他強由他強,清風拂山岡。他橫由他橫,明月照大江。本來魔術師每年4月1日年結都係可以在一個交易日內完成,但由於今年三月股災債災,花了比較多的時間去檢視一下資產配置的比例、各投資組合內的個股投資是否跟投資理念相乎...等等,結果搞足幾日才叫完成。不過,今次總算見識了在疫情之下,「支未爆 out 尾先爆」,平時大大聲普世價值但陰啲陰啲咁以資本市場掠奪發展中國家的西方世界,在病毒之下已經不作任何遮掩,之前俾班「西人」大肆撻伐的「蝗式干預市場手段」都拎埋嚟用,國家隊護盤,無限
他自狠來他自惡,我自一口真氣足。
—《倚天屠龍記》第十八章 倚天長劍飛寒鋩
(點唱給三人行:賊!全部都係賊!(一) )
***
本月的資產配置有比較多的變動。首先,股票組合方面,由於「真・黃色經濟圈」的 RCI Hospitality Holdings, Inc. (RICK.NASD) 表現不濟,唯有將之沽出。「酒色財氣」四兄分本來缺一不可,故此倒不如解散「酒色財氣」的投資主題,以 FAANG 組合取代。另外實驗性質買入的 Blackrock Resources & Commodities Strategy Trust (BCX.NYSE) 也被油價戰玩賤,亦要沽走。其餘的都是小修小補,例如生活基金,overweight 的就減磅,underweight 的就加倉,與生活使費及倚賴度只有間接關係的便以綜合 ETF 代替,甚或將之剔除。
房託組合主要係沽清 New Residential Investment Corp. (NRZ.NYSE) 及賭場 REIT Gaming and Leisure Properties, Inc. (GLPI.NASD),收拾賤兵再重組,加返啲 ETF 同埋 data centre REITs。想不到平時派息穩定的公司要削派息90%(比大貓好些少),公司更因為做槓桿而被 call margin,債仔又賴死唔還債咁。
債劵方面無乜改動,只係等 The GEO Group 4月除息後少量買入(睇下疫情下美帝犯罪率會否颷升)。風頭火勢,暫時手持現金待機無問題,但如果真係經濟崩潰,有現金無經濟活動也是無用。只要能捱過寒冬,以美帝子民的「今朝有酒今朝醉心態」,人們總要出來出來娛樂消費(高消費場所例如賭場就未必即時可以回復),所以電影、商場 REIT 的債券魔術師暫時就唔郁住了,唔會低位減持亦唔會投機搏反彈。
另外,現金方面,沽了貨所得的會暫時放在 Mortgage link 戶口,畢竟美帝企業債風高浪急,暫時不宜大舉出擊。蝗國債劵或一戴一露或發展中國家債券(不論是國家級抑或是企業發行)的入場門檻高,魔術師又不欲做孖展,所以未有考慮;蝗國債券 ETF 派息率又唔係話高過 Mortgage Link 好多,只能當是投資戶口中的「餘額寶」,倒不如先將沽出股票得來的現金放回 Mortgage link 戶口,既可以享受買賣時資金周轉靈活調配資金之便,配合孖展額當成是 OD line,當買賣時有時間差,數天內先支付(買)後到數(賣)就更為方便。
最後,有鑑於商品於跌市中有其作用,除了減倉潮的幾天被殃及池魚之外,其他日子表現都唔差,於是魔術師便將本來股票:商品:房託:債券及現金的目標比例35:2:28:35輕微改為34:4:28:34,試圖再均衡一下。上月結算比例為34.0:2.6:24.9:33.5,故此就是要(趁低)沽出股票,(趁更低)買入一些房託,與及保持現金,每100萬股票組合重組如下:
***
魔術師資產配置組合本月持股為:
甲. 股票組合(34%)
1. 複式盈富基金
- 盈富基金(02800.HK):減持,微調投資比重。
- 電訊盈科(00008.HK):增持,微調投資比重。
- 恆生銀行(00011.HK):增持,微調投資比重。
- 載通(00062.HK):減持,出行少咗,投資比重由高減少至中。
- 港鐵 (00066.HK):減持,出行少咗,投資比重由高減少至中。
- Facebook, Inc. - Class A (FB.NASD):剔除,轉往沉船基金。
- Visa Inc. (V.NYSE):剔除,資金轉至IPAY。
3. 沉船基金
- 匯豐控股(00005.HK):減持,來年無息派,將來派息政策未定。策略性降低投資比重。
- 新創建集團(00659.HK):剔除,全部沽清。
- Amazon.com (AMZN.NASD):新加入。美帝網店龍頭.FAANG 系到之一。
- Blackrock Resources & Commodities Strategy Trust (BCX.NYSE) :全部沽清,減少對石油的 exposure。轉往觀察名單。
- VanEck Vectors Video Gaming And Esports ETF (ESPO.AMEX):減持,微調投資比重。
- Facebook, Inc. - Class A (FB.NASD):新加入並增持。社交網絡、Whatsapp,FAANG 系到之一。轉自生活基金。
- WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX) :減持,微調投資比重。
- ETFMG Prime Mobile Payments ETF (IPAY.AMEX):新加入。綜合流動支付系統 ETF。部份股息稅疑似可以自行申請退回。
- Netflix (NFLX.NASD)::新加入。美帝網上電影串流平台.FAANG 系到之一。
- SPDR S&P Aerospace & Defense ETF (XAR.AMEX):減持,微調投資比重。
不變。
乙. 商品組合(4%)
1. 實物基金
不變。
2. ETF/ETN
- iShares Gold Trust (IAU.AMEX):增持,微調投資比重。
- Aberdeen Standard Physical Palladium Shares ETF (PALL.AMEX) :增持,微調投資比重。
- Credit Suisse AG - VelocityShares 3x Inverse Gold ETN (DGLD.NASD):觀察多時無行動,剔除。
- Credit Suisse AG - VelocityShares 3x Long Gold ETN (UGLD.NASD):觀察多時無行動,剔除。
- PowerShares DB Agriculture Fund (DBA.AMEX):觀察多時無行動,剔除。
丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
- 越秀房產信託基金(00405.HK):增持,微調投資比重。
- 泓富產業信託(00808.HK):增持,微調投資比重。
- 領展房產基金(00823.HK):增持,微調投資比重。
- 匯賢產業信託(87001.HK):增持,微調投資比重。
- America First Multifamily Investors, L.P. - Beneficial Unit Certificates (BUCs) representing Limited Partnership Interests (ATAX.NASD):增持,微調投資比重。
- Digital Realty Trust (DLR.NYSE) :新加入。環球(包括我城) data centre 收租霸,我城亦有足跡。過往派息含 long term capital gain ,疑似由 IB 退回部份股息稅。
(圖片來源:Digital Realty Announces Tax Treatment of 2019 Dividends, retrieved on 28 Mar 2020) |
- Gaming and Leisure Properties, Inc. (GLPI.NASD):全數沽清,轉往觀察名單。未來派息成疑,暫時避開賭場、娛樂場所。
- New Residential Investment Corp. (NRZ.NYSE):剔除,全數沽清。派息大減9成,將來派息政策未定,另有多項不利因素,不宜再持有。
- STORE Capital Corp (STOR.NYSE):新加入。股神加持收租霸。每月收息系列:1/4/7/10月派息(過往派息含 long term capital gain 及 return of capital,疑似由 IB 退回部份股息稅),每期股息雖然金額穩定,但仍會受市況影響,需定期調較投資金額,以獲取足夠股息。
(圖片來源:STOR Dividend Tax Treatment 2019, retrieved on 31 Mar 2020) |
2. ETF
- Vanguard REIT ETF (VNQ.AMEX):增持,微調投資比重。
- Vanguard Global ex-US Real Estate ETF (VNQI.NASD):新加入。VNQ 美帝以外國際版,派息含 foreign source income (可申請退回);如有 return of capital,則由 IB 退回部份股息稅。
(圖片來源:Vanguard > Tax Centre Overview > Investment Company Institute (ICI) files, retrieved on 31 Mar 2020) |
丁. 債劵及現金組合(34%)
1. 債券基金/ETF
觀察名單:
- Pimco Municipal Income Fund II of Beneficial Interest (PML.NYSE):觀察多時無行動,剔除。
- VanEck Vectors ChinaAMC China (CBON.AMEX) :新加入。美帝上市蝗國債券ETF,每月派息,但息率低未能加入每月收息系列。可作帝幣餘額寶,停泊資金用。自2019年4月30日開始派息不含本金,全數派息為 Foreign Source Income,股息稅可自行向美帝申請退回。
(圖片來源:VanEck Vectors ChinaAMC China Bond ETF(CBND)> overview, retrieved on 28 Mar 2020) |
(圖片來源:2019 Supplemental Tax Information: VanEck Vectors ETFs, retrieved on 28 Mar 2020) |
2. 收息證券/ETD
- The GEO Group Inc. Corporate Bond GEO 6 15-04-26(ISIN: US36162JAB26):新加入。美帝監獄「指定」營運商債券,有可能受惠於疫情導致的各種社會問題(見伸延閱讀)。B1 (Moody's 10 Mar 2017)/B+ (S&P 16 Mar 2020)。母企有股息分派。每月收息系列:4/10月派息,定息,債息免稅。下一個贖回日為2021年4月15日@103。
- Diebold Nixdorf Inc Corporate Bond(DBD 8 1-2 04-15-24)(ISIN: US253651AC78):低評級,剔除。
- Citigroup Capital XIII 7.875% Fixed Rate/Floating Rate Trust Preferred Securities (TruPS)(C-PRN.NYSE)(ISIN: US1730802014):重新加入。美帝銀行特別股,Baa3(Moody's 21 Feb 2019)/BB+ (S&P 20 Dec 2019),投資級別。每月收息系列:1/4/7/10派息,浮息,3-month LIBOR+6.37%,股息免稅,己過最早贖回日(2015年10月30日)@$25。
不變。
4. Mortgage Link
增持。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
重組後每月收息組合現時成員包括:
1/4/7/10:ATAX、STOR、BBDBCN 6.125 Jan'15,23、GEO 6 Apr'15,26(除息後買入)、SM 6.625 Jan15'27、DELL 6.5 Apr15'38
2/5/8/11:405、778、SBLKZ、WPG 5.95 Aug15'24、WEWORK 7.875 May01'25
3/6/9/12:DHCNL、AMC 5.75 Jun 15'25、GNW 7.625 Sep 24'21、PEMEX 6.75 Sep 21'47、X 6.65 Jun 01'37
每月派息:AGNC、GOF
每月收息表更新如下(每月收息系列以金框顯示):
***
投資理念方面,需要 risk off 一下,將每月收息組合的目標平均息率由7%降至6%。即是說本來7%息率,便要171.4萬來達至每月收1萬元息(=120,000/7%);現在降至6%便要200萬(=120,000/6%)才能達標,資金增幅為16.7%。
***
伸延閱讀:
意大利不少人難耐封城 2020/03/29 13:25The Wall Street Journal:How to Suspend Your Mortgage Payments During Coronavirus Turmoil
【有線新聞】意大利封鎖措施實行了三星期,民眾開始按耐不住,衍生各種社會問題,出現搶掠,亦有人與警員爭執。
意大利這名男子說,困在家中悶得發慌,堅持外出買咖啡,結果只是繞到另一邊,隔著花園窗戶向妻子「買咖啡」。
但不是人人都可以像他般自娛解悶。
意大利封鎖至今三星期,「禁足令」更延長,解禁無期,出現疫情外的社會問題。
有人因為銀行關門無法提款,與警員爭執。南部西西里首府巴勒莫亦據報有人闖入超市搶掠,市長擔心黑幫分子利用民眾不滿情緒趁亂作案。
意大利及西班牙過去一天都多了逾八百人染病死亡,情遠比其他歐洲國家嚴重,有專家估計可能是與一場球賽有關。
上月歐聯16強,甲阿特蘭大主場對西甲華倫西亞,球場聚集了數萬名球迷,當中數千人是由西班牙來到意大利,或加速病毒散播。
社評:匯控「救國」不派息 香港散戶意難平(明報 2020年4月2日)
魔術師資產配置(2020年3月結)
魔術師資產配置(2019—20年年結)
請問對agnc和823有乜睇法?
回覆刪除最近我也收到一些讀者來郵, 都是同樣的格式, 拋下幾個 stock code 就問我「看法」, 問題非常空泛(基礎分析? 技術分析? etc...?). 我再重申一次, 很抱歉我不是財演、財blog, 不會給點唱式提問提供「看法」的.
刪除//(點唱給三人行:賊!全部都係賊!(一) )
回覆刪除公道講句, 如果只係買自住樓自保對沖樓價上升成本, 我個人覺得係合理既
但如果係有參與過樓疊樓一開二呢類遊戲, 其實佢都係其中一個幫兇黎 (嗰啲咩能Sir龍飛哥教人搞劏房就更加唔洗講啦)
當然, 經濟學第一原則就係人都係自私既, 利潤最大化係做生意既大原則黎, 但夾硬話自己"我都有同租客共度時艱唔加佢租嫁!!!", 之後再出一堆文貓哭老鼠話地球人比勾萌米帝係賊係殖民侵略種族滅絕販賣奴隸既話, 只會顯得自己假惺惺偽君子而已.
上次仲話要保護年青人喎, 睇完真係得啖笑, 本質咪又係學阿黃瓜哥同大家講句網開一面, 之後咪又繼續吸香港人血, 吸人血就認啦.
//公道講句, 如果只係買自住樓自保對沖樓價上升成本, 我個人覺得係合理既
刪除//經濟學第一原則就係人都係自私既, 利潤最大化係做生意既大原則黎
戴吓頭盔先: 如果你有爬開我的舊文, 應該知道我是由木屋->公屋->居屋->私樓 的「基本換樓鏈」做出來的,都只是自住. 其中居屋本來是買來給父母養老, 但雙親不幸早歿, 考慮過居屋業權不完整,樓齡愈舊愈難出售, 財務上欠靈活, 便轉入私樓市場. 私樓做過兩次轉按, 都是找個更好的 mortgage plan, 回贈只當是 bonus, 也沒有「加按借到盡套現」(舉例: 原按揭 outstanding 390萬, 轉按新造400萬齊頭不算是「加按套現」吧?).
平時我也不時譏諷那些「隔鄰土地投標創新高, 業主反價封盤」的貪婪行為, 以至 乜sir 飛哥教人開班教人做收租仔劏房霸的不知所謂作為.
以此觀之, 我相信我對「樓」的理念和 value,絕對是合乎「道德」;所以我也沒有在樓市「賺」過什麼,更沒有吸過任何人血。
但問題是「合乎道德」與「利潤最大化」,實行起來基本上是有衝突的,這也是為什麼「美帝極惡基金」USA Mutuals Vice Fund-Investor Class (VICEX)連年都有不俗表現的原因。
//有參與過樓疊樓一開二呢類遊戲, 其實佢都係其中一個幫兇黎
是的, 我認同你的 comment. 在「收租」這「投資行為」上,我的價值觀跟三兄不一樣。
//夾硬話自己"我都有同租客共度時艱唔加佢租嫁!!!"
//假惺惺偽君子
//勾萌米帝係賊係殖民侵略種族滅絕販賣奴隸
價值觀不相同,你我都有自由去做或不做道德審判,這一點大家都有言論自由。至於「勾萌米帝係賊係殖民侵略種族滅絕販賣奴隸」等分析,我們要看的,就是推論是否基於事實基礎,抑或只是流於謠言、或純幻想猜測,不應該以立場先行。
//戴吓頭盔先: 如果你有爬開我的舊文, 應該知道我是由木屋->公屋->居屋->私樓 的「基本換樓鏈」做出來的
回覆刪除//以此觀之, 我相信我對「樓」的理念和 value,絕對是合乎「道德」;所以我也沒有在樓市「賺」過什麼,更沒有吸過任何人血。
我知, 我睇左呢度既文近十年, 同埋拓球報年代喺forum交流過都知魔術師做人原則, 呢個亦係我一路都有跟開睇呢度文既理由
//就是推論是否基於事實基礎,抑或只是流於謠言、或純幻想猜測,不應該以立場先行。
//這也是為什麼「美帝極惡基金」USA Mutuals Vice Fund-Investor Class (VICEX)連年都有不俗表現的原因。
因為佢連自己主場既comment都封埋, 先喺呢度不吐不快
我與其佢假惺惺話自己想保護年青人又扮愛國話勾萌米帝乜乜物物, 不如直接承認呢個世界既遊戲規則係由聯儲局同銀行家定既, I can't beat them so I join them, 我係鍾意樓疊樓呀, 我係鍾意唔加你租再扮好人呀, 你吹呀, 做得出有咩唔怕認?
或者咁講, 巷元同帝幣掛鉤就注定左香港呢個城市唔多唔少都會有參與米帝無限中出QE搶奪別國資產既侵略行為, 例如巷人鍾情於去皇軍國掃貨, 本質都係建基於帝幣強勢, 令巷元購買力增加既情況, 呢個我地無得選擇, 有得選擇既就係自己既投資方式而已, 投資有好多方法, 唔係下下要去到咁盡, 又唔係好等錢洗, 有得選擇都係一種福氣
至於魔術師買酒色財氣系列我反而覺得冇問題, 咁人地打正旗號係酒色財氣嘛, 鬼叫你入去賭咩, 再者賭場唔同樓又唔係生活必需品
//是的, 我認同你的 comment. 在「收租」這「投資行為」上,我的價值觀跟三兄不一樣。
諗起之前有人改左大時代入面葉天(羅樂林飾)講既"股市必勝法"做樓市版:
"樓市原意,乃讓成家立室者有其屋,社會向榮,人皆有住(八萬五?)。 惜人性貪婪,耗盡心思(乜sir教人九按出租?),巧取豪奪,樂土成煉獄,血雨腥風,殺戳不息,無數人蕩產傾家輸性命(負資產?呼吸Plan?),勝者則喪良知人格(飛哥搞劏房太空倉樓疊樓?)。 余於樓壇數十載,未嘗見一真正鸁者,智者應知此乃一處永無贏家之戰。取勝唯一法︰「自住其屋」四字而矣。"
世界各地印$,資産價升,呢幾十年不斷發生。美國評級公仍比高評美國,但,睇住黎,評级公司快送香港靚仔rating.
刪除港苦想搞八萬五,想搞明日大嶼,問心,幾多成港人支持?
人地買樓收租其實自己亦take 好大risk 的。
黃人推人地個仔出去犯法,真係好討厭喎,你唔覺咩?
倫
我有自住樓,我想買多層磚頭抗通脹,我亦支持8萬5和明日大嶼。
刪除我認為之間無矛盾,香港必須擺脫高地價,才能讓發展出新產業,才能賺外面全世界的財富,而不是陷入內部分餅仔的窘境,導致社會經濟矛盾不斷激化,又被騎劫成為政治問題。
當香港畸形的地租經濟已無以為繼的時候, 最大的長期受益者不是想著如何平衡再分配,而是在背後推手把經濟問題化作政治問題,試圖通過篡奪更大的權力和利益維持這個腐朽的分配架構,把損失隱蔽地轉嫁去普羅市民。港人苦高地價久矣,苦地產霸權久矣。
刪除//我知, 我睇左呢度既文近十年, 同埋拓球報年代喺forum交流過都知魔術師做人原則, 呢個亦係我一路都有跟開睇呢度文既理由
刪除謝謝, 原來係老讀者了, 多謝長期支持.
//因為佢連自己主場既comment都封埋, 先喺呢度不吐不快
okay 喇. 大家都係以事論事, 抒發自己觀感啫.
//我係鍾意樓疊樓呀, 我係鍾意唔加你租再扮好人呀, 你吹呀, 做得出有咩唔怕認?
哈哈, 頭先啱啱睇完 Scarlett Johansson 舊片《謊島叛變(The Island)》,裡面有句對白「吃牛扒的人唔想見到牛(Just because people wanna eat the burger doesn't mean they wanna meet the cow.)」,令我想起倭國收租一定要經 agent,業主租客通常唔會見面。人性就係咁,唔係人人都可以頂天立地,直接承認自己有乜唔好,有時總係需要一啲 white lies 去令自己感覺良好的。只要無傷害到別人,找些理由往自己臉上貼金,也不必太過深究,可以寬容一啲。
//人地買樓收租其實自己亦take 好大risk 的
//投資有好多方法, 唔係下下要去到咁盡, 又唔係好等錢洗, 有得選擇都係一種福氣
「買樓收租」是合法的投資方法,個人來說過唔到自己嗰關,也只是主觀好惡問題,不能夠話人做錯。對比起那些加租半步不讓的業主,如果可以體諒租客唔去到盡,另外有新租客加多一蚊就要趕現租客走,「唔加租扮好人」已經算是有良心的表現。再對比乜 sir 飛哥,間劏房賺到盡又罔顧租客安全,僭建之餘仲串串貢話「最多咪釘契,租照收」,又或者以藉口騙取銀行貸款,一副「我係犯法呀,你吹咩」的真.香港仔嘴臉,「唔加租扮好人」真的可以算是「善長仁翁」了。
//我認為之間無矛盾,香港必須擺脫高地價,才能讓發展出新產業
//背後推手把經濟問題化作政治問題,試圖通過篡奪更大的權力和利益維持這個腐朽的分配架構
問題地地產(無論係炒價抑或係收租)已是傷民最不用技巧知識去獲取巨利的獨門武功,8萬5、明日大愚等都會損害呢種 no-brainer 的賺錢模式,你話「不學無術」的伸手黨傷民會唔會捨易取難,明白「投資有好多方法」而去學習嘗試兼交學費(俾市場及乜sir飛哥)呢?
//港苦想搞八萬五,想搞明日大嶼,問心,幾多成港人支持?
回覆刪除我一直好支持喎, 保護海巷條例都應該取消啦, 但你問過地主會未呀?
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E6%9C%83%E6%96%B0%E8%81%9E/210963/%E6%94%BF%E7%AD%96%E5%88%86%E6%9E%90-%E6%9E%97%E9%84%AD%E5%80%A1%E6%9C%89%E6%A2%9D%E4%BB%B6%E5%A1%AB%E6%B5%B7-%E5%82%B3%E8%81%9E-%E5%8F%AA%E7%82%BA%E4%B8%80%E5%B9%A2ifc
//人地買樓收租其實自己亦take 好大risk 的。
例如阿乜sir教人同銀行講層樓比左親戚住申請九按再出租比人呢類risk?
//黃人推人地個仔出去犯法,真係好討厭喎,你唔覺咩?
人地推你出去犯法你就要去犯法, 只能怪自己冇腦, 學柏楊話係流別人的血去表達忠貞 (中國人史綱)
好似當年周澄比男朋友鬧兩句之後就話"你說我賤就賤給你看"再走去下海做金魚一樣
https://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E5%91%A8%E6%BE%84
再講地主會石禮謙呢幾個月既發言, 黃人推人地個仔出去犯法, 偽藍人就食碗面反碗底同政府對著幹, 你唔覺佢地好似係同一班人黎嫁咩?
https://www.edigest.hk/article/152660/%e7%b6%93%e4%b8%80%e6%8b%86%e5%b1%80/%e9%99%b3%e5%a9%89%e5%ab%bb-%e5%b7%a5%e8%81%af%e6%9c%83-%e6%94%bf%e5%ba%9c-%e4%b8%8d%e5%92%ac%e5%bc%a6-%e5%88%86%e6%95%a3%e6%ac%8a%e5%8a%9b-%e9%9b%99%e7%89%b9%e9%a6%96/3/
//當年針對這場反對填海行動的最為流行說法,是國際金融中心二期於2003年剛落成,大樓業權由數個地產商以及地鐵公司等持有。由於該地點面向維港坐擁無敵海景,吸引大量外資大公司租用,如瑞銀等,如再在中環近岸填海建新發展區,新的大廈將會遮擋海景,勢必影響物業價值。
刪除即使不建樓阻檔海景,大規模填海也會收窄海港範圍,間接影響維港景觀。附近的其他甲級商廈,也會受到影響。
當時香港經濟還未從亞洲金融風暴之中復甦,商廈租金仍在下滑。如果再有任何破壞海景的措施,租金下滑情況勢必嚴重,所以商界務必要阻止填海計劃。//
唔係好明, 中環核心商業區, 填咗海雖然會破壞舊有物業景觀, 但到時又會新物業落成, 地產霸唔會無著數的, 何慘抱殘守缺?
//例如阿乜sir教人同銀行講層樓比左親戚住申請九按再出租比人呢類risk?
依家多咗成為「疫廈」呢個 risk...同埋, 乜sir 早前成日話以木板間劏房做學生宿舍(租俾蝗國學生?)可以令租金倍增, 依家疫情停學, 「留學生」大多返歸, 今次乜sir 的學員恐怕又搭沉船了.
//你說我賤就賤給你看
早前有青跟黑警對峙, 曾經拋出一袋曱甴作為「武器」, 呢類「你認為我係X, 我就X 給你看」是有青團體的共同意識.
//偽藍人就食碗面反碗底同政府對著幹
//雙特首概念上是兩位特首,一個是負責政府運作,即現時的政務司所負責,而另一位是維持社會運作。//
「維拎政府運作」即是只係管十多萬公墓園, 咁都算係「特首」?
//面對社會撕裂,陳婉嫻續說不相信繼續走下去香港會有出路。對於今次經濟復甦前路,連她都說不知道可怎做。
「不知道可怎做」卻又提議雙特首制, 佢是否食了揈頭丸?
首先搞清楚乜叫黃藍先
刪除黃好簡單, 就係反政府反中, 搞中港區隔
藍則好多人用錯, 藍只係支持警察, 本質係無政治意味 - 最多最多, 係反對激進反對派以破壞社區秩序, 挑戰警察角色為政治手段
所以, 班地產佬可以叫保皇黨/建制派, 但非藍, 雖然佢地行為上重合, 但政治目標不一樣
至於邊個扑街D, 我會咁睇
保皇手段係系現有社會框架下, 發揮政治影響力, 以維持自己系分餅仔時既最大份額
維持現有社會框架, 係有利於大多數系現有框架下得益者, 和以在現在框架下努力向上既人
黃人則以打破現有社會框架為目標, 至於誰會得益, 或者社會上所謂現有社會框架下既被剝削者是否會在日後得益, 我只能打上一個很大既問號
打個比喻, 保皇黨就似"無良"老板, 唔可以話好福利, 但係個個月有糧出, 亦有向升級機會, 那怕有人覺得唔多
而黃人更似倫敦金騙案, 畫個好大既餅, 氹人掟晒副身家入去, 回報就哈哈哈哈哈
--Dogdogchi
//藍只係支持警察, 本質係無政治意味
刪除對黃C來說, 反黃就係藍.
//維持現有社會框架, 係有利於大多數系現有框架下得益者, 和以在現在框架下努力向上既人
remain status quo,好多時都係撐政府, 所以都會被歸為藍。
//黃人則以打破現有社會框架為目標, 至於誰會得益, 或者社會上所謂現有社會框架下既被剝削者是否會在日後得益, 我只能打上一個很大既問號
世界大亂,只會發有本事有家底有人脈的人,草根庶民要由底層爬起發圍,隨時比太平盛世時更難。
最後一條錯Link, 呢個先岩:
回覆刪除https://www.edigest.hk/article/121356/%E7%B6%93%E4%B8%80%E6%8B%86%E5%B1%80/%E7%9F%B3%E7%A6%AE%E8%AC%99-%E5%BB%BA%E5%88%B6%E6%B4%BE-%E6%94%BF%E5%BA%9C-%E9%80%83%E7%8A%AF%E6%A2%9D%E4%BE%8B/
//立法會地產及建造界議員石禮謙
刪除始作俑者盲係地產霸,係班黃C反正苦反上腦變咗地產霸打手而不自知啫!
//始作俑者盲係地產霸,係班黃C反正苦反上腦變咗地產霸打手而不自知啫!//
刪除反對派成個局就係製造中港對立,
以人權為包裝, 大量引入大陸新移民, 降低其申領政府福利, 包括綜援和公司的門檻,
另一頭則以保育為包裝, 壓止香港政府建屋, 和賣地收入, 起醫院, 引入醫護人員
以達致新舊移民的對立, 挑起社會的族群矛盾, 再轉化為中港矛盾
雙方利益一致, 就合作共贏
至於班底層黃C喪屍, 主子叫佢咬邊個就邊個, 去到邊都係食物鏈最底層, 無必要討論
--Dogdogchi
我一向都話傳統反對派無意掌權, 只係倚賴殺人政權呢個不能被打倒的敵人生存.
刪除至於後生的笨土派巷蜀派政治有乜打算, 我就唔知了.
有番個名容易溝通D。
回覆刪除//阿乜sir教人同銀行講層樓比左親戚住申請九按再出租比人呢類risk?
乜sir 佢若用佢例如既方法買樓,咁佢係有risk的。買樓動用資本好大,一陣租戶斷租,佢冇咗現金流,一樣大鑊。當然佢既介绍費,上堂費嗰D既風險係有的,教徒爆煲要揾佢倾計的。
//人地推你出去犯法你就要去犯法, 只能怪自己冇腦
人地冇腦的確係人地既事。肥豬腱就肯定抵死。但D青年十幾歲,未識諗,黃人應否送佢地一程?
//我一直好支持喎, 保護海巷條例都應該取消啦, 但你問過地主會未呀?
若本市市民好似你咁,分到乜嘢應該支持同反對,就唔會有今日。可惜,你只係小數。我亦唔知點問地産商。環保,社混,教育全部黃人站台反對發展,佢地站响地産商那方。若可將呢班黃人點化,或有救。
倫
其實我只係想強調一樣野, 就係太多人用"藍"/"黃"之類既Label互扣帽子, 之後自命係正義之師, 喺我既世界入面係冇藍黃之分, 我只係見到國際社會之間既各種殘酷鬥爭同種種利益, 然後有班人自命藍黃企圖奪權同消滅對方
刪除//乜sir 佢若用佢例如既方法買樓,咁佢係有risk的。
根本就係失實聲明啦!揸正黎做應該有機會比MC Charge的, 呢啲又算唔算教唆他人犯罪推人去死?
又, 香港人最叻就係轉空子, 以為人地無講過就可以自把自為, 好似啲人亂咁改自己間屋做Open Kitchen咁, 自己犯哂建築同消防條例都不自知, 仲要上哂電視周街同人唱自己間屋設計點點點好, 又唔見有人處理既?
//人地冇腦的確係人地既事。肥豬腱就肯定抵死。但D青年十幾歲,未識諗,黃人應否送佢地一程?
養不教, 父之過, 教不嚴, 師之惰, 我唔反對話有黃師乜乜乜, 但好似講到父母冇責任咁, 當然如果父母諗野都係無腦都無法, 但見好多Case父母都係藍人黎嫁喎, 咁唔通佢地又無責任?
//佢地站响地産商那方。若可將呢班黃人點化,或有救。
我唔會話自己係藍定黃, 獻世派個個用打份工既心態搞文宣, 地産商平時扮藍出但一出事時就過政府兩棟, 呢班所謂藍人仲話愛國愛港喎?哈哈
當年拓球報年代脫苦海講過句類似既說話: 好多人口講愛國愛港, 但實際上就當香港係妓寨, 今日睇返又真係冇講錯喎
A
//教徒爆煲要揾佢倾計的
刪除我其實幾有興趣知道乜sir 如何面對學員「質詢」. 呢類應對技巧值得我們學習.
//我只係見到國際社會之間既各種殘酷鬥爭同種種利益, 然後有班人自命藍黃企圖奪權同消滅對方
//好似講到父母冇責任咁, 當然如果父母諗野都係無腦都無法, 但見好多Case父母都係藍人黎嫁喎, 咁唔通佢地又無責任?
//獻世派個個用打份工既心態搞文宣
//但D青年十幾歲,未識諗,黃人應否送佢地一程?
藍營、父母好多時都好難完全講得明個道理, 反而黃霉的 presentation skills 高好多(由地產霸贊助?), sell 到個 concept 比班後生仔.
//好似啲人亂咁改自己間屋做Open Kitchen咁, 自己犯哂建築同消防條例都不自知, 仲要上哂電視周街同人唱自己間屋設計點點點好, 又唔見有人處理既?
最好笑係「玻璃廚房門增強通透感」, 有條例規定廚房門要耐火燒的, 嗰啲玻璃唔知係咪特製嘅呢?
//好似啲人亂咁改自己間屋做Open Kitchen咁
刪除真喺唔明點解原本有嗰有門嘅廚房要擺出喺嗰細細嘅廳,好似火燒客廳咁,硬喺覺得風水上唔喺咁好。
仲有啲要將嗰套房廁所搞玻璃透明,淫淫賤賤好似啲汽車旅館咁。咦最近冇乜塞內設計...
//好似啲人亂咁改自己間屋做Open Kitchen咁//
刪除好多人依家系屋企水都唔煲, 有個廚房又好似好浪費
--Dogdogchi
//最近冇乜塞內設計...
刪除呢兩個月的設計個案都無乜笑點, 得個貴字.
//好多人依家系屋企水都唔煲
唔怪得有 how to boil water 的 youtube....
網誌管理員已經移除這則留言。
回覆刪除可否以電郵通訊告知?
刪除超,報定警,備案,警方IT部有程式追蹤。
刪除各位, 以後有關呢類事情, 歡迎電郵討論, 謝謝.
刪除各位, 以後有關呢類事情, 歡迎電郵討論, 謝謝.
刪除各位, 以後有關呢類事情, 歡迎電郵討論, 謝謝.
刪除魔兄,請delete 以上留言,匿名冇得delete留言。
刪除語娘, 由於承匿名君要求 delete的留言, 就連你的留言削去. 先在此致歉.
刪除匿名, 留言已 delete.
今次嘅疫情雖然投資賬面上蝕錢,但係韞喺屋企都慳返唔少錢冇出去揮霍,煲下劇刨下股又一Day。小富由儉,大富由天。
回覆刪除不如下一篇寫吓疫情下的生活, 可能幾有趣 XD
刪除//韞喺屋企都慳返唔少錢冇出去揮霍
刪除真喺x2,啱啱月結驚覺原來平時社交外出食飯買嘢嘅支出真喺唔少,工作量又其實比封城前仲多咗,大小老細開心大發現咁成日用Zoom(NASDAQ: ZM)開會,連上網買嘢嘅時間都少咗!
我慣咗一個月撳一次現金放銀包用, 通常月尾剛好用完, 又或者用剩一兩百蚊左加. 上個月竟然用剩1/4!
刪除澳洲紙同石油指數現價好像十分吸引
回覆刪除婆娘
外幣同埋石油都唔識睇.
刪除我想講我既感受,我蝕走我沽清HSBC,對我黎講損失都大架,但我都走
回覆刪除感覺就好似同一個無得救既人分手咁
除淨左唔派息真係接受唔到,起碼佢派左4月份,之後5,7,9月話叫大家共度難關
我都可以接受
貓
//起碼佢派左4月份,之後5,7,9月話叫大家共度難關
刪除米帝監管威脅要大貓唔派息,無辦法唔聽的;但管理層可以做其他安排,乜都唔做仲借啲易反口改派息政策就真係衰。
話說嗰個乜乜匯豐股東維權組既真身原來都係乜sir飛哥嗰類財自班黎, 今次真係狗咬狗啦!
回覆刪除https://lihkg.com/thread/1961366/page/1
我從呢條 link 得知有「loop loop loop 大法」.
刪除我剛巧之前買了一些iPAY ETF, 買了之後才發現原來提供這隻ETF 的 service provider 有一宗outstanding lawsuit, 可能被罰US$78million, 理論上應同ETF 股價冇關,但心理上始終有些担心,又對這ETF 主題很感興趣,還末決定是否繼續每月買.
回覆刪除Fund 本身有資產的話,跟 Fund House 有否 Law suit 的關係不大;但「service provider」卻又真是可圈可點。
刪除https://etfmg.com/about-us/
謝謝魔術師提醒, 上網check過資料, ETFMG係iPay嘅ETF manager, 同基金是受同一系列法律約束
刪除都多謝你提出呢個議題. 畢竟我投資額不多, ETFMG 有無 lawsuit, 跟各個 fund 的關係我也不大了了.
刪除