2019年12月16日 星期一

魔術點唱(二十八)

1. 最近收到暴大的來信:
最新的化驗結果證實校園內的二噁英的含量最高的泥土樣本是在夏鼎基運動場被有青焚燒膠墊所在處採集,但依然是在安全範圍之內;其他泥土樣本中的二噁英更不用說,並無超標:
一個含有黑色煙熏物質的泥土樣本 (S8),在夏鼎基運動場裡被火燒焦的墊褥附近採集。測試結果顯示二噁英的含量相比其他泥土樣本為高,但仍相等於使用指引中的參考水平大約十分之一。這個略高的數值可能是由燃燒塑膠或墊褥的塑料部分引起。
(圖片來源:暴大:校園內有害物質的樣本與測試結果
在此魔術師點返首《Fading Like a Flower(Every Time You Leave)》俾班有青聽,暴大校圜泥土並無污染,花不會謝;謝的是有青們的謠言:


2. 話說魔術師放工好多時都經過旺角,唔知點解呢排MK真係好似多咗好多大6G咁,班G見魔術師一個人行在路上會來以蝗話撩生意,有時仲離譜地見魔術師一個人企在巴士站等車也會哄埋嚟,兩三個星期之內已經遇過四次喇!唔通MK的「黃色經濟圈」已經俾班天使打殘?
魔術師忽然想起 Roxette 的《Fireworks》中的歌詞:

I once knew a girl
I can't remember her name but I remember her face 'cause her sister looked the same.
They both left school, but they couldn't find a job
So they said farewell and stole a small town car.
As they were riding by the beach some summer night
The radio shouted out one of those songs that might just change your life
It went like this: "Checkin' in checkin' out
Making love I like watching all your fireworks
I like it when I light those stars in your eyes
Just like fireworks in the sky"
Yes it did...
Throwing some poems to the ports and docks
They were sleeping outdoors pushing all their luck.
They sent me a letter full of pills and thrills
Then they both got rich and moved to Hollywood Hills.
Yea they made lots of money playing folk guitar
'Cause everywhere the boys went crazy just to hear these words of art
3. 好多人都會問,我城幾時可以回復返以前的繁榮安定:

魔術師就覺得唔會嘞,起碼「暴力有時可以解決問題」呢個 concept 已經種咗入傷民的 DNA裡面。「你唔敢用暴力,係你唔敢,怕負刑責而已。當你蒙咗面,又或者趁人多,罪不責眾的時候,你就可以為所欲為。」

到最後,「文明人」選擇唔去傷害人,就只會係因為佢地受「道德約束」;「野蠻人」無呢啲 concerns,自然可以打贏「文明人」。在「野蠻人統治文明人」的世界裡,「文明人」問「幾時可以回復返以前的繁榮安定」,只係一廂情願的夢想而已:

舊日子已是 So Far Away,「文明人」就是要調節心態,學習如何跟「野蠻人」共存:

4. 魔術師最近參與了一個聚會,想不到竟然有些許像《 恐懼鬥室3D:終極審判(Saw 3D: The Final Chapter)》的情節,有啲疑幻似真:

最近在此點返首 Roxette 的《Almost Unreal》(電影《超級瑪利歐兄弟(Super Mario Bros.)》主題曲)給與會眾人聽喇!

39 則留言:

  1. 之前國產催淚彈吹"二噁英"吹到咁大,話要令香港人滅族,同美國橙劑有得fight。今天有哂資料數據,但我深信各大黑媒一定不會報導更正。

    回覆刪除
    回覆
    1. //話要令香港人滅族

      係咪即係殺蛋行動?啋!

      刪除
    2. 聽講話閹割係可以用化學藥品的...

      刪除
    3. //生K胎都死

      二噁英無超標喎,生乜Q 畸胎?

      刪除
  2. 含量最高的地方都係有青自己燒出嚟嘅,真喺好笑,應該快啲查吓汽油彈會燒出啲什麼化學物質啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. //應該快啲查吓汽油彈會燒出啲什麼化學物質啦

      汽油彈應當成係燒 fossil fuel 吧?

      刪除
    2. 燒膠浸味可能上咗癮,咪等餘天拿水味上癮,吾怪之得出親嚟都燒到焚焚聲。

      刪除
    3. 環保署啲路面監測站會有啲空氣品質指數,又睇下啲pm2.5有冇升高啲XD

      刪除
    4. //空氣品質指數

      真係有得trace 架!

      https://www.aqhi.gov.hk/tc/aqhi/past-24-hours-pollutant-concentration.html

      刪除
  3. 其實好多呢啲謠言新聞,我睇過標題都冇興趣讀。但整個社會,不論散佈者,闢謠者,都團團转忙得不可開交。睇的人都睇到攰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本上要識得自我過濾, 太過匪夷所思的可以不理.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我們不是有青, 要向前看, 不要再緬懷舊日子了.

      刪除
  5. 光復到唔繁榮的時代,有青成功了。今日台灣明日香港,祝各位有青享受22K月薪的無壓力快樂生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. //今日台灣明日香港,祝各位有青享受22K月薪的無壓力快樂生活。

      「小確幸」呢樣嘢, 我地識條鐵咩?

      刪除
  6. 近日上映中的神探白朗 (knives out) 很不錯,劇情鋪排很緊湊,結局也令人很意外,值得魔兄買碟一看。

    回覆刪除
  7. //22K月薪

    港紙尚可, 最敝是呆幣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要我城的生活指數降到跟呆灣一樣便可... 難道這就是「攬炒」的意義?

      刪除
    2. 香港既結構本質就唔同呆灣
      呆灣勝在可以返鄉下耕田, 搬離台北市就衣食住行都平好多, 最多唔換唉瘋, 返少幾次"鄉下"O者
      香港你避得去邊?

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //22K呆幣per head點生活//

      只係交租都唔止22K 台幣 (4X6K=24K)
      而佢可以交6K平租都係建基於"少人同佢爭"既山旮旯地方,
      當多佐人學佢既"簡約"生活, 租金會水漲船高,
      而山水柴火亦會面臨僧多粥少
      佢既簡約生活系香港係唔可以承擔更多既跟隨者

      其實都幾好, 俾個人版 D 大學生睇下個現實
      22K 呆幣, 那怕係WORK, 都代表無潮牌, 無唉瘋, 無潮食, 無返鄉下, 連新衫都無

      --Dogdogchi

      刪除
    4. Sorry 人地月入一萬多,交租用左6千,台幣22k只係港紙5000蚊多啲,連租都俾唔起

      刪除
    5. //而佢可以交6K平租都係建基於"少人同佢爭"既山旮旯地方
      //而山水柴火亦會面臨僧多粥少

      山邊村屋(木屋?)竟然同半山大宅一樣, 都是「高門檻」住屋 (笑)

      //交租用左6千

      其實山旮旯地方的業主會是什麼人.

      //他亦會收集別人棄置的木頭,自己劈柴煲水

      班有青連洗碗洗廁所都唔識/唔願做. 我諗有青要請埋外傭姐姐去服侍佢地.

      //那怕係WORK, 都代表無潮牌, 無唉瘋, 無潮食, 無返鄉下, 連新衫都無

      我幾乎唔記得, 「攬炒」是炒別人不炒自己.

      刪除
    6. 呆灣無得似傷巷咁易請外傭姐姐,班有青等餓死一屋都係CC尿尿啦XD

      刪除
    7. per head ah 各位,三口呀......

      刪除
    8. 班有青會好似真蝗蟲一樣, 食光了一處便佔領第二處.

      刪除
    9. 其實我有問過台灣朋友22K真的能生活嗎?她說如果跟家裡住是沒問題的,但不能有要求就是了。她舉例說吃的話應該是自己煮都不夠的,據她說自煮都是有要求的人才做的,反而胡亂外面吃便利店、吃便當之類還行,其他當然要一切從簡喇。

      刪除
    10. 有傷巷投資博客話200-300萬都夠財務自由了, 不過要過苦行僧生活就是了. 將貨就價, 量入為出, 以「生活質素」來交換, 苦行僧生活的底線可以很低的.

      刪除
    11. //如果跟家裡住是沒問題的

      冇私淫胸姦,錯失晒啲呆灣囡囡囉XD

      刪除
    12. //呆灣囡囡

      而且呆妹身材都較港女好... XD

      刪除
    13. 吾怪之得//兩三個星期之內已經遇過四次喇

      刪除
    14. //兩三個星期之內已經遇過四次喇

      嗰啲係大6G, 唔係呆妹喎!

      刪除
  8. //4. 魔術師最近參與了一個聚會,想不到竟然有些許像《 恐懼鬥室3D:終極審判(Saw 3D: The Final Chapter)》的情節,有啲疑幻似真

    可唔可以講多D嚟分享下

    回覆刪除