2020年12月3日 星期四

新聞雜評(二百九十一)

有線寬頻約100人離職或調職 新聞部佔40人 中國組總辭、港聞組十多名採主記者辭職 2020/12/02 16:01

【有線新聞】有線寬頻宣布架構重組,約100人要離職或調職,新聞部佔約40人。有員工不滿,部分人決定辭職,包括全體中國組及港聞組十多人。

多名員工早上11時陸續收到沒有來電顯示的電話,是人事部叫他們進入新聞部會議室收「大信封」。近百名員工要求新聞部四名高層交代裁員準則。

有線寬頻宣布架構重組,指要開源節流,約100人要離職或調職,會按勞工法例補償,新聞部佔約40人,包括港聞、財經記者、編輯、攝影、美術、剪接,及《新聞刺針》全體記者。有線《新聞刺針》記者丘庭亮:「將整個(新聞刺針)團隊解僱,有少少審查的意味,因為我們做的報道多數比較敏感。如果它用資源的考慮解釋,連我作為最低層的員工都解僱,都反映了一些東西。一直在有線有很大自由度做新聞,這個我很感激,有線給我做新聞的地方,現在如此動作影響有線新聞是很可惜。」

中國組助理採訪主任亦被裁,中國組不滿,決定總辭。有線中國組助理採訪主任黃麗萍:「高層完全沒有跟部門主管商量,其實同事很失望和很憤怒,今年有疫情要放無薪假。就算內地武漢有疫情、有多危險,我們都派記者前往。大家如此努力工作,忍受低薪的工作環境,我們的新聞質素沒有降低,但(高層)都是沒有底線,去到不能忍受的地步都要作一個決定。」

港聞組十多名採訪主任及記者亦不滿裁員決定,即日辭職。

1. 有線寬頻宣布架構重組,約100人要離職或調職,新聞部佔約40人。有員工不滿,部分人決定辭職,包括全體中國組及港聞組十多人。

架構重組又好,節流又好,「保就業」結束都好,在商業世界資方唔再需要勞方,依正勞功法例處理便可,員工只係真係有實力嘅,唔怕搵唔到嘢做(聽777話返工大灣都有萬幾蚊),實在無需要太情緒化要資方交待這樣那樣。

魔術師幾乎從有線開台開始就係佢地嘅捧場客,唔係睇電影,而係睇波同睇新聞(港聞、財經),到有線要緊縮資源無波睇就淨係睇新聞,可以話每個月的月費就係用來 subscribe 佢地的新聞報導(甚至乎做埋股東供埋股以示支持)。可以話魔術師從未有「希特拉都 cut 唔到台」的經驗,就係因為有線新聞台的專業報導(正如之前講過,記者有立場唔緊要,只要唔將政治立場帶入工作以公謀私就可以):魔術師就從未見過佢地老作新聞、加鹽加醋,又或是以煽情或偏頗的方式做報導。

其中皇牌節目《中國組》不畏疫情留在蝗國作報導,平時亦唔係一面倒講蝗國有幾唔好(試過記者俾人打就知係戮中某些蝗人痛處),不平事有講,好人好事都會講。《新聞刺針》亦可以 drill 得好深入,專業高質,但同時亦得罪咗好多人,應該跟政府和建制都有唔少牙齒印。

2. 「將整個(新聞刺針)團隊解僱,有少少審查的意味,因為我們做的報道多數比較敏感。...一直在有線有很大自由度做新聞,這個我很感激,有線給我做新聞的地方,現在如此動作影響有線新聞是很可惜。」

《新聞刺針》最經典的就係《動物傳心》,藉此重溫一下:

3. 中國組助理採訪主任亦被裁,中國組不滿,決定總辭。有線中國組助理採訪主任黃麗萍:「高層完全沒有跟部門主管商量,其實同事很失望和很憤怒,今年有疫情要放無薪假。就算內地武漢有疫情、有多危險,我們都派記者前往。大家如此努力工作,忍受低薪的工作環境,我們的新聞質素沒有降低,但(高層)都是沒有底線,去到不能忍受的地步都要作一個決定。」

對,基本上新聞台就係有線的台柱,咁都要整死佢而唔係投入資源搞好,實在唔明管理層有乜想法。工作除了為了錢,也可以為了挑戰自己、滿足自己,可以給自己發揮的,就是一個理想的工作環境。高層走去 cut 做得好有口碑的業務,自掘墳墓,員工無需感到可惜,見到無前途、衡量過經濟、家庭等因素,無特別事要忍氣吞聲的,就不值得再留戀去做「工資奴」。另外,魔術師也將沽出生活基金中的有線寬頻(01097.HK),聲援有線新聞:無《刺針》無《中國組》,有線可觀性大減,睇怕今次真係要 cut 台,樓盤節目睇77台「開電視」算。

***

屯門區議員盧俊宇被捕涉「浪費警力」 警:盧指控不實、調查「用上一定程度警力」

2020/11/25 — 20:53

【22:12 補充警方所述案情】

屯門區民主黨區議員盧俊宇今日(25 日)在家中被警方以「浪費警力」罪拘捕。警方表示,盧俊宇上周六(21日)曾在其社交平台發文,稱在元朗遭警員恐嚇、無故帶回警署等。警方經調查發現,盧俊宇的貼文與事實不符,其不實指控亦令警方浪費「一定程度警力」調查,故把他拘捕。

警方表示,盧俊宇上周六發表涉案貼文後,有傳媒報道事件;而因盧俊宇指控「非常嚴重」,警方故非常關注事件,並用上「一定程度警力」調查。警方及後發現,盧俊宇當晚沒在元朗區被捕,亦沒進入任何警署。警方並於昨晚發聲明,批評盧俊宇發表失實言論,「公開說謊,捏造事實,造謠抹黑警隊」。

上周六,盧俊宇曾在其 facebook 專頁發文,稱在元朗鳳攸北街公園查問警方行動時,有警員向其使用武力、帶返警署。他昨晚在facebook道歉,稱當日透過電話與助理溝通時,因表達和理解出現「嚴重落差」,令貼文部分內容與事實不符。他亦已於前日(23日)主動刪除貼文,並承諾日後將更謹慎處理網上資訊。

4. 他昨晚在facebook道歉,稱當日透過電話與助理溝通時,因表達和理解出現「嚴重落差」,令貼文部分內容與事實不符。他亦已於前日(23日)主動刪除貼文,並承諾日後將更謹慎處理網上資訊。

究竟點樣「表達/理解錯誤」才可以造成連「露俊乳」區議員對自身經歷都可以有「誤會」。驢仔不如為了公眾利益和公眾知情權公開對話內容吧!

***

楊潤雄:通識老師或要轉型 不會「捉學生上去」内地考察 反問抗拒大灣區是否有利學童發展 2020/11/27 14:35

【有線新聞】通識科改革,將內地考察納入課程。教育局局長楊潤雄指不會「捉學生上去」,但希望大家不要抱抗拒態度,他又承認改革後可能有通識教師受影響,他們要轉型或教其他科目。

課時減半,內容大改,考試只分合格不合格,這科不再叫通識的通識科,還需不需要通識科教師?教育局局長楊潤雄:「我不會說對所有老師一些影響都沒有,因為如果為學生利益作改變,當然業界有少少人受影響。到底現時的教師可否轉型?有教師以前教另一科,對某科有認識,可做那科的工作。」

有家長就擔心課程加入內地考察,是否強制參加。家長王先生:「如果強逼香港居民,包括小童回內地考察,會否違反基本法香港市民享有出入境自由,由他自己決定去哪裡?」楊潤雄:「做所有事都一定要合法去做。長遠發展亦要融入大灣區發展,如果我們繼續保持抗拒、一定不上去的心態,究竟是否對小朋友未來發展是好事? (到最後家長和學生還可自己選擇?)難道你找人捉他上去嗎?這是沒可能的。」

兩個月前,負責檢討通識科的專責小組才發表報告,由評級、專題研習去留,到通識科名稱等,與政府最新宣布的方案都很大出入,局長這樣解讀:「大體方向跟專責小組如出一轍,兩個月發生了甚麼事?突然重手了?我們不會當(專責小組)是橡皮圖章,我們亦不會做橡皮圖章,交報告後便要整體考慮專業上的意見有這些,考慮整個社會、未來教育政策範疇怎樣走,對學生要求是甚麼。」他說只是想小組的改革方向再寫仔細一點。

5. 楊潤雄:「做所有事都一定要合法去做。長遠發展亦要融入大灣區發展,如果我們繼續保持抗拒、一定不上去的心態,究竟是否對小朋友未來發展是好事? (到最後家長和學生還可自己選擇?)難道你找人捉他上去嗎?這是沒可能的。」

楊焗腸今次講得啱。以200萬+1多是中慘黃人來說,擺到明抗拒蝗國。呢群黃營子弟兵多數都唔會有 return home card,就算勉強佢地上去蝗國,一陣個個青少年都拎本護照出來過境,個「畫面」就未免太難看。既然如此,又唔係要以洗頭艇「義載」班有青,咁個蝗國 field trip 真係 set optional 算。

現職通識教師憂難轉型 有準教師不想入行 中三學生顧慮入境內地問題 教育局:學校可和局方商討 2020/11/27 19:54

【有線新聞】有現職通識教師擔心學校會要求他們再培訓、被迫兼教其他科,亦有正接受通識師訓的準教師感到白費心機,考慮是否入行。

陳老師2010年入行,十年來都是教通識,擔心怎樣轉型。通識老師陳智立接受視像訪問:「整個學校的人手分配要重新 『洗牌』,學校會否要求本身教通識的老師兼教其他科目。若學校要求,老師是否要被迫接受其他學科的師訓呢?是否全部一刀切,轉去帶STEM活動?轉去教選修科,我抱有極大疑問。」

大學的教育學院多年來,都有訓練專職教通識的教師。有準教師擔心還有數個月畢業,教的那科已面目全非。中大通識教育學位文憑課程學生蔡同學:「我們所安排和學的東西,能否應用到未來新的通識科,其實有很多問號,亦有同學因現時情況不想入行。」

改頭換面後的「通識科」,最快明年九月實施,第一批受影響的是現時的中三學生。中三學生Gary:「最大問題是有些學生能否到內地?過去一年很多學生被捕,可能不能入境。」 教育局指,若到時有類似情況,學校可以和局方商討。

6. 通識老師陳智立接受視像訪問:「整個學校的人手分配要重新 『洗牌』,學校會否要求本身教通識的老師兼教其他科目。若學校要求,老師是否要被迫接受其他學科的師訓呢?是否全部一刀切,轉去帶STEM活動?轉去教選修科,我抱有極大疑問。」...中大通識教育學位文憑課程學生蔡同學:「我們所安排和學的東西,能否應用到未來新的通識科,其實有很多問號,亦有同學因現時情況不想入行。」

其實又唔係將通識改為選修,仲依然係必修必考,考生人數唔會少咗,只係課程內容有比較大的改變。呢班現任通識教師或「心儀」將來去教通識的「搞大」未來老C,除非你只係專精教那些似是而非的「批判思考」,否則再培訓再幾難?點解無得教原有的課稅內容就「不想入行」呢?而家又唔係叫你轉科甚至轉行,點算係「轉型」呢?你做老C薪高糧準,竟然咁抗拒轉變,真係難為普羅市民在經濟轉型下要「真‧再培訓」呢!

***

伸延閱讀:

777輸淨包膠(2020)

動物傳心

【九倉Cut有線.博評】有線新聞 最好嘅新聞台(HK01 2017-03-23 16:31)

永安旅遊解僱120名員工 佔編制兩成 消息:捷旅假期通知部分員工停薪留職半年 2020/11/30 21:43

【有線新聞】保就業計劃今日完結,永安旅遊解僱120名員工,佔公司編制兩成。據了解,捷旅假期約30名員工要停薪留職。

12月後再沒有保就業計劃,多間旅行社開始減省人手。1964年成立的老牌旅行社永安旅遊,宣布裁減各部門共120名員工,佔全體員工兩成,會有一個月代通知金及按僱傭條例補償,留任員工要放無薪假。永安形容決定艱難和無奈,指較早前有保就業計劃,才能勉強保留原有員工數目至今。不過旅遊業恢復無期,加上保就業計劃結束,人力成本帶來難以負荷的壓力,迫不得已精簡架構和業務重組,否則難以維持長遠經營。

另外消息指,捷旅假期通知員工要停薪留職半年,主要是中、低層人員,有工會收到2、30個導遊和領隊求助。旅遊業外遊領隊及導遊工會主席湯劍生:「有一、兩間公司,讓同事選擇停薪留職半年或者選擇遣散,現在收到很多求助,是遣散費的計法要斟酌。」

我們向多間旅行社查詢,康泰旅行社說沒有停薪留職或裁員的行動。財困的旅遊業議會上星期亦已經裁員十多人,留任的30多名員工要簽新合約,部分中高層要減薪和縮短工時。

37 則留言:

  1. 叫好不叫座的新聞台,被集體裁掉也只是時間問題,可能是市場行為而已。不過裁掉他們之後,有線電視還能如何起死回生是個疑問。博主也少和股票談感情吧,買入其實並沒有支持到新聞組員工,賣出也沒有懲罰到管理層,而是把股票賣到另一個願意接貨的人手中而已。

    KL

    回覆刪除
    回覆
    1. //市場行為

      應該是「商業行為」吧.

      //有線電視還能如何起死回生是個疑問。

      如果仲想營運下去的話, 就唔應該搞咁大喇. 唔少人都係因為新聞台有質素先訂.

      //買入其實並沒有支持到新聞組員工

      呢個我當然明白. 只係精神上支持而已.

      刪除
  2. 我認為不是每個教師都需要專業訓練,想當年,學校老師只是按照書本內容教學,交排功課,測驗之類的工作而已,這些老師往往不是教院出身,也沒受過專業訓練,卻仍能教出一堆優秀學生。現今教育文憑的門檻,以至各種評核,進修要求,似乎是因為近年教師已變成薪高糧準的優差,怕太多人湧去當教師,所以設下關卡以抵抗外來競爭而已。現有通識科教師既已成功過關,我不認為轉教其他科目會有很大問題,甚至連額外培訓也未必需要,最重要是有否認真備課,用心教學。

    KL

    回覆刪除
    回覆
    1. //現今教育文憑的門檻,以至各種評核,進修要求,似乎是因為近年教師已變成薪高糧準的優差,怕太多人湧去當教師,所以設下關卡以抵抗外來競爭而已。

      我的看法是要扮專業. 愈考得多 cert 愈多認證就愈能給人專業的感覺. 當你可以用一堆資格證書來掟人時,別人就沒有 challenge 你的藉口.

      刪除
  3. //員工只係真係有實力嘅,唔怕搵唔到嘢做(聽777話返工大灣都有萬幾蚊),實在無需要太情緒化要資方交待這樣那樣。
    可以去臘腸或X果做,可能會開心啲,真喺唔好勉強會壞身體的

    黃麗萍BB口罩上嘅英文字母FDNOL喺乜嘢嚟??

    //驢仔不如為了公眾利益和公眾知情權公開對話內容吧!
    算喇佢冇開嗰記者會"展示傷痕"都已經算OK啦 XD

    //家長王先生:「如果強逼香港居民,包括小童回內地考察,會否違反基本法香港市民享有出入境自由
    黃C生都應該試過強迫過自己嗰金波羅,又算唔算違反嗰細路自由呢--下次嗰細路就可以"裝修"黃C生屋企一吓。

    //點解無得教原有的課稅內容就「不想入行」呢?而家又唔係叫你轉科甚至轉行,點算係「轉型」呢?
    真好笑,通識明明喺最有彈性最靈活嘅一門,竟然一啲啲咁改吓就牙疼咁聲--其實即喺懶到出汁想一本notes用到老。

    回覆刪除
    回覆
    1. //黃麗萍BB口罩上嘅英文字母FDNOL喺乜嘢嚟??

      five demands not one less
      黃圈出品
      唔只佢一個戴也
      方便又可以話正字打鴨啩

      刪除
    2. //可以去臘腸或X果做,可能會開心啲,真喺唔好勉強會壞身體的
      //five demands not one less

      正如我之前講, 做得記者記者通常都係黃的, 有理想的人都唔會想做官方喉舌 copy and paste 喇. 呢個明嘅. 只要佢地編採時無偏頗就可以算係「專業」. so far 正苦言論有線都有講, 亦無特別針對抹黑, 亦唔係淨係企埋黃C嗰邊講, 好多時兩邊都有報做到個平衡點. 我平時成日 quote 佢地就係咁解.

      去臘腸都好架, 如果個心唔想報兩邊做平衡, 只係想講死一邊的話, 的確係會舒服啲.

      不過, 其實好多有線記者都跳去CCTVB、東方都有...

      //算喇佢冇開嗰記者會"展示傷痕"都已經算OK啦 XD

      展示埋傷痕就無得賴「溝通錯誤」喇!

      //下次嗰細路就可以"裝修"黃C生屋企一吓。

      鶳老豆可以分身家.

      //通識明明喺最有彈性最靈活嘅一門,竟然一啲啲咁改吓就牙疼咁聲--其實即喺懶到出汁想一本notes用到老。

      係囉. 改吓好似想死咁, 唔明!

      刪除
    3. //正如我之前講, 做得記者記者通常都係黃的, 有理想的人都唔會想做官方喉舌 copy and paste 喇. 呢個明嘅. 只要佢地編採時無偏頗就可以算係「專業」. so far 正苦言論有線都有講, 亦無特別針對抹黑, 亦唔係淨係企埋黃C嗰邊講, 好多時兩邊都有報做到個平衡點. 我平時成日 quote 佢地就係咁解.

      但係黃麗萍BB覺得唔應該「扮平衡」報道喎

      //黃麗萍又透露,新管理層加入後曾出手干預新聞運作,很重視官方記者會。又曾在12港人事件上,中國組有意報道涉及官派律師的情況,而有新加入的高層認為要加入官派律師都有幫助港人的內容,質疑是要「扮平衡」報道。

      刪除
    4. //新管理層加入後曾出手干預新聞運作,很重視官方記者會。

      記憶中好多年前港聞都已經有報官方記者會, 無乜特別少報, 我指的都是港聞組呢一邊. 中國組方面我就少留意官方消息, 中國組我都係睇佢地講民間嘅嘢, 好壞都有講, 當然講壞嗰方面會 eye-catching 好多.

      //在12港人事件上,中國組有意報道涉及官派律師的情況
      //高層認為要加入官派律師都有幫助港人的內容,質疑是要「扮平衡」報道。

      只要報導嘅係事實就無問題. 黃BB 應該黃得濟喇今次!

      刪除
    5. 由12分鐘開始,陳穎欣 踢爆 cable 班 妓者 有幾 "高汁" ^_^

      https://www.youtube.com/watch?v=B3pWrFFjV5Q

      刪除
    6. 我加咗兩篇陳穎欣對有線的 comment,以作平衡。

      老實講我唔係所有《剌針》同埋《中國組》都睇足, 所以以上的評論明顯都是我個人感覺,唔排除有錯。

      以《中國組》嚟講, 我主要睇佢地自家製作報導的新聞,quote 第二啲新聞來源的「二手飯」我就自動 skip, 亦無時間去查找佢地有無 deviate from 原來的 source,如果有的話, 呢啲 deviation 究竟係故意定係經過查核才報導. 例如小馬雲的故事我就真係無去暸解.

      《刺針》我就唔知陳穎欣講馬邊一篇報導. 同樣有啲專題係可以做得好啲, 例如呢篇《民意可「製造」?2020/12/02 14:13》, 話建制派的民意是因為抽樣有 bias 而涉嫌「造民意」, 我睇咗都覺得佢地點解唔寫埋黃營都係用 biased 嘅 statistics 來代表「香港人」呢?

      不過, 《刺針》又好多時真係踢爆唔少社會上的「怪事」: 例如 殺菌塗層求職騙局 等等, 所以我都唔肯定陳穎欣所說是個別事件, 抑或係有普遍性的問題.

      刪除
    7. //唔肯定陳穎欣所說是個別事件, 抑或係有普遍性的問題//

      我覺得要考究新聞是否中立, 要觀察係,
      當有片面/偏差報導時, 該新聞從業者係純粹都係被騙/FACT CHECK唔夠, 定係有心偏頗
      如果係有心, 係佢禍心包藏得好

      你唔覺得10句真話, 1句假話形式既騙子最毒最可怕咩?

      --Dogdogchi

      刪除
    8. //你唔覺得10句真話, 1句假話形式既騙子最毒最可怕咩?

      韋小寶都係咁講. 呃人的最高境界是最 key 的一句是假, 其他所有的都是真.

      //當有片面/偏差報導時, 該新聞從業者係純粹都係被騙/FACT CHECK唔夠, 定係有心偏頗

      我睇有線咁耐, 都覺得佢地嘅 fact check 好足夠嘅. 而且《刺針》咁多年來報過正苦建制咁多衰嘢, 如果時常老屈, 照計應該有好多「苦主」出面澄清. 就算係陳穎欣呢個case, 佢都無話即時出來澄清; 我想搵返個報導出來睇下都唔知係邊一篇. 所以我判定唔到陳穎欣呢單嘢是不是個別事例.

      刪除
  4. 其實新通識只係會分合格唔合格,唔上大陸考察冇左部份分啫,到時睇下weighing幾多,都未必唔合格嘅。正如暴大重係鄉大果陣,語文精修大把人唔上堂NI咪又係咁。

    又退一萬步去講,而家港共要去管你,只會揸得越來越緊,我都唔知一個平民可以點對抗。咁有良知,只係得自己走人,問題係糧知定良知緊要啫。

    //畸寶
    睇返今次係共裁了100人,新聞部佔40人。咁睇嘅話又唔覺得係特別針對新聞部去裁員,即係度度都要人。重有果60人(多過新聞部)其他員工新聞部又唔幫手發聲?得你地先係畸寶人?

    而家炒佢地又話高層唔同佢事先傾,我就未聽過公司炒邊個都要咨詢囉....到時真係問佢佢又話做乜炒咁多,一個不能少,要齊上齊落blah blah blah,總之就唔炒得,要生養死葬否則就政治迫害啦!
    咁嘅話真係除左毒果同臘場新聞果類可以攞正牌炒人唔係政治迫害,所有傳媒機構財困要炒人都係冇良知嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. //咁嘅話真係除左毒果同臘場新聞果類可以攞正牌炒人唔係政治迫害

      相信一樣可以講成正字迫害(萬能key)

      刪除
    2. //重有果60人(多過新聞部)其他員工新聞部又唔幫手發聲?得你地先係畸寶人?

      可能嗰班係 customer service 或者係 街霸.

      //唔上大陸考察冇左部份分啫,到時睇下weighing幾多
      //而家港共要去管你,只會揸得越來越緊,我都唔知一個平民可以點對抗。咁有良知,只係得自己走人,問題係糧知定良知緊要啫。

      其實全部都係等價交換,所有都要當事人自己衡量去唔去馬,由通識上唔上去到係咪要移民,定係要跟正苦/僱主抗爭,全部都係要自行衡量並未負責的行為。甚麼齊上齊落只係用群眾壓力綑綁心志不堅的人的藉口。

      當然,現實上有好多人都係「選擇困難」,拿不定主意(好可能其實係怕做了主意,但結果唔好,怕要負責怕俾人鬧俾人笑)。

      //未聽過公司炒邊個都要咨詢囉...

      做得記者,心裡就應該有團火,敢於去質疑、提問,保持中立態度,報導事實,而唔係人地講乜你就信,只係識 copy and paste 就無意義喇。黃唔黃、藍唔藍其實唔重要,不因個人立場影響工作,做到公司要求你要做嘅嘢就得,如果 exceed expectation 當然更好。

      表現良好忽然收到大信封,有情緒係可以理解,但成棚人去圍管理層我就唔撐。當然睇片管理層的嘴臉都唔好得去邊,應該雙方一直都有心病。管理層管理將好嘢無故 cut 走,又無 manage expectation(炒人唔需要咨詢,但節目增減安排可以有得傾,讓有關員工有心理準備),呢啲就係技巧差勁。

      睇返報導似乎係靠部門主管調停高層的無理壓力,又俾到空間班細嘅做事(somehow 我組包青天上司都係咁);今次連部門主管都頂唔順,所以發生「大廚拉隊走,連洗碗都辭埋職」的事情發生。

      //正字迫害(萬能key)

      唔知臘腸幾時會俾紅色資本收購呢?

      刪除
    3. //可能嗰班係 customer service 或者係 街霸.

      或者有啲Operations嘅人都唔定....
      或者真係做新聞係有團火,但話晒佢地周圍去採訪,算係見多識廣,無理由唔明白一個機構點都要營運落去呢個道理,有線蝕錢都唔係今日嘅事,加上咁嘅情況,裁員係其中一個可以預見發生嘅事。

      8月果陣炒左幾個工程部佢地都好大反應(我理解只係技術人員,好難話關咩立場事),我諗裡面所謂「齊上齊落巴打」心態好強,都唔易管理。

      一次100人都肯定唔係尋日決較第二日action, 好多時一定睇到一啲先兆。4個月前新聞部搵晒啲高層,都應該聞到啲味。至於點解係炒果40人,真相應該都係得HR同高層先知。
      不過佢地咁去總辭可能係益左公司,如果年資唔少第第時炒人又省了一大筆。不過佢地咁都係比因航工會班頭目話因為要繼續爭取,所以自己簽約但叫會員唔好簽約好好多。

      //其實全部都係等價交換,所有都要當事人自己衡量去唔去馬,由通識上唔上去到係咪要移民,定係要跟正苦/僱主抗爭,全部都係要自行衡量並未負責的行為。

      係佢地諗多左,跟返肥彭黎之前果套真嬰治方式,唔好過度參予政治就得。
      只要想想任何地方政府係冇可能容許一啲反政府嘅人存在,哪怕係嬰美、皇國定賓賓國任何呢啲民主國家都好,都唔會俾你超過呢條底線。

      不過對某啲人來講,的確越亂係越有利嘅....好多人就係靠「生於亂世」生存。

      //甚麼齊上齊落只係用群眾壓力綑綁心志不堅的人的藉口。
      你睇下國安法後越來越多高調人士著草(呢兩日有智障峰同梁仲痕)就知齊上齊落係笑話啦!
      重有浸大學生會果個觀星會長同佢阿媽居然共有兩間總值一億豪宅,而且冇按揭一炮過,前線真係去衝果班有無覺得大家真係樣樣齊上齊落?

      刪除
    4. //共有兩間總值一億豪宅,而且冇按揭一炮過
      好期待呢單嘢嘅更詳細資料。

      刪除
    5. //無理由唔明白一個機構點都要營運落去呢個道理,有線蝕錢都唔係今日嘅事,加上咁嘅情況,裁員係其中一個可以預見發生嘅事。

      我都覺呢個係無奈兼不幸. 之前有幾次因為有線解碼器壞咗, 等緊師傅來更換的時候, 睇咗幾日 Now 同 CCTVB 的新聞, 始終係睇唔慣嗰種正襟危坐頗為靜態的報導手法.

      //我諗裡面所謂「齊上齊落巴打」心態好強,都唔易管理。

      聽講有線初級記者人工仲企過譚仔阿姐, 如果無秘撈的話, 要留低做得耐一定有啲原因. 好可能團隊文化、工作自由度都係因素.

      //至於點解係炒果40人,真相應該都係得HR同高層先知。

      有可能係黃得濟受壓,真係唔出奇. 畢竟《剌針》真係踢爆咗建制唔少衰嘢, 「令人無面」係死罪來的.

      //佢地咁都係比因航工會班頭目話因為要繼續爭取,所以自己簽約但叫會員唔好簽約好好多。

      咁班記者自己走,又無鬧衰唔走的同事, 都算係咁喇. 因航搞笑在資方都話明要炒你, 你班工會仲威脅「工業行動會升級」, 真係笑死人無命賠.

      //好多人就係靠「生於亂世」生存。
      //國安法後越來越多高調人士著草(呢兩日有智障峰同梁仲痕)就知齊上齊落係笑話啦!

      可憐的是那些真心膠真係以為可以「反清復明」, 點知人生已經更精彩.

      //觀星會長同佢阿媽居然共有兩間總值一億豪宅,而且冇按揭一炮過
      //好期待呢單嘢嘅更詳細資料。

      基本上玩呢類人設遊戲的, 唔會係一窮二白無後路的人.

      刪除
  5. 見班新聞組炒人都要高層同你交待,就知佢哋平時點態度啦!俾我係老細,請你仲要受你氣,你做到識飛都唔會想請啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. //你做到識飛都唔會想請啦!

      「呢個世界無話無咗邊個唔得」, 可以係啱可以係錯, 前提係睇下管理層識唔識得用人. 如果真係要靠班手下保住個金漆招牌, 咁班員人有氣燄都不足為奇. 所以好嘅管理層係要識得搵到叻人去替代, 「無話無咗邊個唔得」先講得通, 否則唇亡齒寒, 除非真係想公司完全轉型, 否則真係好難營運下去.

      刪除
    2. 有線本身就蝕錢,想執好耐。
      新聞傳媒除了少數賺錢,大多係金主貼錢為咗幫手放風,同表現金主個人理念。
      班靚同自己唔啱嘴形,仲要吹相反方向風,炒人實在正常不過。

      刪除
    3. 所以以前九倉吳光正真係好, 算係比較少「表現金主個人理念」, 新聞台的高質素就係咁累積而來.

      依家邱氏做老闆, 應該係白手套,有「任務」在身, 改朝換代係唔出奇. 係就係可惜比較中立專業的傳媒已經貫少見少.

      刪除
  6. 上面講到copy & paste, 我就真係唔覺得香港有邊個新聞台唔係copy & paste (除左本地新聞囉).

    根本就係外媒喉舌, tvb都一樣(可能仲衰).

    人地話fake photos 佢地就話虛假照片; 今日一句'bitch' 佢地又跟外媒講'侮辱女性字眼'.

    一個國際金融中心, 冇個似樣少少嘅媒體, 真係失禮.

    回覆刪除
    回覆
    1. // 人地話fake photos 佢地就話虛假照片

      是否畫得太似真,所以被屈是falsified image(總理所講)及fake photo(傳媒所講)?

      // 根本就係外媒喉舌

      人講佢(香港人)就信咁囉。

      刪除
    2. 好簡單,係香港,你講同一番說話,分別用英文同普通話表達,你問香港人邊個順耳,邊個up耳?

      刪除
    3. //一個國際金融中心, 冇個似樣少少嘅媒體, 真係失禮.
      //人講佢(香港人)就信咁囉。

      可能因為我城傳霉都唔會有 resources 派人常駐英美等做一手報導, 外國新聞都係要靠食外電二手飯, 變成 google translate 再 copy and paste.

      //分別用英文同普通話表達,你問香港人邊個順耳,邊個up耳?

      忽然想起, 我最近同包青天上司傾嘢, 好多時都好似ABC咁用英文講, 主要原因係已經為了回覆 email 而在腦中起稿, 再講返出嚟, 所以不期然就用咗英文.

      英文是「國際語言」的優勢, 就係咁來.

      刪除
  7. 幅圖個背景係澳洲地圖+亞富汗砌圖, 個小女孩個頭仲比澳洲地圖蒙住, 高炒影落去...電影預算咩...

    一句Bitch 話侮辱女性字眼(特登唔出bitch 呢個字, 仲以為好大劑)

    即係講Damn 就話"侮辱上帝字眼", Oh my God 就係"宗教敏感字眼",

    Go to hell 就係"撒旦崇拜字眼"

    回覆刪除
    回覆
    1. // 高炒影落去...電影預算咩...

      唔知係咪藍方的宣傳技巧一直不及黃方, 比對方壓住嚟打, 以致一有什麼對藍方的「利好消息」,便急不及待出來指責返對方, 連 fact check 都無做, 故常有烏龍百出的言論, 丟架事亦不絕於耳. 呢個情況由平民至國家級都係咁.

      //Bitch

      呢啲就係左膠文字獄, 所有嘢都要講政治正確, 過猶不及. 好似 Merry Christmas 要講成 Happy Holiday, 真係無嗰樣整嗰樣.

      刪除
    2. //唔知係咪藍方的宣傳技巧一直不及黃方, 比對方壓住嚟打, 以致一有什麼對藍方的「利好消息」,便急不及待出來指責返對方, 連 fact check 都無做, 故常有烏龍百出的言論, 丟架事亦不絕於耳. 呢個情況由平民至國家級都係咁.

      對於呢單新聞,我反而體會唔同,好快就見本地報導只話張相造假,講到老屈袋鼠國咁,然後就無再見到相關報導,亦無深入報導原由背景,更唔提袋鼠國軍方報告

      https://m.youtube.com/watch?v=4W8wDpWW2TE

      https://m.youtube.com/watch?v=rrhOp5Dh0gw

      上述兩條片係外交部回應嘅節錄,我覺得澄清同回應得算唔錯,但相信本地媒體唔會報,而大部份傷民應該都係會繼續對件事嘅印像就係袋鼠國被屈,深化對大六嘅負面印像

      刪除
    3. //外交部回應嘅節錄

      【外交部】句句高能!华春莹带一叠照片上记者会,花4分钟谈澳军人漫画事件

      【外交部】华春莹太犀利:莫里森气的不是那副画,而是中国人怎么有权批评他

      呢個明顯就係文宣技巧的問題. 單睇以上兩條片的 headline, 完全是標題黨的感覺: 「想XXX, 你這樣做就對了!」「有一個人令X國總理啞口無言」「1分鐘學會澄清謠言」...

      太 click bait 格局的 headline 令人(起碼是我) 倒胃. 你想吸引人去睇, 寫作的風格就唔應該係咁 hard sell, 往自己臉上貼金. 對比黃媒, 佢地的 headline 多數係以 side story, 其他人的感覺去引導, 「好爸爸: 阿仔死得好慘!」夠煽情自然吸引到讀者去睇好爸爸如何痛失愛兒, 而唔會走去聽蝗國的外交部八股文(其他例子可以參考人言報的屠姓專欄).

      刪除
    4. //呢個明顯就係文宣技巧的問題. 單睇以上兩條片的 headline, 完全是標題黨的感覺

      係喎,魔兄唔講我都無為意個標題,兩條片係刻意搵外交部回應而睇,忽視左標題
      文宣技巧相差得遠我完全認同也,但講真我都唔係好想佢地同化,好怕佢地都變到扭曲內容(雖然都有咁嘅情況)
      然而本地媒體真係好差,就算被定性藍嘅都唔會報呢啲(外交部記者會片段),不過所謂藍媒形像都好差,有時都會懷疑係咪只得一隻色系..

      刪除
    5. //藍媒形像都好差

      藍媒同建制派一樣, 只識講官方八股口吻, 緊跟主旋律, 不敢越雷池半步, 沒個人風格, 只係 carbon copy, 毫無睇頭.

      要藍媒/建制有出色, 一定要敢於擺脫以上陋習.

      刪除
    6. //要藍媒/建制有出色, 一定要敢於擺脫以上陋習.

      可能係獨裁專制下既問題。
      越左雷池,好彩既就冇事冇幹。
      唔好彩既就後果嚴重。

      刪除
    7. //可能係獨裁專制下既問題。

      「殺人政權」好似想玩西方那套溝通方法,就算俾平民鬧吓都無所謂,有則改之無則嘉勉;但似乎總有一批人(由小粉紅到「廢老」都有)卻永遠都是走黨八股、戰狼式發話的路線,都唔知蝗方真心想點。

      刪除
  8. 炒老細魷魚第二日嘅中國組新聞見到靚仔記者出鏡 唔知系存貨抑或佢最後由走變留 希望系後者喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 被公司炒的四十人要即時走。
      其他聲援辭職的其他同事就一個月通知。

      刪除