2020年10月5日 星期一

唔使覆的讀者來信:野居雜談

 老一輩的人通常都有返咁上下手藝,有時是要一技傍身,有時就係要可以DIY時便DIY(最常見的便是木工),慳返唔使益「切雞師」也。點似依家魔術師買早就合成好的 Mac 機,再之前俾錢膠登仔砌機都唔DIY,美其名「促進我城經濟」、「協助有青就業」、「實現 comparative advantage」,實情上只係懶惰而已。

野居雜談

(網上圖片)

業主的房屋在郊區,晚上回家有一段路要開手機電筒照明,故我把這裡想像成野外隱世之居。

業主夫婦俩的日常瑣碎而有趣。有一天,他們在討論家中三只貓的排名。因大貓是男,二貓三貓是女,故夫人對著二貓叫「二小姐」;先生説:「應該係三小姐。」

「點解?」

「屋企兩個女(兒)才係大小姐、二小姐,所以佢係三小姐。」

「我從來冇將佢哋認做女(兒)喎⋯⋯係你自己成日話(叫佢哋)搵媽咪咋喎⋯⋯你咁講法,唔排埋你啲孫(兒)?」

我想了想,決定站在夫人的一邊,不是因為夫人對於是否加租,以及加租多少,有100% 的決定權,而是若按先生的方式排序,用國人的「關係計算機」算一算,他們的孫兒豈不要對貓兒稱呼「舅舅」和「姨媽」?這樣好像......於是,我也學夫人「二小姐」、「三小姐」地叫著兩隻貓。

在貓兒的眼中,一年前剛入住時我的地位極低,連當奴隸也不配,常常尿在我房間門口,有時甚至投下臭彈,特別是當業主夫婦去旅行的時候,它們每一天都找事給我做。我用盡方法,甚至想過要安裝攝影機,捉拿元凶;但女主人說此法沒用,因為三隻貓都會作案。住了將近一年,發現它們變乖了,我也省心了許多。原來,它們變乖,是因為在抗疫期間夫婦倆留在家中時間增加了很多,貓貓從此也變得心情很好,所以不再發脾氣四處撒尿了。嘿嘿,誰說貓兒是很獨立的動物?他們巴不得貓奴24小時7天留在家中侍候呢。

而我也唔到一些馴貓兒的小技巧,例如:當三小姐(最小的貓,它犯事最多)睡了一整天醒來時,把它抱去砂盆裡,像小孩一樣幫它「噓---噓---」。有時它在屋內撒了,就輕柔但堅決地把它送到露台,並輕輕地關上露台門。但是關了一段時間,再放進來之後,要摸摸它和它玩一會,以免它有心理陰影。這隻貓兒平時吃得最少,身型最瘦,但它需要的愛比另外兩隻多,又有受軟不受硬的脾氣,故要用特別的方法對待它。

叧外還有一招,對所有貓都很有用——餵零食。經過一段時間的努力後,現在早上起床,或是晚上回家,二小姐同三小姐,都很有禮地喵喵聲和我打招呼。大少爺雖然「惜喵如金」,但也會有時走來磨蹭幾下我的小腿;大少爺的喵音實在太「少女」了,又細又柔,它自己也覺得不好意思常常叫喚。

為了使三小姐多長肉,我試著把貓糧當零食餵它,發現它很享受被餵的感覺,傻傻地吃得津津有味。但是,另外兩隻貓就完全不上當,覺得我在「騙貓」,聞一下就轉頭走了。

***

業主先生除了喜歡煮,對其他的家務事大都缺乏興趣。最近,水喉漏水嚴重,每日滴出的水若用桶蓄起來,夠我們三人沖涼用。大家忍著十幾天,最後夫人找朋友幫忙換了個新水喉。(這朋友也厲害,在家自個兒裝了太陽能板發電,不但自家用,還把多餘的電賣給電力公司,今年夏天一個月竟然有五仟多元賣電收入。)

***

在疫情期間,夫人為了使先生在家中「有所事事」,提議他重拾畫筆。於是,先生便開始作畫了,一開始他伏在茶几作畫,後來我把自己的畫板借給他用,再後來夫人送了一個很好的禮物給他——畫板連畫具箱套裝。在我們的讚賞之下,短短幾個月,他巳有不少畫作出品,在此展出幾幅他的畫,搏吓 like. ^-^ 原來先生以前是自學畫畫的,我也希望自己能夠擁這種天份。

大少爺沖涼之後嬲嬲豬 (畫得是否好神似?),拒絕風筒幫忙,想要「自然風乾」,結果佢用咗三日才乾透
鉛筆素描
水彩畫同樣出色(希望將來可以畫一幅開滿玫瑰的希臘小白屋)

粉彩畫(粉彩易掉粉,要灑水固定)

***

最近我們晚飯閒聊,夫人感概有些親戚逢年過節在她家聚餐,食了十幾年好餸,例如:老雞螺片花膠湯之類,卻變成「老奉」,不但沒有感謝,還埋怨要洗碗;反而其他只是偶爾來食一餐的朋友,會說感謝的話,又主動清洗執拾。這時先生插話:「好似你咁,次次都話好味,咁先有動力煮好餸㗎嘛。」我聽後尋思了一會,好像不是「次次」吧?也罷,或許我以前有一世有點特別經歷,例如曾經做過饑民之類,以致今世曾被同學/朋友笑評為「吃飯時好像在替XX快餐賣電視廣告的表情」或「對食物特別尊重」等等……不管如何,在朋友家中食飯,多講幾句「好味」,才會有下一餐呀。XD

講開「藝術天份」就令魔術師想起多年前在舊 blog 中寫過,那些中剷家長(當時在魔術師的生活圈子裡就是前同事們喇!)的子女多數都有各種各樣的長處,不是音樂就是繪畫,不是繪畫就是奧數、不是奧數就是語言、不懂八國語言的就是運動健將,跑步、跳高、游水、踩單車瓣瓣掂,真箇天生我才必有用;但是多年來我城社會又真係未出過甚麼享譽國際的音樂家(就連輝黃那些流行傳世經典的程度也欠奉)、畫家、數學家等,運動方面才有那麼幾個的個別人才(DSE狀元立志做黑醫護與黃劣C就大把),跟中剷嘉獎的子女的「新類型人」(「資優」)數目完全不成比例,似乎「(父母)千金散盡(參加學習班)難復來」才是真理。

查實現代社會,「藝術天份」真的很有吹捧出來的成份,那些年前同事間亙相吹噓對方子女「很有藝術天份」不在講,魔術師不知道被稱為「天才橫溢的『小鬼』」有何傳世經典(見《瞬間睇廣告(二)》)一樣,前些年我城就曾經衝出一群自稱「我們都是爻未未」的「藝術家」(不知道「佔旺畫家」是否其中之一?)。至於有甚作品呢?魔術師就記得有隻可以用轆在地上滑行的「兔仔燈籠」、又或者係一個女人邊遊行邊裝香拜神的「行為藝術」(有睇過舊 blog 的讀書應該有印象)。如果如此濫於充數的「事物」都可以稱之為「藝術」,那麼「藝術」這兩個字不是太廉價,就是給這班傷民辱沒了。

又其實,當「人人都是XXX」在我城流行起來的時候,以往的專業如藝術家、記者、醫護急救等門檻有幾低就變得幾低,有幾柴娃娃便變得幾柴娃娃。可以話「人人都是XXX」就係「去專業化」的蝗蟲。

幸好,隨着年月過去,怪獸嘉獎的子女開始長大,過了「資優黃金期」,同事們也不好意思再「吹捧」下去,故此近年也開始沒有那麼多「難聽過粗口」的馬屁言論,否則魔術師真係「嬲佢地唔知,話佢地唔好意思」:尤其是先父都是從事雕刻工藝,美專畢業,台上一分鐘台下十年功,魔術師見慣「大蛇痌尿」,一般水準的「資優」還真的看不上眼。藉此再重溫一下舊 blog 出過的貼圖:

(先父依人言報月刊封面而作的象牙雕刻擺設)
(先父從圖書館動物圖鑑中找來「企鵝幼稚園」作靈感,在行李篋上作油畫)

日前人言報體育專欄有提過「話到口邊留半句,理從是處讓三分」,呢句話只係當對方都有相當自覺性和自省心才適用。依傷民習性,凡事「老奉」,你唔講到出口講到明明白白(whiter than white?),佢地一係就詐唔知,business as usual;一係就真唔知,沉醉於自己世界當中。魔術師當年忍住唔駁那些怪獸嘉獎前同事已是很辛苦,真係非常難頂的。

***

伸延閱讀:

瞬間睇廣告(二)

信報 2020年10月3日

達聞西 競技研究院

手撕哈利卡尼

手撕鬼子睇得多,估唔到仲有手撕哈利卡尼睇!呢位熱刺同英格蘭嘅超級射手,開季7場波無一缺席,得兩場波係後備上陣,近8日更要打4場波,真係鐵人都死!於是摩連奴就溫馨提示英格蘭領隊修夫基,嚟緊國際賽要錫住愛將,結果換來一巴掌——「啪」!

熱刺周四歐霸盃外圍賽7比2淘汰海法馬卡比,哈利卡尼上演帽子戲法,賽後摩帥話:「我向修夫基保證,將來唔畀卡尼打1分鐘熱身賽。」英軍下周熱身賽鬥威爾斯,之後歐國聯對丹麥同比利時,摩佬呢番說話擺明干涉修夫基「內政」。

摩帥干涉國家隊

修夫基亦好唔客氣:「我同佢(摩帥)冇交情,佢從來冇施壓唔好選佢嘅球員!呢次破咗例……我哋唔會畀球員打晒全部3場波,但亦唔保證畀球員唞晒3場。國家隊領隊一向好難做,因為球員都來自大球會,好多領隊亦都太有個性!」

修夫基最後補多句:「希望摩連奴出年4、5月嗰陣,都會悉心照料卡尼嘅體能啦!因為大家都將希望(歐國盃)希望寄託喺佢身上!做人唔好雙重標準!」大家聞到陣火藥味未?卡尼左手畀摩帥拉住,右手畀修夫基扯住,如果兩邊都出盡力,唔出事就奇啦!

所以話新冠疫情新常態下,一定設身處地為對方着想,好似英足總同歐洲足協咁,明知球會賽事密麻麻,好心就唔好搞咁多「傷」身賽啦!歐國聯係咪都應該減少啲呢?口口聲聲為球員着想,咪又係得得把口?新常態應該包括埋國際賽程新安排㗎!

達聞西鍾意「打和啦!Super!」呢句話,呢個世界冇一方係啱晒,亦冇一方係錯晒,只要識得企喺對方立場同角度,就會發現自己唔係絕對啱。所以,「話到口邊留半句,理從是處讓三分」真係做人處世嘅金科玉律,唔使去到咁盡嘅!

呢位摩帥就係衰凡事太盡,把口又唔收!結果同球星、球隊都緣份早盡,之前教車路士、皇馬、曼聯已經係咁,教熱刺初期都有浪子回頭嘅味道,點知今季開季唔係幾順,就攞球星迪利阿里開刀,甚至傳出要離隊嘅傳聞,查實摩帥可唔可以改下啲劇本嘅啫?

30 則留言:

  1. //尤其是先父都是從事雕刻工藝,美專畢業

    魔兄有冇遺傳到D美術才華?有冇畫作、手工可以分享下。
    我一直覺得雕刻係一門極難的技藝,所以我非常欣賞模型和figure的原型師。其實我覺得要算得上是藝術,必要條件之一是要有一定的難度.

    回覆刪除
    回覆

    1. //魔兄有冇遺傳到D美術才華?有冇畫作、手工可以分享下。

      梗係無喇!樣樣掂又易招天譴 XD

      //雕刻係一門極難的技藝

      我睇老父落手雕時,基本上係想好哂構圖先。例如雕個「長板坡」,趙雲、阿斗、曹軍追兵、馬、武器擺位景深全部都要在腦海中 plan 好,已經係一幅3D相,所以雕刻一定要有美術底,學過透視、光學、解剖等等才能實感。我呢啲睇慣寫實派,總係覺得依家啲Q版公仔只係模型師功底唔夠,去唔到個 details,所以先用啲市場包裝去掩飾咗啲弱點。

      //其實我覺得要算得上是藝術,必要條件之一是要有一定的難度.

      的確如此。傷民最大的問題是又懶又唔肯練,無恒心毅力,事事三分鍾熱度(「黃C撐毒果」XD)。做藝術創作,知識一定要廣,淨係呢樣已經夠考起我城班吹水友。

      刪除
    2. 以前住公屋果時,對面單位係雕象牙嘅,不過係雕啲“象牙球”,一層一層咁構造,內面個球可以轉咁嘅。

      刪除
    3. 我老豆唔雕象牙球的,佢多數造情境主題,要有個故事係後面。

      刪除
    4. // 佢多數造情境主題,要有個故事係後面。

      佩服!期待分享更多。

      刪除
  2. //但是多年來我城社會又真係未出過甚麼享譽國際的音樂家(就連輝黃那些流行傳世經典的程度也欠奉)、畫家、數學家等
    //那些中剷家長(當時在魔術師的生活圈子裡就是前同事們喇!)的子女多數都有各種各樣的長處,不是音樂就是繪畫,不是繪畫就是奧數、
    呢啲長處都喺為入名校舖路再九A撞完,如果呀寶貝囝囡想做畫家運動員多數啲中剷父母都唔會太開心。

    //先父依人言報月刊封面而作的象牙雕刻擺設
    加咗個BB喺嗰肚捐出來望阿爸/媽,比原圖仲豐富咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. //呢啲長處都喺為入名校舖路再九A撞完,如果呀寶貝囝囡想做畫家運動員多數啲中剷父母都唔會太開心。

      我一向都覺得名校遊戲好虛偽。

      //加咗個BB喺嗰肚捐出來望阿爸/媽,比原圖仲豐富咗。

      企鵝係一夫一妻制。父/母去出海覓食,母/父就留返係巢湊BB,企鵝仔都會躲在母/父肚皮下保暖。因住呢個習性,老父先有呢個創作。

      所以做藝術創作都係要知識廣博,唔係好似我城班柴娃娃咁。

      刪除
  3. //多年來我城社會又真係未出過甚麼享譽國際的音樂家...

    有呀,有「世界冠軍」之名的都不少,例如:

    口琴:何卓彥
    (大家比較記得佢被電話騙案騙了數百萬)

    扭波波

    鋼琴有 李嘉齡 同佢師傅 黃懿倫 (羅乃新等其實都算國際有名架)

    指揮

    仲有魔術Louis Yan :P

    數學家點會冇呀... 丘教授咪係囉?

    電影導演都出咗吳宇森王家衛,呢D都好知名吧....

    桌球吳安儀呢...跳繩都好多獎架。

    上面大部份都搵到食的呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂, 我成個 context 係講緊有青, 被怪獸嘉獎培養出來、人人都資優的一袋. 你講啲老一輩成咗名嘅, 捉錯了用神喎.

      丘成桐、黃懿倫 一把年紀點計到落去?

      葉詠詩都唔係我講緊嘅世代喇.

      李嘉齡(1980年10月11日-)都40了.

      扭氣球都算? 唔好咁家家酒喇.

      吳安儀咪算係我講後生的極少數叻人囉. 就算計埋跳繩, 都同每年那些入名校的資優生數目「不成比例」呀.


      何卓彥算係極少數叻的黃C.

      口琴世界冠軍辭任青年發展委員 何卓彥:道不同不相為謀

      帖文中,何卓彥提到當初答應義務加入委員會,是「希望可以更直接向政府反映意見,以年輕人的身份,為香港的未來出一分力」。然後,事到如今,他感嘆「年輕成為了死罪,無數生命和心靈被政權摧殘」,把他僅餘的一絲期望奪去。他又期盼,「有一天,你們真的會聽,會痛,會流淚」,並形容決定「不是誰放棄誰,道不同不相為謀而已。」

      刪除
    2. //一把年紀點計到落去
      呢啲"廢老"例子正反映呢一代中剷嘉獎嘅所謂栽培喺幾咁無謂。以前冇呢啲十項全撚性趣班反而出到唔少傑出人物。

      //就算計埋跳繩, 都同每年那些入名校的資優生數目「不成比例」呀.
      老實講冷門嘢,我孤陋寡聞從未聽過。
      年青亞洲鋼琴家洋腸應該只喺識郎朗,李雲迪,王羽佳(夠性感),趙成珍,陸逸軒,失明嘅辻井伸行...我都算聽咗唔少音樂會,唔多覺有巷產喇。

      刪除
    3. 我冇捉錯用神呀,你話「多年」吖嘛,跟住又quote輝黃喎... :P

      OK撐完,我明你講乜的。但我的意思是,年輕出眾的從來不容易,要撈得出點名氣來,冇返三十幾四十而成功的話,那些算天才啦,要贏在家長本身基因好先會成事。怪獸家長是無法培養的,而如果假設凡怪獸都偏黃(?),而黃的智慧大家心照,靠後天打造出到來的精英級金叵籮就更少機會... 都好正常囉。又如果真係俾佢地培殖到出嚟,都只係時間未夠未現身啫...

      乜乜班那些從來都是趁熱鬧、刷存在感的,同200幻+當和國係鄉下的傷巷人一樣:「咁多人做,你唔係唔做嘛」,即係如果你家小孩沒有參加什麼什麼的話,你返到工都冇話題啦,點顯示自己是中剷一群喎... 名校嗎?真係入到果D人,一早都知唔關學藝事,從頭到尾都係睇成績、pedigree、關係,我諗因為體藝而被選入名校的,一級可能得一至兩個。而都市傳聞話個portfolio靚D機會大D之說,只是大家睇 BB王國睇得多就當咗係咋。你俾我有獨門入名校的路,都收埋唔同人講啦!

      True case: 識得某某關係好多的婆婆,要幫佢aquaintence 報國際學校幼稚園,當班傻豬豬在外面外生打死一表難求的時候,呢位婆婆只消一通電話,一封電郵,收生主任/校長即刻搵staff約見了。婆婆也不是特別有錢/特權階級,只是識人,effortless這位aqauintence的小朋友就入咗lu... 當然這位小朋友本身的portfolio就真係好多嘢睇,2歲半人仔已經有齊你上面所提的十八般武藝,但人家不是因為學得嘢多而入到,係referral囉(係,封電郵係小的做draft的,所以我知)。所以冇關係真係咪傻喇,正正經經讀好D書把啦,最後這句,是我家小孩讀到DSE時,每一位老師都咁同佢哋講的。

      刪除
    4. 補多句:你「不成正比」之說是對的,同我quote廢老冇衝突架,我都諗得好辛苦先quote到幾個被你ban埋,叻人永遠係少家嘛,家長心裡怎會不是有數... 攪course果個自己都唔係特別出名時,俾錢果D點會唔知報還報,冇話有保證一定有成就 :)又再推前一萬步,俾條條大路直通入到藍血島大,同一班入面都有高有低啦,有人結果還不是畢了業繼續啃老....

      刪除
    5. 有冇睇10:30pm TVB做緊個套大灣區節目? 介紹各大灣區地方,訪問啲係大灣區創業嘅青年人。我睇哂咁多集,有個好其怪現象,多數年青人屋企人都唔支持佢哋返大陸,佢哋都覺得自己有啲傻,但鏡頭前你會發覺啲年青人好開心,從心底裡笑出來,跟個啲 12門徒,真係一個天,一個地。

      看看 12門徒父母,用黃人模式教仔,學習,對小朋友來說,死路一條。

      Momo

      刪除
    6. //你話「多年」吖嘛,跟住又quote輝黃喎... :P

      名校潮已經係「多年」以來的遊戲。
      Quoter 輝黃係 refer 緊「廢老」,後生一輩成日睇唔起老一輩(包括你講的丘成桐、黃懿倫、吳宇森);甚至葉詠詩、李嘉齡 都係有青眼中的廢中。有青成日又覺得自己才華出眾、懷才不遇,係「社會欠咗佢地」(嫻姐腔),咁就算成唔到名,出返幾個有虛面廢中廢老的程度俾我地睇吓有幾「懷才不遇」得唔得?

      //以前冇呢啲十項全撚性趣班反而出到唔少傑出人物。

      嫻姐都算係事業有成。唔知佢在說「社會欠了有青」之時,佢有無想過其實自己花了幾多血汗才換到今天的知名度呢?唔通真係一句《幸運是我》就得咩?

      //時間未夠未現身啫
      //叻人永遠係少家嘛

      叻人都要用時間浸出來,浸完成到名都變廢中咯。所以有青成日「無耐性」,想短時間成功根本就無普遍性可言;係呢個社會(傳霉?)呢廿幾年來不斷洗腦話有努力就有回報(參加「那些從來都是趁熱鬧、刷存在感的乜乜班」),個個都有天份,無人應該係失敗者....呢個社會氛圍唔鼓勵青年人去因應自己的能力程度去定位(人人都有某程度上的「失敗」),搞到人人都覺得自己被人欺壓,成功、向上是必然但現在就被人剝奪了,咁就當然會對社會不滿,覺得社會欠咗佢地。

      //人家不是因為學得嘢多而入到,係referral囉

      所以博士K咁鍾意掹人衫尾。

      //攪course果個自己都唔係特別出名

      拜仁哥 XD

      //有冇睇10:30pm TVB做緊個套大灣區節目?

      CCTVB我無睇。不過舊年有線有一套《
      環視大灣
      》系列,講嘅嘢都差唔多,幾好睇嫁。

      刪除
    7. //叻人都要用時間浸出來,浸完成到名都變廢中咯。

      就是這個意思,覺得懷才不遇的就係唔明白要浸!

      //有冇睇10:30pm TVB做緊個套大灣區節目?

      有,我反而睇到一個唔知momo覺唔覺的,受訪後生仔的口音有九成係非土生傷巷人(尋晚三個魚菜共生的,只有個女仔係純港女口音,最左面那個少少唔正的,好少,但都係唔正)。所以點解父母話佢哋傻,唔同意佢哋回國,我明哂。兩老辛辛苦苦帶咗你哋到傷巷,你竟然返上去,咪耗費咗幾十年捱苦的日子?

      我和我家小孩一起看,佢哋睇得好開心的。當然,他們被我長期洗腦完全不會恐共仇中的,已一心諗住通返關就一齊去發掘。

      刪除
    8. 係有啲有口音,但其實好多有青都係上面落嚟,所以都係睇自己點諗。

      大陸真係有好多地方值得去,我都希望快啲可以通關。

      Momo

      刪除
    9. //後生仔的口音有九成係非土生傷巷人
      //其實好多有青都係上面落嚟

      羅37, 天哥就係典型...

      //他們被我長期洗腦完全不會恐共仇中的

      你家大有青唔係咁講.

      //大陸真係有好多地方值得去,我都希望快啲可以通關。

      真係笑咗! 通關可以去皇國!

      有線新聞 i-Cable News
      【直擊山寨一番街】其間一位中年婦女特意穿旗袍來「示威」:中國人一定要爭中國人自己的志氣,長自己的威風!

      刪除
    10. 其實正苦係咪應該正視下怪獸嘉獎文化?價值觀好扭曲下,佢地都有份製造左唔少社會問題..好多人太重視考試成績,我果代已經無乜同學係無補習,仲要補嘅好多係分開補唔同科,好chur咁(雖然有啲係順便識男女朋友XD)
      興趣班可以發展下學業以外嘅興趣,原本係好,但太多或唔係自願嘅就變唔好,近年果啲仲要BB已經開始上,好crazy
      其實有青都唔少有才華架,有人讀書勁有人音樂勁有人sports勁有人art勁,讀書果陣都見識過架,大左有啲都本地有啲知名度的,但新聞見到名嘅就好似主要得運動員啫,可能佢地有出國際賽,其他local多啲,音樂都有本地band,art果啲有插畫師,同正苦合作畫街(橋柱,樓梯,牆之類)果啲都好似都係後生的
      怨氣大應該都關怪獸嘉獎事,我估唔少細個被安排得太多覺得唔係做自己想做嘅野,大個又可能為左錢又唔係做自己想做嘅野,然後同伴啲怨氣又會傳染..

      -Z

      刪除
    11. //怨氣大應該都關怪獸嘉獎事,我估唔少細個被安排得太多覺得唔係做自己想做嘅野,大個又可能為左錢又唔係做自己想做嘅野

      有青都講過佢地係not living for their lives. 呢個我某程度上都同意, 但當然唔同意呢個會係抗爭、攬炒的理由.

      刪除
  4. //這時先生插話:「好似你咁,次次都話好味,咁先有動力煮好餸㗎嘛。」

    係播,自己都要反省一下,雖然自己係洗方,但都得閒要讚下煮方先 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //雖然自己係洗方,但都得閒要讚下煮方先 XD

      煮同洗不是等價交換來的.

      刪除
    2. //煮同洗不是等價交換來的.

      讚XD
      動力未必同讚有關嘅,同埋一齊生活switch下有時係樂趣呢(就算有個“煮方”煮得好味啲XD)

      -Z

      刪除
    3. //switch下有時係樂趣呢(就算有個“煮方”煮得好味啲XD)

      可以用來證明「煮方」的存在價值,順便唱返首《分分鐘需要你》。

      刪除
  5. 魔兄爸爸好有才華!企鵝雕得好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲真係一技傍身, 用來養家的, 不是玩玩吓的手作啊!

      刪除
  6. 隻貓好得意XD唔鐘意風筒可能覺得風溫度唔舒服,或者可以試用吸水好勁果種毛巾?

    欣賞魔父手藝,不過對用象牙飾品有啲反感(逃)
    雕塑啲孤面好滑,好奇除左為生計雕象牙會唔會都有雕下其他野或整野俾你玩(剩係諗都覺得勁sweetXD)?又好奇行李喼或袋畫畫會唔會以前都已經有市場?

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. //象牙飾品有啲反感

      象牙禁運後,老父已轉做西伯利亞凍土長毛象牙。

      //整野俾你玩(剩係諗都覺得勁sweetXD)

      細個時有呀!舊 blog 寫過。

      但更多玩物是做給老媽子的。

      //好奇行李喼或袋畫畫會唔會以前都已經有市場?

      老父真正造的是整枝象牙的工藝品。原料從凍土起出來再做碳14證書才運來的,成本唔少,聽聞老闆會出口到東南亞市場。

      刪除
    2. //象牙禁運後,老父已轉做西伯利亞凍土長毛象牙。

      原來如此,唔係殺象嘅無反感:D

      //細個時有呀!舊 blog 寫過。

      ♡♡
      (翹手質問)有無keep好架 (逃)

      //但更多玩物是做給老媽子的。

      嘩!浪漫到...好閃呀!

      //老父真正造的是整枝象牙的工藝品。

      但睇落佢畫嘅都係賣得咁款喎,近年見過有啲好貴嘅手畫品,唔知係咪以前無咁嘅市場,有啲望落好似都無咁順眼,不過藝術嘅野各花入各眼XD

      -Z

      刪除
    3. //(翹手質問)有無keep好架 (逃)

      舊文有backup, migrate 咗少少過來, 但暫時未有時間繼續.

      可以睇珍而藏之

      //浪漫到...好閃呀!

      因為當時老媽身體唔好, 老父便用留下來的碎料造些小玩物給她.

      //有啲望落好似都無咁順眼

      係而家啲人無咁好才情啫.

      刪除