2021年7月19日 星期一

千二呎的羅密歐與茱麗葉

早前有新聞話兩公婆為申請消費劵的平台而大打出手,老婆仲斬傷老公添!裝一次修動輒過百萬,要點樣嘅設計先可以免卻到爭執呢(37:15 — 47:10)?

樓盤傳真 2021/06/26 2021/06/26 22:13

啟德前跑道區首個新盤維港 1 號,首批 212 伙折實呎價 22,997 元,低於同區兩個月前新盤 13% ,低開原因為何?另樓盤現時三面環海,但日後附近住宅項目逐一落成後,景觀方面會有何變化?

暑假加上疫情帶來的 Staycation 需求,如果投資長洲度假屋,有兩種方式,其一是買入再出租,其二是「租上租」以賺取差額,成本及回報如何?以「二房東」身份出租單位,又須具備哪些法律文件?

尖沙咀罕有新盤,恒地德成街單幢盤本木,發展商慢慢逐小銷售,對加價升值發展頗有信心。惟驗樓單位浴室遇上嚴重漏水問題,已入伙單位要自行測試留意,貨尾單位亦須謹慎監督工程。〈裝修解密〉教大家自助更換門鎖的小秘訣。

型格與優雅要並存,設計師在較男性化的音響、模型周邊,以女戶主喜愛的淡雅色系配搭,有助整體印象取得平衡。

***

今次一對同居情侶住差唔多1,200呎的馬鞍山新樓峻源,又唔需要理會四大長老,姑勿論佢地係新傷巷人、做生意、定係有父幹,總之就係唔使左偷位右偷位住到好似擠逼戶咁。人均面積有500幾600呎要平衡各自所需話都無咁易,咁先係 quality of life 吖麻!

同居小情侶「未有」生育計劃(左上、右上),切雞C話好簡單要平衡男女戶主各自生活所需(左中),其實都係暗中就住女戶主:就係唔俾男戶主包小三嘞!唔知切雞C係識風水定係X忽墥棍,竟然識得將單位原裝、風水上代表二奶的小掩門封起(右中),令玄關可以設置鞋櫃、展示櫃(左下、右下):

設計單位面積夠大,露台望赤門海峽(左上、右上),廳的另一邊望馬鞍山,景觀優質。切雞C無乜 value 可以 add,便說以燈光呀、物料形狀呀、材質呀打造一些較「中性化」的設計來平衡男女戶主所需(左中、右中),至於雲石、黑鋼、同木皮跟「中性」有乜關係(左下),魔術師就不得而知。反而切雞C宣稱避免太男性化的感覺,棄用音響架,改為訂做電視櫃,只要加固支撐便可以承受音響器材的重量(右下)。但那些層板是釘死的,即是說日後換部厚啲高身啲嘅擴音機之類會有困難,魔術師自己就最唔鍾意呢類唔 flexible 的設計:

切雞C將原來的三房改成兩房,縮短走廊(左上、右上),主人房得以擴大,但唔知點解係都要將窗台變成梳妝枱(左下、右下):

主人房床尾的電視牆以懸空設計(左上),後面就係「衣帽間」,其實即係衣櫃(右上),另一邊就係展示櫃俾女戶主 show off 吓啲包包(左下)。由於只有兩個人住,唔需要「私隱」,馬桶可以對住浴缸,隔住塊玻璃一面沖涼睇住另一半便便,感覺十分安心,只要記者妹身後那扇窗不是屬於隔離單位就無問題(右下):

切雞C將另一間客房變成男戶主的模型房,玻璃櫃內放滿了代表外國勢力的超級英雄手辦模型(左上、右上)。有理由相信戶主會有親戚朋友上來作客,故此切雞C亦造了一道掩門遮蔽模型櫃,唔可表現得太過 kidult(左中)。女戶主唔係一般巷女,係「煮得之人」(右中),但來來去去都只是煮俾老公豬食卻未免太單調。總之顧客永遠是對的,切雞C便擴闊了廚房枱面和加添可以彈出彈入的儲物架,兩小口煮得開心就話之佢。

***

精華版:

***

伸延閱讀:

為登記消費券嘈交 元朗婦涉持刀斬傷夫手指被捕

2021-07-04 18:28

政府推出的電子消費券引發家庭血案,一對夫婦因為消費券登記問題爭吵,其後妻子涉嫌持刀割傷丈夫被捕。

下午1時許,元朗十八鄉路138號翹翠峰一座,警方接獲47歲男子報案,指在家中遭割傷手指。救護員到場為男傷者初步包紮再送往博愛醫院治理。警員經調查後,以涉嫌傷人拘捕47歲女子,正進一步調查事件。

消息指,涉事夫婦在事發時正討論消費券登記事宜,疑因未能達成共識引發口角,妻子懷疑入廚房取刀傷人。

政府呼籲市民無須急於在今明兩天登記,在未來兩星期即7月17日或之前完成的電子登記,均會同步在8月1日收到第一期消費券。

2 則留言:

  1. 上次六百幾尺一百三十幾幻,今次千二尺都只喺多出幾十幻,仲唔使食飯坐板凳(又好似喺雲石飯檯),上次嗰case仲唔拍晒檯?

    //棄用音響架,改為訂做電視櫃,
    將啲音響器材擺喺地下唔喺咁好掛

    //唔知切雞C係識風水定係X忽墥棍,
    //主人房床尾的電視牆以懸空設計(左上),後面就係「衣帽間」,其實即係衣櫃

    有一說喺房中有房必有二房(喺唔喺就存疑喇),咁嘅切計就避免咗了
    不過字幕話"但有時候也需要一些神秘感調劑",即喺話嗰男主人有戀腳癖齋睇腳就hi? XD

    //由於只有兩個人住,唔需要「私隱」,馬桶可以對住浴缸,隔住塊玻璃一面沖涼睇住另一半便便
    我覺得好多傷巷人去得旅行多,將某啲酒店切計搬返嚟,酒店次所黑用玻璃採光,呢嗰次所已經咁光真喺唔明點解馬桶要俾人睇到晒仲要無啦啦兩個門出入?

    //故此切雞C亦造了一道掩門遮蔽模型櫃,唔可表現得太過 kidult(左中)
    又有一說喺話屋企擺太多公仔出嚟喺象徵小人,最好遮掩一吓

    回覆刪除
    回覆
    1. //將啲音響器材擺喺地下唔喺咁好掛

      地上墊塊版應該會好啲. 樓下勁好冷氣係會搞到自家屋地板有倒汗水的.

      //有一說喺房中有房必有二房(喺唔喺就存疑喇),咁嘅切計就避免咗了

      依家幅電視牆好似個屏風咁, 「衣帽間」亦都無門, 算ok 的了.

      //但有時候也需要一些神秘感調劑

      在原片, 呢句本來是在介紹完「通透的馬桶」時講的 XD

      //我覺得好多傷巷人去得旅行多,將某啲酒店切計搬返嚟

      去做防疫隔離的酒店都得架!

      //點解馬桶要俾人睇到晒仲要無啦啦兩個門出入?

      一個門口是入次所,第二個門口是經馬桶入浴缸, 乾濕分離吖馬...

      //又有一說喺話屋企擺太多公仔出嚟喺象徵小人,最好遮掩一吓

      我睇蔣匡文的書, 話實心人偶無妨, 空心的則易招妖邪.

      刪除