賄先能達成;但習帝打貪之後,呢啲細蟻嘢貪污已經聽少好多了。

      刪除
    28. //明明「唯利是圖」係上一代香港傳授的⋯⋯

      唯利是圖到草菅人命,完全無哂道德水平(例如毒奶粉), 咁多年傷民貪心還貪心, 都未至於咁折墮. 呢啲係貪到連最基本的道德人性都無了.

      //民族性呀等等睇法全部係歪理

      但中國歷代官員都係貪污成風, 直程係常態化, 呢個問題真係好似植入咗DNA咁. 外國唔係唔貪, 但人地識將貪污規範化合法化(即係「高薪養廉」),唔到你唔服.

      刪除
    29. //但人地識將貪污規範化合法化(即係「高薪養廉」)

      仲有美帝式既“延後享受”:一個過氣總統有乜理由收咁高出場費演講?

      刪除
    30. //外國唔係唔貪, 但人地識將貪污規範化合法化(即係「高薪養廉」),唔到你唔服.

      呢樣野我都係睇周顯大仙先知, 米帝總統係靠任期完後寫回憶綠呀, 攪下演講會之類去cap延後利益的

      http://www.orangenews.hk/finance/system/2016/11/22/010045468.shtml

      唔知係咪堅, 不過呢種講法都唔係冇可能

      刪除
    31. //簡單點說,買前總統的書,為前總統搞talk,讓前總統賺錢,甚至是捐錢給前總統的公司,咪就係在他當總統時,受過他的政策恩惠的大公司囉。這種延後利益的方法,有幾點好處,第一,完全合法,第二,由於利益延後付,保證他在任時必定聽話,第三,這也是告訴在任的美國總統,究竟誰是老闆,誰是打工仔。

      所以說,在美國,真正的控制者是幾十個大家族,他們才是significant shareholders,美國總統只是打工仔一名,離職時才正式收到薪水,薪水多少,視乎他在任時的表現而定。說到底,美國政商的貪腐程度,比大家想像中要嚴重得多,只不過美國的律師太多,把一切貪腐都變得規範化、合法化,普通人看不出來而已。//

      呢個理論係我讀新聞傳訊時有講師講過, 總統在任時搞lobbying,同大把商家有閉門協議,呢類「陰陽合同」,點都會存在的。

      刪除
    32. 香港貪污緊係問葛柏啦!係引渡返港受審。怕咗佢,又直升機又剩咁。
      Where there is human, there is shit.
      無須分年代種族。

      刪除
    33. 另外我send左條毒果刪左既片俾魔兄,請查收

      刪除
    34. //無須分年代種族。

      「香淘民族是祟優的」

      //請查收

      收到了,再睇...

      刪除
  12. 魔術師呢到好少咁熱鬧,1-2日就過200個comments XD

    //前刑事檢控專員江樂士認為警方就暴動的說法符合現行法律原則//
    反對派標準回答: 江樂士投共

    //定性「暴動」與否點解咁重要?//
    係暴動就claim 唔到保險...搵著數係我城核心價值之一

    //點解要「不作檢控」呢?//
    販民不概為民賤聯B隊,立即收割,提議唔告暴動改告襲警

    回覆刪除
    回覆
    1. //江樂士投共

      佢老婆更黑警。

      //係暴動就claim 唔到保險...搵著數係我城核心價值之一

      又有道理喎!

      //提議唔告暴動改告襲警

      真係? search 唔到嘅?

      刪除
  13. 不分藍黃,只有恐共的程度不同

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,學摩摩話齋,視乎恐共的程度過唔過自己的底線吧。

      刪除
  14. 我分享小小,真人真事。
    我公司班有青,不滿佢地上司 (A),向人事部投訴,又四出說上司壞話。
    班有青只係諗,我要發聲,我要發聲,我要發聲,及 只想大老闆炒上司(A)。
    最多和上司(A)一同被炒。
    唔會諗推翻大老闆既...

    回覆刪除
    回覆
    1. //最多和上司(A)一同被炒。

      諗住轉邊份工都唔知 XD

      刪除
    2. <>

      有青唔會諗到 或 未必會諗 咁長遠。年輕嘛,大把時間搵個另一份,或 最多屋企養。 [我年輕時,都有不滿上司經驗,只會同朋友/同事 訴下苦,不過最終搵到工 就 resign....當時都有裸辭既想法....]

      代入返目前香港,班有青點會考慮移民呢...咁複雜,要考慮咁多野,點處理到 ?
      所以有泛民帶隊,死跟最易做...

      P.S. 多謝 "通識教育",比班黃老師名正言順流班學生腦....i think it is the root cause

      刪除
    3. //大把時間搵個另一份,或 最多屋企養

      但係班有青又鬧阿媽,話佢唔係一個好媽媽喎!

      //考慮移民呢...咁複雜,要考慮咁多野,點處理到 ?
      //所以有泛民帶隊,死跟最易做...

      去呆灣過偽文青生活應該係最容易的了。視乎執行力啫!!

      //多謝 "通識教育",比班黃老師名正言順流班學生腦....i think it is the root cause

      Root cause 未必,畢竟太多網上資訊係 target 住班心智未成熟的後生/kidults。我覺得「通識教育」是催化劑,有教育界(老師)背書(endorse),做起事來都大膽啲。

      刪除
    4. //但係班有青又鬧阿媽,話佢唔係一個好媽媽喎!

      "有"青,有不同情度的"有"。 此外,有些 "有"青 父母都好 "有" 架。

      //去呆灣過偽文青生活應該係最容易的了。視乎執行力啫!!

      有執行力的,已安排,或邊安排邊"野餐"。不過大部分是 "無執行"力。

      我們不可對"有"青有咁大期望...

      正如,泛民咁公義,有青反而對泛民的道德要求很低。但對殺人政權,又以超聖人的標準去批判,唔完美就屌一翩。

      他們都是小孩...我都要冷靜些, 小孩亂掉野是正常,磚頭遮...

      //通識教育」是催化劑,有教育界(老師)背書(endorse),做起事來都大膽啲。

      認同。

      刪除

    5. //此外,有些 "有"青 父母都好 "有" 架。

      我城版「我爸是李剛」。

      //正如,泛民咁公義,有青反而對泛民的道德要求很低。但對殺人政權,又以超聖人的標準去批判,唔完美就屌一翩。

      有青們不如話殺人政權乞你憎算嘞。「雖無過犯,面目可憎」吖馬!何況仲有炆鴿、轆死咁多過犯...

      //小孩亂掉野是正常,磚頭遮...

      「請幾危險物品置於遠離小孩可觸及的地方」

      刪除
  15. 今日收到一些MSG想SHARE
    有朋友份工是關於 在中國製造一些產品,經香港出口世界各地
    佢同我講因為侵侵的關稅,而家0訂單,佢話就黎要關門大吉
    我就講,你地知架?仲上街? 咁你想習大大點幫口??
    佢堅持係2件事,OK,有病既人永遠都有病
    佢就話,我就沒有本事移民,但係我恐共,不過我都會返深圳消費
    然後佢又話: 等我有時間講共產黨D野比你知 (maybe Stories仲勁過bible)
    我: 唔洗同我講,我唔驚中國唔驚黨,再見

    佢地最叻就係串人:知啦,中國最叻中國最勁
    我想知呢d人,可以用咩形容?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.sohu.com/a/198248309_355012

      文中佛山環保局由收錢辦事到“水都自己帶”,轉變可能只是三兩年間的事--呢種變化是好多近年置身一潭死水的我城傷民難以捉摸同想像的。

      事實呢篇文亦不是什麼歌功頌德,但中國真的太大變得太快,一個所謂“故事”,唔好話隔離省,甚至隔離市都可能行唔通;然後今年行得通,下年就another story...

      唔係咁,直至2014年前就唔會咁多男士情願搭多一個鐘車唔留深圳都要去東莞啦 XD

      刪除
    2. // 文中佛山環保局由收錢辦事到“水都自己帶”,轉變可能只是三兩年間的事--呢種變化是好多近年置身一潭死水的我城傷民難以捉摸同想像的。

      我覺得大陸就似一個廿來歲的o靚仔, 好有活力, 好肯在各方面嘗試新野. (可能因為冇聞煮所以少左好多阻力啩)
      而我城就似一個以前搵落好多錢既老人, 而家冇乜板斧去搵錢了, 只能慢慢搣。

      刪除
    3. //我就講,你地知架?仲上街? 咁你想習大大點幫口??
      //佢堅持係2件事,OK,有病既人永遠都有病
      //佢就話,我就沒有本事移民,但係我恐共,不過我都會返深圳消費

      「恐共,不過我都會返深圳消費」呢啲真係PK來的, 消KLM!

      //我同学之所以在过去十年能玩得顺溜,无非靠的是钻空子,贿赂当地官员,执法不严而已,其实是不正常的,现在回归正轨,他被佛山淘汰掉也是应该的。
      //可惜的是,淘汰的不彻底,他在东北又找到了钻空子的地方。同学一场,有些话不方便当面说,希望他能看到我的帖子。

      其實,這也是我城的寫照.

      //唔係咁,直至2014年前就唔會咁多男士情願搭多一個鐘車唔留深圳都要去東莞啦

      依家東莞都無得玩了?

      //因為冇聞煮所以少左好多阻力啩

      專政的效率的確較民主好得多.

      刪除
    4. //依家東莞都無得玩了?

      shén me dōu méi yǒu la... :(

      而且比周邊城市管得更嚴

      刪除
  16. //可惜的是,淘汰的不彻底,他在东北又找到了钻空子的地方。同学一场,有些话不方便当面说,希望他能看到我的帖子。

    人地識得去第二度搵理想國度搵錢(逃)

    回覆刪除
    回覆
    1. 東北建國?分裂國家,拉得;仲唔快啲返嚟我城

      刪除
  17. 其實成日說什麼國內對本土食物無信心,真係有啲偏頗。套用克林頓一句: 「It's the economy!」人民幣過了香港就提升20%的購買力,點解唔過來買? 這還未計算來港消費免了國內VAT呢。新加坡人都係咁過馬來西亞新山消費,佢哋又怕「新加坡國內食品問題」? 我市當年都係咁用幣值差額北上消費喎!那些年又唔怕國內食品問題?
    自從「做新聞不要太CNN」之後,外霉就不能夠信多過50%。今年6月最黑色幽默係,當呢個國際城市有班人為了未發生的事情自己嚇自己時,一個叫阿桑奇嘅人被某強國亂塞一個罪名從大西洋彼岸押回去受審,而班人竟然一粒聲都唔出......咩教會呀、組織呀、面書呀全部無出聲......哦,嗰個強國就無謂招惹? 咁西班牙把94名台灣省騙徒到中國受審又係無人出聲......我唔係仍然係工資奴以為去咗平衡宇宙呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. // 一個叫阿桑奇嘅人被某強國亂塞一個罪名從大西洋彼岸押回去受審

      呢件事, 非死不可靜到無倫, 我懷疑佢哋根本睇唔到呢段新聞.

      刪除
  18. //「做新聞不要太CNN」

    我差啲唔記得咗十年前有句咁嘢...

    http://hd.stheadline.com/news/topic.asp?contid=132&srctype=t

    同一招人地十年過後再玩一次都係咁多人上當...當然啲人係“願者上鉤”既

    西方媒體部分不實報道
    3月15日,美國有線電視CNN
    報道西藏暴動時刪裁照片,只播出中國軍車入拉薩的場面,刪去旁邊暴亂份子向軍車砸石的部分。CNN承認存在錯誤。
    3月17日,英國BBS電視
    在其網站放出圖片,指拉薩有很多軍車抓藏民,事實上圖片內的是救護車,寫著「急救」二字,被扶上車的是傷者。
    3月18日,德國《柏林晨報》
    將一張西藏武警解救被襲漢人的照片,硬說成是在抓捕藏人。圖片中被救的漢人親自出面澄清。
    3月23日,德國RTL電視臺及NTV電視臺
    刊登尼泊爾警察追打游行者的照片,將其註解為「中國警察在西藏鎮壓抗議者」,RTL認誤。
    3月25日,南亞通訊社ANI
    播出央視CCTV4的片段,但是翻譯字幕與受訪者說的相反。受訪的西藏婦人用普通話批評少數分裂份子,英文字幕卻說是所有藏人都上了街,警察用催淚彈鎮壓。
    3月27日,哥倫比亞廣播公司CBS
    刊登尼泊爾警察追打游行者的照片,將其解釋為「中國警察在西藏殘酷鎮壓游行者」。

    回覆刪除
    回覆
    1. Perception is their reality... 最緊要製造咗第一印象先,愈吸睛的就愈能夠將第一印象植入受眾的潛意識。即使之後認錯,大家早有先入為主的觀念,所以澄清的 impact 唔會太高。

      重點係「製造咗第一印象」的傳霉平時要有公信力,在最緊要環節才間中「出錯」,否則信用太差,劣跡斑斑就唔會有人相。

      記住,韋小實講大話的方式就係:十句之中有九句真,只要最 key 的一句是騙你的就夠了。

      刪除
    2. //十句之中有九句真,只要最 key 的一句是騙你的就夠了。//

      要清醒做人,其的不容易呀

      刪除
    3. 所以 attention to details 也很重要呀 XD

      刪除
    4. 除左做人不要太CNN外, 我記得 2008 年仲有另一件事令我肯定外媒只係會發放佢地想你睇到既消息.
      當年奧運期間, 格魯吉亞攻擊南奥塞梯. 西方傳媒一面倒指責俄羅斯介入並違返和平協議.
      呢個時候有個美國小妹妹去左南奥塞梯遇著襲擊, 佢被救出後接受 live 訪問, 佢話好多謝俄羅斯軍隊救左佢出黎, 妹妹個 auntie 再講左冇幾耐記者就要去廣告了

      可以參考: https://www.youtube.com/watch?v=lptVAbw5oos

      刪除
    5. 講開格魯吉亞,就要講呢幾日佢地都正在上演街頭示威活動:

      6月20日在格魯吉亞首都第比利斯舉行「東正教議會大會年會」,俄羅斯議員加夫里洛夫出席並致辭,據聞俄羅斯議員上午出席,下午便爆發成千上萬的反俄人士上街,衝擊國家議會大廈(年會在該大廈舉行)。

      來源:https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%9C%8B%E9%9A%9B/343150/%E6%A0%BC%E9%AD%AF%E5%90%89%E4%BA%9E%E7%A4%BA%E5%A8%81%E8%80%85%E5%8F%8D%E5%B0%8D%E4%BF%84%E8%AD%B0%E5%93%A1%E7%8D%B2%E9%82%80%E6%BC%94%E8%AA%AA-%E7%88%86%E7%99%BC%E8%AD%A6%E6%B0%91%E8%A1%9D%E7%AA%81
      (搵咗好耐先係hk01見到呢段)

      後續呢,6月22日普京大帝已經下令由7月8日所有俄羅斯民航停飛前往格魯吉亞的航班。

      來源:https://www.guancha.cn/internation/2019_06_22_506582.shtml
      (暫時唔覺香港傳媒有報導,唯有引用國內色彩非常紅的觀察者網)

      刪除
    6. //佢被救出後接受 live 訪問, 佢話好多謝俄羅斯軍隊救左佢出黎, 妹妹個 auntie 再講左冇幾耐記者就要去廣告了

      段片仲存在,無被人河蟹到, 算係咁了.

      //現場爆發警民衝突,部份示威者突破防暴警察防線,闖入國會庭院,甚至搶走警察的盾牌。警方發射橡膠子彈和施放催淚氣體驅散示威者。法新社引述當地官員報道指,39名警員和30名示威者需送醫救治。

      哈哈, 警員入院人數竟然多過示威者, 明顯又係怕咗被人拉所以唔去求醫喇!

      刪除
    7. // 後續呢,6月22日普京大帝已經下令由7月8日所有俄羅斯民航停飛前往格魯吉亞的航班。

      // 來源:https://www.guancha.cn/internation/2019_06_22_506582.shtml
      // (暫時唔覺香港傳媒有報導,唯有引用國內色彩非常紅的觀察者網)

      對於世界觀咁廣大嘅巷人嚟講, 格老吉亞,同格林斯潘應該係兄弟嚟.

      刪除
    8. 咪講笑,呢單野我都係等一次聽。

      刪除
    9. //段片仲存在,無被人河蟹到, 算係咁了
      我估無俾人河蟹的原因有2點:
      1. 呢段片係RT upload的
      RT (Russia Today)是宣揚克里姆林宮觀點的俄羅斯媒體,亦是極少數可以在歐洲刷存在感的非西方媒體,其戰鬥力比殺人政權的媒體高幾班。
      wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/RT_(TV_network)

      2. 該片的點擊不算高,10年只有175k的點擊。反而河蟹咗,仲會俾RT製造話題,變相宣傳。
      所以學下董伯伯咁,唔提就唔存在。XD

      刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪幾好囉,到時到候,等你「兩百萬」市民自己受返。

      刪除
    2. 「講嘢就俾人拉,仲唔係冇曬鹽同豉油?」

      刪除
    3. 其實佢哋嘅策略就係:
      「拉我啦!拉我啦!」
      然後你拉佢!
      「你睇吓 lion 啊!」
      所以我話佢去東
      啲警察就去西
      由得D巨嬰喺嗰度你眼望我眼

      刪除
    4. //無政府狀態
      //等你「兩百萬」市民自己受返

      蝗國啲AI同人面識別技術咁勁,大可以整返批ED-209 (《鐵甲威龍(Robocop )》)賣俾我城,對付班有青 XD

      //由得D巨嬰喺嗰度你眼望我眼

      到時班有青去到「行動升級」的 ceiling,去到警總大門,見擺哂空城計,到時真係「你眼望我眼」,「攻唔攻入去好呀」?

      刪除
    5. 有土砲
      https://www.speakout.hk/焦點新聞/45714/-最新科技-港產AR眼鏡獲警方青睞-中德兩國採購?fbclid=IwAR2QzMKFmQ4rZZqivYyvLHPYMvh3IIbeE7GXaBdmiOvYUszagl0vLIxyU3w

      刪除
    6. 重點係機械人警察喎!

      https://www.youtube.com/watch?v=4-mju0HwfwA

      刪除
    7. 有機械人都去照顧啲老人家先啦!咁浪費~ XD XD

      刪除
    8. 1989-05-21 香港百萬人遊行,支聯會成立
      1989-05-28 全球華人民主大遊行,香港150萬人遊行支援中國民主運動
      1989-06-04 xxxx

      2019-06-09 反修例全港大遊行,103萬人參加
      2019-06-16 200萬人參加遊行
      2019-06-21 包圍政府總步,警察總步
      2019-06-22 xxx (高危日
      2019-06-23 (凌晨高危....)
      今個星期日

      刪除
    9. //有機械人都去照顧啲老人家先啦!

      財閥發展機械,照顧老人唔賺錢,商家老點會用力投資?

      //今個星期日

      班有青好似想未撤回先撤退.

      刪除
    10. // 班有青好似想未撤回先撤退.

      涼陣冷氣先啦.....

      刪除
  20. 佢地有二百萬人授權 殺人都冇罪架
    嘻 攻入警署就精彩了
    EL

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能黑警就係等緊呢個藉口,睇吓班有青「行動升級」的 ceiling 在哪裡。

      刪除
    2. 咁X中意呆灣,咪整個巷版「霧社事件」囉 XD

      https://zh.m.wikipedia.org/zh-hk/%E9%9C%A7%E7%A4%BE%E4%BA%8B%E4%BB%B6

      昭和五年(1930年)10月27日凌晨,賽德克族人自馬赫坡社開始行動,首先殺死了馬赫坡駐在所與製材所(原木廠)的駐警三人,之後沿路集結各社人馬並襲擊往霧社鎮方向的波阿隆、櫻、荷戈三座駐在所(殺死全部日警及家屬,奪取駐在所內槍彈並焚毀駐在所)後朝霧社前進。

      刪除
    3. //起事的賽德克族人雖在襲擊成功後即回撤備戰,但仍不敵日方的強大武力,身為起事領袖的莫那·魯道飲彈自盡,參與行動的各部落幾遭滅族,數百位族人在寧死不屈下集體自縊,餘生者則被日方強制遷至川中島(今南投縣仁愛鄉西北端的清流部落)集中居住與管理

      有無烈士會「飲彈自盡」先?

      又,摩摩會石推介《賽德克·巴萊》?

      刪除
    4. 未睇過呀!

      另外唔知點解,今次好想班友無限期咁搞落去...XD

      刪除
    5. 我都好想佢係一路玩落去, 睇下又會唔會變犯眾憎, 或者玩出火 (或"出火" XD)

      刪除
    6. //無限期咁搞落去

      學黃背心呀... TGIF!!

      又到暑期,班學生又游手好閒,得閒就搞下政府喇!

      //"出火"

      要捐多啲帳篷俾佢地

      刪除
  21. 送幾個帳幕出去比班有青互相佔領 唔駛佔領差館咁大鑊 no war make love! Yeah
    EL

    回覆刪除
  22. 出劍十八未?

    今晚係非法集合,全香港羈留所加埋都唔夠位

    回覆刪除
    回覆
    1. //全香港羈留所加埋都唔夠位//
      驚逃犯條例修咗會捉人?驚咗呢班人先啦!

      刪除
    2. 我都要有「免於恐懼有青的自由」!

      刪除
  23. 睇住啲人圍差館稅局馬路
    搞埋香港市民
    啲黃媒風向變哂想切割真係好好笑

    中立呢個 建議大家去香土望下
    會有好多共鳴

    醫護通報
    http://hd.stheadline.com/news/columns/414/20171013/611477/
    其實係國際標準 醫生有義務咁做
    但同違法達義一樣 原來不知不覺間消失咗
    但。。。點解咁抗拒通報呢?差佬都係交俾司法審判
    好多人心裡面明知呢啲叫犯法啦

    仲有兩個概念想講多少少
    大陸司法憂慮同撤資
    下回分解

    回覆刪除
    回覆
    1. //搞埋香港市民

      其實有青「只是」對市民造成不便, 有青亦有對市民「道歉」,講「唔好意思」(見《Infinity War》中,話「請假去罷工」的有青),咁市民就要體諒佢地(即係好似佔中咁「我地已經付出了好多,你犧牲少少都唔得?」的意思。

      //多人受傷都直接跑往或乘的士往急症室求醫,例如工業意外和牽涉刑事案件的人士。

      《PTU》中的馬尾哥, 就係被仇家插了一刀後仲要自行揸的士去求醫, 結果半路身亡.

      //好多人心裡面明知呢啲叫犯法啦

      這就是蒙面的理由.

      //下回分解

      等埋你.

      刪除
  24. 其實我衰寫太長 一撳錯制就gg la...
    以後盡量簡短。。。

    良知
    呢一點極好笑 警察要有良知唔執法
    暴徒打你都要托也哥咁講多謝款待。。。
    咁醫護可唔可以唔醫不義政權啲蝗民
    銀行員工係咪唔應該服務強國人
    老師個個要變巫婆 上堂批鬥強二三代
    核數師唔好再返大陸做審計啦 big4全部沉船啦
    其實你為抗爭又好 為劫財又好 殺人就係殺人
    法律要睇動機但亦都要講後果 而家啲官輕判就係濫用酬情權 記得之前有個官 個老豆偷野為養家 然後佢照判 但用法庭捐款去幫呢個人 呢啲先係持平同酬情吧

    撤資
    聽講話益左新加坡
    但如果fund mgr撤資冇香港牌 點用rqfii qfii去買大陸股票?
    同埋玩到咁大 阿爺唔搞埋新加坡?一方面受惠人民幣結算一方面幫老美搞你
    再加埋土豪撤所有投資 其實邊個傷啲都未知。。。呢個同核彈一樣靠嚇

    法制
    成日話大陸老屈有憂慮
    其實老美搞孟買週都冇法律基礎 佢話係就算數
    咁啱孟係拎香港身份證。。。之前洗頭艇都係大陸鬼打鬼。。。啲人驚到標屎。。。而家呢?
    一陣去個日本食魚生就可以送你去美國。。。
    點解唔驚?
    話送中會影響商界。。fatca sanction呢啲強盜條例夠影響啦。。。基本上香港依聯合國規矩而唔係老美規矩做都會中槍。。。
    獅子銀行而家要對住新入職員工寫悔改書就係例子。。。
    仲有美國搞你避稅天堂
    我每次quote呢啲 正義黃絲就自動收皮。。。
    佢地知識都幾貧乏
    佢地嘅世界觀就係共產同民主 其他皆為下等

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實我衰寫太長 一撳錯制就gg la...

      可以notepad先起稿,之後C&P過嚟post

      刪除
    2. //醫護

      講起醫護, 販民話有醫院「出賣」金鐘義士資料云云, 應該只係醫病人,唔應該過問其他事情... 其實, 如果醫務人員見到病人傷勢有可疑,唔係應該通報當值警員嘅咩? 唔少虐兒個案都係咁揭發:

      信報 2019年6月21日

      紀曉風 獨眼香江

      皮包骨嬰疑被虐亡 兩女一男被捕

      屯門新生村一間寮屋發生涉嫌虐兒致死案件, 一名32歲女子昨日凌晨約3時半,抱着22個月大的女嬰到屯門醫院急症室,女嬰延至凌晨3時57分不治。醫生發現死者瘦到皮包骨,且全身有瘀痕,警方以涉嫌「對所看管兒童或少年人虐待或忽略」拘捕該名身為保母的女子、其32歲男友及女嬰的25歲生母;兩女稱無業,男子為地盤工人,女嬰死因有待剖驗。

      生母財困 交友人照顧

      警方消息稱,死者屬第4胎,其生母今年1月因經濟問題,把女嬰交予友人照顧,有人多次向女嬰體罰及施襲,死者體重約8公斤,一般22個月大的嬰正常體重約9至14公斤。

      近年最轟動虐兒案去年1月被揭發,5歲女童陳瑞臨(臨臨)疑遭生父和繼母長期虐待,夫婦早前被控一項謀殺罪和兩項虐兒罪,案件仍在審理中。

      另2017年12月,一對女同志戀人在旺角劏房住所對朋友交其照顧的4歲女童拳打腹部,更以打火機「辣」腳及金屬夾鉗鼻,兩女罪成判囚32及34個月。

      //銀行員工

      又,銀行員工見到老婆婆忽然提哂啲錢走, 都會問下為乜事, 會唔會係受寶藥黨所騙; 又或者有人成日存現金,會唔會涉及洗黑錢活動等等... 如果職員只係按照客戶指示提款存款,又點會察覺到以上的事情呢?

      //呢個同核彈一樣靠嚇

      販民不嬲最叻就係販賣恐懼...但又話傷民有「免於恐懼的自由」, 真係神又係佢, 鬼又係佢.

      //獅子銀行而家要對住新入職員工寫悔改書就係例子。。。

      咩事? 唔明.

      刪除
    3. 獅子銀行有個introduction session
      入面講到自己做得差 幫左恐怖份子寫黑錢 所以被罰。。。
      俾人老強完仲要話係自己身痕 真悲哀

      刪除
    4. //入面講到自己做得差 幫左恐怖份子寫黑錢 所以被罰。。。

      真係工資奴的悲哀呀!

      刪除
    5. 魔術師你啲例子唔夠中point
      應該係咁
      虐兒 如果個老豆老母係港獨
      可能係為咗減輕香港負擔 啲醫護要當意外
      如果係左仔
      就算個細路未死都唔醫

      騙徒呃阿婆錢
      如果係為左儲備救港基金 阿婆係要犧牲小我
      如果啲錢係提返鄉下 阿婆個簽名花左 個指紋濛左都唔受理。。。

      刪除
    6. 外資撤資
      我有朋友話唔係大商家而係果啲幾億身家嘅人
      如果真係咁 我覺得會成為赤化嘅一個機會
      如果香港少左呢啲人 大陸派堆中小企落嚟填補個空缺
      香港人會唔會清高到飯都唔兵?
      慢慢就會投共 而大陸亦都兵不血刃就得到香港嘅管理經驗同勞力。。。由輸變贏

      刪除
    7. //我有朋友話唔係大商家而係果啲幾億身家嘅人

      又係。身家幾億在我城應算是小富行列,通常都係中小企老闆,錢唔太多但又夠成立信託基金投資海外咁。

      刪除
    8. //虐兒 如果個老豆老母係港獨
      //可能係為咗減輕香港負擔 啲醫護要當意外

      哈,即係好似嗰次個港媽殺嬰案賴咗螳民柺子佬咁。

      刪除
    9. //我有朋友話唔係大商家而係果啲幾億身家嘅人
      如果真係咁 我覺得會成為赤化嘅一個機會
      如果香港少左呢啲人 大陸派堆中小企落嚟填補個空缺//

      其實即係我之前既預測:香港精英中剷會走一批,然後填一大批大陸同小部分星馬既入嚟
      佢地繼續玩中上層既遊戲,然後求穩既留港偽中剷至夾心土著就打佢地工

      新移民草根就同呢批大陸精英平行,你玩陸港金融創科,我玩陸港低技術貿易

      剩返班有青,就繼續圍爐取暖,日日開口埋口講埋啲“自由西”的小圈子流行文化

      刪除
  25. 皮包骨嬰疑被虐亡 兩女一男被捕
    ===
    義士BB有特權不能被通報, 而其他人被通報是罪有應得

    所有動物生來平等, 但有些動物比其他動物更平等 --- 動物農莊
    http://www.etnet.com.hk/www/tc/diva/art/oneminreading/13123

    回覆刪除
    回覆
    1. //義士BB有特權不能被通報, 而其他人被通報是罪有應得

      可能我要求真係高咗啲,竟然要求班有青識得「雙重標準」四個字點寫。

      刪除