2021年9月5日 星期日

我思故我住

傷民移民去到米國就思念我城,回流返到嚟(仲要承繼老母間公屋)就人心思嬰,真係好L麻煩(36:54—46:10)!

樓盤傳真 2021/08/21 2021/08/21 23:18

天水圍Wetland Seasons Bay第1期首輪銷售350伙,大手時段人流不多,投資者有限。另樓價破頂後,買家入市態度變得審慎,多區二手成交量隨即下跌,業界認為未來樓價發展,跟政府的房屋政策息息相關。

九龍塘過億複式大宅,景觀欠俸,靠室內3,500呎連戶外私家花園,以空間感取勝。

二手樓問題五花八門,無論樓齡、間隔都有機會出現滲水問題。以一個約10年樓齡的單位為例,從外牆的「外憂」,講到內部喉管的「內患」如何辨識。

今集設計單位的裝修費接近樓價的五倍,為的就是做出合理的英式開放式居住空間。一個公屋四人單位的面積,靠特別的空間改劃實現效果。

外國讀書的年輕夫婦回流我城,好在疑似繼承了女戶主老媽子的博康邨租置公屋(男戶主真幸福!),人心思嬰之下,一於搵女切雞C整色整水搞返個嬰淪風出嚟,彰顯一吓戶主的品味:

魔術師都住過廿幾年公屋,知道個佈局,大多是只得一邊窗,位於露台,廚房在露台的一邊,而另一邊就次所(左上)。切雞C在門口設鞋櫃(右上),櫃底偷空可放鞋,另設換鞋座位(左中),座位之上有金色蟲蟲掛勾,可掛外套、包包等,集美觀與實用於一身(右中)。魔術師老爸老媽以前都唔介意在家「招呼朋友」,事關街坊街里大家經濟環境都係相約,無乜失禮人之處。難得浸過咸水的戶主理應都是中剷,卻不以住公屋為恥,不介意「招呼朋友」,仲叫切雞C劃出一個偏廳,可供三五知己共聚談心(左下、右下):

客廳就係近距離對住部電視的梳化,電視就懸游式掛起來(左上、右上)。梳化隔離有個古惑茶几,反轉個兜就係一個坐墊,茶几中空又可儲物(左下、右下),不過呢啲訂造傢俱一向有個弱點,就係當個坐墊用耐咗有磨損,就唔知點去配返一個新的了:

電視機背後就是好似「大酒店」的玻璃房睡床,又係有大櫃在側(左上),要扑嘢的話可以遙控電動窗簾遮住(右上),不過如果壞咗又係唔知點算。另外睡床上在抽象派的裝飾,跟梳化上的金色銀杏相映成趣,據切雞C話就會顯得有品味云云(左下、右下):

魔術師以前住屯門大興邨,露台舊式設計就係伸個人出去晾衫,好在橫放晾衫竹的設計,而唔係更危險的「三枝香」。切雞C當然唔會再用露台晾衫,而係將廚房擴闊,改成開放式,設有大量廚櫃,個窗用來採光,亦可以用電動窗簾遮住,但廚房油煙大,一旦 jam 機又係唔知點算(左上、右上)。據切雞C話戶主又好鍾意去旅行,但「去旅行」呢啲中剷通病在疫情底下唔 work,戶主唔知點解唔去 staycation 而係叫切雞C將個次所搞到酒店風,黑白灰企缸馬桶鏡櫃洗面盤佈局分明(左中、右中)。企缸頂設有晾衫架,但就見唔到浴室寶以助乾衣(左下);企缸的另一端設有「暗格」,以收納熱水爐、喉管、雨傘等(右下)。

***

精華版如下:

***

伸延閱讀:

移民賣樓|英國回流港人隔離期滿 即斥1050萬買愉景新城三房

出版:2021-07-12 14:26 更新:2021-07-16 08:46

荃灣愉景新城新錄一宗回流港人入市個案,待隔離期滿後即斥逾千萬買入三房單位。而原業主則因為移民而賣樓。

兩周前回流香港 隔離完即入市

美聯物業助理區域經理鍾家豪表示,上述為愉景新城7座高層H室,實用面積647平方呎,採三房間隔,以市價1,050萬元易手,呎價16,229元。

鍾氏透露,新買家為兩周前由英國回流香港定居的港人,年約40多歲,在隔離期間託在港家人幫忙睇樓,隔離期滿後,即時落訂入市,擬購入單位自住。據悉,新買家在英國已居留約一年多,是次因工作關係而回流香港,並在港置業。

原業主已移民 授權家人負責買賣

至於單位原業主早前已移民離港,是次交易是授權家人負責處理,該單位2014年以665萬元購入,是次易手帳面賺約385萬元,升值58%。

早前,將軍澳亦錄得一宗同類的二手個案,有維景灣畔的兩房業主,因計劃移民加拿大,決定賣樓,放盤多月減價50萬至900萬元售出單位,新買家為一名從加拿大回流返港的退休人士。

22 則留言:

  1. 唔明點解話係“英式”。
    公屋都可以改開放式厨房嘅咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識. 唔知係咪開放或廚房仲有張飯枱仔就有「嘆 all day breakfast」的感覺? 呀返計C仲話廚房牆身用咗意大利花磚, 可以配合到西式感 XD

      刪除
    2. 咁嘅切雞喺巷式,嬰式真喺唔多覺。未見過呢啲金魚缸式睡房。開放式有啲位嘅話多數用嗰架,擺啲書呀種啲花花草草呀稍稍遮一吓張床

      刪除
    3. //種啲花花草草呀稍稍遮一吓張床

      會有蟲蟲爬上張床, 驚驚!

      刪除
  2. //公屋都可以改開放式厨房嘅咩?

    房屋署發言人表示,據2016年修訂的最新指引,公屋單位的固定裝置分為甲、乙、丙三類:


    甲類 - 不准許改動的裝置,例如廚房、廁所或浴室間隔牆、大門、廚房門及隔音窗等;
    乙類 - 可改動的裝置但必須事先得署方批准,例如廚房灶台、窗花及廚房牆身瓦等,
    丙類 - 可自行改動而毋須得到房屋署批准,例如睡房和信箱門鎖及室內油色等;

    恢復單位原有裝置

    如租戶曾在單位內進行裝修或改建工程,必須自費:

    把房屋委員會 (房委會) 的所有固定裝置及設備恢復原狀
    拆除加建的固定裝置及設備
    清走所有家具、雜物及垃圾

    如租戶沒有辦妥以上事項,房委會將從其按金扣除有關的清潔和維修費用,以及有關行政費用。

    如有發現違規改動單位涉及樓宇結構安全和公眾衞生,房署會發出修復通知書,租戶需於接獲修復通知書日期起60天內完成復修或還原。如有些修復工程,較為複雜而需較長時間方可完成,房署表示會按個別情況考慮延長其修復時間。若租戶未能完成修復而沒有合理解釋,房屋署會考慮對其單位租戶發出遷出通知書,終止租約。

    第日派人上嚟數人頭,發現咗,或者搬走要還原個陣就慘了.......而且聽公司大量公屋黃C話,有嘢可以搵管理署幫你搵房署維修,但如果你換晒啲嘢,佢就唔會幫你了............如果買咗就另計

    回覆刪除
    回覆
    1. //聽公司大量公屋黃C話,有嘢可以搵管理署幫你搵房署維修,但如果你換晒啲嘢,佢就唔會幫你了............如果買咗就另計

      公堅世襲制要再做入息審查, 呢兩夫婦應該唔合資格. 相信係買咗的租置單位.

      維基百科: 博康邨

      刪除
  3. 床尾似乎冇留位,冇記錯喺不利生育及儲錢。其實一入屋就見床都唔喺咁好。

    //就唔知點去配返一個新的了
    再搵女切雞C,使廿五萬全部再做出嚟

    //亦可以用電動窗簾遮住
    咩都電動,喺唔喺有傷殘?

    //今集設計單位的裝修費接近樓價的五倍
    真.公屋富戶

    //英國回流香港定居的港人,年約40多歲...至於單位原業主早前已移民離港,
    有人辭官歸"故里"有人漏夜趕科場

    //新買家為一名從加拿大回流返港的退休人士
    回歸前嗰批應該差唔多呢嗰年齡,慢慢應該會多咗啲呢啲回流退休嘅,畢竟喺外國請姐姐唔喺咁易,醫療質素又參差,細路大咗又唔喺身邊冇人理。話唔定喺等有國安法之後止暴制亂先敢返嚟XD

    //因計劃移民加拿大,決定賣樓,放盤多月減價50萬至900萬元售出單位
    加拿大回流退休人士加價五十萬賣大蔴國間屋俾佢XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //床尾似乎冇留位,冇記錯喺不利生育及儲錢。

      無明堂都無不合風水法度, generally speaking 都係唔好, 是否不利生育就唔知(可能某些體位受限)...

      不過成間屋搞成咁, 睇唔到佢地有 plan 生寶寶.

      //咩都電動,喺唔喺有傷殘?

      電動按摩棒 XD

      //醫療質素又參差,細路大咗又唔喺身邊冇人理。話唔定喺等有國安法之後止暴制亂先敢返嚟XD

      又唔見肥 John 個「你死你事抗疫政策」會掀起移民潮嘅?

      //加拿大回流退休人士加價五十萬賣大蔴國間屋俾佢XD

      話說S真係在大蔴國有間屋收租, 但依家移唔到民就唔會收返自用了.

      刪除
    2. //又唔見肥 John 個「你死你事抗疫政策」會掀起移民潮嘅?

      可能因為幾乎所有佢哋諗到會想去移民嘅地方....都係差不多嘅政策XD 只係無咁明目張膽叫你等死XD 斷估佢哋都唔會移民去北韓,中國,香港都未必會想....不過的確見到多咗好多外國人係街...可能真係有人嚟香港避一避風頭XD

      //醫療質素又參差

      以前睇啲紀錄片,成日講到英國啲公共醫療好差,講到好似有入無出咁,成日出醫療事故,唔知而家有無改善......

      刪除
    3. //不過的確見到多咗好多外國人係街...可能真係有人嚟香港避一避風頭XD

      我城好安全,仲有國安法保護...

      //唔知而家有無改善......

      呢吓要問EC

      刪除
  4. 以為部電視喺床尾, 可以反轉黎兩邊睇添!

    回覆刪除
  5. 公屋200尺一房開放式都想同招呼朋友, 浸了鹽水返黎都只係住公屋咋? 連拎間公屋去換居屋向上流都唔制??
    我自己住幾百尺爛村屋都唔敢招呼朋友,都唔知道自己介意還是朋友介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. //公屋200尺一房開放式都想同招呼朋友,

      截圖有寫, 都有成400呎架.

      //連拎間公屋去換居屋向上流都唔制??

      可能當係祖屋, 風水屋.

      //我自己住幾百尺爛村屋都唔敢招呼朋友,都唔知道自己介意還是朋友介紹

      可能人地放洋歸來, 人到無求品自高, 屋企品味如浮雲 XD

      刪除
    2. //連拎間公屋去換居屋向上流都唔制??
      因為要負擔供樓。好多人都有三公(公墓員、公屋、公援)才是王道的心態架! 有得發達更係好,不過唔可以阻礙佢地享受人生

      WILL

      刪除
    3. //因為要負擔供樓。

      有時諗諗吓, 如果我長住居屋唔搬, 其實仲可以早啲財務自由印印腳, 代價就係無得玩加按等財務安排而已。

      刪除
    4. //三公(公墓員、公屋、公援)才是王道的心態架//
      //博康邨租置公屋//

      博康邨好方便O者, 咁近火車站
      成日都話公屋應該全部都起系山卡啦, 葡萄到我吖
      .....我有長輩有間系南昌邨, 日後我都可能有得爭下產 XD

      --Dogdogchi

      刪除
    5. 哈, 咁你要向震蔥大C學習了!

      刪除
  6. 的確又係,而家D公屋的確在MTR隔離!
    真金白銀買樓就出卡拉咁...要供樓就一定要返工啦,但住公屋有班未必返工既人士囉,唔洗返工又住係MTR隔離
    本末倒置

    居屋好呀,同私樓無乜大分別~
    但公屋我覺得周圍都核突嘛,又要審查呢,不過佢家人買左唯有自住啦,出租要補地價嘛

    其實公屋好架,幫到好多香港人,應該多建~

    回覆刪除
    回覆
    1. //真金白銀買樓就出卡拉咁...

      依家啲新盤仲要係納米則.

      //其實公屋好架,幫到好多香港人,應該多建~

      我都係公屋居屋私樓咁換上去, 典型的換樓鏈向上流既得利益者 XD

      //居屋好呀,同私樓無乜大分別~

      我以前住龍門居, 其實真係幾好住的; 依家住私樓, 但又用唔着啲會所. 返工的日子唔會去, 假日又多人爭住用.

      刪除
    2. //我都可能有得爭下產
      加油! 不過好似無咗世襲

      //其實公屋好架,幫到好多香港人,應該多建
      NOT IN MY BACKYARD呀。個個都唔想係附近多一座。另外,正苦呢幾年唔知係咪怕俾人話大白象,推晒D人去住咗再等當地人叫苦連天才去攪道路調控

      //成日都話公屋應該全部都起系山卡啦
      沒有新市鎮哪有山卡呢!

      //典型的換樓鏈向上流既得利益者
      //我以前住龍門居, 其實真係幾好住的
      一個河畔,有居屋(龍門居、富健)、公屋(龍逸)、私樓(弦海)......攪到現在公屋太好,沒有動力向上了。

      WILL

      刪除
    3. //正苦呢幾年唔知係咪怕俾人話大白象,推晒D人去住咗再等當地人叫苦連天才去攪道路調控

      我以前剛搬從山邊木屋去大興邨的時候, 都係沙塵滾滾殺錯良民, 回復龍獅時代啱哂班有青.

      //攪到現在公屋太好

      真係幾多的! 又有景又有食, 交通唔差, 仲有貓添!

      刪除