2020年11月1日 星期日

魔術師資產配置(2020年10月結)

本月上旬趁蝗國國慶,本市股市相對平穩,但到本月下旬尾帝大選混戰黑材料不絕,加上勾豬們抗疫 rubbish in garbage out,結果最後一個星期全球股市都要跟隨回調。本月收市,沉船基金因勾尾股市下跌,本月收報每單位$149.08(我城貨幣,下同),較上月微跌0.74%,依舊穩守第一名。大貓反彈(但唔知是否「死貓彈(Dead cat bounce)」),帶領複式盈富組合追過沉船基金,守第二位,收報每單位$137.96,較上月升2.38%。商品基金則因黃金及鈀金價格回調,此消彼長之下被複式盈富組合爬頭,影相僅輸一個馬鼻,守第三位,收報每單位$137.88,較上月跌1.42%。

第四位是強積金組合,本月持有恆指股票基金和環球債劵基金兩者均向上升,收報每單位$127.60,較上月升3.25%。生活基金難得止住多月來的跌勢,依然佔第五位,較上月微跌0.32%,收報每單位$114.31,又睇吓笨土舊經濟股是否能在疫情後期段發力殺上。第六位為合格線現金及債券組合,較上月微跌0.04%,收報每單位$104.22。房託組合依然為疫情重災區,收報每單位$97.53,較上月跌1.37%,雖然話包尾唔合格,但也可以看看是否可以「別人恐懼時我貪婪」。當疫情過後經濟重啟,就是商住收租仔重生之時。

魔術師住宅本月估價微跌,投資組合的賬面微升,兩者亙相抵銷。魔術師本月身家(資產淨值)收報每單位$15,209,較上月微跌0.33%;其中流動資產較上月微升0.16%: 
今年農曆年同舅父們拜年時,聽二舅父話公墓園博士表弟有意買樓(新樓定係二手樓就唔知嘞);但剛剛重陽拜山時,魔術師問起,二舅父又話博士表弟又唔出手住嘞。魔術師問點解,二舅父竟然話:「樓價(大市)升,自己屋企(黃埔)升;大市跌,屋企又跌...」

魔術師再問:「博士表弟照計夠財力喎!乜仍你諗住啃老靠父幹加按依家層樓咩?否則你屋企升跌又關乜事呢?」

二舅父只能支吾以對,聽完都唔明佢講乜。魔術師的結論就係,一係二舅父就係9噏敷衍,一係就係蛇 quare 驚好似佢當年(97前)買入黃埔慘變負資產一段時間,所以成日想 time the market。但以我城樓價之硬,竟可無視疲情與及經濟衰退大栽員,新盤開售仲有大把人搶,就知道想要再返回沙士價唔係咁易。你要變負資產可能真係要加按N次欠下巨債才會發生。

本月魔術師身家的 beta 值為0.36,correlation 為56.18%,跟痕指關連性下降了少許:

3 則留言:

  1. //聽二舅父話公墓園博士表弟有意買樓
    仲未買?我記得呢嗰話題斷斷續續講咗N年--夠財力自住唔喺抄點解諗三諗四。年紀都唔細喇仲拖...

    回覆刪除
    回覆
    1. //夠財力自住唔喺抄點解諗三諗四。年紀都唔細喇仲拖...

      二舅父佢地一家蛇 quare 憒, 船頭驚鬼船尾驚賊, 執行極低, 成日都想 time the market 去到最低位, 實際上係分唔清自用同埋投資的分別.

      //再老啲仲冇胆買

      博士表弟都30幾, 應該搵返啲私淫空間架喇!

      刪除