2021年3月27日 星期六

做乜諗嘢屋

主持話男戶主從事廣告行業,不時都要在家中諗吓嘢,尋找靈感,於是設計C便引入窗外海景,可以有助邊 hea 邊思考咁話(38:24—48:00):

樓盤傳真 2021/03/13 2021/03/13 22:04

長沙灣維港滙 I 開售揀樓,大盤細則、價高票少,首輪 227 伙,大佔 86% 均是兩房戶或以下的小型單位,偏偏以三房戶率先沽清,反映市場有換樓需求。由於首輪單位逾 1,000 萬元單位比例高,發展商以高成數一按、二按補足首期缺口,惟用家必須計算額外利息開支。

新盤維港滙兩房單位折實樓價近 1,100 萬元,來到相隔一個地鐵站的維港灣,坐落奧運站附近,入場兩房單位 1,000 萬元有交易,樓價仍入於八成按揭門檻,內籠質素以至配套又是否吸引?

北角舊樓重建盤君譽峰,每層 13 伙密度高。遇著疫情反覆,驗樓單位的喉管問題讓人特別關注,不論新盤業主還是已經居住多年,都應該檢查有關部件。

在家工作令不少人分不清休息與工作的時間和空間,這次的設計單位戶主,就想在家中又可以悠閒,又可以精神工作,設計師利用半開放式間隔解決。

今次呢位設計C亦不讓鎢絲 sir 專美,將個單位全拆,好似我城議會選舉咁返回原點再整過,自然可以煲大個報價。本案全拆嘅藉口理由就係引入自然光:

設計C話個單位太長,間隔牆又太多,戶主主要活動空間唔夠光,所以要將整個單位「砍掉重練」(左上、右上)。設計C話個單位成553呎都唔夠位擺一張正常餐枱(咁都講得出?),廚房又太細,所以便將原來的梗廚拆去變半開放式,中島吧枱又有足夠可以招呼朋友,不過枱底空間就好似唔係太夠會頂腳(左中、右中)。如果怕煮食時油煙大,又可以拉上半透明趟門阻隔(左下、右下),變返同梗廚差唔多,認真係無嗰樣整嗰樣:

本單位遠晀可見暴大,景色開揚(左上);近看亦可以欣賞隔離屋所晾掛的底褲(右上),設計C便將梳化背住隔離單位放,以免眼冤,再加上電視牆的凹凸坑紋做裝飾令感覺更立體(左中、右中)。單位有西斜的問題,設計C便話可以用淺灰色的牆身去減低溫度(左下、右下)。咁都講得通,認真神奇:

書房極度簡約,只是在窗台上放兩個咕𠱸,便宣稱可以俾戶主找靈感(左上、右上),個藉口理由真係 hea 到一個點。實際上設計C係將間隔台打通,跟主人睡房連成一起,將來戶主夫婦生了小孩後便可作小孩房,故此房子牆壁都留白以便將來掛上巷孩的塗鴉畫作(左中、右中);當然,如果戶主夫婦要有私淫空間的話,也可以將趟門拉上,將主人房與書房(小孩房)隔開(左下、右下):

主人睡房亦是十分簡約,重點是可以三邊落床以防嘈醒枕邊人(左上、右上)。床尾就是到頂大櫃和一張小工作枱面,另一邊就連繫到書房,以趟門分隔(左中);再越過書房就是套廁(右中)。套廁有窗,裝有鏡櫃貯物(左下、右下)。由於痾夜尿都要行幾遠,唔怪得要「可以三邊落床以防嘈醒枕邊人」:

***

非有線用戶可以睇精華版:

7 則留言:

  1. //中島吧枱又有足夠可以招呼朋友
    到頭來都唔喺正常餐桌,忘記了初心,喺唔喺要回水呢。

    //又可以拉上半透明趟門阻隔
    為咗啲咩自然光(廚房要咁多自然光做乜)整嗰拉門夠晒浪費地方。

    //再加上電視牆的凹凸坑紋做裝飾
    好似鐵皮屋咁真肉酸

    //只是在窗台上放兩個咕��,便宣稱可以俾戶主找靈感
    可能可以窗台上偷望對面一排屋,話唔定有囡囡換衫呢〇感即刻湧上來

    //也可以將趟門拉上,將主人房與書房(小孩房)隔開
    趟門半透明,可以提早啟蒙性教育

    回覆刪除
    回覆
    1. //到頭來都唔喺正常餐桌,忘記了初心
      //整嗰拉門夠晒浪費地方

      睇真啲廚房趟門是有地面路軌的, 認真難清潔.

      //話唔定有囡囡換衫呢〇感即刻湧上來

      咁要擺多個次紙筒 XD

      //趟門半透明

      啲半透明玻璃不嬲都好誘惑

      刪除
  2. 我一路都唔明啲屋咁鬼細,得3、4個人都要整兩個廁所把鬼,住得闊落啲咪重好。

    5個人或以上爭廁所就有啲麻煩,夠位係應該整嘅。或者學下日本廁浴分離。

    回覆刪除
    回覆
    1. 家人沖涼可以沖成個幾鐘
      有多過一個浴室方便好多
      特別係返工時間
      可以少好多爭執
      雖然我最終都係自己搬左出黎住

      刪除
    2. 都要睇吓間屋大定細嘅. 同埋有多個洗手間又真係好用好多. 我雖然一個人住,但三房一套一客廁, 套次造企缸, 客次造浴缸(可以用來洗嘢), 萬一次所要維修仲有後備, yeah!

      刪除
  3. 咁大間屋設計到咁 如果有工人 小朋友 真係一般

    回覆刪除
    回覆
    1. //咁大間屋設計到咁

      所以我一向都好佩服班設計C的口才

      刪除