2023年4月17日 星期一

網購手錶開箱記(2023年3月)

魔術師返咗呢份新工半年有多,一路都唔能夠適應上司和同事的工作文化;本來返電車工返到好似劣師樓咗每字每句每個 format 樣樣都要審過,又或寫嘢間接啲要人諗吓估吓,仲事事要證據要簽名已係唔係坊間一般電車部門的作風,但係咁嚴謹事事一板一眼產品卻依然成日有 bugs 卻是奇聞。難道花超多心力時間去 mirco-management 逐份 document 去追,個個同事都好似人肉鬧鐘咁,樣樣家長式睇到實都係做唔到個品質出嚟?公司咁嘅管理方法魔術師返工一定唔會有乜熱情,只能夠當係有糧單出住份糧打發日晨,俾班電車仔女激親就當係練EQ。之但係,以魔術師唔開心就會去買嘢的性格,積埋積埋來次大鳩嗚都不是奇事(見《魔術師資產配置(2023年3月結)》)。

魔術師依家手頭上有兩隻「名錶」,一隻係、江詩丹頓馬爾他系列計時碼錶(Vacheron Constantin Royal Eagle Chronograph 49145/339A-9057)係魔術師的第一隻江詩丹頓,後來唔知係咪誤將手錶放在喇叭旁邊搞到受咗磁,拎去原廠維修期間就敗了另一隻江詩丹頓縱橫四海系列兩地時間(Vacheron Constantin Overseas Dual Time 47450/B01A-9226,見《在黃C上司面前放閃》):

(圖片來源:Horoguides > 江詩丹頓 > MALTE > 49145/339A-9057, captured on 17 Mar 2023)
(圖片來源:Horoguides > 江詩丹頓 > OVERSEAS > 47450/B01A-9226, captured on 17 Mar 2023)
個錶盒都殘殘地,遲啲換!

諗諗吓資產配置重組加埋通關可以收返啲租之下,不如由瑞士隊轉會德國隊,一於敗返高級品牌朗格錶(A. Lange & Söhne)。魔術師就覺得既然買得貴錶,就無理由買隻最無功能的陽春版,但複雜功能如萬年曆(完全不用調較日期,二月跳三月(包括閏年)自動跳轉)就一來太貴、二來萬一要調較都幾麻煩;退而求其次買隻有年曆功能(一年只需調一次日期,即二月跳去三月,其餘大小月份會自動跳轉,小月轉大月無需手動跳走31號)可以平一大截,用起來都唔錯。況且年曆功能係朗格特有而江詩丹頓沒有的產品線,就更多一個理由俾魔術師轉會喇!

朗格具有年曆功能的產品線有兩條,Saxonia(薩克森洲)系列的年曆錶於2010年發行,屬自動錶系,儲存動能為46小時;1815系列的年曆錶則於2017年發行,手動上鍊,儲存動能為72小時:

(圖片來源:朗格官網 > 朗格腕錶 > 1815腕錶系列 > 1815 ANNUAL CALENDAR, captured on 16 Mar 2023)
(圖片來源:朗格官網 > 朗格腕錶 > SAXONIA腕錶系列 > SAXONIA ANNUAL CALENDAR, captured on 16 Mar 2023)

鑑於手動上鍊一來怕唔記得每日擰幾下,隻錶停咗要較月相個滿天星就麻鬼煩;二來成日擰個錶冠容易造成損耗;三來魔術師年紀開始大眼力唔係咁好,1815 個錶盤以指針顯示日期(1-31)未免有啲「驗眼 feel」,Saxonia 的日期在12點位大大隻字就非常靚仔,錶盤擺位亦清晰簡潔;加上魔術師已經有幾隻手錶輪換,手錶唔戴都會放在錶盒自動上鏈,順理成章都係會揀返 Saxonia 系列的自動錶而唔係 1815 手動版:

(圖片來源:Horoguides > Filter 「朗格, 年曆」, captured on 16 Mar 2023)
(圖片來源:Horoguides > 朗格 > SAXONIA > 330.026, captured on 17 Mar 2023)

以上價錢係朗格在2023年3月底未加價前的價目,魔術師知道朗格現時的營銷策略已轉為一致由專門店訂貨,故早前周圍去我城的代理商問價亦不得要領,唯有問道於網上買錶平台 Chrono24。理論上唔經我城代理買的就是「水貨」,但呢類名牌都會有全球保養,只要係真品實在見唔到有問題,畢竟大把傷民「返鄉下」掃化妝品、或到法國、瑞士掃包包買名錶都係一樣「走水貨」也。

講返 Chrono24,呢個 係個類似 Amazon 的平台供全球大中小型商戶甚至乎個人客戶做手錶買賣的平台,貨品有全新有二手,最主要係提供 Buyer protection,即是中介服務幫買家 hold 住筆錢,到買家落完 order 賣家發貨,買家收到貨有14天去驗貨,確認無爛無壞無假,Chrono24 才會放錢給賣家,否則買家在14日內是可以要求退貨退款的保障;而且網購買家唔使到實體店,唔會有被賊人埋伏搶劫的風險(見伸延閱讀),加上 Chrono24 亦提供某程度上的認證與及用戶評級,將假錶或壞品的情況減到最低,所以即使上百萬我城貨幣的名錶都會在 Chrono24 有交收。 

(圖片來源:Chrono24 主頁 > Filters: A. Lange & Söhne, Only show listings from commercial dealers, Saxonia, Includes Buyer Protection, New/unworn, captured on 16 Apr 2023)

魔術師自去年底開始「貨比三家」,research 包括研究一眾賣家的網上評價,確認該賣家的實體店地址,及唔經 Chrono24 直接網購的價錢(平台費就係抽佣同提供買家保障的溢價),見到朗格 Saxonia 年曆錶的貨量遠較  1815 年曆(1815 系列畢竟是新產品線,貨量就比較多同受歡迎,看來用家都唔會覺得手動上鍊麻煩),偶爾有一兩隻 Saxonia 年曆玫瑰金版的,只上架數天便被掃走。不過咁都唔係太關魔術師事,反正玫瑰金版太過土豪 feel,魔術師戴返工都係低調啲好,呢隻白金版可以扮鋼錶(笑),配上藍色指針就 fit 哂魔術師:

魔術師在 Chrono24 提供的通訊平台上跟網店問這問那,清楚明白後再講少少價,呢間尾帝經銷商就話可以退返200元帝幣運費俾魔術師。魔術師在3月15日下單,3月20日便以 FedEx 寄到,真係快到離奇。

打開 FedEx 個盒,內有泡泡袋保護,然後係係朗格原裝盒、說明書、用來調較年月日月相的專用針(篤錶身旁邊隱藏式按鈕)、保用證、手錶本身、原裝錶帶錶扣及保護膜等:

Fedex 包裝(外)
Fedex 包裝(內)
朗格原裝盒(第一層)
朗格原裝盒(第二層)
朗格原裝盒開箱
朗格原裝說明書、保用證、針
朗格 Saxonia 年曆白金版 330.026 正面
朗格 Saxonia 年曆白金版 330.026 背面

而魔術師亦乘機走去專門店由針扣換成摺扣,咁樣戴同除錶時就唔會成日拉扯條錶帶,同埋亦減少錶帶孔洞上的損耗(所以魔術師都係鍾意鋼帶錶多啲)。同樣係白金質料,盛惠我城貨幣28,000:

魔術師唔記得影針扣的 close up,唯有借用 Chrono24 魔術師買錶時的 demo 照
在專門店換上白金摺扣後;已戴過數天,錶帶開始軟返,貼近魔術師手型

又,大額網購魔術師會用大貓 Red Card,每曆月首我城貨幣$12,500 會回贈 4%(即$500),之後無上限回贈 1%,即一共回贈3,000多元我城貨幣;之後仲有分期計劃,12個月分期「只需」在首月俾哂全期「手績費」(語言偽術,其實即係利息)便可。好似魔術師咁35萬我城貨幣分12期還,加埋3月中買5月才開始找數,實際「息率」約為 2.6664%,淨係唔還錢住擺 Mortgage Link 都已經有賺,何況魔術師仲有「穩陣投資」可以選擇,遲啲再寫:

(圖片來源:香港滙豐 > 信用卡 > 簽賬分期計劃, captured on 16 Apr 2023)

4月份睇返官網,魔術師呢隻錶的價格依然係「去專門店查詢」,但可以作參考的 1815 年曆就加價 9.16%,相對起黨鐵,以百份比計已算「溫和」(笑):

(圖片來源:朗格官網 > 朗格腕錶 > 1815腕錶系列 > 1815 ANNUAL CALENDAR, captured on 16 Apr 2023)

最後,就以朗格 Saxonia 年曆錶的 Youtube 片作結:

***

伸延閱讀:

魔術師資產配置(2023年3月結)

在黃C上司面前放閃

自動手錶

四刀匪著反光衣劫尖沙咀錶行 掠總值逾千萬元名錶 據悉賊人往新界逃去 2023年03月25日

【有線新聞】尖沙咀重慶站CKE商場一間錶行遇劫,4名南亞裔男子持刀指嚇職員,搶走46隻名錶,價值約1,100萬元,消息說根據被搶走手機的GPS位置,相信匪徒往新界方向逃走。

鄰近店舖的閉路電視片段見到,4名男子身穿橙色反光衣,衣上印上「安全至上」,其中兩人戴安全帽。被劫的錶行展示櫃剩下小量手錶,有目擊者說疑犯很冷靜,附近商戶Billy:「沒有聲音、很靜,之後突然有人走出來說打劫,才知道甚麼事。有幾個人冷靜地離開(他們身穿甚麼衣服?)看得不太清楚,但是橙色的反光衣,起初不覺得有甚麼,因為這裡經常有工程,最近又有大火。」警方事後封鎖錶行調查、拍照記錄,又在店內掃指紋。

錶行在彌敦道重慶站CKE商場二樓,下午3時許,4名南亞裔匪徒持兩把30厘米長牛肉刀,入錶行指嚇職員,搶走46隻名錶、總值1,078萬元,另外劫走37,000元現金及一部手機,全程約5分鐘,之後登上私家車向連翔道逃去。消息說被搶走的手機GPS,顯示最後出現位置是連翔道漾日居附近,相信匪徒往新界方向逃走。

尖沙咀錶行劫案|三南亞裔男子被捕 46隻共值千萬名錶仍未尋回 警:相信有更多人協助或策劃 2023年03月28日

【有線新聞】尖沙咀樓上錶行上周六的劫案,警方至今拘捕三名南亞裔男子,尋回兩輛涉案私家車,相信除當日四名匪徒外,案件背後有其他人協助或策劃,會繼續追緝。

案發在上星期六下午大約三時半,重慶站CKE商場一間錶行被四名男子持刀行劫。警方至今拘捕三人,年齡30至43歲。其中一個印度裔男子星期一晚被捕、持有香港身份證,警方懷疑他當日有份打劫。另外兩名被捕巴基斯坦裔男子分別持身份證和行街紙。

警方說調查發現,除當日匪徒乘坐逃走的黑色七人車,案發前還有另一輛黑色私家車同行,兩輛車分別在元朗錦田和荃灣區水塘路邊尋回,正進行搜證,已經掌握部分在逃人士的身份。油尖警區助理指揮官賈錦林:「第一日(星期日)在深水埗和上水區拘捕的兩人,我們見到是當日犯案匪徒乘坐的另一輛車的車主和司機。我們深信相信背後還有其他人有份策劃持械行劫案,所以你見到被捕的不止該四人,四名匪徒除了是我們追查的一部分,背後人士也是我們追查的一部分。」

警方又說,已經尋回當日四名劫匪穿的黃色頭盔、反光衣和假髮等,會積極追查其他失物,包括被劫去、總值過千萬的46隻名錶

16 則留言:

  1. 呢篇正。魔術師下次的入貨對象會否是patek phillipe?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家香港好多二手錶鋪,多數都係 trade 勞;間中都有少數PP。

      某日我在 MK 某二手錶鋪望吓,果然唔會有朗格呢啲咁小眾嘅嘢;望得兩望,有條有青帶埋條囡來 window shopping,指住隻 PP 話「我嘅 dean watch 就係呢個牌子,係我老細介紹嘅!」
      只見條囡以崇拜眼神望住條有青😅

      刪除
    2. //我嘅 dean watch 就係呢個牌子
      囡囡心諗,我俾你deal會有咩嘢watch..XD

      刪除
    3. //dean
      //deal

      iPhone 的 auto correct 真係抵死,唔知有無AI作用嘅呢?

      刪除
  2. //針扣換成摺扣
    真喺孤陋寡聞唔知原來可以咁換,可能其他錶廠都有問吓先。插得多嗰窿喺易殘...

    回覆刪除
  3. 問過朋友名牌手袋5年來升值一倍。
    唔知名錶升幾多?😂

    回覆刪除
    回覆

    1. Chrono24 的二手 Lange 價錢都幾硬,因為新貨貨量真係少。不過傷民只係識勞,同埋 AP、PP,其他品牌在街就無乜二手價。所以要保值甚至增值都係以上受人歡迎的品牌較佳,限量版型型號就更好。

      刪除
  4. 我諗魔兄鳩烏應該唔會點理resale,當係真.消費的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀!諗住 trade 就唔會買 VC、Lange 呢類小眾品牌。

      刪除
  5. 機械表完全唔夠石英錶準喎。

    回覆刪除
  6. 宜家後生唔興戴錶,魔兄貴錶威力冇咁易發揮

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有唔少有青戴勞㗎!有一排 PAM 都係潮童至愛。 But anyway, 有青點諗 is not my concern。

      刪除
  7. 好靚,尤其背面♡
    -z

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,識貨。朗格錶係被稱為反轉嚟戴,個底可以靚過個面的品牌。

      刪除