2020年11月11日 星期三

結了婚的情侶屋

200幾呎的市區30幾年樓齡、一梯兩伙的舊樓,兼且係低層單位,用46萬有房變無房,點先做到 Staycation(37:12—47:40,有線已開放給非用戶收看)?

樓盤傳真 2020/10/03 2020/10/03 22:13

山頂超級豪宅地皮身價縮水,傳統豪宅區亦出現劈價、急讓放盤及「多按盤」,業界認為,入門級如千萬元豪宅蝕讓個案將會較多。另近日傳出有發展商財困而重現「爛尾樓」討論,律師講解香港法例已足以保障買家資金,一旦出事,小業主又可以追討甚麼?

作為首個「置安心」項目的青衣綠悠雅苑,兩房戶未補地價叫價逾 700 萬元。屋苑在過去數年的樓價升幅跑贏大市,若計已補價的樓價,甚至媲美區內私樓。

白石角新住宅區入伙進程步入倒數階段,當中新地雲滙2期較第1期遲半年交樓,質素維持上一期水準,惟靠近公路的各項減音裝置令人不解。

在繁忙都市中開拓出喘息空間,設計師把港島市區傳統單幢樓的 300 平方呎開則化為開放式單位,以「乾濕分離」為概念大刀闊斧重整布局,幾個空間漸進排列,區間更分明。

單位本身約300呎,但平台就成400呎,呢個就係將納米舊樓變城市綠洲的關鍵位喇!

原則係兩房設計,但單位只係得300呎,搞到廳房俱細(左上),於是設計C便將全屋房子拆去,轉為開放式(右上)。設計C只保留次所,一入玄關轉右推開暗門便是(左下)。次所走黑色型格路線,企缸設計,洗手盤底留空,方便儲物(右下):

設計C將原先廚房搬至玄關左手邊,成開放式(左上);但問題是一來廚房會對正次所,二來開放式廚房明火煮食仲要近大門口,似要屋宇署批准?廚次與生活區以玻璃趟門分隔,一來可以引入光線,二來可以做到「乾濕分離」的效果(右上、左中、右中)。記者仔話戶主喜歡下廚(唔知係自稱「喜歡」抑或係「真・喜歡」),所以廚櫃雖小,五贓卻齊全(左下)。廚房面對天井窗,設計C便將之封了,以掛畫遮掩(右下):

設計C利用玻璃趟門與牆身間隔將廚次與生活區分開(左上),順便整個 display 櫃擺 figure(右上)。生活區又係又係睡房,床尾有梳化可睇電視,床頭櫃亦係書枱,有需要的話可以遙控電動捲簾分隔(左中、右中)。睡床地台當然可以用來儲物(左下)。單位連接平台,採光充足,故此可以唔用咁多天花燈;設計C反而在廳中造了橫樑,可以放置連接搬了位的開放式廚房的喉管、與及電動捲簾等(右下):

平台有成400呎,設計C話戶主喜歡招呼朋友上納米家玩樂(左上),於是安放些戶外餐桌餐(右上),種些殘花敗柳(左中),便可以用來呼朋引類兼溜狗了(右中)!不過,狗仔在戶外地板木縫中開大又點清潔呢?衣帽間是原來的廚房,設計C十分貼心,唔劏戶主訂造傢俱,轉而買現成的層架,慳返啲筆直(左下、右下):

單位位於低層,在平台上做乜都會俾人睇到哂,睇怕戶主呢「一對結咗婚嘅情侶」(設計C語,44:55—44:57)都唔能夠將平台當陽台,要扑嘢都係反開放式睡房搞算了。

***

精華版如下:

2 則留言:

  1. 話鍾意煮食,但屋企一張飯枱都冇。唔通餐餐喺嗰露台食?落雨打風冇冷氣點算?

    //設計C將原先廚房搬至玄關左手邊,成開放式
    變咗喺床側邊,唔喺咁理想囉

    //衣帽間是原來的廚房
    三百幾尺都要整嗰衣帽間,仲要喺有窗嘅好位

    //平台有成400呎,設計C話戶主喜歡招呼朋友上納米家玩樂
    呢啲喺鬧市中嘅平台,冇事就只喺多啲煙頭垃圾吹落嚟嘅底衫褲要清理,衰嘅就夜晚砰一聲血肉橫飛。

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔通餐餐喺嗰露台食?落雨打風冇冷氣點算?

      禁堂食 XD

      //冇事就只喺多啲煙頭垃圾吹落嚟嘅底衫褲要清理

      我都唔明個平台有乜用。

      //三百幾尺都要整嗰衣帽間,仲要喺有窗嘅好位

      衣帽間本來係廚房位,所以有窗。玩「乾濕分離」所搬走咗個廚房之過。

      刪除