2020年9月22日 星期二

瞬間睇廣告(二)

美股投資,科技領域上有FAANG+M之說,即 Facebook、Amazon、Apple、Netflix、Google、與及 Microsoft 是也。以上六間企業,最令魔術師厭惡的,當然就係 FB:不單是佢嘅演算法不斷係咁 push 令人感到煩厭,更衰嘅係佢啲廣告,可以話係無差別疲勞轟炸,遠較 Google 旗下的 Youtube 廣告更令魔術師不耐。

1. 而我不知小鬼是誰


查實唔只係FB,魔術師見唔少新聞網都有伸延閱讀 link 去講「小鬼逝世」的消息,如喪考妣。魔術師就老餅兼 out,唔知道呢位「小鬼」係何許人也,幾乎以為有邊位首觸俾黑警掟咗落海餵魚。


查找之下才知道「小鬼」係呆灣偽人,潮人偶像派的格局.鬼哥報稱相當有才華 — 當然魔術師亦唔知佢有乜傳世代表作,總之佢就「享年」36,兼且同小豬羅志祥、楊丞琳等有些友情、愛情關係等等...講來講去,搞到魔術師仲以為小鬼係好似李小龍、張國榮等等同級的明星(本來想講埋陳百強,但諗諗吓佢個級數都只係掹車邊),睇真啲原來只係一班有青的生離死別。

魔術師唔識評論「小鬼」在佢地個圍威喂圈子內紅唔紅,但點紅都好,呢啲愚樂新聞在呆灣(及我城粉絲)自己圈中瘋傳就夠,唔使成Q日 push 到魔術師個 FB 度掛!

***

2. Dan Lok 教你講英文


Youtube 煩膠係拜仁哥(見《思辨練習題之 debug 開班L》),FB 煩膠就係阿駱生。就連魔術師都懶得去睇所謂呢位「高端銷售之王」的英文堂(其實佢仲有截拳道堂~~~),想來真係唔知億萬富豪阿駱生點會咁得閒成拍片上 FB 賣廣告。只要問吓 Google 神,都會知道呢位「高端銷售之王」出身寒微,但憑着創業、教人做生意、做企業顧問、投資房地產、演講、出書等,早在20幾歲已發咗達(至於佢實際上 sell 過乜嘢就永遠都係一個謎。照計駱生貴人事忙,又點會有閒情去跟 FB 接觸到的普羅大眾去開 talk 呢?

講返學英文好多我城笨土學生仔都怕俾白鬼笑有口音,但在工作上魔術師呢位從未出過國讀書的土炮又真係未試過俾米腸笑過口音問題,亦無試過被米腸整蠱話魔術師英文差聽唔明。其實英文嘅嘢,又係環境氛圍的問題,只要對住白鬼講得多自然就有自信,寫作都係一樣,一路睇一路學,learn by examples(唔係好似正苦咁吓吓要 learn from mistakes),自然會識(同時回應早前無想有關英文的問題)。

***

3. 暴大秘密


頗為令魔術師感到意外的,就係連巴士的報都會被 push 到魔術師戶口之內,FB 的演算法認真難明。照計由以前純樸的鄉大到現時激進的暴大,同學們一向都無乜藍血 feel,唔會因為公屋居屋私樓而睇人唔起或感到自卑。讀得鄉大/暴大就唔會介意呢啲嘢。

***

4. 18號

唯一叫魔術師感到窩心的,就係有18號(見《瞬間睇廣告(一)》)的單頭廣告:


仲有「英雄所見略同」的妄民添!


(其實18號唔算 sharp 靚,不過夠 cute 就係真嘅!)

***

伸延閱讀:

思辨練習題之 debug 開班L

瞬間睇廣告(一)

住公屋感自卑 中大生欲自製書櫃佈景扮「中產」

2020年08月31日 13:24 最後更新: 14:22


中大生:想有小小尊嚴

本港疫情稍有放緩,部分學校應教育局規定而使用Zoom視像上課,代替面授課堂。不過,近日就有住公屋的網民大吐苦水,指害怕同學會透過鏡頭看到他家中環境,繼而私底下互相比拼家底,他更指自己為了令家中有「中產feel」,而打算特地以「書櫃」佈置家裡其中一面牆,引起網民熱烈討論。

一名就讀中文大學的網民於社交媒體Facebook專頁「CUHK Secrets」上投稿,指自己出身低下階層,住公屋,家中環境雖然擠逼但仍可忍受,但疫情期間要在家中上課,則令他非常難堪,「屋企吵已經係好大問題,仲加埋每次開CAM時,都好驚同學知道讀到大學都要同細妹瞓1間房」。

為了不讓同學看到家中環境,他曾設定虛擬背景,但發現效果不太理想,後來經過一輪實測,他發現在牆上貼或掛上書櫃的,能令房內空間看似足以放下書櫃,「幾有中產feel,應該呃到人」。他又表示,「冇樓嘅我只是好想喺香港扮1個有小小尊嚴嘅人。」

帖文一出,大批網民立刻留言安慰,指讀大學的人並不代表家境富裕,認為貧窮並非問題,有人更表示「窮所以覺得人哋睇唔起自己,然後用呢啲方法去扮中產先係問題」。有網民則欣賞發帖網民懂得想方法幫助自己,又希望他不要因家境而自卑。

39 則留言:

  1. //「小鬼」係呆灣偽人,潮人偶像派的格局.鬼哥報稱相當有才華//

    小鬼最紅就係之前同羅志祥合作娛樂百份百, 幫小豬做"下把", 掌門人既陳小春林曉峰咁上下

    會睇娛樂百份百既小豬搞笑片就會知道有呢個人

    近年離開佐娛樂百份百, 自己發展.....呆灣藝能界可以有幾紅

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識,淨係知最近譚炳文走咗。

      Momo

      刪除
    2. //會睇娛樂百份百既小豬搞笑片就會知道有呢個人

      傷民學呆話但唔識蝗話, 真神奇.

      //呆灣藝能界可以有幾紅

      講來講去又係阿甲唔同阿乙 friend 嗰類無聊嘢.

      //淨係知最近譚炳文走咗

      Me 2

      刪除
  2. 我自己冇用 Facebook 及睇 YouTube,所以冇見過上面啲廣告,但最近 Google 都好怪,search result 都係出台灣嘢,就算我 set 咗地區係香港,用 google.com.hk search 都一樣,唔通佢以為我係手足,想我搭洗頭艇過台灣?

    Momo

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,記得2018年之後google既 news feed 同埋搜尋既結果出左好多毒果甚至係大妓院(or旗下)既連結,嬲到我除左少用左佢好多之外,(其實都冇得揀),亦都係setting度將個私隱或perference set得幾嚴得咁嚴(其實都冇L用)

      你話冇無形之手係後面?我打死都唔信

      刪除
    2. 不過搜尋引擎真係暫時冇得選擇,試過用 Bing,出嚟啲嘢全部唔啦更。不過我覺得美帝呢啲公司做得越出面,越快死,只要有些類似替代,的人就會轉。

      Momo

      刪除
    3. 最近 FB 有啲疑似係色情服務嘅廣告...冇呀,我冇揾呢啲嘢㗎。

      刪除
    4. //我自己冇用 Facebook 及睇 YouTube

      真神人也!

      //最近 Google 都好怪,search result 都係出台灣嘢
      //搜尋既結果出左好多毒果甚至係大妓院(or旗下)既連結
      //美帝呢啲公司做得越出面,越快死,只要有些類似替代,的人就會轉

      呆灣出名多 content farm (例如每日頭條), 自動生成網頁內容, 來源係微信公眾號、知乎等等跟 search engine 不太 friendly 的資訊平台.

      同樣道理, 大妓院同毒果都好識玩 Search Engine Optimization (SEO), 識得玩做得好就容易上 high relevance.

      //最近 FB 有啲疑似係色情服務嘅廣告

      中佬交友網?

      刪除
    5. //最近 Google 都好怪,search result 都係出台灣嘢,就算我 set 咗地區係香港,用 google.com.hk search 都一樣

      x2
      好似都唔係最近,感覺起碼過一年

      刪除
    6. //好似都唔係最近,感覺起碼過一年

      我都覺舊年多咗好多呆灣 search result, 但依家就少咗. 呢樣嘢真係人人唔同.

      刪除
    7. //search result 都係出台灣嘢

      我都係..唔係好記得幾時開始係咁..
      我唔開gps,有得set嘅都set晒唔俾access location, 然後browser search野都係睇到晒自己location,好明顯唔係呆灣,但都係會出呆灣result,神奇嘅係連search正苦野都出呆灣野-.-'

      -Z

      刪除
    8. //神奇嘅係連search正苦野都出呆灣野

      咁神奇? 我就未試過, search result 尚算正常.

      刪除
    9. 我係今年上半年搵疫情官方資料遇上咁神奇嘅事

      -Z

      刪除
    10. 可能係大家用的 keywords 唔同.

      刪除
    11. FB搜尋用戶數據的方式有點暴力,FB App就像病毒一樣,在後台搜尋和傳送數據,手機一直發熱和被拖慢,即使只用網頁版,最近也強制用戶綁手機號碼,可能是為了利用whatapp追踪用戶,這家公司的軟件能不用就最好不要用吧。

      DC

      刪除
    12. //最近也強制用戶綁手機號碼,可能是為了利用whatapp追踪用戶,這家公司的軟件能不用就最好不要用吧

      我也不太常 login, 主要係有時收下黃藍資訊, 與及 refer 有線新聞片段. 通常都無乜留言嘅. 只係以我呢類 infrequent user 都覺得煩膠, 對常用的人是幾咁騷擾.

      刪除
    13. //可能是為了利用whatapp追踪用戶

      你唔提都醒唔起whatsapp已經被FB收購咗添!

      //FB搜尋用戶數據的方式有點暴力,FB App就像病毒一樣,在後台搜尋和傳送數據

      所以我部手機係完全無裝FB,只在公司機用Firefox睇FB,不過手機有裝IG睇貓。XD

      其實除咗FB霸權之外,Google都是另一個好討厭的霸權,佢個Google相薄每日都自動在我部手機重裝...即使我解除安裝、關閉自動更新及將程式停用,每日都會自動定時啟動。真係DLLM!

      刪除
    14. //Google都是另一個好討厭的霸權

      但係某程度上佢都好有用, 唔似FB咁只係 Nice to have.

      //即使我解除安裝、關閉自動更新及將程式停用,每日都會自動定時啟動。

      呢個我真係未聽過!

      刪除
  3. FB好怪彈咗好多米帝賭波網站廣告,但喺我對睇波唔喺咁大性趣莫講話落注喇。
    除咗賭波另一煩X就喺米帝正苦嘅hands face space文宣,連油管都狂推。可能FB等認為我呢嗰男性年齡群就喺嗰班一大堆人圍威喂拍膊頭泡吧睇波唔戴口罩狂噴口水XD

    //近日就有住公屋的網民大吐苦水,指害怕同學會透過鏡頭看到他家中環境,
    喺唔喺學校規定, 一定要開埋自己嘅cam?

    //都好驚同學知道讀到大學都要同細妹瞓1間房
    有咩問題? 唔通驚俾女同學知冇私淫空間?

    //冇樓嘅我只是好想喺香港扮1個有小小尊嚴嘅人
    真喺奇怪嘅心態,大學竟然喺比較有冇"樓",住公屋會覺得冇樽鹽. 真要比較唔喺比較成績學業?

    //講返學英文好多我城笨土學生仔都怕俾白鬼笑有口音
    有啲米帝地方口音仲勁啦--仲未計意大利呀法國呀嗰班....亦聽過有啲尾帝嘅要開字幕去睇米帝劇集XD
    遇着歧視嗰啲,就算喺米帝本地出生冇口音,都會被嗌滾回支那喇
    其實就算喺洋腸,一到要寫啲稍為精細專業啲嘅文章有時就會露底,用咗平時口講語氣嚟寫亦會有文法錯誤.就好似唔喺所有傷巷嘅中文都好,都有類似逗號王之類嘅名人XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //亦聽過有啲尾帝嘅要開字幕去睇米帝劇集XD

      我睇港慘片也要開字幕,英文片就算聽到也開英文字幕,冇咗字幕好似唔似睇戲。

      Momo

      刪除
    2. //其實就算喺洋腸,一到要寫啲稍為精細專業啲嘅文章有時就會露底
      最近發現有個澳洲佬同事撈亂咗 effect 同affect 嘅意思。我驚其實係我自己錯,咁就去 google 吓,點知原來呢個係好多澳洲鬼会犯嘅錯。

      刪除
    3. //我對睇波唔喺咁大性趣
      //hands face space文宣

      https://www.gov.uk/government/news/new-campaign-to-prevent-spread-of-coronavirus-indoors-this-winter

      點呀? 好似小學雞咁. 米帝正苦不如叫班球星做好自己, 教育球迷, 影響力仲大喇!

      //一定要開埋自己嘅cam

      人人都開, 係咪淨係你唔開先?

      //唔通驚俾女同學知冇私淫空間?

      好似叮噹咁訓係個櫃度得唔得? XD

      //要比較唔喺比較成績學業?

      就係GPA唔高, 先唔敢同人比.

      //遇着歧視嗰啲,就算喺米帝本地出生冇口音,都會被嗌滾回支那喇

      城大女生疑襲擊及辱罵內地生「大陸妹」 警方證拘捕一女子

      //唔喺所有傷巷嘅中文都好,都有類似逗號王之類嘅名人XD

      諗起黃C填詞人林夕首《傳說》(Raidas)

      //港慘片也要開字幕

      因為傷民演員有唔少懶音 XD

      //澳洲佬同事撈亂咗 effect 同affect 嘅意思

      https://www.dictionary.com/e/affect-vs-effect/

      Much of the confusion surrounding this pair is due to a shared linguistic ancestor. Both words have roots in the Latin verb facere meaning “to do, make.” Affect derives from the Latin verb afficere meaning “to do something to, to have influence on.” Effect descends from the Latin verb efficere, “to make, carry out.”

      刪除
    4. //想有小小尊嚴

      前排睇新聞都被push左呢篇,感嘆又一位價值觀扭曲嘅後生仔,返返正途就好

      //...and avoid a second peak

      可唔可以將peak換成raise,同前面一齊押韻XD

      -Z

      刪除
    5. //感嘆又一位價值觀扭曲嘅後生仔,返返正途就好

      讀得暴大都不存厚望.

      刪除
  4. 你未試過被白鬼笑口音,我都未試過,但係就反而試過被黃皮白心刁難,嗰下先火滾。

    回覆刪除
    回覆
    1. //被黃皮白心刁難

      真.崇優 XD

      刪除
    2. 口音? 英帝咁多款主流口音, 番薯仔識得幾多款?

      RP? 唔係RP都要刁?

      英鬼都未必係RP, 駛唔駛刁?

      https://www.bbc.com/ukchina/trad/uk-qa-39578350

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //英鬼都未必係RP, 駛唔駛刁?

      我俾 OLDBJ 帶壞咗, 睇 American Horror Story 發現 Jessica Lange 的英文好好聽.

      刪除
    4. //我俾 OLDBJ 帶壞咗, 睇 American Horror Story 發現 Jessica Lange 的英文好好聽.

      邊季先?佢季季唔同的喎。Southern小的就不太愛了,佢扮得太誇... freakshow那季是全錯... :)

      刪除
  5. ////我自己冇用 Facebook 及睇 YouTube
    //真神人也!

    咁我應該係另一個神人了.... 兩樣都唔好睇喎.... 前者我連戶都冇開...

    那個搜尋演算,其我估真係睇吓大家用得幾頻密,係feed得越多,就越似... 掛... 例如工作關係,我敢說我用的頻率是「正常」人的百倍,之但係因為我搜親的一定唔係我有興趣的,所以我得到的push廣告永遠係唔關我自己喜好事,但同我需要搜的就好貼好貼好貼。網購站就同樣非常非常準確,不分國界地準。反而netflix用得唔多,佢計出嚟都係伏的多。

    回覆刪除
    回覆
    1. //兩樣都唔好睇喎.... 前者我連戶都冇開...

      咁你有無 TG 戶口同你有青少爺溝通下? XD

      //我估真係睇吓大家用得幾頻密,係feed得越多
      //網購站就同樣非常非常準確,不分國界地準

      所以我又唔覺係尾帝陰謀講, 似係SEO多啲.

      刪除
  6. //咁你有無 TG 戶口同你有青少爺溝通下? XD
    梗係冇,佢要溝通就會自己溝通,唔溝通咪有得佢... support哂佢讀完要讀的書我做人阿媽責任叫完㗎喇。
    佢咁愛老美,咁我都要學老美咁,18歲就應該踢佢出去自立啦,我做突咗㗎喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據我接觸過的有青,佢地表示當成人們都開始用某通訊軟件,佢地就會轉用新軟件

      DC

      刪除
    2. //咁我都要學老美咁,18歲就應該踢佢出去自立啦,我做突咗㗎喇

      睇怕你仲有好多嘢要靠母幹 XD

      //轉用新軟件
      我記得好似尾帝有個阿媽上交友網約炮, 個對象原來係自己個仔...

      刪除
  7. 沒有看過前文,請教18號為何叫做18號?

    DC

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一袋醫護人員

      當然此18號不同彼十八號, 寫法上我都有分別 XD

      刪除
    2. 咁你未想做無閑? 18號身材好似唔係咁。

      Momo

      刪除