2020年10月9日 星期五

巷蜀工作紙試答

新聞片段內呢位陳蕭女士,說話抑揚頓挫,好似朗誦咁,好有教育電視 feel!

教師被終身釘牌、禁足學校 教育局指有計劃散播港獨:用50分鐘教民族黨宗旨 楊潤雄:小五作學術討論屬過 2020/10/08 15:45

【有線新聞】九龍塘宣道小學一名教師被教育局指有計劃散播港獨信息,取消教師註冊,是首名因專業失德被「釘牌」教師。教育局指該名教師設計的課堂向小五學生詳細介紹香港民族黨宗旨,並觸及藏獨、台獨等,又要求學生舉手作政治表態。

首次有教師因專業失德被「釘牌」,教育局公開是涉及九龍塘宣道小學,去年3至4月五年班的兩課生活教育課。該名教師設計的教案用50分鐘介紹香港民族黨,35分鐘總結時又再提,教育局副秘書長陳蕭淑芬:「值得注意的是香港民族黨已被列為非法組織,教師花大量時間介紹一個非法組織,重點就是宣揚這組織港獨政綱,並觸及到藏獨、疆獨、台獨,以至分裂國土議題。更令人震驚的是,如果同學贊成政綱,可以請學生舉手示意,教師要求學生在課堂上作政治表態,相信是任何教育工作者、家長以至社會大眾不能接受,更何況是年幼的小五學生。」

這份工作紙亦成為「罪證」,教育局指問題要求學生觀看陳浩天訪問片段後,答提出港獨的原因,學生沒有表達個人意見的空間,明顯將港獨思想強加於學生。陳蕭淑芬:「老師有申訴,他申訴的重點是指他的主題是言論自由,所謂的言論自由只不過是一個切入點,只在教案最初部分提到很少關於言論自由內容,接著所有主題都圍繞港獨課題。」

教育局局長楊潤雄強調是綜合整個課堂編排,不只因一張工作紙作決定,被問到以為是否上堂一提港獨就違規?能否有學術討論空間?教育局局長楊潤雄回應:「我們說一個小學五年級,你想小學五年級做甚麼學術討論?當然有些問題在大學討論絕對是正常、沒問題,但小學能否去討論過深的問題?」

教育局指事件由首長級人員組成的團隊調查,教師有申述機會,懲處是合理、合適、合比例。根據教育條例,除牌是沒有時限,該名教師終身不能教書,亦不能踏足校園。校內五人受牽連,校長、副校長因監管不力收譴責信,用過這教案的教師亦收警告信。

楊潤雄指事發在港區國安法生效前,沒打算轉介執法機構,但以後發生同類事件就可能有機制處理。

1. 什麼是言論自由?

相信小五雞都應該識得問谷歌神,抄維基:

維基百科:言論自由

联合国1948年通過的《世界人权宣言》中的第十九条以及《公民權利和政治權利國際公約》第十九條明确提出了「言論自由」的定義。

《世界人权宣言》中的第十九条指:

「人人有主張及發表自由之權;此項權利包括保持主張而不受干涉之自由,及經由任何方法不分國界以尋求、接收並傳播消息意見之自由。」

《公民權利和政治權利國際公約》第十九條指:

「一、人人有保持意见不受干预之权利。

二、人人有发表自由之权利;此种权利包括以语言、文字或出版物、艺术或自己选择之其他方式,不分国界,寻求、接受及传播各种消息及思想之自由。

三、本條第二項所載權利之行使,附有特别責任及義務,故得予以某種限制,但此種限制以經法律規定,且為下列各項所必要者為限:

(一)尊重他人權利或名譽;

(二)保障國家安全或公共秩序,或公共衛生或風化。」

今天的言論自由受到了國際人權法的公認。這項權利在公民權利和政治權利國際公約的第19條、歐洲人權公約的第10條、美洲人權公約的第13條及非洲人權和民族權憲章的第9條中得到體現。

正所謂「話你老母勾佬生咗你個野仔」(《跛豪(To Be Number One)》)算不算是「言論自由」呢?又會不會觸及他人紅線呢?真係見仁見智。

2. 第二題係短片題:根據影片內容,提出「香港獨立」的原因是什麼。

魔術師就唔明,睇完影片之後,複述返「提出巷蜀的原因」有乜目的?又唔係叫小五雞同學仔分析一下呢啲理由講唔講得通,自己同唔同意。淨係重複別人的說話,不就是黃C抗爭者的特性麼?

相傳「短片」乃反骨電台堅將集之《觸不到的紅線》

堅將集《觸不到的紅線》一開頭就講暴大某巷蜀學會打着「研究巷蜀的可行性」招募會員,與及同校方爭論「研究巷蜀的可行性」和「鼓吹巷蜀」的分別,同工作紙的問題「傷巷獨立的原因」無關。誠然,兩者的確唔同:「鼓吹巷蜀」係叫別人去搞巷蜀,自己有無份去做埋一份就無講(即係有可能「叫人衝,自己鬆」);但「研究巷蜀的可行性」是做 feasibility study,是「搞巷蜀」的第一步。你唔打算去做某事,那麼就唔需要去研究某事的可行性的:如果研究完之後發現不可行,就有可能唔做(因為尚有少許可能是「明知不可為而為之」);如果研究完之後發現可行,當然就會去馬喇!

之後節目前半段都係講緊「討論巷蜀」同「言論自由」同「分裂國家」的關係:睇來睇去,被訪者(包括眾學生、妄霉、以至陳MM教授)都覺得「討論巷蜀」是可以的,屬於「言論自由」,原因就係「討論完之後沒有執行的能力」(陳MM:「唔會因為講兩句國家便會分裂。」)。潛台詞即是說「討論打劫/強暴婦女」不屬於「言論自由」,原因就係當事人討論完之後係有可能去犯案的。

魔術師諗唔明的是,根據以上黃色邏輯,「言論自由」是要視乎當事人有無行動力,所以全身癱瘓、毫無行動力的病人,討論任何事都可以,就算是「鼓吹」都唔會有人跟。果如是,「言論自由」就是「對人不對事」:即是「人愈廢」,「言論自由」愈多,「講吓笑之馬,係味真係嬲先?」(嘻皮笑臉)。原因是社會需要包容佢地「死剩把口」?

《觸不到的紅線》後半段有15秒(11:30—11:45)係 quote 邪惡天講話,而16:25—19:15就係由已着草的家駒哥做主角,佢就比較多有講巷蜀的原因,同工作紙的問題「傷巷獨立的原因」關係比較大。

綜合邪惡天同家駒哥觀點,佢地推動巷蜀的原因就係傷巷人要取得我城治權(即係奪權)與及驅除蝗國文化入侵。但係啲 points 同以下的網上圖片就完全不同。究竟《觸不到的紅線》是否真係工作紙上提及的短片,木宰羊。

(網上圖片)

睇返以上的「網上答案」,真假就唔知,但字體秀麗,唔似打機多過寫字的新類型小學雞手筆。

3. 《我們的青春,在台灣》一片的導演傅榆在得獎時說了什麼觸動了殺人政權捍衛國家完整?

這又是一條事實陳述,又係複述題。問谷歌神就可得知:

「希望有一天我們的國家可以被當成一個真正獨立的個體來看待,這是我身為台灣人最大的願望。」

— 《台灣金馬獎風波四個月之後:傅榆談致辭爭議和台灣民主》, BBC中文網, 2019年3月21日

4. 無咗言論自由,我城會變成點?

上面三題都係複述,重複講別人的說出,好似唸經咁,唔通想洗腦?

呢條係一條假設性題目。不如又舉個「非假設性問題」:既然「校內五人受牽連,校長、副校長因監管不力收譴責信,用過這教案的教師亦收警告信。」,咁暴大、保你大等校長明知學生會代表全體學生「鼓吹巷蜀」卻又不制止,又縱容校內教職員學生校友聯同校外份子破壞校園,將校園化為兵工廠,帶備武器跟 PoPo 開戰,卻又點計?做得校長反而怕了得罪學生,連個校園都管唔好,假如需要「執法機關處理」,豈非又是天大笑話?

言歸正傳,假設「無咗言論自由」,即係意味着黃C黑暴成功以鶳、裝修等恐怖手段統治我城,造成寒蟬效應,令反黃言講消失。黃色經濟圈得以永續,小店取代財團霸權,我城生活文化回復鄉土情懷,榮光重歸我城,光復竟全功。

***

伸延閱讀:

摩摩電影節之《跛豪(To Be Number One)》:未識做人手下,點識做人老闆?

小學教師被釘牌 楊潤雄:不可能是一時失誤、課程設計者責任不可卸 教協:涉事教師將上訴 2020/10/07 23:15

【有線新聞】九龍塘宣道小學一個教師被指有計劃散播港獨信息,遭取消教師註冊。教育局局長楊潤雄指,該名教師是課程設計者,看來不可能是一時失誤,有不可推卸的責任。教協就指會協助涉事教師在未來幾日提出上訴。

首次有教師因為專業失德被「釘牌」,教育局指他設計的85分鐘課堂有計劃地散播港獨信息,並觸及藏獨、台獨等。據了解他沒參與授課,只是編寫教案用來教「生活教育科」。

有宣道小學的舊生指,去年上課用過這教材,記得當日觀看影片已佔20分鐘,餘下時間做工作紙,討論「言論自由」課題,不認同局方指用足50分鐘介紹香港民族黨。

李同學(化名):「藏獨、疆獨、台獨,都沒聽過從老師說出來,民族黨是甚麼、大家要知多些,沒有特別說。我自己覺得沒有怎樣宣揚,老師沒說自己立場。」

教育局局長楊潤雄就指老師在堂上如何教,涉事老師有否參與授課並非重點:「他作為課程設計者更有不可推卸的責任,我們看來不可能是一時失誤,設計一個課程是要經過深思熟慮。」

一直協助該教師的教協指,事主會向教育局提出上訴。上訴理據包括在決定取消註冊前,教育局沒回覆教師的書面陳辭,亦拒絕面談申訴的要求;校方曾就事件進行內部調查,結論是該名教師沒問題、無須懲處。教育局沒提供理據就推翻校方決定,不符合程序公義;亦認為教育局的懲罰過重,不合乎比例。

立法會議員葉建源:「你認為他的教學有問題,可以作出提示,為何一下子去到『極刑』的做法?無論從程序公義、事實公義,我們都會提出上訴。」

教育局就事件亦有向校長、副校等五人發譴責或警告信。時任校長李關美梅已經退休,她接受查詢時指,若需要一定會出席上訴聆訊、如實回答,協助教師解決問題。

據悉被釘牌教師僅編寫教案、沒親自授課 有家長感遺憾 教協:全力協助上訴 2020/10/08 15:49

【有線新聞】九龍塘宣道小學被除牌的教師及時任校長均已離職,有家長指子女上過被指有問題的兩課,不覺得是灌輸港獨思維。據了解涉事教師負責編寫教案,沒有親自教授,被釘牌前沒有機會當面申辯,教協指會全力協助他上訴。

九龍塘宣道小學校董會發聲明,指被除牌的教師已經離職,學校會盡力確保校園政治中立。有家長指兒子曾受教於涉案教師,周生:「我們都是家長,知道他是一位好老師,對此事感到遺憾、傷心。」

陳太的子女正正上過教育局指有問題的一課,做過這份工作紙,陳太:「關於這張工作紙我認為沒甚麼問題,我的小朋友沒有因為工作紙看很多關於港獨的事,問很多關於港獨的事。我覺得都高小,可以讓他們思考關於香港的事。」

綜合教協和知情人士消息,該名教師只設計教材,沒有親自教,那兩課是2019年3月、即反修例風波爆發前教。

一名家長九月向學校投訴,教育局要求校方調查,又派人會見受影響班別,抽問四至五名學生該堂課教授甚麼,贊不贊成港獨?無人回答贊成。校方之後完成調查,指教師沒有鼓吹港獨,沒有懲處。

教育局今年6月去信校長、副校長、涉事教師共六人,指投訴初步成立,要求他們書面申述。一個月後教育局發出譴責信及警告信,又通知涉案教師準備取消他的資格,可再作書面申述,教師要求會面申辯被拒,教育局常任秘書長李美嫦:「透過書面答辯已非常詳盡,所以我們已充分考慮每個觀點。」

教協認為教案是給其他教師參考,上堂實際怎樣教,教案看不到。又相信有些設計是為了互動,葉建源:「我們請同學沒所謂便表態、舉手,並非真的要求,所謂真的政治表態,只不過讓他有參與(課堂)機會。」

教聯會認為事態嚴重,是有鋪排散播港獨。教聯會主席黃錦良:「有這種專業嚴重失德,負上這次嚴重的『刑責』都是相稱。」

信報 2020年10月6日

涉教材播港獨 教師首遭釘牌

反修例運動後,首次有教師因涉及教學失德被教育局取消註冊。教育局昨晚表示,一名小學男教師因設計教材時,有計劃地散播港獨訊息,經調查後認為教師嚴重失德,決定取消其註冊資格。教協斥局方未公正調查,就處以極刑,會協助涉事教師上訴。

教協斥處極刑揚言上訴

據悉,涉事教師在九龍塘宣道小學任教生活教育。該名教師去年設計一份學生工作紙,題為〈不能逾越的紅線〉,要求學生觀看港台節目《鏗鏘集》「觸不到的紅線」內容後,問及學生根據影片內容,提出「香港獨立」的原因是什麼【圖】。

教育局稱,涉事教師設計的校本教案、教材及工作紙內容,不符合《基本法》下憲制和法律地位,不少內容扭曲和偏頗,對學生構成嚴重損害。局方指出,該份教材需花心思設計,認為教師散播「港獨」訊息非一時疏忽,而是有計劃的行為。

教育局強調,調查期間已讓教師有足夠申述機會,局方充分考慮後才取消其教師註冊。局方同時向校長發信,譴責學校監管不力;亦對其他未審視內容而使用教材的老師,發書面警告。

一直跟進事件的教協批評,局方未認真聽取涉事教師答辯,單方面取消註冊不合理,程序不公義。對於局方發信譴責該校校長及警告其他教師,教協形容是「恫嚇學校管理層的卑劣行為」,不能接受;而近日多次發文炮轟教育局局長楊潤雄的全國政協副主席梁振英,就在社交網站說歡迎教育局決定。

去年6月至今年9月,教育局共接獲247宗關於教師在社會事件中涉嫌專業失當的投訴。當局稱204宗個案大致完成調查,有73宗不成立。而投訴成立的個案中,局方分別譴責21名教師及書面警告12名教師。

稱CY如文革公審失德老師

由梁振英創立的「803基金」,早前入稟提呈司法覆核,要求教育局公開被裁定專業操守失當的教師及學校資料,更把教協比喻為有「陀地」包庇的工會。教育局局長楊潤雄重申會按既定程序處理投訴;教協會長馮偉華昨批評,梁使用黑社會術語來形容合法工會,恐令教育界出現寒蟬效應。

馮偉華指出,教協為合法工會,惟梁振英引用黑社會術語「陀地」來比喻教協,是唯恐天下不亂。他又形容,梁抽出這些個案作公審,猶如發動文革式批鬥,「以往就算好嚴重的校園風化案,被告上完庭後被定罪,教育局都會釘佢牌」,強調教協將循法律途徑介入梁的覆核,反對法庭披露教師資料。

國安法|林鄭稱教育局將見大學校長 港大:連儂牆位置後日屆滿

撰文:鄺曉斌 2020-10-06 22:41 最後更新日期:2020-10-07 09:58

行政長官林鄭月娥今日(6日)出席行政會議前表示,教育局局長楊潤雄將與各大學校長見面,了解他們打算如何落實《港區國安法》的宣傳教育要求。她稱若大學無能力落實法例要求,則需由執法機關處理。

香港大學校內的「連儂牆」於9月26日晚上,被逾30名來歷不明的人士破壞。港大回覆指,正仔細研究及了解港區國安法條文的詳細内容及相關實施細節;而早前分配予學生會使用的三組枱椅組合,即連儂牆的所屬位置,使用期限將於後日(8日)屆滿。

身兼八大校監的特首林鄭月娥,今早被問及大學校園內被指有大量違反《港區國安法》的文宣時,她表示教育局局長楊潤雄會與各大學校長會面,了解他們打算如何落實《港區國安法》有關國家安全宣傳教育的要求。林鄭指,大學在國家安全宣傳教育方面是責無旁貸,若大學無能力落實這些要求則需由執法機關處理。

第九條 香港特別行政區應當加強維護國家安全和防範恐怖活動的工作。對學校、社會團體、媒體、網絡等涉及國家安全的事宜,香港特別行政區政府應當採取必要措施,加強宣傳、指導、監督和管理。

《港區國安法》

第十條 香港特別行政區應當通過學校、社會團體、媒體、網絡等開展國家安全教育,提高香港特別行政區居民的國家安全意識和守法意識。

《港區國安法》

港大將審視「連儂牆」位置未來用途

港大學生會自去年起在校內大學街設有四幅連儂牆,張貼與反修例相關的海報與文宣。9月26日晚上,逾30名來歷不明人士破壞連儂牆,撕走牆上文宣、海報及推倒學生會旗幟。及後,港大學生會於9月29日在相同位置重新張貼文宣。

港大今晚回覆指,目前正仔細研究及了解港區國安法條文的詳細内容及相關實施細節。校方續指,位於大學街上層(近港鐵站出口)的三組枱椅組合,早前分配予學生會使用,主要供各屬會舉辦活動,協定使用期限至本周四(8日)屆滿,大學會審視該位置未來的用途。

58 則留言:

  1. //言歸正傳,假設「無咗言論自由」,即係意味着黃C黑暴成功以鶳、裝修等恐怖手段統治我城,造成寒蟬效應,令反黃言講消失。黃色經濟圈等以永續,小店取代財團霸權,我城生活文化回復鄉土情懷,榮光重歸我城,光復竟全功。//

    哈哈,魔兄總結得咁好,黃C唔重金禮聘你做軍師真係嘥左。歸根究底,黃C所作所為最終目的都係要將對方滅聲同清算仇家,同當年文革班紅衛兵並無分別

    回覆刪除
    回覆
    1. //黃C所作所為最終目的都係要將對方滅聲同清算仇家,同當年文革班紅衛兵並無分別

      我成日都講,黃c用中共果套黎反中共,就算成功左都係得到個新中共.
      咁我呢d蟻民不如受而家果個統治好過啦,攪咁多野做乜.
      當然,有班人希望財富重新洗牌既,會有動機去做

      刪除
    2. //黃C唔重金禮聘你做軍師真係嘥左。

      收受外國資金危害國家安全!

      //我成日都講,黃c用中共果套黎反中共,就算成功左都係得到個新中共.

      正常人都會問:革命對我有乜好處先?有好處才會去研究可行性,如果無好處,可唔可行根本無需考慮。

      //有班人希望財富重新洗牌既,會有動機去做

      有青成日諗住「財富重新洗牌」,但洗完牌後佢地會成為贏家嗎?個遊戲規則要點 set 佢地先會贏?無人講過囉。你搵尾帝來統治,到時一樣係玩「極致資本主義」,有青會有運行?

      刪除
    3. 港人魚旦論嘛,我唔係要我有多D錢,我係要你少錢過我。
      又,尾帝其實並不介意誰來管治,只要你亂就可以。所以即反對派上台,香港真的平穩安定,那尾帝一樣唔LIKE

      刪除
    4. //我係要你少錢過我

      有能力嘅人,輸咗一樣可以東山再起. 呢樣嘢有青學唔到.

      刪除
    5. //正常人都會問:革命對我有乜好處先?
      要覺醒追求馬C撈金字塔高層,唔可以咁巷豬的 XD

      //有青成日諗住「財富重新洗牌」
      真要咁就去鬥地剷霸權例如李XX,但係人哋一句咩黃台瓜又"疑似藏頭詩"就側側膊轆過...

      刪除
    6. //要覺醒追求馬C撈金字塔高層,唔可以咁巷豬的 XD

      個好處咪係「在馬屎撈上自我感覺良好」囉 XD

      //疑似藏頭詩

      舉頭問金主, 疑是藏頭詩

      刪除
    7. 魔兄雙十生日快樂呀!

      //黃c用中共果套黎反中共,就算成功左都係得到個新中共.咁我呢d蟻民不如受而家果個統治好過啦,攪咁多野做乜.

      有幾次朋友問我點解唔支持個所謂「社運」,我話: 跟大佬都跟個「老字號」啦,有乜理由冇jetso走去跟個新起字頭呢?

      刪除
    8. 謝謝你呀無想!

      //有乜理由冇jetso走去跟個新起字頭呢?

      字乜嘢磧呀, 嗰班社混仔只係童黨而已 XD

      刪除
  2. "陳太:「關於這張工作紙我認為沒甚麼問題......我覺得都高小,可以讓他們思考關於香港的事。」"

    陳太你食左藥未, 可唔可以比你小朋友思考你身後事點安排

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咁既家長咪有咁既有青lor,所以香港變成而家咁係自己攞黎,關大陸咩0L野事?放長雙眼睇下我地未來有幾0咁仆街啦

      刪除
    2. 好多中剷都係咁的,帶個幾歲大個仔出去遊行,感受吓個氣氛吖馬!

      刪除
  3. 嗰藍衫(?)黃C話巷蜀喺自由聞煮嘅最終極目的都幾搞笑,中亞嗰啲嘅前蘇聯加盟共和國例如塔吉克蜀咗出嚟咪又喺獨裁...

    呢嗰功課,同利多於弊一樣,marking scheme都幾重要。如果啲答案喺小粉紅,會唔會食蛋?

    //正所謂「話你老母勾佬生咗你個野仔」算不算是「言論自由」呢?又會不會觸及他人紅線呢?
    "有意見認為",就OK喇XD

    //抽問四至五名學生該堂課教授甚麼,贊不贊成港獨?無人回答贊成。校方之後完成調查,指教師沒有鼓吹港獨,沒有懲處。
    唉,咁即喺就算女女女,只要唔成功,硬唔起嚟過門不入,就OK喇...

    //據了解涉事教師負責編寫教案,沒有親自教授,被釘牌前沒有機會當面申辯,教協指會全力協助他上訴。
    硬喺要搞大拖多啲人落水,如果喺學校/教協放風,以為會幫輕個黃C膠師就真喺愚蠢到極。

    //立法會議員葉建源:「你認為他的教學有問題,可以作出提示,為何一下子去到『極刑』的做法?無論從程序公義、事實公義,我們都會提出上訴。」
    豈不是要曝光黃C膠師身份,孽蟻完唔好越幫越忙啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //嗰藍衫(?)黃C

      佢咪係家駒哥囉!

      //咁即喺就算女女女,只要唔成功,硬唔起嚟過門不入

      記得當年有鄉事派「鼓吹」將 777 先X後Y XD

      //豈不是要曝光黃C膠師身份

      我就覺得唔使「公開」膠師身份嘅。不過就要放係 database,只有校長能 login。學校請人時一家要 reference check。Check 到個底花咗,校長都可以酌情請「問題教師」;但如果個膠師又出事,咁校長(無論是否仍在任)就要罰得更重。 呢個玩法,就係相信校長有佢嘅專業判斷,同埋出咗事佢要承擔責任。

      刪除
    2. //嗰藍衫(?)黃C話巷蜀喺自由聞煮嘅最終極目的都幾搞笑//

      講到口臭既恐共拒共反共
      你估一句"港毒"就可以逃離赤共既魔掌? 個腦坐住佐
      睇下台灣就知, 都將恐共拒共反共做到盡, 又點?
      國際貿易要對住中國大陸, 參與任何國際事務, 外交, 都係要對住中國大陸

      終極答案好簡單之嘛, 移民去美國

      美帝係唯一最巴閉可以樣樣同中國大陸打對台
      系侵侵既麾下可以無限制地恐共拒共反共
      黃屍成功爭取可以去美國做難民, 呆灣仔求之不得

      WHY NOT?

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //睇下台灣就知, 都將恐共拒共反共做到盡, 又點?

      「凡事做到極致,就係藝術」

      //移民去美國

      侵侵好似無打過開口牌會收留我城難民,都係搵米腸搞BNO居留靠譜一點.

      刪除
    4. //都係搵米腸搞BNO居留靠譜一點.//

      英帝無美帝既一往無回反共, 只可以跟美帝反兩嘴, 睇佢封個華為都封得瞻前顧得, 反得唔夠爽囉

      美帝係唯一答案

      --Dogdogchi

      刪除
    5. //美帝係唯一答案

      下一篇講 XD

      刪除
  4. 1. 什麼是言論自由?
    魔術師有冇留意到, 黃絲會檢舉藍絲既 whatssapp / TG 群組, 見一個舉報一個
    但我好少見黃絲群組被檢舉, 除左警方正式封鎖果幾個 "策劃攻打警察局", "殺警" 既群組

    言論自由, 就係 "有我講冇你講", 只要你講既野唔岩我心水, 我就可以打壓你


    2. 第二題係短片題:根據影片內容,提出「香港獨立」的原因是什麼。

    你而家係小學生面前討論香港獨立, 明知小朋友絕大部分冇獨立思考
    咁算唔算洗腦 ???

    https://www.reuters.com/article/us-michigan-whitmer/plot-to-kidnap-michigan-governor-thwarted-militia-members-arrested-idUSKBN26T2ZF
    呢度有篇新聞, 美國有人企圖綁架密西根州州長 Gretchen Whitmer, FBI 第2 日即刻做野拉人

    香港有老師討論 "香港獨立", 分分鐘已經犯左國安法
    政府又點可能唔做野 ???


    --- 8 mile road

    回覆刪除
    回覆
    1. //言論自由, 就係 "有我講冇你講", 只要你講既野唔岩我心水, 我就可以打壓你

      正苦、Popo 有公權力,所有執法手段都受到監管,例如不可能行私刑;黃C黑暴自稱無權無勢,但最惡最無監管最無所不用其極就係佢地,鶳當食生菜,點過份法(例如火燒人)都可以用歪理正當化。

      咁究竟有權力一方自由啲,定係無權力一方自由啲?

      //明知小朋友絕大部分冇獨立思考

      黃C家長唔係咁諗:上國教課就話怕被洗腦(「唔好搞我個仔!」),但搞巷蜀時阿仔就識獨立思考鳥。

      //分分鐘已經犯左國安法

      「係咪講吓都唔得先!做人咪咁小氣喇!」(賴皮腔)

      刪除
  5. 不過搞咗咁耐先得一個老師釘牌,相信唔止一個老師會進行呢啲洗腦工程。仇恨唔同政見,仇恨警察呢個現象只會繼續,停都停唔到,冇返十幾二十年唔駛旨意解決呢種風氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. //搞咗咁耐先得一個老師釘牌

      呢個係因為「專業失德」而被釘牌的首例。其他的 cases 應該係有不同的原因。

      教協助被釘牌老師上訴 楊潤雄:反修例至今取消8教師資格

      刪除
  6. //之後節目前半段都係講緊「討論巷蜀」同「言論自由」同「分裂國家」的關係:睇來睇去,被訪者(包括眾學生、妄霉、以至陳MM教授)都覺得「討論巷蜀」是可以的,屬於「言論自由」,原因就係「討論完之後沒有執行的能力」(陳MM:「唔會因為講兩句國家便會分裂。」)。潛台詞即是說「討論打劫/強暴婦女」不屬於「言論自由」,原因就係當事人討論完之後係有可能去犯案的。

    其實以前真係冇人會禁討論港獨.因為都冇人理.
    但係呢幾年香港真係有班人實際去行動
    所以就算以黃色邏輯黎睇,呢篇討論「港獨」既工作紙,都不屬於「言論自由」內囉
    其實中共,港府可能都係用黃色邏輯呢個標準黎做野


    回覆刪除
    回覆
    1. //以前真係冇人會禁討論港獨.因為都冇人理.
      但係呢幾年香港真係有班人實際去行動//

      黃色邏輯就係雙標,同一個道理,只能應用在對自己有利嘅看法。例如尾心伍女士,佢都只係「討論」吓放棄有青,但尾心全線分店就被裝修喇!

      刪除
  7. 又唔試吓播殺人、打劫,甚至強姦理由,單係教會已經炒左

    班黃人唔該放過D小朋友啦⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. //班黃人唔該放過D小朋友啦⋯⋯

      又唔使咁悲天憫人嘅。實際上家長的責任應該比學校大。

      刪除
    2. //又唔試吓播殺人、打劫,甚至強姦理由,單係教會已經炒左

      呢啲唔係聖經內容??耶神都成日擊殺人啦,大家見怪不怪。

      早幾日又有人同我講話冇google呀,要人愛國愛黨呀,又話驚連翻牆俾人拉。我真係冇佢咁好氣,大陸到底有幾多人因為呢啲事俾人拉,睇得多毒果呢啲返唔到大陸嘅霉體,拎一單兩單出黎講到好嚴重,自己嚇自己,呢啲同佢講乜都唔會信。

      呢個世界唔係得大陸有不公不義之事,天災人禍同豆腐渣工程度度都有(唔代表我認同係啱呀),但出現大陸總是被人罵翻,政府有問題,要民主先解決到。但老美有BLM、山火、打風水浸,呆灣一樣有冧樓冧橋,又唔見有人話有問題?唔通因為有民主就自己有份揀,仆街唔好喊?

      刪除
    3. //政府有問題,要民主先解決到
      //唔通因為有民主就自己有份揀,仆街唔好喊?

      縮骨遮革時期, 印象中販民係解釋過嘅: 佢地都同意民主(在佢地的語境就係「真普選」)解決不了這些民生上的不公義的問題, 但民主有利衡機制, 可以和平地踢走做得唔好的人云云.

      換言之, 聞煮制度是給人民一個發洩的渠道, 我唔鍾意你你就無得留低, 只能篩走無能嘅人, 而唔係幫人民搵到個有能力嘅人出嚟做領導.

      不過咁,以上論述我雖唔同意,但總算能夠理解.

      現在抗爭派黑暴派革命派攬炒派都唔見呢類論述, 佢地純粹係唔承認「殺人玫權在我城的管治權」, 要反蝗抗蝗而已. 我城將來係點佢地無共識的.

      刪除
    4. //但老美有BLM、山火、打風水浸,呆灣一樣有冧樓冧橋,又唔見有人話有問題?

      日本音樂家海野雅威懷疑因為被誤認為係中國人
      係美國比人打至重傷
      Reddit即刻定性做"US internal news"
      用Internal search係/r/worldnews (流量非常高既國際新聞板) 乜都Search唔到

      台灣成日話大陸軟件 / 手機"個資"唔安全
      然而佢地內政部比人Hack左
      二千萬個人資料已經外洩
      但連台灣新聞都無乜點播
      說明台灣人都唔Care個資安全

      係Propaganda上共產黨真係輸美台幾班

      刪除
    5. //係Propaganda上共產黨真係輸美台幾班 //

      我一直都覺得 中美科學差距最大既範疇就係Propaganda

      美帝英帝玩幾百年傳教, 大型巿場推銷研究亦有200年歷史,
      同埋呢瓣野我既理解係軟科學, 係要時間浸出泥, 無得望"彎道超車"

      中國大陸要追有排追...
      考慮到今時今日皿煮國家選舉政網政績放一邊, 純玩議題操作, 巿場驗證最叻既人可以當選
      應該係無得追

      --Dogdogchi

      刪除
    6. 殺人政權那些八股官式文章,只係鼓吹愛國主義、民族主義,與及戰狼式狠話,可能只有在自小聽慣那種形式言文的民眾才會覺得「感動」。也就是說,蝗式宣傳靠由娃娃做起 (要從小培養民族、愛國感情),但聞煮國家啱同,雙管齊下,

      刪除
  8. 人哋班校友定家長(no one can verify their identity, OK?) 登毒果頭版添呀,要撐!
    仲有校長公開信表示遺憾痛心呢!
    病成咁,除了覺得我城有咁大班卷獨黃粉真係無藥可救之外,都唔知仲有乜嘢可以講。

    回覆刪除
    回覆
    1. //都唔知仲有乜嘢可以講

      「唔好搞我個仔!」(反國教腔)

      刪除
  9. 今日各黃媒舖天蓋地咁宣傳新理論
    總結為
    “宣獨如果冇影響力,齋講唔算犯法”
    所以宣獨只要唔能夠證明有人真係受影響,就唔應該受罰
    例如小學教師唔能夠證明佢真係令學生港獨,就唔可以炒
    反證為,愛國講咗咁多年都冇人愛,宣獨一定都唔會咁容易

    班黃人嘅法律常識同邏輯都匪夷所思
    香港好多罪行唔使有人實質受害
    呢個邏輯代表超速唔撞到人就唔應該係犯法
    佢地更加唔知一般人拎槍只係指住人就中wonding17,可以坐終身,而唔使真係開槍

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃絲邏輯,殺人不遂同意圖強姦好應該判無罪啦,要求大平反

      刪除
    2. //小學教師唔能夠證明佢真係令學生港獨,就唔可以炒

      國教課本唔能夠證明佢真係令學生愛國,就唔可以取締

      //愛國講咗咁多年都冇人愛,宣獨一定都唔會咁容易

      200萬+1 去咗邊?唔係齊上齊落?和勇不分?核爆都唔割嘅咩?

      //殺人不遂同意圖強姦好應該判無罪啦

      將軍澳斬人案的廢老「情操真係高尚」,案中黃C都死唔去,廢老卻反而回來投案,完善返個法治,應該頒返個好市民獎俾佢至啱!

      刪除
  10. 魔術師好大膽,妄議國家安全大事,說三道四。

    回覆刪除
  11. 魔術師,生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生日快樂, 魔術師。同多謝你呢個blog等我可以搵到同路人, 知道原來自己唔係有問題

      刪除
    2. 謝謝你呀, 喜歡的便多啲來坐.

      刪除
    3. 魔兄生日快樂身體健康!:D

      -Z

      (呢排好難留言,攪埋cookies都唔係次次得,㩒完發布後無晒)

      刪除
    4. 謝謝你呀!

      我用Windows 10 Chrome 無事喎!

      刪除
    5. 我本身用開android chrome,唔得後有裝埋duckduckgo黎試,都係要chok,間唔中一次得,大部份attempt都失敗(・ัω・ั)

      話時話有無人留意到百佳個抽獎?
      我覺得望落好唔公平,用電話號碼抽即係多號碼嘅(有錢啲?司機?感情關係複雜果啲?)中獎機會大啲;而長者好似都仲係唔少無手提,尤其經濟狀況差啲嘅;仲有個大獎動作慢嘅(長者?健康狀況差啲嘅?)又實買唔到多野
      正正經經幫多啲有需要嘅人好似好啲,不過我估而家咁樣可能多啲人鐘意,之前啲人連買口罩都鐘意抽,唔抽果啲俾人洗板鬧

      -Z

      刪除
    6. //我本身用開android chrome

      我是PC人, 好少用電話留言.

      //我覺得望落好唔公平

      廢老是 no concern, 曱甴王個名不是流的.

      刪除
    7. pc嘅setting本身都應該留唔到言XD
      用電話睇同留言先方便配合到我用埋搭車時間同訓前時間XD
      可能我講得太多或呢排太chur電話想我休息下唔俾我隨便留言XD(逃)

      -Z

      刪除
    8. 我睇外國討論區都話 blogspot 近來轉咗 interface 之後有時留言有難度. 但由於我 replicate 唔到 error case, 所以也無能為力了.

      刪除
    9. 我試過一次留唔到,喺打咗嗰回覆但喺太耐冇點擊發佈,有其他人喺同一個thread回咗先,咁就"食咗個位"要再試多一次。

      刪除
    10. //我試過一次留唔到,喺打咗嗰回覆但喺太耐冇點擊發佈

      有咁嘅可能. 由其是你係 disconnect/connect 過的話, 好易會死.

      刪除
  12. 祝魔術師生日快樂,身體健康

    Bonnie

    回覆刪除
  13. 哎呀遲咗講,但都補返句魔兄生日快樂,最緊要身體健康!

    回覆刪除
  14. 遲來的一句生日快樂
    魔術師身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝。

      唔通真係返工先睇 blog? XD

      刪除
    2. 唉我都遲咗,補祝生日快樂,身體健康!記得以前有篇文寫回歸前雙十插滿旗好似同時為魔兄慶祝生日咁。
      //唔通真係返工先睇 blog?
      老實而家多咗WFH,喺都唔出奇(我都喺)XD

      刪除
    3. 謝謝呀! 親! (嘔~~~)

      //有篇文寫回歸前雙十插滿旗好似同時為魔兄慶祝生日咁

      舊 blog 有寫. 依家有違國安法了!

      刪除