2021年3月19日 星期五

轉按格價精明眼

早幾日接到電話留言,原來係大貓的客戶經理打來,問魔術師有無在其他錢莊的按揭,會唔會考慮轉過去。聽聲係條幾青澀的有青,語氣有禮亦唔 aggressive(有啲客戶經理語氣好急,好似逼個客買佢嘅服務咁,魔術師就唔 buy 嘞!)。由於印象幾好,當佢再打嚟時,魔術師亦無惡言 cut 線,反而耐心聽吓佢講:個 plan 其實一啲都唔吸引,H+1.4%(借多過400萬)或H+1.45%(借少過或等於400萬),仲要只係得0.5%回贈。

魔術師走去按揭中介網頁查找,實在係大把 plan 好過佢:

(圖片來源:星之谷按揭轉介:銀行按揭回贈及按揭利率比較(新買、轉按), captured on 18 Mar 2021)

做轉按講親都要幾百萬,貨比三家格吓價都正常。打去問按揭中介,佢地好快就俾到幾個「靚 plan」出嚟。無獨有偶,呢類按揭計劃多數都係以400萬貸款額為優惠的分界線,借到400萬的優惠就多啲,認真不明所以。魔術師就假設以樓按400萬及500萬為例,計吓每月供款額及回贈等資訊,與及繼續用小貓的還款額做比較:

可以見到,魔術師在小貓現存個 plan 的息率雖然低,但如果可以再拉長返供30年,就可以抵銷返息率上升,每月開支反而少咗。鳩通同戴祖儀(見《瞬間睇廣告(三)》)都差唔多,分別只係係在於中介回贈。點講都好,今大貓真係唔夠人爭。

魔術師不嬲都係個「好客戶」,打返去大貓搵有青客戶經理,問佢人地個價靚好多喎...有青問返魔術師係邊間行咁荀,魔術師便照直說了。想不到有青竟然話:

「我城都知道呢間銀行可以俾到嘅價,唔係大貓可以做到的...」

呢位有青客戶經理又真係坦率得可愛!

***

伸延閱讀:

瞬間睇廣告(三)

借定唔借?還得到先好借!

8 則留言:

  1. “「我哋都知道呢間銀行可以俾到嘅價,唔係大貓可以做到的...」”

    我發現這句是standard script來的。

    例如:股票我唔會用貴行的喎,貪佣貴咩。
    回:「我哋都知道其他銀行可以俾到嘅優惠,唔係大貓可以做到的...」

    又例如:定期我唔會用貴行的喎,貪息低咩?
    回:「我哋都知道其他銀行可以俾到嘅優惠,唔係大貓可以做到的...」

    老老實實,其實真係唔係好知佢仲有乜嘢賣... 唯一佢有人哋冇的,我等唔係好尊貴客戶用得著的,就只有開俾細路用的ATM Card同埋香港開海外戶。仲有只有前者先係unique... 唔係要俾D化骨龍用,一早就同佢分手了....

    回覆刪除
    回覆
    1. //我發現這句是standard script來的。

      可能係明知做唔成生意所以咁講, 起碼令客戶覺得咁樣嘅態度算誠懇, 有個下台階, reject 時都唔會太惡言相向, 印象唔會太差囉. 都係無辦法中的辦法吧.

      刪除
    2. 所以有啲公司嘅sales就係慘
      喺一個貨品同質, 只有比價格, 價格又接近完全公開透明嘅時候
      公司唔肯改價格, 連一啲價外嘅優待都冇
      就剩係識叫sales都追客

      我上年買樓用咗跑步, 只因一個字快
      計到盡喺margin位上車, 真係驚批唔到, 邊個最先聯絡我就簽
      結果跑步竟然兩星期內完成, 仲送我地最鍾意窮走日本嘅廢中最愛, 永久免費食機場魚蛋粉
      而病夫話要over60日先做, 我簽正常兩個月, 瞓醒打過去已經話得59日唔做, 真係估唔到
      阿爺喺我簽咗跑步先覆我
      大貓回贈得0.25%, 細貓因為童年陰影blacklist咗(竟然因最低結餘扣晒我一個學生哥嘅全部錢, 再cut埋我戶口)
      其他...聽講當時WFH係封咗按揭唔做, 我都冇搵

      刪除
    3. //我上年買樓用咗跑步, 只因一個字快
      //結果跑步竟然兩星期內完成

      快真係好緊要, 我經中介搵鳩通, 個 banker 隔咗兩日都未聯絡我, 唔知蝗資行啲動作係咪一貫係慢.

      //仲送我地最鍾意窮走日本嘅廢中最愛, 永久免費食機場魚蛋粉

      估唔到你會「返鄉下」 XD

      //而病夫話要over60日先做, 我簽正常兩個月, 瞓醒打過去已經話得59日唔做, 真係估唔到

      擺明係唔想/唔係做生意!

      刪除
    4. //估唔到你會「返鄉下」 XD

      我可是老肥宅
      那個不是「鄉下」 , 而是「聖地」 , 要定期去朝聖

      刪除
    5. //那個不是「鄉下」 , 而是「聖地」 , 要定期去朝聖

      疫苗不能混合接種, 要 return home 就要打科興; 皇軍不接受的話就無得去朝聖了 (and vice versa)!

      估唔到「顏色疫曲圈」可以搞到咁多事出嚟.

      刪除
  2. 魔術師轉唔轉按? 我都係小貓1.24% 供剩28年,差4球幾未還,又希望供多兩三年可以換大啲,請問有何高見?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該會轉按. 重點係我唔會加按(最好只係加少少, 借到某個「齊頭數」), 唔會愈借愈多. 主旨係儘量令每月供樓負擔減少, 每月使費少咗變相儲蓄就多咗, 可以分段投資. 如果大幅加按拎一大舊錢, 每月供款壓力無減甚至增加, 有舊錢在手又會逼自己去投資, 財不入急門好易做多錯多.

      刪除