2021年5月13日 星期四

醫生醫生,你幫我打針得唔得呀?

魔術師早前去睇開個醫生到覆診,順便問吓醫生打唔打得疫苗;如果打得嘅話應該打蝗針好定係「伏必太」好。醫生就話依照魔術師呢個廢中年紀,最好都係打蝗針,保護率低少少唔太緊要,最緊要係個技術係 proven 嘅,無謂試啲本來要成7年臨床數據才可通過的新技術;如果年紀大先至要大「伏必太」,皆因蝗針無乜廢老數據,而且廢老中招會好有可能有生命危險,取捨之下割可打保護率高啲嘅「伏必太」。

不過,由於屯門的正苦疫苗接種所在4月底已經打完蝗針,5月開始打「伏必太」,所以魔術師都要在私人醫務所打了。咁啱呢間醫務所每天下午才有 slot 幫病人打針,魔術師就唔會呆坐等大半天,所以都係告辭,諗住去另一間較就腳但唔係睇開的醫務所去打。

(圖片來源:2019 冠狀病毒社區疫苗接種服務社區疫苗接種中心, captured on 11 May 2021)
呢間較就腳的的醫務所屬於集團式經營,好處就係「顧客(即係病人)」的紀錄比較有條理,電腦系統比較先進,衰就衰在事事都要按規矩做,無乜位走盞。

魔術師就係後者個 case。先打去約期打針,今日約聽日有得打。去到醫務所,姑娘說明現在要打的是科興,然後便幫魔術師量血壓度心跳。雖然血壓正常,但心跳就快咗啲,仲要度咗兩次都係快,結果被個醫生 reject 咗無得打。

魔術師一向心跳都係快,唔關個姑娘索唔索事。於是都係去返睇開個醫生度打,又係今日約聽日(下午)有得打。

去到醫務所,姑娘就連血壓心跳都唔使幫魔術師量,只係說明現在打的是科興,再給魔術師簽好「生死狀」(即係清楚明白針藥的副作用),坐低休息一陣就可以打了。

都只係拮一下而已。真心唔明白打針有乜咁可怕。

打完又要休30分鐘,跟姑娘吹水才知道原來醫務所咁多個星期以來都只係打咗40針,並無病人有過激反應。

魔術師都係一樣。無事無幹就走得。

呢個醫健通 App 真係有啲搞笑,竟然係要魔術師手動輸入資料兼在紙版針卡上拍照,夠哂手動:

而智方便程式就好似醒啲(見《自願性監控》),真係可以下載到張電子針卡出來:

而過咗幾日,姑娘都會問吓魔術師情況如何,以免倒斃在家都無人知,算是貼心。

***

伸延閱讀:

醫健通eHealth 手機程式

自願性監控

10 則留言:

  1. 我晨咁早打咗,都冇不良反應.
    其實呢啲預防針同每年要打嘅流感疫苗有咩分別啫, 其實使乜咁驚喎. 我覺得係畀傳媒洗咗腦喇啲人. 其實每種藥每一種針都有机会有side effect, 又唔見啲人攞流感疫苗黎講.

    回覆刪除
    回覆
    1. //又唔見啲人攞流感疫苗黎講.

      嬰尾兩帝打針進度良好, 因為唔打隨時死; 我城疫情唔算嚴重, 傷民反而怕打針會死, 又係身在福中不知福.

      刪除
    2. 大話怕計數

      香港2月尾開始打疫苗, 2個月多D, 當2個月計(打完你要俾D時間人死XD)

      香港一共打佐過百五萬劑, 打完針兩星期內死佐23個, 我最最陰謀論當全部都係因為疫苗引致直接死亡
      2個月就係23個

      2019 同2020, 香港人平均每日既死亡人數係130+,
      兩個月60日計, 推斷正常死亡人數約為8000人

      23 VS 8000

      怕疫苗副作用, 咁要怕埋行行下街俾撞車死, 交通意外死亡平均係一個月9-10個

      //身在福中不知福//

      我既睇法係: 甘心下流
      香港如果可以認真快手打晒疫苗, 疫情進一步受控, 香港晉身為防疫優等生
      不論內部經濟娛樂活動, 或者對外傾旅遊氣泡, 都係會有明顯改善, 可望一步步接近疫情前既生活模式
      巿民亦唔駛確診數字升少少就成驚弓之鳥

      但係香港就寧願係維持依家防疫中等生既現狀
      清零幾日, 要政府鬆綁防疫管制,
      之後有幾單確診, 猿較獸出泥嚇下人, 報紙登幾日"香港淪陷"頭條
      政府收緊返防疫控制, 香港人又恐慌幾日

      之前印度單變種疑似流入社區, 猿較獸出泥大膽假設唔很求證咁宣佈有變種病毒社區感染, 指明大廈全部居民要隔離21日
      身邊有個黃人, 不知幾很興奮, 係咁問點算, 要如何如何買定一堆野入隔離營(唔知以為小學去旅行)

      我教佢: 政府宣傳封大廈都係7-8點, 最夜應該唔會夜到11-12點既, 你日日收工系街度遊到12點先返入屋, 放假就朝7晚12咁遊, O米封唔到你囉。記住唔好去老麥坐, 老麥幢大廈俾人封客都隨時封埋, 食飯外賣系公園食好O勒.......

      免於恐慌既自由係垃圾, 只有攬炒香港既自由係值得追求....唉, 香港人

      --Dogdogchi

      刪除
    3. 哈哈,我都係衰在太理智,認為洋腸搏命去打針係因為當地防疫不力(病死多過針死)。而傷民就調轉,潛意識以為針死的可能性大過中招死,所以唔打針;忽略咗唔打針的潛意識其實就係攬炒,唔想個社會正常運作。

      刪除
    4. 要擔心都喺牛精液苗先,四十碎樓下就算米帝都唔建議打牛精液苗---Younger people with no underlying conditions are less likely to develop serious covid-19 illness than those with underlying conditions or older people, so their risk-benefit profile is different.
      所以傷巷喺幸福嘅有得揀B安踢同蝗針。俾着我都想喺傷巷打蝗針,又有得同護士妹妹短聚半粒鐘XD

      刪除
    5. 唔用安心出行(寫紙仔)、唔打針或唔打蝗針(即刻使係打都係打伏針)、辭任蟻員(退下來唔再參選)呢啲形式主義已經成為黃人抵抗呢個殺人政權的「最後微弱聲音」,真係「問誰未發聲」咯XD

      刪除
  2. //姑娘說明現在要打的是科興,然後便幫魔術師量血壓度心跳
    米帝完全冇量度,淨喺問吓有冇試過有血栓,打完即走冇得留半嗰鐘觀察,更加冇過咗幾日問候吓咁貼心
    不過就有心心貼紙XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //打完即走冇得留半嗰鐘觀察

      唔怪得無乜人有「打咗針之後乜乜乜」的報導.

      刪除
  3. // 呢個醫健通 App 真係有啲搞笑,竟然係要魔術師手動輸入資料兼在紙版針卡上拍照,夠哂手動
    依家正苦d apps已經開始好啲, 我醫健通唔駛影相, 去養和打德國牌, 佢哋有部讀身分證機, 打完針自動show record. 私家診所冇讀卡機, 所以要自己scan
    仲有iAMSmart, 以前年年要去運輸處續車牌, 依家用apps攪掂

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢哋有部讀身分證機, 打完針自動show record. 私家診所冇讀卡機, 所以要自己scan

      醫務所都有醫健通身分證 reader, 可能係姑娘未嚟得切入, 我心急便手動入咗.

      醫健通其實其好, 病歷相通, 有食過乜嘢藥即時查到, 實在唔錯.

      //iAMSmart

      呢個app 最大的問題係無同申請正苦工網站連結.

      刪除