2022年6月27日 星期一

智能燈泡試當真

是咁的,想當年魔術師一家由屯門大興邨搬到龍門居,實賤了「換樓階梯」,作為屋企司庫的老媽子因為要節省成本,便貪平找樓下的裝修店去搞裝修。可想而知呢類裝修店都係既伏又黑,鋪電線偷工減料,連入牆銅喉都省掉,結果就係唔使十年便因為電線老化搞到全屋大跳掣。魔術師召來師傅檢查維修,又見其時父母俱已仙遊一段日子,理應清理舊物,便決定來個大裝修,再俾啲本搵個切雞C幫手諗掂佢。

睇慣魔術師的塞內設計系列就知,搵得切雞C去搞,便實有啲乜乜物物展示櫃,加埋走廊射燈懶有型:

但問題來了,過得幾年魔術師發現走廊射燈撻唔着,以為係燒燈膽,便叫師傅來檢查兼換燈。點知一 check 之下,原來好似魔術師圖中呢類天花射燈的燈腳型號叫MR16,呢種針腳燈泡需要配電子火牛,今次係燒火牛唔係燒燈膽:

(網上圖片)

當時雖然修好,但魔術師也長了知識,知道多隻香爐多隻鬼,撻唔着燈可以係燒膽又得、燒火牛又得,檢查起來未免太過搵自己笨,於是便 blacklist 了這一款MR16射燈。魔術師着手自己做 research,搞完一輪之後發現有一款射燈燈腳叫GU10,燈腳類似光管咁可以輕易扭上燈座,而火牛則是內置在燈泡,一燒就整個換,正合魔術師心意。

再過幾年,到得魔術師搬到現時居所,魔術師又再找另一位切雞C幫手搞裝修,指定要用 GU10燈泡,嚇咗個切雞C一跳,唔明魔術師點解連燈泡腳型號都咁講究。魔術師一不做二不休,叫切雞C整埋神櫃擺父母牌位,切雞C一一照辦,而神櫃嘅燈仲係用紅色LED添!

GU10燈泡果然耐用,八年來三盞神檯燈位只係各自換過一次,不過紅色GU10真係好難搵,魔術師找了一輪只在鴨寮街某檔攤找到少量存貨,都要幾十蚊一隻。適逢最近有一盞GU10又有些不穩定跡象,閃吓閃吓咁,於是魔術師便在網上找尋,是否有網購的可能性。原來時日如飛,當年魔術師都查過卻不得要領,只屬於研發階段的 GU10 智能燈泡已經大行其道,只要將彩色燈泡調較為紅色長着便可以了。

比對一下我城兩大網購平台,發現「維基TV Mall」所提供的品牌和款式遠多於「乜都有喎」:

(圖片來源:HKTV Mall > 搜尋 > GU10 彩光, captured on 18 Jun 2022)
(圖片來源:友和 > 搜尋 > GU10 彩光, captured on 19 Jun 2022)

又由於今次換燈泡屬於實驗性質,加上魔術師對「非(常)離譜」呢個品牌非常之有戒心,所以就唔先唔買咁貴,用平民化品牌試當真:

由於係由旗艦店輸出,開箱狀況當然良好:

要調較智能燈泡,就要在手機上裝 app,呢款智能燈泡可以支援藍芽及 Wifi,於是魔術師就選定 Wifi 無誤,依照說明書 connect 上網絡,較多顏色,再創建「神櫃群組」以便將來加入更多燈泡便可以了:

***

伸延閱讀:

㧜謙:在家安老

6 則留言:

  1. 我屋企都喺用呢款腳,好耐都唔使換,米帝超市大多數都喺賣呢種。
    未見過有智能下次壞咗試下先又學到嘢射射。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用落呢盞智能燈膽比較暗, 無最陽春嗰隻紅色LED咁光,不過神櫃來說亦唔需要太光, 可接受, 但係用在其他地方應該要選些火數大啲, 流明強啲的型號。

      刪除
  2. 佢話之前非利舖試過品質出問題係因為OEM。係咪你講的同期就不得而知。
    佢話以前測試過某啲射燈隻牛老化後,一開個扯電量過高易燒fuse同燒隻牛(我理解佢述說係呢啲原因)
    另外如果做咗假天花要留意之間的高度是否可以安裝這些有腳燈泡。(因為我哋屋企石膏假天花距樓面天花只有100mm所以裝唔到呢類。)
    我乜都唔識架,睇住More的資訊指引先識點問佢😆

    回覆刪除
    回覆
    1. //非利舖試過品質出問題係因為OEM

      我嗰次係部非常離譜的入門級6.1音響組合, 舊 blog 有寫過呢單嘢, 依家又係在 backup database 裡面...

      //我哋屋企石膏假天花距樓面天花只有100mm所以裝唔到呢類

      估唔到咁貼天花板,即係裝唔到天空喇叭, 享受唔到 7.1.4 ATMOS 影院式音效

      //佢話

      佢係小石人?

      刪除
    2. 係呀,小石人。
      成單工程佢主理,有好多嘢我唔會問架。原來而家佢裝的天花燈,如果壞咗係要成件甩線換的😅
      佢以前喺間房會整埋Room acoustics嚟聽嘢。我耳唔多靈,聽唔出的,亦唔講究。
      最近買買吓攪咗件Samsung Neo Qled 8K QN900B佢朋友又介紹配埋SoundBar。
      而個電視售後,如果能通過一輪需要attention to details 的步驟之後,可以取得較廉價的soundbar贈品。

      刪除
    3. //最近買買吓攪咗件Samsung Neo Qled 8K QN900B佢朋友又介紹配埋SoundBar。

      AV 呢類嘢用開就好難返轉頭, 接受唔到 downgrade.見小石人玩開音響, 照計好難接受 Soundbar 的音質.... 8K source video 都未普及, 我寧再等吓到時再換部旗艦機-1 型號, 慳唔少的。

      刪除