2019年12月5日 星期四

新聞雜評(二百四十六)

信報 2019年12月2日
金箴 金針集
區選後學習在野
區議會選舉結束一星期,社會稍為平靜了一陣子,贏家慶功、輸家鞠躬過後,星期六再有示威人士在旺角聚集堵路,重演警方施放催淚彈驅散的畫面。昨天星期日,有市民在尖沙咀發起「毋忘初心大遊行」,同樣少不了「TG放題」。警務處處長鄧炳強在回應傳媒時表示感到傷感,希望不同意見人士「攞番個良心出來」,向暴力說不,不應視而不見,縱容甚至包庇暴力,期望市民了解警隊工作及決定,一起支持止暴制亂。
面對建制派在今次選舉中「崩盤式」潰敗,雖然民建聯創黨主席曾鈺成在論壇公開場合表示輸得「心服口服」,但一眾藍營及中央人士普遍瀰漫着濃濃的不服氣,認為只是輸在強烈的政治氣氛,而非自身工作做得不足。同時,他們亦把結果解讀為市民支持暴力破壞,民建聯立法會議員葛珮帆便形容市民選了破壞者,揶揄港人「真係識揀」;工聯會指大敗乃非戰之罪,在選舉中已盡力,沒有任何一個建制派領軍人物需辭職問責。各式各樣選舉不公的傳言更在建制陣營中流傳,例如有黃絲點票人員做手腳,或長者支持者投票受阻,總之千錯萬錯並非自己的錯。
即使選前看好非建制派會因反送中運動有所進賬,惟無人猜中可以贏到這般開巷,橫掃全港17區,建制派在未來肯定有一番思想震盪。不過,把選舉失敗歸咎至選民支持暴力,這樣簡單綑綁未免解讀錯誤,要知道破壞港鐵站、「裝修」對家商店、堵路縱火及各式各樣的「私了」行為其實不為香港主流廣泛接受,連不少民主派人士亦不認同,許多市民只是覺得一切亂象源於政府不濟及建制派盲從,才把票投向非建制派,務求給建制陣營一次沉重的教訓。
今回合輸掉議席的建制派區議員,當中不乏服務欠佳之流,被淘汰是理所當然,但純粹被政治巨浪沖倒的「落選佳麗」,如果有心有力,大可留在社區工作。憑着建制陣營的龐大資源,要資助這批落選議員問題不大,他們可以維持基本處理個案投訴,舉辦聯誼活動,甚至繼續跟進重要地區議題,做個街坊眼中出色的「在野議員」,繼續深耕必有好報,畢竟政治一日都嫌長,當市民不再單看政治表態,一眾黃營新科議員也許不見得定能佔優,日後「帝國反擊戰」重奪疆土不足為奇。
話得說回來,今次建制派輸到貼地殊非無端端,要重新出發,首先要接受他們的所作所為失民心,日後須調整定位,配合工作贏回民心,不要再停留在同溫層互舔傷口自說自話,斥外國無形之手介入,怨選舉不公,恨黃絲不與暴力示威者割席。
正如科大校長史維所言,要走出困局,須有真正可以交換的意見作為框架的溝通。圍爐取暖對任何一方也是有害無益,別再為自己犯錯找更多開脫理由,也不要幻想能不作任何具體回應及讓步便能得到公眾對止暴制亂的支持,還是虛懷地接受民意的表達吧!
1. 民建聯立法會議員葛珮帆便形容市民選了破壞者,揶揄港人「真係識揀」...例如有黃絲點票人員做手腳,長者支持者投票受阻,總之千錯萬錯並非自己的錯。
魔術師只能講,建設派呢啲酸葡萄言論,真係出少句聲當幫忙。人地黃C「懷疑」政府、建制派有乜唔合規嘅就吓吓屌出聲,又圍票站主任又聖;你地建制派見有唔妥就唔識搞大件事?如果道理係你嗰邊,點解唔敢出聲?

2. 要知道破壞港鐵站、「裝修」對家商店、堵路縱火及各式各樣的「私了」行為其實不為香港主流廣泛接受,連不少民主派人士亦不認同,許多市民只是覺得一切亂象源於政府不濟及建制派盲從,才把票投向非建制派,務求給建制陣營一次沉重的教訓。
呢一句真係講出了傷民的虛偽:傷民認為「和理非遊行無用」(「是你教我和平集會無用的」),也不見「破壞港鐵站、『裝修』對家商店、堵路縱火及各式各樣的『私了』行為」有用;和理非遊行即使無用,也不違法,不會被補受刑責;「破壞港鐵站、『裝修』對家商店、堵路縱火及各式各樣的『私了』行為」不論有用無用,也是違法,會被補受刑責。你不滿建制派盲從,你一面可以 vote them out,同時跟暴力割蓆。
再極端一點看,你不滿政府不濟,不認同殺人政權在我城的管治權,那就搞巷蜀,推翻政府好了。你覺得巷蜀不可行,卻「同情及理解」以「破壞港鐵站、『裝修』對家商店、堵路縱火及各式各樣的『私了』行為」去找無辜者洩憤,那只是反映了傷民的虛偽和懦弱的一面而已。
***
西灣河中槍男子留醫九天後出院 2019/11/23 18:22

上星期一在西灣河中槍的二十一歲男子留醫九天後出院,他憶述中槍一刻,稱以為會就此喪命,但當時他走向警員說了甚麼?中槍後為何起身逃走等問題,他和律師都指因為司法程序未完,不能透露。
中槍後留院九天,切除一邊腎和部份肝,周柏均現在可以撐著枴杖慢慢行,他指聲線變成這樣,因為插喉刮傷了氣管,但能夠醒來看到家人,已經很感恩。說起十一月十一日西灣河這一幕,他仍然猶有餘悸。還有很多疑問,例如他當時向警員說了甚麼?中槍後又為何起身逃走?他和律師都指司法程序未完,細節不能說。他中槍後除了有素未謀面的人以他喜歡的「熊仔餅」表達關心,最擔心的、應該是家人。
警方一度指以涉嫌「企圖搶槍」拘捕周柏均,出院後則改了做「非法集結」,代表律師鄭家富指,他暫未被正式落案,會待身體康復後才錄取口供。
3. 本來呢單舊聞無乜嘢值得寫,但係睇返報導,見到黃C市民送俾呢位中槍有青的熊仔餅盒上竟然寫住給「周小朋友」!LLM,都成21歲人,成人身分證都換咗幾年,又有投票權,竟然仲係「小朋友」?呢場反修例亂局之中,黃色文宣之所以咁受落,唔多唔少都係因為 hit 中咗傷民呢種將成年人「兒童化」的濫情心理!

4. 又,其實新聞片都影哂「周小朋友」的全相,我城係人都認得你,蒙住面都唔知為乜?
5. 又又,今次竟然有家屬(老豆)陪同出來開記招,算係有爺生唔知有無乸教。點都好,周小朋友總算有個家,唔會好似其他犧牲咗嘅義士咁,個個都係孤兒,含冤而死無無人出來申冤不待止,就連烈士名冊都無本!

***
資深音樂人黎小田早上逝世 終年73歲 2019/12/01 15:32

資深音樂人黎小田早上逝世,終年73歲,他筆下電視劇主題曲數以百計,很多都膾炙人口,成為經典金曲。
黎小田筆下的旋律,成為八十年代一首又一首經典名曲。他70年代加入麗的電視,做過綜藝節目主持,同時投入音樂創作。
七、八十年代多套大受歡迎的電視劇,包括大地恩情,天蠶變等,主題曲、插曲都是出自黎小田手筆。多位己故巨星亦同黎小田合作。直到近年寫歌已經大減,但仍然與新一代歌手合作。
1946年出生的黎小田生於音樂世家,父親是作曲家,在電影公司工作,他5歲入行、做過童星,拍過不少電影及電視劇。
與他合作多年的藝人薛家燕表示,她與一班好友星期六晚一直在小田身邊唱歌給他聽,雖然黎小田閉上眼,但他們感覺到他是聽着。黎小田在星期日早上7時55分在家人及朋友陪伴下安詳離世。
6. 老媽子在生時成日都話曾經跟黎小田做過同學,講起來應該是香島中學時小學部的時期了。如果老媽子仍然在生的話,理應比黎小田大幾歲吧。魔術師為了 confirm 自己無記錯,便去有時唔太準備確的維基百科查看,赫然見到呢句「至2019年,黎小田因長期錄影《流行經典50年》而元氣大傷,並患上肺炎,後證實肺癌」,講到好似係CCTVB害死黎小田咁,唔通呢句又係黃C傑作?
(圖片來源:維基百科:黎小田, retrieved on 1 Dec 2019)

7. 最後,雖然呢隻歌唔係黎小田最好聽的作品,但係就夠哂應境,由縮骨遮革命開始已經係我城主題曲!

44 則留言:

  1. // 『私了』行為」不論有用無用,也是違法,會被補受刑責。你不滿建制派盲從,你一面可以 vote them out,同時跟暴力割蓆。

    但係黃絲係覺得勇武有用喎,因爲係勇武令送中撤回。所以大家覺得勇武落去係會有效果嘅。被補受刑責只係勇武付代價, 仲要晤洗和理非付出,咁有咩理由晤支持呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係 refer 緊呢一段人言報的評論:

      要知道破壞港鐵站、「裝修」對家商店、堵路縱火及各式各樣的「私了」行為其實不為香港主流廣泛接受,連不少民主派人士亦不認同,許多市民只是覺得一切亂象源於政府不濟及建制派盲從,才把票投向非建制派,務求給建制陣營一次沉重的教訓。

      ***
      「勇武令送中撤回」, 咁「勇武落去係會有效果嘅」的效果是甚麼? 實現餘下四大訴求? 死貧道不死貧道, 受刑責的不是自己, 被私了的也不是自己, 反正無成本, 所以便大力支持; 而唔去支持正當的方法(例如 vote them out) 等。所以我話傷民虛偽,呢個社會亦唔配我去珍惜。

      刪除
  2. 魔兄,證實gsy貨幣基金收30%派息稅

    回覆刪除
    回覆
    1. 視乎是否 upfront 收咗,年尾再退税;又或者要自己計算,申請退稅。

      刪除
  3. //但一眾藍營及中央人士普遍瀰漫着濃濃的不服氣,認為只是輸在強烈的政治氣氛,而非自身工作做得不足。//
    //工聯會指大敗乃非戰之罪,在選舉中已盡力,沒有任何一個建制派領軍人物需辭職問責。//

    O米埋眼乜都唔睇
    盲從"高投票率必利扮民主派"論 (唔理任何做成高投票率既原因)
    今次投票率神高既 7成
    建制就係輸梗

    建制無失誤,
    開會好諗住係開檢討大會捉戰犯
    而係一個如何讓自己更進一步既特別brainstorm收集意見大會

    比如我曾經講既如何"反民主"~~對抗世界和人既劣根性, 咁既傻事做得成就唔係建制

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 建制點會冇失誤
      我做票站
      發現不下十名長者被改地址,而投唔到票
      即係佢地連組織支持者去查吓自己個選民登記都懶做

      刪除
    2. //開檢討大會捉戰犯

      戰犯就是777 XD

      //發現不下十名長者被改地址,而投唔到票

      可能黃C仔女幫長者改咗地址? 長者唔識自己 check, 仔女又信唔過, 好難叫外人幫手查啲私人資料啱唔啱喎.

      刪除
  4. 有一個問題,建制永遠都沒法解答泛民:為什麼我們和理非一直和平爭取的,你們都聽而不聞,非得升級激化至今天的暴力,才能得到回應?

    但泛民也無法解答建制的一個問題:為什麼關於政制發展,你們只有開天殺價,卻從不落地還錢?你們的所謂
    訴求,永遠都是得寸進尺,貪得無厭?換你是我們,能回應得到嗎?

    或許,只有把香港撕成兩半,來個一國三制,看誰活得比較好,才是最佳的解決方法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一妥協就話你「跪低」, 咁個我城社會分開700萬份先得. 人人死都唔妥協, 只係小學雞想法.

      刪除
  5. 如果和理非爭取的一直是不合理的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 政治口號通常志在鼓動人心, 實際上都只是誇誇其談, 經不起思辨推敲, 不合理毫不出奇. 例成「成立獨立調查委員會」, 如果好似67暴動咁調查事件成因及提供改善建議是可以的, 但如果好似黃C所言只是用來煮死警方, 放生有青的話, 那就不合理了.

      刪除
  6. //為什麼我們和理非一直和平爭取的,你們都聽而不聞,非得升級激化至今天的暴力,才能得到回應?//
    反對派既開價係絕對唔可能全盤接受, 佢地亦唔會因為政府部份讓步而滿足
    所以我絕唔支持政府讓步
    或者政府幻想讓步可以滿足200萬+1人

    最後只證明政府又一次誤判, 政府讓步只係種大反對派既膽

    //或許,只有把香港撕成兩半,來個一國三制,看誰活得比較好,才是最佳的解決方法。//

    實際上, 民主社會亦只可以滿足大半既人
    美帝兩大黨, 侵侵只可以贏議席輸人頭, 連一半人都滿足唔到
    歐洲有D地方有兩三個大黨有影響力, 無單一黨可以獨組政府, 要兩個大黨組聯合政府, 連一半人都滿足唔到

    如果唔係自己滿意既人當政就要搞多制, 根本就係反民主, 只有荒島O岩你住

    //如果和理非爭取的一直是不合理的呢?//
    扮民主派講既係人多就係道理 - 更多時係我大聲就我係道理
    更何妨今次人頭都贏埋, 有乜係不合理?

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們這一代人之中,不少人都把「人多就是對的」,「少數服從多數」看成了絕對無誤的規條一樣,個人認為,他們都被誤導了。

      由於教育的問題,導致政治的問題,再變成今天社會的問題。當年國家弱小,沒能積極干預,也有責任。

      刪除
    2. //不少人都把「人多就是對的」,「少數服從多數」看成了絕對無誤的規條一樣//

      「少數服從多數」絕對無誤, 僅在於民眾在瓜分社會資源既時候, "買通"人多既一方, 壓制人少既一方

      當社會要發展, 尋找最優解既時候,「少數服從多數」係100%錯誤
      - 有病去睇醫生? 定投票決定點醫??
      - 如果有一間公司, 所有決策由公司一人一等值票表決, 你會唔會願意投資?

      推崇「少數服從多數」既人, 就係想政府只係諗點分餅仔, 閹割政府尋找最優解, 帶領社會向上發展既功能

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //最後只證明政府又一次誤判, 政府讓步只係種大反對派既膽

      根本一開始, 一係就徹底撤回, 一係就寸步不讓, 當然建制派係醒的話,可以好似田大少咁打明開口牌話投反對票, 要政府自動縮沙. 依家政府「逐次投入兵力」, 擠牙膏式讓步, 的確會令黃C認為政府係會怕咗勇武暴亂.

      //我們這一代人之中,不少人都把「人多就是對的」,「少數服從多數」看成了絕對無誤的規條一樣,個人認為,他們都被誤導了。

      所謂「民主」,由中小學選班長已經體現到出來, 令人以為「投票決定」是解決問題的唯一方法.

      //「少數服從多數」絕對無誤, 僅在於民眾在瓜分社會資源既時候, "買通"人多既一方, 壓制人少既一方
      //有病去睇醫生? 定投票決定點醫??

      世上好多涉及專業知識的「議題」, 由醫病的方法、到經濟發展、國際關係等, 一般市民根本無專業資格, 亦無足夠資訊去做合適的決定, 而要委託相關範疇的精英去代勞. 你可以憑口碑去選擇(私家)醫生, 你也可以以「民主投票」方式去選出政治上、民生上的代理人去代表你去發言.

      「民主投票」方式只是「選精英代勞」的其中一個方法, 不能保證「被選出的精英」可以成功解決到問題. 「人多就是對的」,「少數服從多數」 本來就不是解決問題的正確方法.

      刪除
    4. //「人多就是對的」,「少數服從多數」 本來就不是解決問題的正確方法

      小弟90後,好多同輩都係認為民主就係少數服從多數,解決到問題就得,正唔正當都係其次。

      網上見到個個share啲懶人包,有幾多人會真係分析下入面講嘅嘢係幾多成啱。

      題外話: 國教嗰陣時去過集會,發現現場企喺度叫口號都唔知為乜,但講岀黎只會比人排擠,加上口才唔好只會比人駁返轉頭,又唔知邊度可以抒發下,多得屋企人同我講,再加上10月睇到呢個blog比我一個學習嘅機會,個心都定咗少少。

      刪除
    5. //由醫病的方法、到經濟發展、國際關係等, 一般市民根本無專業資格, 亦無足夠資訊去做合適的決定, 而要委託相關範疇的精英去代勞. 你可以憑口碑去選擇(私家)醫生, 你也可以以「民主投票」方式去選出政治上、民生上的代理人去代表你去發言. 

      依句真,正如以抽血電解物鉀低過正常值來說,有啲醫生處方口服補鉀水,有啲醫生處方靜脉滴注,兩者處方無分對錯,共同目的都是補鉀,只是快慢而已。
      新人事新作風也是最適當表達之時機可以重新上路,我覺得一個管理層應該要服眾係有商量餘地及一視同仁,始終會巴劫到一部分心腹,製造雙嬴局面好緊要,正面既Two face都咁話啦。

      真係好想小民主黨,一上場乜能建設呀辦法呀,乜能都幫吾到手,正苦出糧畀佢哋小正苦,我好能憎依啲咁既人種,得個鬧字反字搞亂檔,乜成績都交吾出嚟,仲咁能大支嘢揮乜能嘢,㷫西西。

      刪除
    6. //多得屋企人同我講,再加上10月睇到呢個blog比我一個學習嘅機會,個心都定咗少少。

      多謝挈場, 下一篇會淺談黃C口中的「因果論」.

      //我好能憎依啲咁既人種,得個鬧字反字搞亂檔,乜成績都交吾出嚟,仲咁能大支嘢揮乜能嘢,㷫西西

      無奈傷民只是本着「敵人的敵人就是朋友」的意識去投票, 經常以原教旨主義式的角度去追求「理想世界」, 由一個極端走向另一個極端, 完全唔理解乜嘢叫妥協.

      刪除
  7. 投票,或少數服從多數這事,其實只是民主的其中一環,甚至連選舉都可以不是民主的一部份。真正民主社會,是要全盤考慮各方的權利,正常社會分佈,兩種意見的結果往往是51/49分佈,即使今次區選,反對VS建制都只去到64比。

    既然大家滅不了對方(雖然我懷疑黑衣暴徒是真想物理消滅建制),那麼只可以妥協,一句"五大訴求,缺一不可",一句"核彈都唔割蓆"就談也不談,永遠解決不了。




    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家有理由懷疑勇武派隊冧建制派再隊冧民主派,再隊冧警隊再隊冧777,跟住無正常下 為所欲為,你哋有冇留意舖頭冚閘閘面有個手勢圖案,好似暗瓦底認人。

      樓上寫道//只有把香港撕成兩半,來個一國三制,看誰活得比較好,才是最佳的解決方法。//
      傷巷吾知會吾會變成南北韓,從前的東西德咁,除非被迫講服同化。我同個5+勾深黃和理非傾,佢話佢吾贊成巷蜀,只係想個市冧一冧大家好,憎蝗國就例牌,又話如果成日講住巷蜀吾係都變係,話人有反叛。

      刪除
    2. 語娘,那些深黃和理非唔贊成港獨,原因究竟是 A) 很想港獨但覺得沒可能 B) 想港獨但覺得犠牲太大 C)始終都是中國人,反共但不反中 ?

      刪除
    3. 把口唔認,只係唔比中共用呢個合情合理既理由打。雖然行為上同巷毒都差無幾(我個人認為),但同無大台呢樣一樣,只係用黎逃避法律刑責。
      件事失敗左都唔洗上身,呢啲數口傷巷人好識計。

      燒豬頭

      刪除
    4. 不要去想勇武派的目的,他們只是想搞爛香港進而希望影響內地,他們沒有任何有建設性的目標。

      刪除
    5. 之前我以為班勇武派巷蜀係同爛西同一黨派,近排同個移民星國死黨傾,佢話共和黨動武多係肥侵搞,佢話巴馬奧邊有咁暴力,兩黨雖然對戰,但槍頭就一齊對準老共。
      法國單嘢可能都係肥侵有份參與,第一夫人色迷迷電macaron。

      刪除
    6. Samuel兄,我這樣想,勇武背後的人真的想奪權。區會前後,很多區的流膿牆都異常順利清掉。勇武呢? 其實就是被人當槍洗的傻仔。

      從現在的情況,反對派主宰立法會應該不太難,而下步是特首選委會。到時香港就真係反對派話事。

      刪除
    7. //到時香港就真係反對派話事。

      玩role play,今云建制做大反派,終於輪到他們揭開內心深處嘅憤怒鳥讓他飛升吧。

      刪除
    8. Yau,我屋企人都係偏黃,佢喺蝗國上市公司做高層,佢哋會請返晒蝗國人做高層,兜晒傷巷人,所以佢都好吾鍾意蝗國虫,錢又吾夠佢哋多又吾夠佢哋賤,再咁落去冇得玩,嬲都係正常有原因的。

      刪除
    9. Yau,

      不要灰心,如果允許在內地港人投票,再修改中資機構內地僱員6年半必須調回國內一年半載的潛規則,分分鐘多出大批建制選民。

      選委會,隨時可以擴大民主基礎變成1800席位,這600席的分配可以很有策略性。

      刪除
    10. 語娘,

      我覺得出糧即要忠於僱主。如果意識形態不同,應該做的是辭職,如果真有本事,可以找到意識形態接近的公司的同級別工作。最煩那些出人糧又不斷倒米,還自稱有良知的虛偽之輩。

      刪除
    11. Samuel,吾關政治問題,係蝗國虫不信任傷巷人在先,蠶食傷巷,所以我在早前講港企賣殼有邊個見到億元吾開眼,買咗佢哋全部清走傷巷人,換自己友。

      刪除
    12. //我懷疑黑衣暴徒是真想物理消滅建制

      同意呀。建制派危機意識太低,敗亡是遲早的事。

      //我依家有理由懷疑勇武派隊冧建制派再隊冧民主派,再隊冧警隊再隊冧777
      //雖然行為上同巷毒都差無幾(我個人認為),但同無大台呢樣一樣,只係用黎逃避法律刑責。
      //件事失敗左都唔洗上身,呢啲數口傷巷人好識計。
      //不要去想勇武派的目的,他們只是想搞爛香港進而希望影響內地,他們沒有任何有建設性的目標。
      //其實就是被人當槍洗的傻仔

      其實和理非和勇武只是互相利用, 口和心不和。事成之後兩者就會鬧翻. 某程度上和理非沒有武力, 講拳頭一定輸, 所以點都要爭取有武裝的第三方(popo?)支持,又或是諗定後路搵僱傭兵,革命成功後(?)消滅勇武派。現在只是政府未想到方法策反他們而已.

      //佢喺蝗國上市公司做高層
      //錢又吾夠佢哋多又吾夠佢哋賤,再咁落去冇得玩,嬲都係正常有原因的。

      下一篇淺請因果論會講及呢一種想法. 簡單而言, 無人逼佢玩呢個遊戲, 佢可以唔去打蝗資工, 走去投靠黃企, 咁應該要開心啲.

      //選委會,隨時可以擴大民主基礎變成1800席位,這600席的分配可以很有策略性。

      要視乎政府的政治能量. 現時不敢樂觀.

      //我覺得出糧即要忠於僱主。
      //最煩那些出人糧又不斷倒米,還自稱有良知的虛偽之輩。

      同意呀. 食君之祿, 擔君之憂. 古人進諫勸諫, 縱是忠言逆言, 也是為了國家社稷, 而不是發動政變叛逆皇上. 今人打着良心旗號去搞破壞, 可謂毫無倫理、道義可言.

      刪除
    13. //我覺得出糧即要忠於僱主。
      //最煩那些出人糧又不斷倒米,還自稱有良知的虛偽之輩。
      認同呀!一直睇開有線財經,交行羅家聰句句都黃到爆,最近終於畀交行炒。佢當然話言論豉油愈來愈咸,但要出糧畀一個日日當眾屌自己既員工,真係講唔通。成班公務員同香港臘鴨運動員都係,要反正苦,唔該辭職或唔攞正苦funding先。

      刪除
    14. //成班公務員同香港臘鴨運動員都係,要反正苦,唔該辭職或唔攞正苦funding先。

      女車神攞獎,前句香港人後句香港人. 我諗佢好想黃C奪權後派錢俾佢地.

      刪除
  8. 我地成班80後係都係廢中 再大D變埋廢老 XDXDXD 唉...點會唔同情班年輕人, 我11年買樓時入場費200, fresh grad 12k 宜家入場費600, 但fresh grad 15k, 成日提星加坡, 連搞租管都唔敢

    希望黃色經濟圈可以吸收部份激進派D熱情, 但則我覺黃色經濟圈係得啖笑, 我都好少comment 佢地, 因為點都好過再勇武, 但咁樣勇武落去, 真係死路一條, 真係如願打冧左香港經濟, 最後你走得去邊, 你以為大陸搞留島不留人係吹水? 鬼佬晨早去緊星洲睇定D, 稍有本錢的, 都會先transfer 一D去外國甚至大陸睇定D咯

    回覆刪除
    回覆
    1. IQ 高局長話60歲都仲係中年 XD

      又,我9X年畢業, 嗰時畢業生起薪點一般約10-14k, 咁多年都無乜加過, 應該係供求同質素問題.

      刪除
    2. 但出生時辰係無得揀,十年一遇至遇到超低息+沙士+亞洲金融風暴,咁至可以比較易上車,但啲廢老供樓時成廿幾厘息,佢地唔難捱咩?有青上唔到車咪認命囉,無都無辦法,依家又唔係叫你瞓街。連無地方仆野都話係土地問題,睇返七八十年代啲紀錄片同電影,大家拉埋下格碌架床張簾就搞,都唔會理旁邊有無人或小朋友。

      刪除
    3. 我96年買樓,捱咗好多年負資產。

      刪除
    4. //老供樓時成廿幾厘息,佢地唔難捱咩?有青上唔到車咪認命囉,無都無辦法,依家又唔係叫你瞓街。
      //捱咗好多年負資產

      知足常樂. 況且依家社會上大部份人, 都是比上不足比下有餘吧. 有青成日有「被剝奪的感覺」, 就係不知足囉.

      刪除
    5. 填海? 唔得!刨了大嶼山? 唔得!開發郊野公園? 唔得!收回舊區? 唔得!咁想點? 攪棕地啦! 佢地大把地! 咁我代你地傾......唔得!傾咩呀? 你官商鄉黑互相勾結! 咁係現有地區住奉擠迫一點? 唔得!做咩破壞「我」個社區

      刪除
  9. 找不著籍口個MV有埋karaoke版,魔術師果然精心挑選,葉掁棠歌既key有啲難唱。原來馬敏兒出家了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //找不著籍口個MV有埋karaoke版,魔術師果然精心挑選

      哈哈, 我初頭都無留意. Fluke 啫.

      刪除
  10. //講到好似係CCTVB害死黎小田咁,唔通呢句又係黃C傑作?

    尋日睇咗TVB懷念黎小田,節目內歌吾夠MV附帶有<向黎小田致敬>啲劇集歌咁好聽,家燕媽媽話佢碎黎做50年,媽媽話講咗句「你又話照顧我一世」,之後黎就答應,吾知當時真係黎承諾/順口開河講依句溝女格言,黎咁就應承做,原先錄8隻後因太受歡迎錄咗80集,所以男人吾好咁易隨口噏當食生菜,女人會記著一世。
    我試過睇過扮維基網,裏面講反送中有晒攪嘢粗口,睇返有多一兩個英文字,知道流嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. //節目內歌吾夠MV附帶有<向黎小田致敬>啲劇集歌咁好聽

      無法, 當年無線劇集主題曲主力係顧家輝作曲, 麗的亞視就係靠黎小田. 好多時因版權問題播唔到, 之前《老表》有得唱《假如真的有個約會》已經係奇蹟.

      刪除