2023年4月23日 星期日

積壓如山煲劇單(2023年4月)

遇上長假期,又係魔術師睇戲清劇的時候,放完假又係時間盤點一下呢兩個月的「出入貨量」(見《積壓如山煲劇單(2023年2月)》。

睇咗

1. Netflix:《解碼追兇(Signal)》

一向對泡菜劇無感(尤其是名大於實的《魷魚遊戲(Squid Game)》、《Sweet Home》)的魔術師在睇完 《少年法庭(Juvenile Justice)》後,因為受到女主金憓秀的知性美感召,所以便找來她主演的另一套泡菜劇《解碼追兇(Signal)》(2016)睇埋落去。本片橋段好話唔好聽係CCTVB膠劇《隔世追兇(To Get Unstuck In Time)》(2004)的「姐妹作」,都係「抄考」自荷里活電影《隔世救未來(Frequency)》(2000),但估唔到當時48歲的女主在過去時間線做20歲出頭的新紮師妹毫無違和感。本劇在逆轉時間線的劇本尚算講得通,係最後為了鋪續集而寫爛咗結局篇。而且「電波刑警」被描繪成正義化身,以一人之力對抗腐敗的泡菜黑警文化,但卻在「京畿道連環兇殺案」中因初戀情人被害而採取鶳,將殺人魔摔下樓導致半身癱瘓,事後話去自首卻被殺人魔父親說服而不了了之(因為爆大鑊的話,爸爸的寶貝仔殺人魔背着9條人命,就不是一世住療養院咁簡單)...睇嚟泡菜的「白警」的「良知」依然是敵不過「良知」啊!

另外,相同橋段的尚有泡菜電影《超時空通話(The Call)》,都算係好睇嘅!

魔術師評分:80分(100分滿分)

2. Netflix:《飄洋1899(1899)》

以《闇(Dark)》班底製作的新劇,竟然在在去年底首播後,幾個月之間便遭N記止蝕腰斬。基於好奇心驅使,魔術師便又花上幾晚睇完第一季也是最後一季,睇吓係唔係真係咁爛:

唔知係唔係魔術師比一般容易「睇睇吓訓着」又或者要「倍速睇但又話睇唔明劇情」的妄民有耐心,竟然覺得本劇都唔係太差(雖然頭兩三集鋪人物同劇情係有啲悶場),甚至有追埋第二、三季(原定三季劇本)的衝動。雖然現在話腰斬,但評分在魔術師心中未有好似坊間咁俾劣評。

魔術師評分:75分(100分滿分)

3. Netflix:《生化危機(Resident Evil)》

可以視之為《生化危機(Resident Evil)》遊戲故事的外傳或「平行宇宙」。雖然有最近過身的演員 Lance Reddick 助陣,但故事敍事凌亂,現實與回憶兩條時間線跳來跳去但一啲關連性都無,大部份時間為跳而跳,反而削弱了原本劇情的推進和緊張度。兩個小屁孩主角更是全程西口西面,無緣無故敵視老豆,人物性格毫不討喜,彷彿家長一家是錯有青一定是對,怪唔得亦係一季完,N記再無續訂。

魔術師評分:35分(100分滿分)

未睇將睇:

1. 《獵魔士:血源(The Witcher: Blood Origin)》

追哂《獵魔士》系列,無理由唔睇埋呢套,更何況有「羊焗腸個 friend」、「傷巷演員之光」楊紫瓊助陣。雖然坊間對本劇劣評如潮,但眼見方為真,而且本劇只有4集共4小時左右,相比唔知做乜的《黑豹2:瓦干達萬歲*Black Panther: Wakanda Forever)》都食咗魔術師2小時45分,就算本劇爛爛地都還可以接受吧?

2. 《拉契特:黯衣天使(Ratched)》第一季

本劇主角就係《飛越瘋人院(One Flew Over the Cuckoo's Nest)》的惡護士。為了睇呢部劇,魔術師特意找來積尼言遜(Jack Nicholson)主演的《飛越瘋人院》來打底。N記又係宣稱訂咗兩季,但唔知會唔會因為年來開始五行欠水,雖未致於好似《飄洋1899(1899)》咁公開 cut 劇,但第一季自2020年首播後已隔三年,第二季仲係無聲無氣,會唔會又係唔提就唔存在?

3. Disney+:《心冤(Stained)》

巷劇,主要係想睇惠英紅,生抽黃就搭單,有拖無欠喇!

4. Netflix:《星期三(Wednesday)》第一、二季

魔術師第一季都未入坑,卻連第二季預告都出理,都係等埋 Season 2 再一次過煲:

5. Netflix:《殭屍校園(All of Us Are Dead)》第一、二季

又試吓睇泡菜青春校園喪屍片係點。又係等第二季出先至一次過煲哂。

6. Netflix:《Sweet Home》第二、三季

睇完第一季,所謂「荷里活班底特技」真係吹大咗。唔係魔術師有種病態式「strive for completeness」,開咗個頭就唔會俾自己半途而廢,亦唔會好似坊間妄民咁郁啲就迷劇,監粗嚟都會睇埋落去嘅。

7. 《末世列車(Snowpiercer)》第一至三季

魔術師在舊 blog 寫過本劇的電影版《末世列車(Snowpiercer)》(2013)寫過本片影評,由奉俊昊執導,講「在極權壓逼下抗爭派奮起而戰」,的確係相當激動人心,魔術師評分亦係正面(相對於奉導的《韓流怪嚇(The Host)》(2006)、《上流寄生族》(2019)好睇得多)。本劇自2022年推出第三季,雖然話會有第四季大結局,但根據有時不太準確的維基,又落咗去唔知會唔會係「唔提就唔存在」的爛尾結局。

***

***

最後貼上魔術師的 all time favoruites 影集/動畫/單元劇/紀錄片(僅限現時在 Netflix 及 Disney+ 的非電影類片種),排名分先後:

1. Netflix:《闇(Dark)》

三季完燒腦穿越神劇,無 bug。

魔術師評分:100分(100分滿分)

1. Netflix:《魔剎(Monster)》

漫畫改編之暗黑系動畫,分鏡出色。魔術師由錄影CCTVB直至買碟二刷,同先父一齊欣賞之動畫之二(另一套就係《銀河英雄傳說》)。

魔術師評分:100分(100分滿分)

1. Netflix:《闇(Dark)》

魔三季完燒腦穿越神劇,無 bug。

魔術師評分:100分(100分滿分)

1. Netflix:《今際之國的有栖(Alice in Borderland)》

兩季完求生劇,漫畫改編。淨係睇囡囡已能完勝。

魔術師評分:100分(100分滿分)

4. Disney+:《美國恐佈故事(American Horry Story)》第一至十一季

季度單元故事,共用相同或類似的世界觀,追看無難度。本來係幾好睇的劇集(魔術師個人喜歡 Season 2《Asylum》、Season 1《Murder House》+Season 3《Coven》=Season 8《Apocalypse》),但愈拍愈頹,由第10季開始覺得有啲無厘頭,故事亦開始唔吸引,無乜新意和追看性,加上元祖演員全數退場,無哂癮,追看下去也只是情意結而已。

魔術師評分:(第1至11季平均)90分(100分滿分)

4. 《紙房子(Money Heist)》

知名西班牙「神劇」,五季完。雖然講到教授幾咁算無遺策,但其中靠不可預測的巧合及符碌的情況亦唔少,真係「好運好過好波」;要睇不如睇女督察(後稱里斯本(Lisbon))的英姿、奈洛比(Nairobi)的「人事管理技巧」;及東京(Toyko)的西口西面。

魔術師評分:90分(100分滿分)

6. Netflix: 《少年法庭(Juvenile Justice)》

呢套係少有可以叫魔術師有心機追落去的韓片,有時仲深宵播放一晚追睇兩集:是關女主角的價值觀啱哂魔術師:年輕唔係大晒,對於窮兇極惡的少年犯,一定要嚴懲,否則佢地只會嘲笑法律的無能。不過,本片結局有啲不太合理,太過正能量:以結局案件的有青之殘忍性格,無可能只在女主手臂上刺一刀,而唔係割喉棄屍;肥婆部長亦不可能在庭上為其慣性草率結案而影響的受害人公開道歉吧!

魔術師評分:80分(100分滿分)

***

伸延閱讀:

積壓如山煲劇單(2023年2月)

《魷魚遊戲(Squid Game)》:別人好評我派嬲

《韓流怪嚇(The Host)》:國際線成功案例

Wikipedia:Snowpiercer (TV Series)

6 則留言:

  1. 既然你追到Juvenile Justice,咁推你入個新坑,同一戲橋remake了三次,三次都高分,不過正常應該要now客先可以睇哂:

    Criminal Justice 第一季

    The Night of (HBO美版)

    某一天(韓版)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有 NOW,不過係嫌個解碼器操作介面唔好用,同埋電影畫質差,所以先唔多睇,只係用嚟睇波。

      刪除
    2. 最近先知道一定要u/g到光纖上網,先可以由佢個so-called 4K盒在4K電視放較高畫質(超唔明,有冇都唔使用到咁盡的頻寬)... 不過真4K內容暫時真係唔算多。

      刪除
    3. //要u/g到光纖上網

      唔明。

      我已經係光纖上網。睇波係有4K嘅,但其他節目說真係差啲。

      刪除
  2. 有Netfliex, D+, 基本上可以無限時煲劇,多多time 都唔夠kill

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔多睇韓劇,更唔睇灣灣片(所以唔餸同我講《華燈初上》、《模仿犯》),都可以慳返唔少時間。

      刪除