2020年9月1日 星期二

魔術師資產配置(2020年8月結)

本月結算,沉船基金繼續搭美帝科技股順風車,已以收復3月跌市時之失地,穩守第一名,收報每單位$156.38(我城貨幣,下同),較上月大升8.58%。商品基金連月升幅頗大,現時高位橫行,依然守第二位,收報每單位$143.10,較上月微升1.10%。隨着科投指數ETF出籠,恆指企穩造好,複式盈富收報每單位$142.86,較上月升2.15%,保持第三位。
強積金守第四位,收報每單位$128.89,較上月微升0.46%,蓋因環球債劵比例只係較恆指基金多少少,兩者本月表現都係橫行。生活基金保持第五位,收報每單位$122.16,較上月升5.99%。尾帝打開口牌保持低息,作為合格市的現金及債券組合較上月升4.52%,收報每單位$106.76。房託組合雖然有反彈,但依然受制於疫情,收報每單位$101.34,較上月升5.28%。
疫情中魔術師的自住樓估價稍為下調,但由於整體投資組合向好,故身家(資產淨值)亦有所增長,收報每單位$15,471,較上月升2.92%;其中流動資產較上月升5.19%,抵銷樓價跌幅:

近月有同事「人到中年」60歲退休,但就未拎得走份強積金住(除非去宣誓話退休拎錢),魔術師都幾好興趣暸解下佢點樣 plan 吓份被動收入,畢竟樓按在多數中剷來說都係一份唔小的負債:

本月魔術師身家的 beta 值為0.36,correlation 為56.23%,跟上月變動不大:

4 則留言:

  1. IB 入美元 變左 JP morgan

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你是用 IBHK, 入HKD 轉 USD 係最好;如果你用 IB LLC 就無辦法,食得咸魚抵得渴。

      刪除
  2. 我是用 IB HK 的。無 citi bank
    之前聽你講,你用 citi bank hk 匯 美元 免 charge, 因為是 citi bank new york
    ...just a reminder.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年未有 FPS, 所以其他銀行轉 HKD 過去 IBHK 可能要收費, 但現時用 FPS 應該唔需要了.

      刪除