2020年9月18日 星期五

開放式自閉生活

IQ題:實習生記者妹在宿舍浴室沖涼,忽然有條同學仔走咗入嚟,記者妹得一對手,究竟遮住邊度最好呢(39:30—47:48)?

疫情加上經濟差,商舖市道最受打擊,四大核心區「吉」舖多,空置率升上歷來最高,業內指出,即使放寛按揭成數亦無助舖市回穩,「蘭桂坊之父」盛智文坦言,主動減租,希望挽留商戶,但似乎租金低處未算低。另租客以「租上租」身份簽租約前,該如何保障自己權益?
西貢蠔涌地皮以接近市場上限批出,區內半新樓逸瓏園三房叫價 1,680 萬元,雖高於銀行估價,但跟四年多前的買入價相比,仍然跑輸大市。
南昌站匯璽 III 交樓,屋苑最後一批單位入伙,靠近繁忙道路的低層單位,建築要處處遷就,開窗有限制,連隨樓附送的衣櫃也不能隨意移走。〈裝修解密〉提醒大家做好油漆工程的前期工夫,必須處理好底層、批盪,才可保持牆面持續穩定美觀。
兩房鑽石形單位,設計師把所有間隔重新規劃,變成開放式空間。以活動趟門、收納櫃、燈箱修正空間線條,營造簡約但有型的一人家居。
康澤花園396呎戶主單身一人住,咁都可以收75萬,唔使講都估到設計C係邊個喇!鎢絲 sir sell 客手段就係全拆,廚次廳房大兜亂,水電地板重鋪,和味過和咪龍!
原則鑽石形廳(左上),落在鎢絲 sir 手中,就梗話要全拆重新佈局喇!首先在玄關整個窿用來擺銀包手機,但又無整無線充電,手機隨時擺到無電都唔知(右上)。大門旁有個三角位,鎢絲 sir 便造了個士多房拉直牆身(左下、右下):
戶主一個人住,但住在海外的父母又會成日返嚟探望,要有足夠收納空間,所以鎢絲 sir 便在客廳造了企身大櫃(左上)。全屋改開放式,可以擺到大梳化,但缺點就係一眼睇哂(右上)。全拆後的橫樑以燈槽修飾(左中)。鎢絲 sir 乘機便將廚房移到原本的睡房位置,順便鑿一筆水電工程費(右中),理由就係可以將個對住對面樓、近到可以送外賣的窗安排俾廚房(左下、右下):
而採光較好,景觀較開揚之窗戶就留給工作間(左上、右上)。由次所望返過去,廚房升一級,工作間又升一級,地台可以儲物(左下、右下):
開放式廚房以中島作餐枱,設有插座,招呼朋友打邊邊亦可(左上)。鎢絲 sir 話戶主喜歡烹飪,又多了時間 work from home,煮食的氣味容易攻份睡眠區(右上、左中)。由於主人房(?)無窗,戶主要好似叮噹咁訓入個櫃裡面,所以「睡眠區」便設有趟門,以隔絕油煙(右中、左下),並以戶主挑選的設計畫當成係牆紙(右下),以防戶主因俾咗75萬裝修費竟然要搞到訓個無窗櫃,隨時精神抑鬱:
***
IQ題揭曉:對應鎢絲 sir 竟然要戶主關上睡房門擋油煙,裸女最唔「蝕底」的做法,就係用雙手遮住男人對眼了!
***
非有線用戶可以觀賞以下精華版:

26 則留言:

  1. 有線真喺要請多啲鎢絲sir嚟令大家可以恥笑一吓--有睡房變冇房,有獨立廚房變開放式(鐘意煮食就唔好搞開放式一定成浸味),做咁多地台搞到高高低低,最正喺叫主人好似某啲可憐嘅工人姐姐咁瞓,頭後又喺次所...全屋風水一流真喺得嘅XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //最正喺叫主人好似某啲可憐嘅工人姐姐咁瞓

      原本個則係個廳無窗, 其實都好唔 user friendly; 不過鎢絲sir可以sell 到 戶主由有窗房搬去無窗櫃呢吓嘢就叫人佩服.

      刪除
    2. 其實冇窗房好唔老嚟,似停屍間。

      Momo

      刪除
  2. 我都留意咗 Samuel 一段日子,每次設計都有驚喜(嚇),但最唔明佢好似好多生意,好多人幫襯。佢個啲全黑白設計,幾十年前才興,價錢又貴,用料又差,唔明點解重有人 buy?

    Momo

    回覆刪除
    回覆
    1. //最唔明佢好似好多生意,好多人幫襯

      鎢絲sir 最叻係把口可以 sell 到客戶肯將成間屋全拆, 於是佢就可以施展「創意」,將房搬去廚房, 廚房搬去廳, 廳搬去房, 大兜亂之下水電地板油漆一定貴; 而個客又自的感覺良好, 以為間屋個設計獨一無二, 懶有個性咁.

      刪除
  3. 400呎收75萬, 段片無介紹廁所, 唔通75萬未包廁所? 定係求其整無謂影?

    由兩房變開放式,可能佢想住開放式又覺得二百零呎個啲住唔到人

    但個開放式令到個睡房無窗,真係夠晒創意

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔通75萬未包廁所? 定係求其整無謂影?

      肯定有整過,起碼搬咗門位 - 睇由次所望出去廚房和工作間的截圖, 有部洗衣機的.

      //但個開放式令到個睡房無窗,真係夠晒創意

      個戶主肯 buy 呢吓嘢最神奇.

      刪除
    2. Samuel 都幾四正,可能冧到啲亞太。

      Momo

      刪除
    3. 哈哈, 可能嗰75萬係靠媽幹...

      刪除
  4. 呢間屋,感覺上個間隔裝完仲衰過唔裝。
    廳係變成好大,但反而浪費好多空間。
    不過戶主鐘意呢種大宅既感覺呱,情願屈自己做叮噹咁訓。

    比著我就2房變一房。一個人住已經好好用

    回覆刪除
    回覆
    1. //比著我就2房變一房。一個人住已經好好用

      一間大房連書房就最 perfect.

      刪除
  5. 戶主都幾慘..

    (好地地)一個正常屋企變身成有pantry嘅細office咁款,枱櫈都似office,無乜起居感覺,仲有壓迫感,為左用盡員工,有個櫃形休息室,“䀫一陣好起身做野啦!”

    難以理解鐘意煮野食會接受呢個design..

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. //有個櫃形休息室,“䀫一陣好起身做野啦!”

      哈哈, 衰過李+x XD

      //難以理解鐘意煮野食會接受呢個design..

      係鎢絲 sir 話戶主喜歡煮食, 是否事實不得而知.

      刪除
  6. 以一間400呎左右的屋來說,廚房實在太大了,睇黎屋企真係好鍾意煮野食,鍾意到可以接受自己做叮噹。

    飯我就唔知佢係咪日日都煮,但覺一定會訓。你知好多人話自己好鍾意XX可能都係講下,如果實際生活煮來煮去就係公仔麵,我係屋主晚晚訓覺都會想喊。
    咁不如好似空間改造王咁升高少少地檯,整返個和室風客廳,等國外親人回港時用來留宿重實際。

    回覆刪除
    回覆
    1. //鍾意到可以接受自己做叮噹。
      //你知好多人話自己好鍾意XX可能都係講下,如果實際生活煮來煮去就係公仔麵,我係屋主晚晚訓覺都會想喊。
      //整返個和室風客廳

      可能最後戶主會變做大雄, 在客廳打地鋪 XD

      刪除
    2. 呢類所謂鍾意煮食嘅,其實喺鍾意間唔中煮比人睇氹囝囝/囡囡旨在飯後室內運動,所以要開放式。
      不過嗰睡眠區咁細張床三面撞牆,多啲花款都唔得. 又冇窗,一喺聞廚房味,一喺就要閂櫃焗住聞X味 XD

      刪除
    3. //間唔中煮比人睇氹囝囝/囡囡旨在飯後室內運動
      //咁細張床三面撞牆,多啲花款都唔得.

      一個人住成四百呎一張Queen size都冇,帶條仔/女上到黎睇到認真羞家,專心煮公仔麵啦XD

      阿切雞C最搵笨係將個廚房同房互調,咁搞法啲喉位肯定要大搞。佢重要好細心咁話唔要個馬桶對住廚房又改下個位,多謝晒!
      雖然話個劏房位只係煮食果陣拉上度門,明明自己一間屋,但搞到自己同工人姐姐一樣,真係重灰X過黑廁。

      刪除
    4. //多啲花款都唔得

      企起度玩刺激啲.

      //帶條仔/女上到黎睇到認真羞家,專心煮公仔麵啦

      CCTVB 膠劇對白... (《愛回家》?).

      //阿切雞C最搵笨係將個廚房同房互調,咁搞法啲喉位肯定要大搞。

      又鑿一大筆水電, 此乃鎢絲 sir 的必殺技!

      //明明自己一間屋,但搞到自己同工人姐姐一樣,真係重灰X過黑廁。

      戶主(定戶主阿媽?)肯貼75萬咁搞法先至係匪夷所思.

      刪除
    5. // 一喺聞廚房味,一喺就要閂櫃焗住聞X味

      重口味 :D

      刪除
  7. //開放式廚房以中島作餐枱
    中島咁大,當牀訓,好似拍AV咁...

    回覆刪除
  8. 明明有房,而家要訓叮噹張床,都唔明而家D人諗乜

    回覆刪除