2016年11月6日 星期日

客席主持論新聞雜評(一百三十)

見摩摩咁賞面,一路睇緊波一路留言(見《新聞雜評(一百三十)》),仲咁鬼有深度,魔術師作為「地主」(「一盡地主之誼」的「地主」),又點可以叫摩摩一番心血話咁快就沉底呢?
***
有關傷港民族的「末落貴族心態」
1)而家最大的問題,可能不是「怪獸家長」,而是「怪獸學校」。之前阿米講的有部份是對的,就是排名無咁高的學校,校長反而會有誘因為KPI催谷學生,而且呢類學校間間都有催谷成份,只是谷多谷少之別,好多家長都面對仔女做唔晒功課而隨時要幫仔女做埋的問題--你唔幫又唔得,因為d功課又計分,有時d先生都覺得功課太多,明知係家長出手做都隻眼開隻眼閉。呢d情況要到個校長好離譜,功課多到完全無法應付,家長在網上嘈到拆天時,先至有可能改善--我以前間學校小學部就係好例子,有個校長新上任就要做野證明自己,結果就被逼宮下台。不過改善後仍然是谷,只是谷少d而已。
但阿米亦唔係全對:唔好以為最top名校唔谷就無壓力,佢地根本假設了你地要「自谷」(自行補習),成績掉隊太勁就會俾壓力個學生同家長,最worst case當然是要你轉校。
現在唯一能避開催谷的方法,就是讀起碼6位數學費一年的國際學校...
而所謂「催谷」,就是「機械式操練」,例如加減乘除要你做夠一百幾廿條,重點就是拉高學生的總體分數。功課多之餘,測驗考試亦頗頻密,好多家長為了提高應付效率,會預先定好考試前每天溫習計劃。故好多學生的學習生活,其實是「不停地在壓力下接受別人安排的枯燥操練」。
先聲明「安排溫習計畫」的已未必是怪獸家長,只是想最efficiency保住合格底線而已;好多家長其實已經盡量在週末不為子女報名課外活動或補習,而由得子女能輕鬆過個週末。
//就是排名無咁高的學校,校長反而會有誘因為KPI催谷學生
係咪KPI唔夠好就會被殺校呢?又係689政權的逼害?
//呢d情況要到個校長好離譜,功課多到完全無法應付,家長在網上嘈到拆天時,先至有可能改善...有個校長新上任就要做野證明自己,結果就被逼宮下台。不過改善後仍然是谷,只是谷少d而已。
如果某程度上可以靠「上網唱衰」紓緩到個問題,咁 即係話KPI唔係死命令,而只係校長的個人野心意願。可唔可以同蝗國的「中央下令」與「地方執行」作類比?
//唔好以為最top名校唔谷就無壓力,佢地根本假設了你地要「自谷」(自行補習),成績掉隊太勁就會俾壓力個學生同家長,最worst case當然是要你轉校。
呢個係傳統名校的做法,你入得嚟就預咗要有「自行跟大隊進度」的覺悟,跟唔到被開除就打死無怨。
//而所謂「催谷」,就是「機械式操練」
如果目的係KPI,咁「機械式操練」是否「安全系數最高」的方法去達成KPI?
//好多家長其實已經盡量在週末不為子女報名課外活動或補習,而由得子女能輕鬆過個週末。
其實魔術師的舊同事都有同感,不過又係嗰隻唔能夠好似摩摩咁有條理地表達到個問題出嚟,到最後只係淪為「老鼠跑圈」,卻又「不得不跑」的無力感。
其中人辦當然就係博士K:聽佢言談之間會發現其實係佢個港女老婆要追名校,博士K又未能完全排除到「起跑線論」,只能半推半就,一家人「一起去追」而已。
2)而因為整個學習生活都是「不停地在壓力下接受別人安排的枯燥操練」,所以會形成以下問題:
- 學校生活只圍繞成績,群體活動減少
- 學習的啓發性低,不能培養實際解決問題的能力
- 長期每事都在別人安排下,形成「不知道自己要什麼」
//長期每事都在別人安排下,形成「不知道自己要什麼」
魔術師認為係「不知道自己為什麼要這樣做」的問題大一點。
3)我波友提過一個佢幾admire的校長,該校長在佔窿時曾發表文章,話「年輕人想藉佔街表達訴求原因是自我中心,而自我中心是因為學習太著重考試成績,而忽略了群體活動中學習」。其實魔兄一早已講過,你想藉挾持要對方滿足你的要求,前提是挾持對象一定是要對方care的才有效果,你挾持條路或背後普羅市民的不便根本就搔不著正苦最癢處,呢種做法同謝遜亂咁殺人意圖逼成崑現身本質上毫無分別,根本是發洩情緒多於一切。連咁基本既人情世故都唔曉,咪搞到自己好似謝遜咁,被中立市民神憎鬼厭囉。
其實傷港教育歷來都不著重思方學(諷刺是蝗國高考數學會教基本邏輯例如「基本條件」「充份條件」「三段論」之類),但以前大家群體生活多,即使無邏輯思維,都會由作為社會縮影的群體生活中,用歸納法學習到人情世故的邏輯;可而家缺少群體生活,學習的又不切實際兼毫無啓發性,自然無辦法區別「應然」和「實然」。
//你挾持條路或背後普羅市民的不便根本就搔不著正苦最癢處,呢種做法同謝遜亂咁殺人意圖逼成崑現身本質上毫無分別,根本是發洩情緒多於一切
哈哈,謝遜殺人後留言「殺人者成崑」,佔派就猛話「係689正苦造成」,絕對有異曲同工之妙。
//諷刺是蝗國高考數學會教基本邏輯例如「基本條件」「充份條件」「三段論」之類
本來邏輯思辯係「通識」的基礎,但由於司徒老鬼對教慾界的掌控實在太牢固,班黃C教師根本就唔會有誘因去教呢類「倒自己米」的大殺傷力武器(奇怪的是殺人政權又唔怕教到啲叻人出來?乜唔係人民愈蠢愈易控制咩?)
4)當然更仆街是學習方針集合了東方的缺點,可個個又道貌岸然扮晒西式教育,對年輕人不能苛責只能appreciate,怕傷害年輕人云云...結果個個扮晒偽文青幫年輕人寫飛機文,年輕人被折磨咁多年後,亦終於可以反底肆無忌憚發洩情緒了。
//個個又道貌岸然扮晒西式教育,對年輕人不能苛責只能appreciate,怕傷害年輕人云云...
所以魔術師一開始就話社會上的頭臉人士只係識講「我地都好愛護年輕人」只會壞事。
5)巷蜀不是偽命題,可俾而家呢班信徒搞就一定是偽命題--因為一幫自我中心之徒,是無辦法達成任何目標的,可現在笨土宣揚的理念和文宣,最吸引的就是自我中心之輩。你睇國師個「城邦論」,主張唔使理殺人政權點諗自己搞就得,咁既邏輯隨時以前跟過大佬劈過友的問題青年用黑社會思維諗下都唔會信啦!
//巷蜀不是偽命題,可俾而家呢班信徒搞就一定是偽命題
精要!
//主張唔使理殺人政權點諗自己搞就得
佢地會用by definition將「非自己人」排除在「傷港民族」之外,就可以「大一統」了。
6)笨土巷蜀的潛意識就是「一幫自詡文明人之輩不服野蠻人的統治」,而隨著蝗國越有進入「世界文明人俱樂部」之勢,笨土巷蜀最終只會是侷限小數死硬派信徒的信仰;但催谷教育一日唔變,新一代的競爭力仍會每況愈下,畢竟你即使接受了蝗國也學不到蝗國d好野,傷民哈日咁多年又學到皇民幾多好野呢?
//催谷教育
人類生育,只係繁殖,養而教不得其法,只會遺害下一代:包括怪獸家長們帶子女去參加遊行,「感受一下氣氛」,其實只係自傷自憐,扮哂沉醉在「呢個隨時係最後的XXXX燭光悼念晚會,我要同阿仔一齊過」的懶浪漫末日心態。
***
有關樁秧如何整治巷蜀(「軟性革命」)
真正要最快一擊,就只能出「劍十八」(基本法18條),但現在仍未到撕破臉皮之時;至於「快刀」其實已耍緊,只是我地普羅大眾覺得佢慢而已--剩係睇佢地密密買地就知道,呢d完全係政治行為,係d財經版二流分析員先會用經濟角度分析。
共產黨是好相信「下層建築影響上層建築」的.
//剩係睇佢地密密買地就知道
有線《樓盤傳真》的驗樓環節不時都會笑蝗國發展商的交樓水準幾咁低...其實人地由硬件(地皮)到軟件(出品水平)都學到你班港豬嘢...即係好似溝墨水,你700萬人同化的14億人,被「稀釋」後,再「反同化」返你700萬人,最後邊個「濃度」會較高呢?
***
有關「去工業化」
其實大城市發展下一定會「去工業化」的--如果「工業」是指低技術勞動密集製造業的話;但取而代之可能是高技術的OBM。
傷港的去工業化純粹是班廠佬自己唔願意升級轉型,個個仲顧住靠「血汗工廠」食糊,咁又使乜咁多高技術人才。
一河之隔已經年年搞緊maker faire,Google「maker」中譯「創客」卻竟然連一個傷港網頁都無,你話驚唔驚?
Shenzhen Maker Faire Facebook 網頁

//傷港的去工業化純粹是班廠佬自己唔願意升級轉型,個個仲顧住靠「血汗工廠」食糊,咁又使乜咁多高技術人才。
港豬一向相信「high tech 揩嘢,low tech 撈嘢」的麥兜式反智格言,眼光狹小,註定就係走唔上高技術道路。
//Shenzhen Maker Faire Facebook 網頁
點解蝗國可以用FB?魔術師成日諗,所謂翻牆,根本就係隻眼開隻眼閉的「彈性處理」;反而傷民以往最叻就係「彈性處理」(即本土方言「執生」),但現在卻愈來愈原教旨主義式的「跟法律/指引做」。龜兔賽跑,邊個係兔仔,不說自明。
***
有關蝗國品牌
咸蟲話「蝗國電視機會爆炸」,點知棒子三叔而家爆完手機仲爆洗衣機爆到全世界都知,三叔本身是棒子國霸權企業,而家加埋朴大媽「閨蜜干政」立立亂,實在俾蝗國企業一隻絕對好牌上,進入「世界文明人俱樂部」又會快幾年...你睇華為新機的貴價版在日耳曼可以賣到€1350部,能出高端野賺文明人錢,已經是「文明人」的雛形:
Huawei Mate 9 Porsche Design Launched: Price, Release Date, Specifications, and More
Abhinav Lal, 04 November 2016

鄭蟲蟲之前去踩「反巷蜀」場,串人地手機用蘋果唔用小米唔愛國...其實佢quote小米已經代表佢out到唔out了,而家上面最紅手機係oppo同vivo,高端就講華為,小米已經淪落到四五選(睇下偉仔幫部新機做袋炎人又搞唔搞得返掂).
連串人前自己都唔做功課攞返d老黃曆來講,可見其「活在過去的自我中心」之態也。
魔術師以前好港豬地以為OPPO係外國品牌,事關用緊部OPPO Blu-ray player 103D,質素實在太正,外國影音論壇讚不絕口,基本上已經係「業界尖端品牌」。後來人言報中知道原來OPPO係蝗國貨,個CEO是蝗國人已經打咗個突,而家摩摩仲話埋俾魔術師聽呢個其實係步步高,實在非常震撼。

27 則留言:

  1. 邊個阿米?

    //唔好以為最top名校唔谷就無壓力,佢地根本假設了你地要「自谷」(自行補習),成績掉隊太勁就會俾壓力個學生同家長,最worst case當然是要你轉校。//
    我得到情報 But睡(女) 會將成績唔得嘅攪「保外就醫」! XD
    幫佢地步海外學校(當然係野雞),咪佗衰家!

    回覆刪除
    回覆
    1. //邊個阿米?

      你唔記得前一排有人成日挑我機,結果被我一招KO的嗎?

      https://magicianyang.blogspot.hk/2016/09/blog-post_24.html

      //我得到情報 But睡(女) 會將成績唔得嘅攪「保外就醫」!

      你又提起單細胞中學...即係要我回大師姐帶:

      信報 2005-09-06

      琉璃火 徐詠璇

      評DGS Girl

      香港劇壇常常希望創作一個本地的百老滙音樂劇。想不到,一間女校的誕生、掙扎與桃李滿門,恰好也是精采的本土素材。更難得的是,演員、樂團、歌詠團、編劇以至填詞,都不用找了,學校裏都有—真人演出。

      如果撇開校友對女拔萃的情感,不妨以戲論戲,用最嚴謹的百老滙標準來審視一下:這反正已不是一個為了討好家長、團結師生的school production。

      布景不豪華,但實際。而且有幾百個學生的大場面,夠看頭了。以校園一株大樹作布景的中心,象徵不屈不撓,大樹成蔭。創校一場,有外國貴族有襤褸乞丐,歌與格局都是《悲慘世界》。足以媲美《窈窕淑女》和《仙樂飄飄處處聞》。

      學生演課堂戲,同學們也厲害,飾演穿着旗袍的母親、穿着洋裙的老師,也一樣不賴。小學生面試一幕,一百零一分。「My father is a dog (doctor). He earns a lot of monkey (money).」哄堂大笑。女拔萃一直游走於貴族與平民之間,有時也會snobbish,尤其學生不少非富則貴,有司機有媽姐。唯有時常警惕。不懂英文的小女孩唱:「空中飛鳥點解會飛得遠,我伸出雙手點解卻飛不起,月亮掉眼淚、繁星含笑,時間捉不到,點解可計算?誰講我知?」劇中老師笑說這求學問的態度,正正就是拔萃要的!這場戲,將教育的真諦寫得詩意。

      老師嚴厲、小學生要講得純正英語才能去廁所,這場戲幽默活潑也可愛。全劇英語演出,忽然一首「哎呀好急呀!」便發揮了轉用廣東話時的破格喜劇效果—現實裏這也是典型女拔萃。在校內,廣東話代表親切、輕鬆的時刻。

      要做到「天天服務社會」(Daily Giving Service)的校訓,有時好心會被騙,但唱出「Keep on giving, keep on sharing」,便有志氣與胸懷。

      女校沒有男生,但演賣雪糕的叔叔,甚至是殘暴的日軍,唱低音有板有眼。有時幾乎要嘆一句,在女拔萃的世界,沒有男生也可以! 

      文章編號: 200509063910132

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈!㑭佢講得好浪漫啊!包裝好出賣嘅,當然係好美好啊!
      諗起我做阿四嘅學生年代。
      不過,what's your point 呢?

      刪除
    3. Oh! Rice rice! XD XD

      刪除
    4. //what's your point 呢?


      「老師嚴厲、小學生要講得純正英語才能去廁所,這場戲幽默活潑也可愛。全劇英語演出,忽然一首「哎呀好急呀!」便發揮了轉用廣東話時的破格喜劇效果—現實裏這也是典型女拔萃。在校內,廣東話代表親切、輕鬆的時刻。」

      成績唔得:操純正英語是norm,廣東話是額外開恩的就只有輕鬆時刻。

      刪除
  2. //- 學校生活只圍繞成績,群體活動減少//
    所以與人相處會同屋企人相處一樣,隨便加無禮,加唔會為其他人著想。

    //- 學習的啓發性低,不能培養實際解決問題的能力//
    所以 Jim Pie 會問「唔係重有咩辦法?」都係年輕人。

    //- 長期每事都在別人安排下,形成「不知道自己要什麼」//
    完全冇邏輯思維分析能力,辯論又無譜,辯駁又一塌糊塗,只有嘴 gel gel,但係完全唔知佢想講乜。

    生活過得比其他地方更「迷信」,思考方式都只靠 rule of thumb,stereotype(譬如民主一定係好嘢),中共只會做壞事。不求甚解。

    //乜唔係人民愈蠢愈易控制咩?//
    但同時亦難預測,而且 micro-manage 咁多人好困難。

    //「我地都好愛護年輕人」//
    慈母多敗兒。外國都興虎媽啦!但又其實唔係你肯虎,天生平庸的子女就會變得有才華!Core 係某啲原則必須嚴格遵守。

    //唔使理殺人政權點諗自己搞就得//
    唔怪得之咁多人鍾意玩 Lego。

    //「一幫自詡文明人之輩不服野蠻人的統治」//
    問題係邊個先至係文明人呢?邊個先至係野蠻人呢?係點分嘅呢?

    所以今時今日生育教養唔能夠單靠學校,家長本身質素非常重要。家長想懶自己,就去谷子女,咁就唔好期望子女會有咩咁出色。

    回覆刪除
    回覆
    1. //但又其實唔係你肯虎,天生平庸的子女就會變得有才華!

      其實認自己能力係得咁多, 只能做個「中庸的人」又有乜嘢問題? 唔係叫你好似乜sir咁要啲學員自認庸才,只不過係接受自已的能力所限,唔好有unrealistic expectation而已.

      //所以與人相處會同屋企人相處一樣,隨便加無禮,加唔會為其他人著想。
      //所以 Jim Pie 會問「唔係重有咩辦法?」都係年輕人。
      //問題係邊個先至係文明人呢?邊個先至係野蠻人呢?係點分嘅呢?

      佔派又來了,都唔知衝突啲乜? 係唔係遊遊行行想去攻打終亂辦?

      遊行人士到中聯辦請願人與警推撞 2016/11/06 19:04
      民陣發起遊行,反對人大常委會就宣誓風波釋法,破壞香港法治,民陣表示至少有一萬一千人參加,估計當中約四千人,無按原定路線去終審法院,到中聯辦請願,部份人與警方推撞。

      前往中聯辦的隊伍,部份人在西邊街和德輔道西交界與警方對峙,遊行人士要求開放行車路,讓他們行到中聯辦,一度發生衝突,警方舉紅牌警告遊行人士,不要衝擊防線,否則會使用武力。

      刪除
    2. //遊行人士到中聯辦請願人與警推撞 2016/11/06 19:04//
      掛住睇卡通片冇為意添!班友成日借啲意!
      相信有好多人已經部署緊將啲嘢搬上大陸。
      到時剩返班廢柴係香港自己圍威喂!

      我越睇越覺得 Jim pie 就係 Trump。
      哼!What goes around comes around. 估唔到 come 得咁快啫!

      刪除
    3. //掛住睇卡通片冇為意添!班友成日借啲意!

      你套《銀英》又爛尾.

      //到時剩返班廢柴係香港自己圍威喂!

      問題係我地都要諗定後路.

      //我越睇越覺得 Jim pie 就係 Trump。

      人地有錢把口都大聲啲, 同班搵間房扑嘢都唔夠錢的有青比?

      刪除
    4. //你套《銀英》又爛尾.//
      你話果集最悶,我就唸住睇動畫 skip 咗佢,然後先睇番書。
      但係我屋企冇 wifi,用 data 睇好似好甘。
      好啦!裝番個 wifi 啦!等極 PCC 都未有盒。我到又得佢有拉線喎!
      我知。我知。可以睇文字吖嘛!好啦!好啦!

      講開又講。我好中意 Oberstein,佢好似好神秘咁。點解隻狗咁中意佢㗎呢?

      //要諗定後路//
      我有路呀!呀!漏咗。我有後路呀!
      佔中已經開始諗啦!

      //人地有錢//
      班 Green Garbage 唔係有美國 pump 水咩?㑭肥佬黎食曬呀?

      刪除
    5. //好啦!裝番個 wifi 啦!等極 PCC 都未有盒。我到又得佢有拉線喎!

      你住的屋苑是新樓盤,上網竟然要拉線??

      //我好中意 Oberstein,佢好似好神秘咁。點解隻狗咁中意佢㗎呢?

      曹操都有知心友.

      //佔中已經開始諗啦!

      Plan 定差唔多.

      //㑭肥佬黎食曬呀?

      俾人用哂嚟入偉哥.

      刪除
    6. 我呢個小聾女洞係李魯巴起,方圓 1000 米就只有蜜蜂嗡嗡嗡,同開放君吓吓吓。所以只有李阿仔會㑭面鋪線㗎咋!嗚嗚~ 我想訂水送嚟,都只有 what sun sea 會啋我~
      咪 pig dick 話唔㑭發展唔㑭發展個到囉!

      刪除
    7. //咪 pig dick 話唔㑭發展唔㑭發展個到囉!

      朱仔教你鋪水喉.

      刪除
  3. //又點可以叫摩摩一番心血話咁快就沉底呢?

    哈哈!多謝欣賞。廢話不多說,further再吹水一下。

    //係咪KPI唔夠好就會被殺校呢?又係689政權的逼害?
    //咁 即係話KPI唔係死命令,而只係校長的個人野心意願

    我無好相熟的教慾界朋友,無痛苦斷估,應該是一直存在一批會嫌功課少的“怪獸家長”俾壓力學校,一般學校已經唔敢俾太少功課;同時人

    口老化學校又驚殺校,部份校長就有誘因去自定KPI做催谷。至於有沒有業內晉升誘因令校長咁樣做,唔系行內人就真系唔清楚。

    以我所知,教慾局並沒有公開的KPI,但校長要估不難,而且如果你間學校掉隊太深,教慾局又會多多動作(例如派視學官視察下你,censor

    下你點解咁差),呢個亦系學校會為TSA催谷學生的原因--個試雖然學生唔記名嗻,但所屬學校會記名吖嘛!

    //如果目的係KPI,咁「機械式操練」是否「安全系數最高」的方法去達成KPI?

    無錯。你既教育方針偉大到學生將來有能力明白《Principia Mathematica》都無用,因為當下好難量化;但你班學生做加減乘除正確率系幾

    多,大家就一眼睇晒.

    //其實魔術師的舊同事都有同感,不過又係嗰隻唔能夠好似摩摩咁有條理地表達到個問題出嚟
    //博士K:聽佢言談之間會發現其實係佢個港女老婆要追名校

    咁我果兩個波友都算系咁,起碼解釋到情況俾我聽,唔系我都寫唔到咁多嘢出嚟(當然有些是我自己的理解和潤飾)。

    佢地都不其然話就算明知實際情況如何,作為女性的老婆都會好nervous,而會在現有壓力下再加量作無謂催谷;除非本身家庭是丈夫主導,

    否則唔想家嘈屋閉就只能“有策略妥協”:例如兩公婆各自負責不同科目,無論成績如何對方都不能過問。

    //奇怪的是殺人政權又唔怕教到啲叻人出來?乜唔係人民愈蠢愈易控制咩?

    現在終於明白,人民是否愈蠢愈易控制不是重點,重點是“自以為聰明的人民最難控制”。教得你唔太蠢,起碼你就唔會自作聰明。

    另外殺人政權一直提倡的都是“科教興國”,這亦是為自己的統治立威的切入點,即使冒人民變得較聰明的風險,培養多d理工人才以提升國力

    並確立自己統治正當性,可能是更實惠之舉。畢竟你好難估計一班蠢人幾時會開始自作聰明的。

    //眼光狹小,註定就係走唔上高技術道路。

    我今日突然醒起呢條友,佢近年每次上電視都呻到樹葉都落...但你又唔諗下當年幾好賺?記住這種好賺不是到八九十年代為止,而是起碼直

    至金融海嘯之前...05-07年時間間廠都三更制,廣深公路半夜間間廠都燈火通明的日子好多廠佬都仲記得吧?

    http://lifestyle.etnet.com.hk/column/index.php/management/executive/37786

    「東莞的高科技產業發展仍未到成熟階段,但政府卻擺出一副不歡迎低科技產業的姿態,一下子說要『汰弱留強』,又說要發展『機器換人

    』。做人不能忘本...」

    忘本?當年唔好賺你會唔會上去?

    成唔成熟,班官為維穩,仲concern過你啦!你估佢地唔驚周街無業遊民?你班傳統廠佬成日話請人難人工貴,咁即系蝗民唔做你地d低技術

    產業都大把選擇啦!根本而家最suffer既系你地自己,唔好講到自己幾咁重要。

    黃國英曾經講過,“忍者龜”是傷港由盛轉衰的一個重要icon,明明一個好IP自己親手搞禍,得返每次肯定唔叫座的新《忍者龜》上畫時炒下

    彩星玩具...所以若要提醒自己不進則退,可以在案頭擺一個忍者龜一個米奇老鼠,一個反面一個正面警惕自己。

    //點解蝗國可以用FB?魔術師成日諗,所謂翻牆,根本就係隻眼開隻眼閉的「彈性處理」

    個FB應該系專門做俾海外人士睇的,製作可能是靠翻牆,亦可能是在境外辦公室做;好多蝗國綜藝節目亦有Youtube的官方頻道。

    其實甚至不是「彈性處理」,個技術已經擺在這,你用VPN就可以翻牆出去,視乎你用唔用而已;當然這的確有過濾的效果,起碼令蝗民不容

    易養成上境外網站的習慣。

    //後來人言報中知道原來OPPO係蝗國貨,個CEO是蝗國人已經打咗個突,而家摩摩仲話埋俾魔術師聽呢個其實係步步高,實在非常震撼

    步步高以前系三間獨立但各自大股東互相持有股份的公司,其中一間負責影音產品,十幾年前三間正式分家,負責影音的一間就用自主品牌

    OPPO做新名:

    http://forum.51nb.com/thread-1509124-1-1.html

    //問題係邊個先至係文明人呢?邊個先至係野蠻人呢?係點分嘅呢?
    //操純正英語是norm,廣東話是額外開恩的就只有輕鬆時刻。

    本來想重新講返前因後果,但簡單講就是:

    講英文就是文明人,講普通話就是野蠻人,講廣東話就是文明人的奴隸。

    //係唔係遊遊行行想去攻打終亂辦?

    地點就和我一個地鐵站之隔,但我連新聞都無興趣睇...

    套返標少一個留言:

    “這場風波,遲早要來。這是(大陸)的大氣候和(香港)自己的小氣候所決定了的,是一定要來的,是不以人們的意志為轉移的,只不過是遲早的問題,大小的問題。”

    回覆刪除
    回覆
    1. //應該是一直存在一批會嫌功課少的“怪獸家長”俾壓力學校,一般學校已經唔敢俾太少功課;同時人口老化學校又驚殺校,部份校長就有誘因去自定KPI做催谷。

      結果即係惡性循環.

      //作為女性的老婆都會好nervous

      可能十月懷胎的成本太大.

      //當年唔好賺你會唔會上去?

      D, 我老媽當年就係本來在屯門的工廠區返工,後來老闆北上, 老媽先至去咗做區議員助理.

      //得返每次肯定唔叫座的新《忍者龜》上畫時炒下彩星玩具...

      我第一份暑期工就係返彩星.

      //其實甚至不是「彈性處理」,個技術已經擺在這,你用VPN就可以翻牆出去,視乎你用唔用而已

      我部 oppo bluray 跟機有隻CD,用來crack全區碼的, 「技術已經擺在這」,真係唔知好嬲定好笑.

      //講英文就是文明人,講普通話就是野蠻人,講廣東話就是文明人的奴隸。

      呢句正!!!

      //是一定要來的,是不以人們的意志為轉移的,只不過是遲早的問題,大小的問題。

      天要下雨,娘要仲痕...

      刪除
    2. >但阿米亦唔係全對:唔好以為最top名校唔谷就無壓力,佢地根本假設了你地要「自谷」(自行補習),成績掉隊太勁就會俾壓力個學生同家長,最worst case當然是要你轉校。

      我而家只做CD ROM,但因為呢個post係Quote我,所以澄清返:

      我無講過讀名校壓力會細,我梗係知『自谷』呢個情況。

      無生小朋友既香港人,往往認為中產家長谷小朋友,係為左爭入名校,所以係『自己攞泥』:佢地以為『唔好夾硬要個小朋友入名校咪無咁大壓力囉』<--我只係想指出呢個唔係事實。

      刪除
  4. 蝗國有最大天文望遠鏡,載人太空船,滴滴打敗 uber, wechat 等於facebook, twitter, ebay, paypal...combined,華為快成全球一哥等,我都係從外媒首先知道。笨土躱在高登,facebook 中互相打飛機,不知蝗民已日行千里。

    回覆刪除
    回覆
    1. //最大天文望遠鏡,載人太空船

      殺人政權借國家力量製造高科技的能力,在"不要褲子要原子"時已經確立了,但最大問題是民用技術一直不濟(近年有所謂"載到人上太空但做不到放心的奶粉",其實更早年有"做到核武,但做唔到不漏水的抽水馬桶",以及任何牌子最終都是"雪花牌"的電視機), 當然更確立不了自己品牌,這亦是被傷民視為"野蠻人"的原因之一。

      //華為快成全球一哥

      所以我為什麼經常將華為掛在咀邊: 能將消費科技產品在歐美(尤其是德國)做出口碑,絕對是重要的quantum jump,再加埋大疆和OPPO(雖然OPPO都造手機,但在境外最稱道的是影音產品,你睇C窟鬼如魔兄都用得鬼咁開心XD)等等, 已經有進入"文明人俱樂部"的雛形了。

      下一步就係時尚產品...其實已經做緊,留意財經的可能知道尖東K11的JNBY其實是杭州base的新股江南布衣...另外近年傷港越開越多好受歡迎的名創優品,其實老細係蝗民,只不過將總部在皇國註冊,同搵咗個不知是不是掛名的皇民做總設計師,而家仍然是蝗國最多門市,再加埋大部分貨品都是MIC,已經可以界定為蝗brand了...熱狗曾經踢爆過佢係蝗扮皇,不過港豬們照幫襯,我估熱狗毒果已經不停想係佢d產品找碴,不過仍未成功...

      當然而家仍有好多蝗民未開化,但最緊要是人地進步緊...而我睇唔出口口聲聲話自己殿後結果有的士就第一時間跳上去閃先,又係如何文明的表現...

      刪除

    2. //最大問題是民用技術一直不濟

      可能係民用嘢唔夠high profile, 初代民企未成熟吸引唔到人才, 始終都係做國家級戰略層面的研究比較多資源可以發揮到啲人材吧!

      //雖然OPPO都造手機,但在境外最稱道的是影音產品,你睇C窟鬼如魔兄都用得鬼咁開心XD

      DDDDD!!!!

      //熱狗曾經踢爆過佢係蝗扮皇,不過港豬們照幫襯,我估熱狗毒果已經不停想係佢d產品找碴,不過仍未成功...

      當年(其實只係一兩年前) 小米熱爆的時候, 一樣未聽見過班登高宅男話「蝗國造的會爆炸」,結果都係口頭勇武,銀包卻很誠實.

      //而我睇唔出口口聲聲話自己殿後結果有的士就第一時間跳上去閃先,又係如何文明的表現...

      https://www.facebook.com/jonathanckho/posts/10210699827349510

      刪除
    3. 有核子無䃿子的年代已過。今天蝗國有民營,可以搶「國家培養」的人材。《激盪三十年》中介紹,不少第一代科技巨擘就國營跳糟出來。而且國家投資的超科技,也有機會 trickle down 到中低科技企業。Uber 中國阿頭走佬後亦說,今後蝗民的科技發展會很快超越硅谷。

      刪除
    4. //不少第一代科技巨擘就國營跳糟出來。而且國家投資的超科技,也有機會 trickle down 到中低科技企業。

      GPS 就係由軍用轉為民用的好例子, 畢竟私人企業要作大量投資做劃時代的R&D不是一件易事,尤其是蝗國從「一窮二白」走出來還不到幾十年...

      刪除
  5. // 傷港民族的「末落貴族心態」
    「今時今日咁嘅服務態度, 想點呀!」

    // 就是排名無咁高的學校,校長反而會有誘因為KPI催谷學生
    排名無咁高的學校, 會唔會柒住黎操呢? 啫係乜都搞, 又乜都搞唔成

    // 你唔幫又唔得,因為d功課又計分,有時d先生都覺得功課太多
    我個人認為唔係唔幫唔得, 而係「放下」的成本「太大」
    家長都係人, 會有迷失的時候, 要時常抽離一下

    // 先至有可能改善
    當成個市都係咁嘅時候, 想搵間 hea 讀嘅都難, 真係好懷念返半日都嫌多嘅日子
    現在用番童心諗, 會覺得大人的虛偽, 連我做乜都加插一個學習的標籤, 俾佢地用來交數, 嘥_晒我啲時間

    // 頭臉人士只係識講「我地都好愛護年輕人」
    「最好你唔好理我, 越幫越忙」

    // 現在唯一能避開催谷的方法,就是讀起碼6位數學費一年的國際學校...
    咁又唔駛, 真係鍾意嘅可以好自我咁讀格

    // 個校長新上任就要做野證明自己
    呃 like

    // 「起跑線論」
    technically, 佢個學位冇乜技術成份架喎...

    // 本來邏輯思辯係「通識」的基礎,但由於司徒老鬼對教慾界的掌控實在太牢固
    話說投票果日響親戚群組, 有某老師發出一個蔡若蓮是極左, 投佢就世界末日之類嘅號招(sorry 我一時間諗唔出一個恰當的名詞去形容哩個 message)
    學蝦叔話齋, 佢搞清楚咩叫左咩叫右先啦
    但哩個為人師表嘅人學業成績非常好, 響藍大 post grad 之時是全 A A+ 畢業的
    老董幫人增值, 一個副作用是培養出班「我讀書俾你多」而又冇乜建樹、越走越偏的人...

    // 後來人言報中知道原來OPPO係蝗國貨
    咁我早你好多年知, 可惜部 pioneer 冇壞, 也已經冇睇碟好多年了

    // 會將成績唔得嘅攪「保外就醫」! XD
    // 你又提起單細胞中學...即係要我回大師姐帶
    咁其實而家名校有咩特色呢? 「我唔理你做乜, 總之你要係精英!」

    回覆刪除
    回覆
    1. // 排名無咁高的學校, 會唔會柒住黎操呢? 啫係乜都搞, 又乜都搞唔成
      要證明自己就點都要搵d野搞架啦,搞唔搞得成之後至算

      // 我個人認為唔係唔幫唔得, 而係「放下」的成本「太大」
      不完全是,真係會做到半夜都未做晒要家長出手的

      ///當成個市都係咁嘅時候, 想搵間 hea 讀嘅都難, 真係好懷念返半日都嫌多嘅日子
      就睇功課量,其實未必多過以前好多,但最大問題是以前返半日,而家返全日
      返全日初衷其實係半托兒性質,半上堂半自己做功課,可學校用到盡你話有乜辦法

      //現在用番童心諗, 會覺得大人的虛偽, 連我做乜都加插一個學習的標籤, 俾佢地用來交數, 嘥_晒我啲時間
      最怕現在d細既操到咁滑頭諗野方式都唔曉

      // 現在唯一能避開催谷的方法,就是讀起碼6位數學費一年的國際學校...
      //咁又唔駛, 真係鍾意嘅可以好自我咁讀格
      要承受被學校革扯的壓力架

      // 老董幫人增值, 一個副作用是培養出班「我讀書俾你多」而又冇乜建樹、越走越偏的人...
      高分低能

      // 咁我早你好多年知, 可惜部 pioneer 冇壞, 也已經冇睇碟好多年了
      而家好多人都VOD算了

      // 「我唔理你做乜, 總之你要係精英!」
      其實名校都幾搵笨,剩係入學時filter晒班精英入去,入到去就唔谷要我自谷...咁佢地究竟做過d乜呢?

      刪除
    2. //啫係乜都搞, 又乜都搞唔成
      //搞唔搞得成之後至算

      同班有青一樣.

      //而係「放下」的成本「太大」
      //真係會做到半夜都未做晒要家長出手的

      女性的成本更大,所以就更緊張. 雞蛋與雞.

      //返全日初衷其實係半托兒性質,半上堂半自己做功課,可學校用到盡你話有乜辦法

      其實上全日課好辛苦的.

      //現在用番童心諗, 會覺得大人的虛偽, 連我做乜都加插一個學習的標籤

      There is always room for improvement...

      //最怕現在d細既操到咁滑頭諗野方式都唔曉

      游小三: 你地都話我地係小學雞, 咁點解仲咁重手, 出到人大恤髮來對付我地? 嗚嗚....

      //真係鍾意嘅可以好自我咁讀格

      呢個又係「放下」的問題.

      //要承受被學校革扯的壓力架

      hea 都可以唔使好差的, 中游壓力少啲仲好,好啲空間去培養自己的興趣.

      //technically, 佢個學位冇乜技術成份架喎...

      付費的含金量高,讀出來的含金量低.

      //一個副作用是培養出班「我讀書俾你多」而又冇乜建樹、越走越偏的人...
      //高分低能

      紙上談兵,眼高手低.

      //咁其實而家名校有咩特色呢? 「我唔理你做乜, 總之你要係精英!」

      「你敢報我呢間學校, 即係自問你『精英』」喇.

      //剩係入學時filter晒班精英入去,入到去就唔谷要我自谷...咁佢地究竟做過d乜呢?

      提供一個俾你自認係精英的「平台」.

      刪除
    3. // 要證明自己就點都要搵d野搞架啦,搞唔搞得成之後至算
      啲形勢比人弱嘅學校, 唔係應該習中火力死操爛操一兩瓣, 讓一部分人先富起來再算? 咩都搞, 無無謂謂做多左野之餘又冇做左啲咩野出黎

      // 不完全是,真係會做到半夜都未做晒要家長出手的
      我記得小學細個(小三前)都係九點零十點就瞓, 做功課做到好夜可能只係一兩次(其實好似唔會發生, 嘻嘻), 最夜瞓果次係去飲, 一返到屋企就斷片
      或者咁講, 因為乜都要爭, 啫係一種貼堂情意結, 令到一定要做完做好, 其實做唔到有乜所謂

      // 返全日初衷
      當初做乜又搞返全日?

      // 可學校用到盡你話有乜辦法
      回歸到無無謂謂個原點, 返半日係有效阻止左教育家無限補時以證明自己是啱的歪端

      // 但最大問題是以前返半日,而家返全日
      // 最怕現在d細既操到咁滑頭諗野方式都唔曉
      也不是討論對錯, 因為一講對錯有啲 pre-occupied 嘅人會好敏感, 一定要貼堂咬贏你
      姑且叫住做社會現象
      小弟中學附近有機舖也有波樓, lunch time 訓導副校間唔中會去辣更捉啲同學返來, 當然會罰
      跟住老校退休, 就在太平盛世的日子下新校推出了某年級以下留校午膳, 謂免群壞云云
      如果去想同飯商有默契, 粉飾校園一角和添了些傢俬會令人納悶, 況且我當時也過了那個年級, 不關我事了
      但以免群壞為由不是很沒志氣的嗎?
      讓細路有足夠的機會在可控的條件下犯錯再給予足夠時間修正, 不就是教育的一個重要部份?
      當佢仲可以罰得起鬧得起嘅時候被罰被鬧, 會幫助培養正確人生價值觀, 尤其是對錯, 和犯錯後的代價概念, 都會有完整的認識, 繼而學習約束自己的行為
      關起門就完事了, 放學後不可去嗎?
      但是這個世代好似有太多野做, 連學的時間都不夠, 就沒有機會去犯錯, 更枉說要花更長時間去做的反省和糾正
      這一代人覺得自己乜都啱, 可能是真心相信自己啱的
      結果在不應錯的時候錯了

      // 要承受被學校革扯的壓力架
      唔夠學生會執
      吳得掂講的生涯規劃, 早兩個星期採訪三個中學女生討論生涯規劃, 講到驚唔知將來做乜
      1. 其實同老師講都冇乜用, 我 in 過啲 fresh grad, 都話返去同中學老師傾過, 得到的意見和建議同寫抒情文差唔多(雖然肯搵人傾是好事, 但明顯搵錯對象)
      2. 乜中學唔係快樂, 大學四年是享受生活嘅咩? 咁早規劃啲乜野, 第日做老麥?
      3. 真係咁早就講捱世界的生存技巧, 應該教邏輯, 理財和買樓才是, 嘻嘻

      // 高分低能
      響一樣野叻就以為無敵, 可以月旦天下

      // 其實上全日課好辛苦的.
      邊際效用下降, 中學假期時返去被補課都慘, 何況細路

      // 付費的含金量高,讀出來的含金量低.
      弼蛇引「用金飯碗乞食」

      刪除
    4. //咩都搞, 無無謂謂做多左野之餘又冇做左啲咩野出黎

      大包圍,僥倖心態.

      //令到一定要做完做好, 其實做唔到有乜所謂

      呢啲完美主義者式的「自我要求」在職埸上就更常見,亦更令他人感到困擾.

      //返半日係有效阻止左教育家無限補時以證明自己是啱的歪端

      又係地產霸權搞到full time mum 不再是 norm (以前屋村的全是乜C9物c9, 個個唔使倏留在家打麻將,完全無「托兒問題」)

      //讓細路有足夠的機會在可控的條件下犯錯再給予足夠時間修正, 不就是教育的一個重要部份?
      //當佢仲可以罰得起鬧得起嘅時候被罰被鬧, 會幫助培養正確人生價值觀, 尤其是對錯, 和犯錯後的代價概念, 都會有完整的認識, 繼而學習約束自己的行為
      //這一代人覺得自己乜都啱, 可能是真心相信自己啱的

      好似阿米咁, 犯錯>學習>糾正 太過risky, 家長放不下輸唔起, 太過risk adverse所以寧願唔俾子女學習跌們了再爬起的生命歷程,所以才有「公義面前法律第二」,「違法違義」但係又要蒙面的有青出現.

      //雖然肯搵人傾是好事, 但明顯搵錯對象
      因為佢地搵嘅係可信的對象,而唔係俾到有用意見的對象.

      //雖然肯搵人傾是好事, 但明顯搵錯對象
      工管式乜都plan 定先.

      //應該教邏輯, 理財和買樓才是
      睇多啲魔術師可以學到邏輯, 理財; 買樓就要上乜sir班了.

      刪除