2020年9月12日 星期六

貓與人的窩居

今次呢個案例都成個幾月前,有線撤咗用戶限制,所有讀者都可以睇完全版了(36:40—47:40)!
樓盤傳真 2020/07/18 2020/07/18 22:50

新地高於二手價約20%,推出屯門臨海盤御海灣,但今次第一期沒有海景,主要望樓景,至於「屯門南延線」鐵路概念,更要多等十年才通車。另外,買新樓附送的電器失靈,但問題拖延一年至過了保養期,維修費及責任,應歸小業主或發展商? 聽聽律師講解。
今集放盤是西營盤雅賢軒一個兩房一套單位,步行1分鐘便到達地鐵站,又鄰近街市,配套方便,難得業主叫價貼市。不過單位未過三年SSD禁售期,下手買家要同業主平分樓價10%的「辣稅」,即額外多付約50萬元。
「酒店級」驗樓單位,來自深水埗通州街West Park。前身是單幢酒店,興勝創建五年前收購重新翻修,在單位開則仍保留不少酒店特色。
為貓貓有玩樂空間,也為了兩夫婦有更舒適休息居停,設計師把頌賢花園一個400多平方呎的「眼鏡房」單位改造成房中房設計,又把廚廁位置互換。
頌賢花園座落大角咀,453呎,樓齡約30年,廚房大次所細,顯示前人「煮飯緊要過沖涼」(主持人語),今次流浪漢設計C就要為現代夫婦與及貓咪整個安樂窩:

年輕夫婦唔煮飯寧願擴大空間鴛鴦戲水,流浪漢設計C便將廚廁亙調,好處係來去水管可以唔使改,唔好處就係熱水爐變了放在新廚房。流浪漢設計C在門口玄關偷位做鞋櫃(左上),廚房可以變得更近飯廳(右上),又以到頂廚櫃收埋熱水爐(左下);而次所擴大了,戶主坐在馬桶上也可以伸直腳(右下):

廚房一眼睇哂就係咁大,總算有鋅盤有明火爐頭有雪櫃有洗衣機,麻雀雖小五臟俱全,算係咁(左上)。次所走明亮風,都做得幾光猛,不過係唔知個玻璃浴屏用久了沾上水漬霉菌會唔會難清潔(右上、左下、右下):

飯廳盡頭有櫃同埋樓級,可以俾貓咪跳上天花板的貓屋,但貓屋似乎又通唔到去接連的天花玻璃櫃,無咁好玩,一間貓屋亦未必夠兩隻喵一齊訓,貓砂盤就在飯廳長椅之下,會唔會有味就不得而知(左上)。流浪漢設計C亦諗定全屋物要用上防刮物料,以防貓咪周圍磨爪(右上)。飯廳又係用摺疊餐枱,拉出拉入,一來麻煩,二來喵星人在貓屋高處見到主人開飯,應該會跳落嚟一齊開心些牙(左中、右中)。客廳梳化同電視好接近,茶几都無,蝸居真係無辦法(左下);女戶主唯有學轉角櫃的擺設咁拉吓一字馬,練下觀音坐蓬,在有限空間吓跟男戶主開心吓:

兩夫婦(似乎)唔生仔,只係養喵為樂,所以流浪漢設計C又將兩間房打通成一間房。飯廳梳化對面是通往書房的暗門,所謂書房的書枱就設在窗台,反而側邊有個大衣櫃,再對上就係冷氣機(左上、右上)。再轉個彎就係睡房,睡房都係偏細,趟門後又有企身大衣櫃,地台有兩級又可以用來儲物(左下、右下):

本案設計無乜花巧,流浪漢設計C只收40幾萬算係良心價,算係唔錯(雖然無乜人貓要各有獨自生活空間環境的概念):

***
另外亦有FB精華版:

29 則留言:

  1. //貓砂盤就在飯廳長椅之下,會唔會有味就不得而知

    慣咗就唔覺。其實貓會自己用沙蓋住大小便,一日清一次都唔會太大味。

    //無乜人貓要各有獨自生活空間環境的概念

    對貓嚟講,成間屋都係佢生活空間,佢要獨處時自然就會走開。

    回覆刪除
    回覆
    1. //慣咗就唔覺

      又啱嘅, 這是剷X官的天職.

      //成間屋都係佢生活空間,佢要獨處時自然就會走開。

      我語障了...其實我係想講佢個 design 唔夠 貓 oriented...(例如每隻喵都有獨立次所)上次呢個 case 就100分!

      五星級貓窩

      FB精華版

      刪除
    2. 呢間屋都裝得唔錯,幾順眼

      //可以俾貓咪跳上天花板的貓屋,但貓屋似乎又通唔到去接連的天花玻璃櫃,無咁好玩,一間貓屋亦未必夠兩隻喵一齊訓

      我見淘寶有d百幾,幾百有交易既貓爬架,有屋有籃,好似好好玩

      其實魔兄咁鐘意貓,點解唔自己養返隻

      刪除
    3. 兩隻貓,最好有兩個貓砂盆。還要早睌各清一次,先至唔會有味,砂乾淨啲,貓都開心啲。而且貓會上你張床,勤清潔,自己都放心啲。

      上個月,有一隻貓媽媽在公司天台生了三隻黃色小貓(有點似上圖內的黃貓貓),好得意,本來有同事想收養佢哋,但打完風之後,唔知貓媽媽帶佢哋去咗邊樹。

      刪除
    4. //其實魔兄咁鐘意貓,點解唔自己養返隻

      如果我解決到我父母的神位、音響組合同埋梳化不會成為貓爪的玩具的話...

      //打完風之後,唔知貓媽媽帶佢哋去咗邊樹

      浪浪的生活就係咁 -_-

      刪除
    5. //如果我解決到我父母的神位、音響組合同埋梳化不會成為貓爪的玩具的話...

      神位同音響組合就真係要考慮
      梳化就let it go啦 XD
      我養狗都幾年換一張梳化

      刪除
    6. //神位同音響組合就真係要考慮

      或者下次裝修時搵設計C諗下.

      //梳化就let it go啦

      我張茲曼尼梳化好鬼襟用...

      刪除
    7. //茲曼尼梳化

      我有張電動捱背用咗10年只係甩皮,嫌阿炸扔咗。

      刪除
    8. 咁唔環保架, 我嗰張用咗10年.

      刪除
  2. 有貓就加分--主要都喺睇貓XD

    //廚房大次所細,顯示前人「煮飯緊要過沖涼」
    新次所偷咗位造鞋櫃,其實都冇點大咗同舊嘅差唔多大小. 冇咗廚房門一屋都喺煮餸味,樓上C坑爆咗就喺咁沖落嚟嗰廚房

    //飯廳又係用摺疊餐枱,拉出拉入,一來麻煩
    聞X切計C話可以招呼多啲客人,咁啲櫈收埋咗喺邊?

    //所以流浪漢設計C又將兩間房打通成一間房
    冇咗先前門口直沖房門喺好,但無啦啦變咗房中房--希望嗰另一半趁嗰伴瞓覺時,淨喺單純咁喺書房打丁丁或捽碟喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. //樓上C坑爆咗就喺咁沖落嚟嗰廚房

      呢個係一大個 bug...

      //咁啲櫈收埋咗喺邊

      好似泮腸咁企係度食.

      //希望嗰另一半趁嗰伴瞓覺時,淨喺單純咁喺書房打丁丁或捽碟喇

      全屋都係趟門, 無得隔音的...

      刪除
  3. //流浪漢設計C

    藝術家設計CXD

    //前人「煮飯緊要過沖涼」

    我鐘意舊式間格/設計多過而家周圍啲新潮間格/設計,選擇愈黎愈少咁

    //廚廁亙調,好處係來去水管可以唔使改

    好核突XD

    //但貓屋似乎又通唔到去接連的天花玻璃櫃,無咁好玩

    通嘅話玻璃櫃係咪由for擺野變display貓XD,去玻璃櫃玩怕佢地危險/焗親

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. //而家周圍啲新潮間格/設計

      依家啲設計根本就係就住個納米面積亂咁來. 基本上一間屋要有睡房, 有位擺衣櫃, 最好要有書房, 個人覺得一至兩人住5、600呎才算係舒適囉.

      //去玻璃櫃玩怕佢地危險/焗親

      應該唔怕. 愛協都係咁放貓俾人領養的.

      刪除
    2. //個人覺得一至兩人住5、600呎才算係舒適囉.

      我就比較鐘意四五百呎,咁我清潔得無咁辛苦,除非有人幫手清潔先會有意欲住大啲XD

      //基本上一間屋要有睡房, 有位擺衣櫃, 最好要有書房

      廳房廚廁全部有窗,廳房望得遠仲好,傳統廚房(可以浪漫啲),有埋東太陽露台或花槽嘅話,已經係我dream house♡♡♡有書房已經係bonusXD
      但而家啲新樓興開放式,又會用落地玻璃,連舊嘅都唔少俾人改到變開放式,好似你新果篇咁..(¯―¯٥)

      -Z

      刪除
    3. //我就比較鐘意四五百呎,咁我清潔得無咁辛苦

      可能我係慣咗以前住居屋時都有550呎左右 XD

      //傳統廚房(可以浪漫啲)

      點浪漫法? 廚房窄窄地兩個人一齊煮食可以用 pat pat 打招呼? (逃)

      //有書房已經係bonus

      我屋企書多, 無書房真係接受唔到.

      //連舊嘅都唔少俾人改到變開放式

      開放式的理念本來係入廚時間唔多, 便偷位將廚房空間同廳共用, 感覺上空間多咗. 成日煮食就梗係要傳統式廚房喇!

      刪除
    4. //點浪漫法?

      開放式太似office pantry無feel
      以前成日係廚房睇媽咪整野食(&偷食),覺得好sweet好warm也,連啲麻煩或驚又唔鐘意掂嘅野為左我地都要處理,愛同被愛嘅感覺好浪漫,傳統廚房warm(&熱?)啲XD

      -Z

      刪除
    5. //以前成日係廚房睇媽咪整野食(&偷食),覺得好sweet好warm也,連啲麻煩或驚又唔鐘意掂嘅野為左我地都要處理

      呢啲係母愛, 唔係浪漫 -_-

      刪除
    6. //呢啲係母愛, 唔係浪漫 -_-

      整野食果個係媽咪時係母愛,但如果係伴侶嘅時候又可以係另一種愛啵,點解唔係浪漫?XD

      -Z

      刪除
    7. 講笑,到時可能係婆媳問題多啲。

      Momo

      刪除
    8. 母愛是 BAU, 可以日日都做埋同一樣嘅嘢(例如家務,煮飯); 浪漫係 Ad-hoc (以單一事件計,日日都煮飯好易覺得悶同老奉).

      刪除
    9. //婆媳問題

      好似好易有咁..(逃)
      媽咪以前話要當仔女嘅伴侶係自己仔女先無咁易有呢啲問題,見佢同嫂都無乜問題,人地點對我我控制唔到,但希望如果我有幸有仔女嘅話,要記得做到(๑•̀ㅂ•́)و

      //日日都煮飯好易覺得悶同老奉

      ideally係兩個都識煮/做家務,唔會老奉一個做,咁先會sweetXD

      -Z

      刪除
    10. //唔會老奉一個做

      otherwise就算係呀媽我估都會覺得係負擔感(逃)

      -Z

      刪除
    11. //ideally係兩個都識煮/做家務,唔會老奉一個做,咁先會sweetXD

      你寫咗首MV出嚟...

      https://www.youtube.com/watch?v=i-_y1pzCW_0

      (又, 女主角竟是藍潔瑛!)

      刪除
    12. Z兄,我係女即刻嫁你(。♡‿♡。)

      Momo

      刪除
    13. //Z兄

      雄兔腳撲朔;雌兔眼迷離;兔兔傍地走;安能辨我是雄雌?

      刪除
    14. Momo口甜舌滑XD

      有能力又肯share家務煮食嘅異性好難遇
      ∩∩
      (._.)

      -Z

      刪除
    15. //有能力又肯share家務煮食嘅異性好難遇

      繼續聽歌:

      「共做晚餐談笑 你要呷醋我落鹽 飯後你織毛衣 還未著上都溫暖」

      刪除
  4. //Momo口甜舌滑XD

    睇到呢句有啲驚,通常男人唔會咁講,唔通我真係唔會咗,好似魔術師咁講 “雄兔腳撲朔;雌兔眼迷離;兔兔傍地走;安能辨我是雄雌?”

    Momo

    回覆刪除
  5. //有啲驚

    XDDD

    “∩∩
    ( . .̫ . )

    -Z

    回覆刪除