2020年9月26日 星期六

報復性中秋大餐

魔術師多年前曾經買過嘉麟樓月餅來吃,說老實實在吃不出甚麼好味道,感覺大概上就係細細粒一口可以吃完,月餅饀亦唔係太甜太濟,算是易入口,口感也不俗。魔術師也試過把嘉麟樓月餅送俾老粗堂阿哥,得來的評語是「好似棋子餅」,「寧願要尾心好過」。

今年我城受疫情打擊,早前更試過一整個月晚市禁堂食,搞到魔術師慘慘豬。趁近日疫情放緩,一於放縱一下,某天唔知從哪裡看到哈根大師的雪榚月餅廣告,便趁有早鳥優惠扑了一盒回來,藉口做節,實際上就係食雪榚:

原來選擇在9月27日或之前送貨,運費仲有半價優惠,實收$35:

***

快餐店恢復晚市堂食,最令魔術師高興的就是有得打一人邊邊。大檸樂(00341.HK)馬上就有得食:

睇返個雙份牛肉餐,$76一份,如果轉烏冬仲要加$5,魔術師就食米線算,最多加多兩杯檸樂,要莞茜皮蛋湯,大拿拿就$90落樓;仲要由於疫情尚存,豉油蔥(竟然無辣椒)等配料都要由樓面配給,無得再走出「自助站」任取了:

最搞笑的就係打邊邊都有得外賣,如果連煲加火油,就要加多$99,究竟有無人幫襯架?飲食業真係 desperate 成咁?

***

這天行到龍門居搵食,無再用文柒做袋炎人的大塊活(00052.HK)都係有邊邊打,性價比仲要頗高,起碼 default 係烏冬,跟餐有杯綠茶;而最令魔術師喜出望外的,就係有最愛的胡椒豬肚湯底。魔術師叫了單份牛肉,唔食咁多,$65落樓,仲有阿姐送餐,唔使自己拎:

餐送來,配料有辣椒粒,完勝。

可惜華都嗰間尾心接咗,變咗大塊活但又無邊邊供應,所以就暫時無得比較尾心邊邊了。

***

同場加映,黃色經濟圈 (龍門冰室無份!),講到明叫魔術師唔好幫襯,算係「良心黃店」:

14 則留言:

  1. 月餅都喺鍾意雙黃白蓮蓉嗰黃要流晒油咁嘅傳統式,其他都唔似食月餅,可能都喺細嗰就食開有感情。
    喺膩咗啲唯有飲多啲茶(魔兄今年入咗啲咩貨)

    大塊活兩種湯底都好過大家落, 但喺牛肉好似冇圖示咁有十五捲...

    回覆刪除
    回覆
    1. //可能都喺細嗰就食開有感情

      x2
      我都鐘意傳統月餅(๑´ڡ`๑)膩但有feel啲♡
      話時話而家好似搵唔返細個食覺得好難食嘅伍仁月餅,近年試好多間連鎖同小店嘅伍仁都無果隻味

      //報復性中秋大餐

      我今年早左開始食月餅又買多左,振興經濟XD

      -Z

      刪除
    2. //魔兄今年入咗啲咩貨

      英記11月先有特價周, 到時再睇. 不過由於疫情, 茶葉 consumption 少咗一半(本來公司一份, 放工返到屋企又一份), 要買的量都少咗.

      //伍仁月餅

      呢個我就真係未聽過.

      刪除
    3. //搵唔返細個食覺得好難食嘅伍仁月餅
      覺得難食仲去揾?
      //伍仁月餅
      以前我見過果啲係叫欖仁月餅,不過我唔鍾意食。
      另外仲有潮州月餅,通常係酥皮,我覺得綠豆沙餡都幾好食。

      刪除
    4. 點解你地食過咁多唔同花臣嘅月餅嘅? 我老豆老媽生前只係識買蓮蓉月...

      刪除
    5. 就算唔買都会喺舖頭廚窗望下。

      刪除
    6. 傳統都好多款的喎,仲有豆沙有黃/無黃月、蓮蓉都兩種啦、燒雞月、金腿/甜或咸肉五仁、棗泥、豆蓉、椰絲...
      多花臣大概是因為我家的老人家真的好喜歡吃,又因為子孫較多(我嫲嫲5個細路,每個再5個細路咁上下啦)所以每年都好多盒係兒兒孫孫送來... 我爸是家中孻仔嘛,嫲嫲一定食唔哂就益哂乖孫囉 :) 仲有好多嘢玩架,生果冇而家咁多進口嘢但都好精彩的,仲有豬籠餅,好多款燈籠... again 作為家中孻仔的細路,表哥表姐姑媽都好多嘢醒我哋... heh heh..

      刪除
    7. //點解你地食過咁多唔同花臣嘅月餅嘅? 我老豆老媽生前只係識買蓮蓉月...
      其他花臣大多數都喺外省蘇式潮式之類。我屋企自古以來都只不過喺買蓮蓉單或雙黃. 冰皮其實都算喺我城代表, 記得第一次見到覺得好矜貴要擺雪櫃

      刪除
    8. //覺得難食仲去揾?

      因為係媽咪至愛嘅月餅,同埋細個見佢食會跟住食,大少少已經開始鐘意食XD同芫茜芹菜杏仁糊果啲一樣情況XD
      而家買到果啲都係易入口同甜,無左果種好特別嘅味(・ัω・ั)

      蓮蓉,棗泥,豆蓉,芋蓉都好食(๑´ڡ`๑)
      不過蓮蓉同伍仁先最有feel♡
      唔鐘意食月餅皮,尤其酥皮,為左食入面先食皮XD

      //英記11月先有特價周

      話說呢排裕X蝗貨做緊優惠過左去睇,都好多野買,有機同健康野同零食都平靚正,仲幾百蚊起已經有得送貨,好鐘意佢地送貨啲單,好懷舊XD服務又有親切感♡

      -Z

      刪除
    9. //好多款燈籠..

      柚皮燈籠好香XD仲有紙扎鋪啲蠟燭燈籠靚過膠果啲卡通電燈籠好多♡

      另,今年疫情無得睇火龍有啲可惜..

      -Z

      刪除
    10. //喺舖頭廚窗望下

      哈哈, window shopping isn't my style XD

      //多花臣大概是因為我家的老人家真的好喜歡吃,又因為子孫較多(我嫲嫲5個細路,每個再5個細路咁上下啦)所以每年都好多盒係兒兒孫孫送來...

      我阿媽係大家姐, 外婆又睇唔係我老豆, 所以細個時除咗過年過冬我地都少去阿媽娘家嗰邊, 老豆又係蝗二代, 性格又係孤獨精, 就算同老粗堂阿哥都只係間唔時探吓, 沙田二伯嗰邊更係少去(以前寫過, 因為二伯娘係個潑婦). 可以話我屋企班親戚都無乜邊啲人係我老豆睇得順眼嘅.

      //子孫較多

      盛產有青 XD

      //其他花臣大多數都喺外省蘇式潮式之類

      我又真係唔識咁多外省食品.

      //裕X蝗貨

      哈, 我去到只係去睇工藝品部, 回味一吓老父的手藝.

      //卡通電燈籠

      有無首觸發光發亮燈籠?

      刪除
  2. 大塊活好味過大檸樂,位都舒服啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 由細到大入三間快餐一半以上都係食焗豬扒飯
      原本三間一樣味
      但廿年前有一日
      快活同美心竟然換咗個汁嘅配方
      難食到食唔落

      快活好坐D
      我認為係因為冇乜人食

      刪除
    2. //大塊活好味過大檸樂,位都舒服啲
      //由細到大入三間快餐一半以上都係食焗豬扒飯

      快餐店我多數都係食火鍋同燉湯餐, 再唔係就係間唔中的早餐或下午茶, 其餘都比較少幫襯. 尤其是我唔受得焗飯焗意粉之類的菜式, 可能太高熱量掛...

      刪除