2016年10月4日 星期二

新聞雜評(一百二十八)



十多間大學及專上院校國慶日出現「香港獨立」直幡,香港民族黨表示是他們提供直幡,由各院校學生掛上。


在香港大學圖書館大樓連接兩幢建築的高架走廊,早上約九時出現一條紅底白字的「香港獨立」直幡,保安一發現就在地面拉起封鎖線。港大學生會會長孫曉嵐指不是學生會或屬會行動,亦不肯定是否校內人士掛,但相信直幡帶出清晰信息。大約十一時,港大以安全為由拆走直幡,又指按規矩掛直幡要事前申請,但這直幡沒有。
同款的直幡亦出現在科大中庭當眼位置,跨越兩層樓;中大地標百萬大道的校徽底下亦掛了香港獨立直幡。理工大學、浸會大學、城市大學、嶺南大學以至八大以外的公開大學、恒生管理學院等,國慶日都被掛上「港獨」直幡。其中樹仁大學的直幡很快被拆走,警方接獲有人報案指發現直幡,學生會稱並非他們所掛。


香港民族黨召集人陳浩天表示直幡由他們設計及提供,但沒有派人進入院校,而是由十五間院校的學生自發在校園掛出,反映港獨思潮已遍及大專學界。他指暫時未有學生因掛出直幡被校方追究。
只見阿孫小姐對住鏡頭講話「對我嚟講十・一唔係國慶日,而係港殤日」,但係攝影師明顯就只係顧住影住阿孫小姐漲卜卜的胸前,上面寫住「美國隊長:英雄內戰」,似乎真係充分地表達了阿孫小姐對打一場內戰的渴望。



最好就係 key 埋檯麻將上去喇(見《上流竟是大學生?》)。有分教:「煲底下,大道邊,傷港獨立天。一檯麻將四隻腳,腳趾搲又搲。」(調寄《送別》)


全國港澳研究會副會長劉兆佳認為,國慶日香港的大學校園出現「香港獨立」直幡,中央會不高興,但他認為港獨只屬年輕人運動,會逐步減退。
其實咩嘢係「年輕人運動,會逐步減退」,係咪即係「細路仔玩吓啫,遲吓玩厭咗就會唔興」咁解?陳好癲明顯就唔同意,話成個大專學界,十幾間學校都反你個殺人政權,港共走狗喎!
不過巷蜀呢味嘢,如果唔係有返咁上下家底玩完可以「走咗去唔返嚟」;一般年青人玩過,個朵響咗就好難有老闆肯請佢,除非去做傳霉又或者創業,再唔係就只有從政...不過咁多人玩巷蜀,邊得嚟咁多位被你做正字家?
***
信報 2016年10月3日
容海恩烏龍報學歷
立法會網站上載70位新任議員履歷資料,但有議員資料錯誤或未齊全。新民黨容海恩報稱自己為「香港城市大學法學博士」,但她實際是「城大法律博士(JD)」,她在個人網頁更錯誤寫上「香港城市大法律學位」。而在競選中遭質疑學歷的民建聯葛珮帆及柯創盛,在立法會網站均未填寫學歷。
容海恩在立法會網站的學歷及專業資格一欄,除涉將學歷升級外,英文寫法亦出錯,將「JD(法律博士)」寫成「FD」。她接受傳媒查詢時承認自己修讀城大法律博士,對資料出錯感驚訝,聲言非其所寫,有可能是其助手或立法會職員寫錯。
熱血公民鄭松泰英文版資料一度出錯,報稱學歷「PhD in Sociolosy(應為Sociology)」,辦公室地址為「Tuen Mum(應為Mun)」,至周日晚上已更正,但仍然沒有提及學位是由北京大學頒發。超區票王民主黨鄺俊宇,僅簡單報稱學歷為「大專」。
哎呀,容靚靚做乜鬼架!法律博士同法學博士不分(根據有時不太準確的維基百科,就算是偉大的戴當家都只是「法學碩士」),錯到咁都得?好彩改咗啫!

不過蟲蟲博士都唔好得幾多,學位又點能夠係由蝗國大學頒授的呢?

鄺神的履歷又唔只係「大專」嘅(英文係Associate Degree,中文是「負學士」),佢都係註冊社工來的!

最後,不如睇下靚絕全場的游小三派閃:

(以上議員履歷圖片來源:中華人民共和國 香港特別行政區 立法會 議員履歷,2016年10月4日取得)
***

其實無乜嘢好評,呢個寶島新聞真係笑到肚痛。熊貓BB同佢阿爸阿媽好似樣!笑死人咩!
乜民主彼邦的傳霉水準係咁低嘅咩?
***
伸延聆聽:

30 則留言:

  1. //陳好癲明顯就唔同意,話成個大專學界,十幾間學校都反你個殺人政權,港共走狗喎!

    班蝗生唔出聲嗻,學上次標少篇文d留言話齋,人地都專心讀書出黎拿拿臨搵野做卡位,過十零年咪睇下邊個有話語權囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時班蝗青已經變哂蝗中,有老婆/老公仔女,一家大細走向真中產或富二三四代之路,相反笨土有青就變就有中,依然講緊五十年不變的武理, 誓要同你「瓷器撼缸瓦」(或「傻蛋墥高牆」)...所以「話語權」(傳霉永遠站在雞蛋那一邊)永遠都是在有青的那一邊(不過人生享受,secret of my success 就是在蝗青那一邊) XD

      刪除
    2. 有青開口埋口都開戰,恐怕解放軍比有青更想開戰,只是殺人政權覺得未係時候壓了下去,不過可以壓到幾時就唔知了。
      台媒的水平,魔術師這個未算低,隨手也找到個更精彩的。
      https://scontent-hkg3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/14434827_10157540545280296_635666632841960188_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9

      刪除
    3. //殺人政權覺得未係時候壓了下去,不過可以壓到幾時就唔知

      我諗等到你班有青愈搞愈7, 搞到人心背向才一棍打死.

      //台媒的水平

      寶島都係sell囡囡算了...

      刪除
  2. 吓,容小姐咁嘅質素係法律博士?睇佢辯論表現重衰過游小三喎. 又,游小三幅相又真係幾得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無想兄你去黃埔~好容易見到青年新症同游小三....
      真人....真係不敢苟同....

      刪除
    2. //睇佢辯論表現重衰過游小三喎

      好似話游小三係有軍師提場的。

      //游小三幅相又真係幾得.
      //無想兄你去黃埔
      //真人....真係不敢苟同....

      我舅父就住黃埔,等拜山時問下佢先。

      刪除
    3. 我地淨係星期六去咁大把,不下見過佢10次,咪就係八妹一名咁囉...

      刪除
    4. 黃埔離你屋企咁遠,去嚟做乜? XD

      刪除
  3. 講起游議員,在下今日係HK01睇到啲咁嘅嘢..

    http://www.hk01.com/港聞/46503/內地人問中港矛盾-游蕙禎-土地問題嚴峻-想做愛也找不到房間

    魔術師兄又有題材啦 xD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢將來應該會似對岸高嘉瑜議員,一樣人稱「美女議員」,但發言經常無腦。(雖則個人一直唔明游議員靚係邊,上次春花姐話宅男投游蕙禎,妹妹仔投鄘俊宇,令到我不禁反省左一陣我審美觀係咪同大眾脫節。XD)

      刪除
    2. 池中無魚蝦為大嘛.游小三如果去拍戲就變得平平無奇了.

      刪除
    3. 傑志個草場唔係24小時都有波踢,有時間冇booking咪出租俾人踢下友誼波囉~

      刪除
    4. //魔術師兄又有題材啦 xD
      //有時間冇booking咪出租俾人踢下友誼波囉~

      (簡單地)寫緊...

      //上次春花姐話宅男投游蕙禎,妹妹仔投鄘俊宇,令到我不禁反省左一陣我審美觀係咪同大眾脫節。XD

      毒男有毒男的想法,不足為外人道也.

      //游小三如果去拍戲就變得平平無奇了.

      佢都唔算「平」架喇....可以仲谷得下...

      刪除
  4. 聽見游小三講無地方扑嘢喺最大土地問題,我可以肯定咁講,耶穌,你可以唔信,但佛洛伊德,你一定要信佢。雖然佢比教會鬧到眼眉跳,但佢就講出肺腑之言。

    游小三體內的「力必多」(Libido)一定過盛,抽佢啲荷爾蒙出嚟,拿去科學園,研發香港獨產粉紅偉哥,治療女人性冷感,一定可以賺錢賺到香港可以自給自足,兼而扑嘢發電,唔洗去鑽天然氣。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就街上所見, 港男毒J似是被港女榨乾多過「幸福女人更需強健丈夫」喎...

      刪除
    2. 魔術師哥哥你們真是有前瞻性的見地,原來炮房對新一代是真.重要的!

      刪除
    3. 現在的「一袋年輕人」生理早熟,心理遲熟, 所以依家興早婚,一來可以share resources, 二來可以搬出來唔使同父母住,又唔會一個人(「一袋年輕人」是很怕孤獨的), 「私淫空間」就變得很重要了.

      刪除
  5. 「香港孤立」好明顯係衘宅族所為。一掛完就好趕返去打(飛)機,打麻雀,打邊爐。
    冇倒轉掛,冇打橫掛,已經好對得住今時今日「大學生」呢個 status 啦!
    敢做唔敢認係大學生負責任嘅表現!Formula 係咁嘅:所反對嘅唔合邏輯就嗌要民主,想做大多數人唔認同嘅事就嗌正義。咁就唔使有錢都可以任性嘞!Yah!
    哎呀!但係無人請?著套西跟黃G甮去美國見工囉!英文唔叻?可以講普通話。再唔係跟班「土友正異」去覆耕囉!

    阿容會唔會係唔在意中文有別,翻譯出錯啩!

    如果油菜個土地問題係佢自己爆肚就真係攪到背後個 spin doctor 自 spin 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. //冇倒轉掛,冇打橫掛,已經好對得住今時今日「大學生」呢個 status 啦!

      十幾間院校一齊掛, 動員力同組織能力都唔低呀!

      //阿容會唔會係唔在意中文有別,翻譯出錯啩!

      Proof read 是很重要的.

      //如果油菜個土地問題係佢自己爆肚就真係攪到背後個 spin doctor 自 spin 呀!

      女神派軍糧: 偉哥一人一粒...

      刪除
  6. 我反而想知呀麗幗同埋莖陰佢地依家咩環境。
    當年真係響晒朵,民族英雄咁款,唔知仲有冇人記得佢他?
    話晒港大畢業,俾下面好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 娘娘:

      https://theinitium.com/article/20160928-hongkong-yvonneleung/

      現在她遇到一個很好的師父,悉心教導自己,也願意給她機會接觸法律界的世界。梁麗幗說,前幾個月看到新加坡社運青年余澎杉,因為批評政權而再被起訴這件事令她感觸很大。她認為香港的情況大同小異,既然自己的從政道路不通,也就應該好好利用法律,「守衛我們既有的東西」。
      「在我面前曾經有兩條路,一是從政,二是好好當一個律師。但現在,我想從政這個出口的大門,已經關了一半。」訪問的尾聲,梁麗幗點了點頭,緩緩說出這句話。

      根據維基, 莖陰應該未畢業.

      刪除
    2. //我真的很怕自己投身了一場運動,不肯定有什麼成果,但很快就看到身邊的人付出了代價。//

      你老味,係全香港都付出緊代價啊。

      刪除
    3. //全香港都付出緊代價啊

      eric無聽過“慷他人之概”呢句話咩^^

      況且人地都話"早已民不聊生",早認為你班豬無乜marginal cost要付出了吧.

      刪除
    4. //全香港都付出緊代價啊。
      //早認為你班豬無乜marginal cost要付出了吧.

      「DLLM,犧牲少少都唔肯。」

      刪除
  7. //只見阿孫小姐對住鏡頭講話「對我嚟講十・一唔係國慶日,而係港殤日」//
    開始都想小佢狗O翕
    明明之前都仲講緊殺人政權係"外國"
    外國國慶又關你傷港乜事

    諗落又有D 道理

    假設唔係殺人政權踢走搶錢政權
    以搶錢政權既東亞病夫作風
    中國又點會問到英國拎返香港
    連新界都送 Q 埋俾英國就似

    以笨土堅持既洋腸價值觀當然係上上大吉
    ---當然,笨土堅持洋腸價值本身就好笨

    回覆刪除
    回覆
    1. //中國又點會問到英國拎返香港

      話說搶錢政權當年抗戰勝利想接收香港,結果在老美撐腰下,英國成功擋住,日軍接到美國指示只能向英軍投降。
      相反殺人政權一上台,英國就立即承認,慌死人地過來接收...
      由以上可側面反映點解邊便打贏左內戰也。

      //笨土堅持洋腸價值本身就好笨

      無辦法,人地洋腸硬左幾百年,就算而家軟左,都仲有人唔肯認兼擔擔抬抬都要吹返起佢的。

      刪除
    2. //明明之前都仲講緊殺人政權係"外國"

      如果殺人政權係「外國」,但係米帝又唔認傷港,我城又未立到國,咁本市即係算係點樣嘅存在?

      //由以上可側面反映點解邊便打贏左內戰也。

      「有強權,無公理」

      //都仲有人唔肯認兼擔擔抬抬都要吹返起佢的。

      所以黃台瓜要買定幾百粒偉哥傍身。

      刪除
  8. // 陳好癲明顯就唔同意,話成個大專學界,十幾間學校都反你個殺人政權,港共走狗喎!
    講咁多野, 中聯辦送啲國旗過去, 掛滿校園, 圍L住佢, 真係唔知邊個瘀皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要好似當年佔領初期咁,所有車輛進出校園都要俾班有青檢查過先可以放行了。

      刪除