2013年1月2日 星期三

2012年埋單

說好的世界末日沒有來,自不然又要替去年(2012年)作個小結(情感上我同意小豬話it is just another day,無乜必要總結的想法,但財務上就當係公司年結吧)。

總結去年,身家比前年多咗27.7%,資產配置如下:

Picture 

數目上好似多咗好多身家咁,不過其實層自住樓都「提供」咗25%的身家升幅(因為是居屋的關係,所有估價魔術師再打個5折),純屬虛像。想2010年時設下的7年內身家翻一倍的目標,現在還是能達標的(beta值依舊為0.38),不過如果要達到小型財務自由境界(例如45歲前流動資產超過1000萬),咁就要加倍努力了,畢竟低風險投資佔的比重還是較多的。

 Picture

至於收支方面,儲蓄率(包括投資)有53%(所以魔術師不明白月入5萬的家庭點解要儲3年先得3、40萬),日常開支比重甚至比前年還要少了:

Picture

乜唔係有通脹無加薪咩?無錯,所以識投資好重要,魔術師hea下hea下咁,投資收入(主要係如股息等已落袋收入,未計帳面增值和在投資組合內的賺蝕)都可以佔薪金的六分一,等於出多兩個月花紅了,所以投資理財的知識真的好重要,絕對比學會鋼琴演奏級加打非洲鼓加五國語言重要呢。

***

伸延閱讀:

SMART暨魔術師信人基金(2010年10月11日)

2011年埋單

計身家(2012年2月結)

2013/01/01 16:02:54

6 則留言:

  1. 希望你2013年埋單時除了錢,還有其他得著
    共勉之

    回覆刪除
  2. 70’s observation is poignant & subtly worded :)

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2013年1月2日 清晨6:50

    謝謝!我不嬲都想架喇!

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2013年1月2日 清晨6:52

    點解我成日都女人圍?

    回覆刪除
  5. 利害呢~
    要向魔術師學下野~

    回覆刪除
  6. 不敗的魔術師2013年1月3日 清晨7:19

    傻喇! 我都唔炒股嘅!

    回覆刪除