2020年9月6日 星期日

新聞雜評(二百八十一)(2nd edition)

截至晚上八時 逾105萬人預約全民檢測 超過84萬人已採樣 2020/09/05 22:19

【有線新聞】全民自願檢測計劃截至晚上八時逾105萬人預約,超過84萬人已採樣。
自願檢測進行到第五天,政府表示已完成超過43萬個樣本的核酸檢測。行政長官林鄭月娥表示,超過九成在網上登記的市民都按預約前往中心接受採樣,遠較早前特定群組檢測計劃下,市民交回樣本瓶的比例高。她又指重複檢測只有幾百宗,可能是個別市民有確切需要再次檢測,例如首次檢測後接觸過高危群組,或有人想測試系統,但形容對整體數字是微不足道。
政府表示至今接獲180宗個案,指個人資料被他人用作登記預約,當中98宗懷疑有人盜用他人身份,已轉介警方跟進。
1. 超過九成在網上登記的市民都按預約前往中心接受採樣
魔術師今晚都依時去到採樣站去被「活摘 DNA」,不過由於天色較暗(諗住做完就去食飯),埸地照明又唔係太足夠,上落樓梯真係要小心;就算廢老多數係日光日白去做,樓級多都唔係咁好。魔術師在 FB 見到唔少藍C「朋友」(黃C朋友真係無乜人去做)做完都疑似有一包10個的政府口罩,但魔術師拿到的卻是一小樽搓手液,可能真係 while stocks last。
採樣過程相當簡單,入到檢查站只得魔術師一位「市民」,先用搓手液消毒,再到證記站取出身份證登記,然後便獲發樣本瓶去給人員採樣。魔術師到採樣座位坐定,採樣員俾咗兩張紙巾魔術師,但又無講用嚟做乜,又無叫魔術師拉下口罩,不發一言非常 cool。幸好魔術師都算醒目,見採樣員拎起棉花棒便識得脫下口罩,給採樣員以棉花棒撩兩邊鼻孔,期間有想打噴嗤的衝動但都忍住了。深喉都係一樣,不過今次採樣員會開金口叫魔術師「呀~~~」。被棒棒插喉一樣有想咳的感覺,但一樣可以忍住,所以那兩張紙巾就無用過便給送往堆填區了。
採完樣後再噴搓手液,然後便可以離去了。
2nd edition:
是日(9月7日)出了結果:

***
9.21開始民主派延任民調 若去、留民意均不過半 將作政治判斷 胡志偉:免被建制派支持者影響 2020/09/05 08:43

【有線新聞】香港民研9月21日起會做民調,讓民主派15名議員以民調結果決定是否留守立法會。門檻改為「過半數」,若去、留兩邊都不夠半數人支持,議員就會作政治判斷。
定去留的民調有至少15名議員會「綑綁」,包括民主黨7人、公民黨5人、香港本土毛孟靜、工黨張超雄,另外社福界邵家臻亦有意參與。
民調由香港民研和中大共同進行,9月21日起開始以電話訪問2,000人,預計做一星期。只會問兩條問題,一半會被問有幾支持他們留任,另一半人會被問有幾支持他們離開,第二條就問是否這班議員的支持者,因為要確定民調有足夠民意參照。
之前建議門檻「雙軌制」,但外界質疑會有干擾、門檻又太高。現時改為「單一制」,只要去、留其中一方過半數,就是最終決定。香港民研行政總裁鍾庭耀:「現時灰色地帶是收得很窄,但仍然有機會出現灰色,就是支持去、留兩邊都不過半,有機會出現49比48。」胡志偉:「到時可能要參考調查所得的不同資料,我們再作政治判斷。」
民主黨主席胡志偉:「到時可能要參考調查所得的不同資料,我們再作政治判斷。若有過半數回應要求我們離開,我們就會服膺於調查的結果。」
雖然會問受訪者是否支持者,但都防止不到說謊、干擾結果,鍾庭耀指要有互信,「香港現時局面的互信基礎薄弱,既然能將一個如此棘手的問題都交託給巿民。我覺得要對巿民有信任,對支持者要有一定信任。」他推算訪問2,000人,有500個是「真」支持者已經有足夠民意基礎,不夠數的機會較小。. 民調由香港民研和中大共同進行,9月21日起開始以電話訪問2,000人,預計做一星期。只會問兩條問題,一半會被問有幾支持他們留任,另一半人會被問有幾支持他們離開,第二條就問是否這班議員的支持者,因為要確定民調有足夠民意參照。
2. 民調由香港民研和中大共同進行,9月21日起開始以電話訪問2,000人,預計做一星期。只會問兩條問題,一半會被問有幾支持他們留任,另一半人會被問有幾支持他們離開,第二條就問是否這班議員的支持者,因為要確定民調有足夠民意參照。
販民真係一日唔搞嘢都唔安樂,究竟邊次民調先係真架?如果只係問去留,又點解要問「有幾支持」呢?即係非常支持、支持、唔支持、非常唔支持?俾個 scale 出嚟係咪又諗住可以搵藉口無限補時?
3. 之前建議門檻「雙軌制」,但外界質疑會有干擾、門檻又太高。現時改為「單一制」,只要去、留其中一方過半數,就是最終決定。...他推算訪問2,000人,有500個是「真」支持者已經有足夠民意基礎,不夠數的機會較小。
又改門檻搬龍門?其實呢類靠公投/民調來做決定,只係當事人自己不負責任的行為而已。你怕做完決定俾人D,於是便將責任推俾民眾。留低可以做到乜,無論抗爭又好,做個「忠誠反對派」也好,自己自會心中有數,不負責任的塘邊鶴又點會有資格去為自己的前途做決定呢?而且500隻塘邊鶴就可以「有足夠民意基礎」,咁1,200人小圈子選痿會一定夠哂廣泛代表性喇!

***
按摩院有條件復業 有顧客感興奮:屈了很久 部分體育中心亦重開 為防疫連乒乓球也消毒 2020/09/04 23:26

【有線新聞】按摩院、健身中心、部分運動場所今日有條件重開,有按摩技師穿保護衣開工,曾出現「乒乓球群組」的體育中心重開前連乒乓球也消毒。
第三波疫情下,按摩院停業約兩個月,重開後最興奮的是他們,雖然要隔住膠板、但無損興致,顧客蘇先生:「大家很久沒見,雖然分開坐都可近距離接觸,困了約七個星期沒法按摩,一聽到重開立即打來訂位按摩。」。顧客葉先生:「好興奮,可以早些出來輕鬆一下,都屈了很久,不擔心、嚴謹了很多。」
這間按摩院亦有桑拿房,今次未能重開,負責人說有少許影響。按摩院負責人簡小姐:「有部分客人真的因為有焗。桑拿才來,那些客人暫時不來,所以現在訂客率只得五至六成。」為了挽留顧客,按摩院都做足防疫措施,顧客入來要先探熱,技師亦會戴面罩、穿著保護衣等,除了政府要求的防疫措施,按摩院亦會為客人提供即棄內衣褲以及鋪這些一次性床鋪。
體育中心這邊亦做足防疫,來打乒乓球的人要戴口罩 ,負責人亦在球桌附近放置消毒機,這間乒乓球中心曾經有群組爆發,重開之前亦做了一次大消毒,用光觸媒噴灑乒乓球枱等設備,乒乓球都要「洗白白」,體育中心負責人陳先生:「將(乒乓球桌)隔距再距離遠些,我想距離也超過一點五米,我們暫時只是開三至四張球桌左右。」
負責人指這裡主要給教練租場教球,雖然做足措施,但重開之後都沒有太多客,陳先生:「(生意)下跌近九成半,我想最主要是安全及健康問題,家長也很擔心小朋友,因為其實只要到街上去就有風險,本身都是乒乓球教練的他亦歎政府對運動教練的援助不足。」
4. 雖然要隔住膠板、但無損興致,顧客蘇先生:「大家很久沒見,雖然分開坐都可近距離接觸,困了約七個星期沒法按摩,一聽到重開立即打來訂位按摩。」。顧客葉先生:「好興奮,可以早些出來輕鬆一下,都屈了很久,不擔心、嚴謹了很多。」
「隔住膠板」係同隔離位條麻甩佬G虫而已,至於「技C」算不算是「大家」呢?木宰羊。真係「困了七個星期」無得揼出火,真係「好興奮」架!正所謂,唔X唔知身體好,同自願檢測一樣效果啫!嘻嘻...
5. 技師亦會戴面罩、穿著保護衣等,除了政府要求的防疫措施,按摩院亦會為客人提供即棄內衣褲以及鋪這些一次性床鋪。
記者妹要實測按摩就要除埋衫,跟手試用一次「性床舖」...
6. 家長也很擔心小朋友,因為其實只要到街上去就有風險,本身都是乒乓球教練的他亦歎政府對運動教練的援助不足。
阿教練平時食怪獸家長(啲學費)都夠哂和味,捱幾個月唔會死嘅!再唔係,反正生意淡薄,記者妹又只係識打滴滴仔,不如就走埋去教吓佢,話唔定有 value add 呢!?

27 則留言:

  1. 我諗唔明問題係支持留任, 同支持離開有咩分別
    又唔係白馬非馬嗰種包含又不等於嘅概念

    回覆刪除
    回覆
    1. 問得愈複雜, 就愈多位走盞. 淨係問「你是否支持(十五位作出承諾的)販民蟻員留任?」只答是或否, 咁明確就無後路了.

      刪除
  2. //採樣員俾咗兩張紙巾魔術師,但又無講用嚟做乜,又無叫魔術師拉下口罩,不發一言非常 cool

    幫我採樣果個講得好清楚㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前同事A私訊咗我,話兩張紙巾係用來好似三文治咁夾住個口罩。

      刪除
    2. 一坐低佢哋即刻講唔好除口罩住,跟住俾兩張紙巾我,話跟住会撩兩邊鼻孔,然後撩喉嚨,有可能会打乞嗤同咳,咁就可以用張紙巾遮住。之後再叫我除罩,跟住問我準備好未先至撩鼻。

      刪除
    3. 我嗰位採樣技師講都無講要撩兩邊鼻孔,搞到我完全無心理準備 XD

      刪除
    4. 我個位問我有冇吃薄血藥,因為有機會做完採樣後,會流鼻血,如果流血不止嘅話,就要去搵返醫生診治。

      刪除
    5. 看來衛生署無回定 script 俾班採樣技師跟.

      刪除
    6. //我完全無心理準備 XD

      睇完魔兄嘅過程詳述同留言有左心理準備XD

      //因為有機會做完採樣後,會流鼻血

      官方話1-2cm唔會太大不適架啵,正苦有無講大話(逃)

      做完普檢竟遭黃店拒入?看普檢首日特首如何破謠言

      -Z

      刪除
    7. //做完普檢竟遭黃店拒入?看普檢首日特首如何破謠言

      咁似文匯大公嘅?

      刪除
  3. 回覆
    1. //嘩,入到去骨場訪問!
      //真.活摘DNA...

      呢啲「深入虎穴」的工作,應該搵記者仔去做,當係員工福利都好。

      刪除
  4. //埸地照明又唔係太足夠,上落樓梯真係要小心
    如果坐輪椅嘅點算呢?

    //按摩院亦會為客人提供即棄內衣褲以及鋪這些一次性床鋪。
    有冇插喉嚨時提供嘅兩張紙巾XD

    //而且500隻塘邊鶴就可以「有足夠民意基礎」,
    少過777啊陰公--同羅三七睪票當選咁嘅小學雞樣。
    其實心中早有打算想繼續就唔好搞咁多啦. 又點解又要中大搞呢啲嘢有冇浪費資源?

    //記者妹要實測按摩就要除埋衫,跟手試用一次「性床舖」
    記者妹要化身做技C,向「好興奮,屈了很久」嘅麻甩佬實試一吓啲防護裝備XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果坐輪椅嘅點算呢?

      個會場應該有 lift, 不過無指示啫.

      //少過777啊陰公--同羅三七睪票當選咁嘅小學雞樣。

      販民無恥!

      //其實心中早有打算想繼續就唔好搞咁多啦. 又點解又要中大搞呢啲嘢有冇浪費資源?

      借啲易供養暴大

      //實試一吓啲防護裝備

      面罩...

      刪除
    2. //面罩...
      加拿大版嘅竹君BB 話要最好要帶口罩做,唔好kiss。最理想喺一個人打丁丁,不過睇完佢講之後應該都冇乜意欲囉 XD

      刪除
    3. //加拿大版嘅竹君BB

      我城原裝捉君BB cute 好多, 有啲肉地 baby fat ...

      //唔好kiss。最理想喺一個人打丁丁

      可以用 pat pat 打招呼嗎?

      刪除
  5. //有一包10個的政府口罩,但魔術師拿到的卻是一小樽搓手液,可能真係 while stocks last。

    我做果時口罩派晒,乜都冇。
    搓手液應該之後再加返既

    //他推算訪問2,000人,有500個是「真」支持者已經有足夠民意基礎

    500人就夠民意基礎?政府建制可以抄下播
    不過是旦啦,我只關心幾時決定去留

    //記者妹要實測按摩就要除埋衫,跟手試用一次「性床舖」.

    呢d係詳盡版先有?有線用戶先有得睇? XD


    回覆刪除
    回覆
    1. //500人就夠民意基礎?政府建制可以抄下播
      //我只關心幾時決定去留

      我都等緊垃圾會可以順利開會的情境.

      //呢d係詳盡版先有?

      邊有咁爽!

      刪除
  6. 真痴線,我選議員係選領袖唔係選媽寶

    第一大檔起現主席英明領導之下,真係連格都冇埋,正好適合之後林生接手,可謂用心良苦

    回覆刪除
    回覆

    1. 議員政綱無可能包括未發生的事, 所以無論選民因乜原因投票俾佢地,議員都應該做到佢地的 concept, 原則, 和理念, 到有緊急事發生時可以自行判斷.

      依家販民成Q日玩公投/民調, 其實就係將自己當成係「民意」的「舉手機器」和橡皮圖章, 放棄自主意志.

      呢種聞煮豉油叫人點支持落去!?

      刪除
  7. 幫我採樣的是一名高大男士,撩鼻時好大力,有疼痛感,我忍不住要向後縮. 我同佢講: 頭先好痛,你探喉嚨可唔可以輕力啲...之後撩喉時果然極之輕手,完全無感. 但鼻孔的不適持續了十多分鐘. 同行的小孩和工人姐姐都話好話好輕力,無咩感覺.
    採樣真係睇你好唔好彩遇到咩人.

    //入到檢查站只得魔術師一位「市民」

    魔兄果間係唔係做完七日就會關閉果批? 我在荃灣做,多人到爆,等待登記時約60張櫈全部坐滿,門外仲有數十個冇預約排緊隊.

    回覆刪除
    回覆
    1. //頭先好痛
      //採樣真係睇你好唔好彩遇到咩人.

      Walk-in 無 book 開「相熟技C」係差啲架喇 XD

      //魔兄果間係唔係做完七日就會關閉果批?

      屯門無「篤篤場」要收皮喎 XD

      刪除
    2. //我忍不住要向後縮. 我同佢講: 頭先好痛
      第一次喺會痛啲嘅XD被洋腸第一次時喺用勁長嘅棒棒做鼻咽採樣,由鼻孔一嘢插到尾,覺得好似要插到入腦咁...

      刪除
    3. //鼻孔一嘢插到尾

      可以插返入咽喉, 黃營文宣如是說

      刪除
  8. //魔兄果間係唔係做完七日就會關閉果批?

    以我所知,屯門10間採樣中心維持不變。不過我估魔術師應該是去近運動場那間,上去都是1層樓;之前黑暴破壞咗那裡的升降機,難為要去社會福利署的老人家,社署在5樓,來回要行10層樓梯!

    回覆刪除
    回覆
    1. //我估魔術師應該是去近運動場那間,上去都是1層

      唔回應, 廢事俾人野生捕獲 XD

      //之前黑暴破壞咗那裡的升降機,難為要去社會福利署的老人家,社署在5樓,來回要行10層樓梯!

      在黑暴眼中, 廢老唔死都無用(不過死前要留返啲遺產俾佢地)...

      刪除