2020年12月1日 星期二

魔術師資產配置(2020年11月結)

民主選舉其中一個好處就係和平權力交接,只要大家有共識,就唔需要動刀動槍。尾帝的兩黨專制亦作如是觀:侵侵雖然唔服輸,但就算係幾咁癲都唔敢發動武裝政變。結果尾選塵埃落定,「侵爆」也沒引起甚麼「英雄內戰」,不安因素解除,加上疫苗有新進展,環球股市大升。本月收市,沉船基金雖然受科技股要回氣拖累,但依然可以繼續領放,本月收報每單位$155.14(我城貨幣,下同),較上月升3.55%,依舊穩守第一名。恆指大幅反彈,複式盈富組合較上月勁升9.27%,收報每單位$146.40,守第二位。強積金組合升一級進佔第三位,恆指股票基金及環球債劵基金兩者均向上,收報每單位$135.40,較上月升6.12%。商品基金則因黃金及鈀金價格回調,繼續尋底,跌落第四位,收報每單位$134.34,較上月跌2.57%,係魔術師眾投資組合中唯一下跌者。疫苗有睇頭,舊經濟果然殺上,生活基金難得升得顥著,但由於積弱已久,只能依然保持第五位不位,收報每單位$123.88,較上月勁升8.37%。第六位為合格線現金及債券組合,受惠於企業債券回彈,較上月勁升10.92%,收報每單位$114.93,為所有投資組合中升得最勁者。房託組合亦發力追上,勁升10.46%,收報每單位$107.71,尚未能站於合格上之上。

本月魔術師住宅估價微升,加上投資組合的賬面有不錯的反彈,令魔術師本月身家(資產淨值)上升不少,收報每單位$16,435,較上月升8.12%;其中流動資產較上月升9.11%:

稅季又到,錢莊水浸魔術師不停收到撩借錢的 cold call,利息真係好鬼低;魔術師資產負債表咁健康,完全無負資產的風險,係咪可以考慮吓借錢呢?呢個問題,又係要留待下回分解。

本月魔術師身家的 beta 值為0.37,correlation 為57.52%,跟痕指關連性明顯上升了約1%:

沒有留言:

張貼留言