2018年7月27日 星期五

掟阿媽出露台

同阿媽住咪幾好,大家關係好啲,到99百年之後,層樓咪係倆小口架囉,使乜講打講殺喎(36:15—45:57)!
樓盤傳真 2018/07/07 2018/07/07 22:53

林鄭「新六招」房策出爐後,公私樓暫時出現雙重效應,私樓繼續高溢價開盤,部分居屋、公屋成交個案,卻需減價 2%-9%,但是否抽新居屋變相減價近 20% 更加上算?「等抽居屋」是否仍然是一個幻象?!
迎海特色單位持貨四年,增值 46% 放售,叫價合符銀行估值,但落後同期大市升幅。一手特色貨尾溢價如意算盤,還能否打響?
會德豐 ONE HOMANTIN 交樓,樓盤最密一層十八伙,且受馬路噪音影響。部份大意失誤,令單位只有 63 分。
媽媽三十多年前以 20 萬元買入的村屋。隨著退休以及兒子結婚,一家人繼續住在一起,但房屋要大翻新
阿哥要結婚,未來老婆登堂入室,大模施樣同埋退咗休嘅阿媽同埋宅女阿妹四個大人一齊住一間700呎村屋(死咯,魔術師一個人住的面積仲要大過佢地),梗係要大搞裝潢!

原本阿哥間主人房面積比較狹小,連窗都無,又只係擺到3呎床,婚後要擴闊空間做4呎床,靚太設計C竟然將阿哥與阿妹房間牆壁拆去,以衣櫃分隔來偷位,睇怕阿哥扑嘢時都掩住嘴,好似偷情咁,諗落都夠哂刺激,一定有高潮(左上、右上)。床的一邊牆壁掛滿無無謂謂凡黑膠唱片,床尾整咗幅牆以遮擋套廁,並掛上電視以供打機之用(左中);床的另一邊係書檯,但係連放腳的位置都沒有,睇怕要盤膝而坐,坐到靜脈曲張(右中)。套廁門外有一小小衣帽間(左下),套廁就保持殘裝無改動,真係同痴瘋仔獄中個次所有得比(右下):

行返出廳,主持話屋主一家都鍾意睇漫畫書,靚太設計C仲特登做咗個九呎大書櫃,但大而無當,睇嚟魔術師啲書仲要多過佢地(左上、右上)。阿哥、阿妹房門改為趟門以節省空間(左中);而飯廳的貯物間就以暗門設計(右中)。廁所和廚房都甚為平實,毫無設計概念可言(左下、右下),可能係同靚太設計C又係只收3萬蚊設計費有關(見《富人育成靠公屋》):

阿妹係宅女一名,鍾意在房內打機玩電腦,於是靚太設計C便在床頭造了個遙控升降書枱,用來放電腦;不過睡前一定要記得將書檯放返低,否則好易撼頭(左上、右上)。床尾係百葉窗,可以透光方便阿妹坐在床上玩電腦(左中);另外亦有電視和櫃位,可以放擺遊戲機及音響(右中)。衣櫃以灰玻璃設計,結他後面就係阿哥(同老婆仔)的衣櫃,隔音效果為零(左下、右下):

阿媽間房行簡約和式設計,無乜好講(左上)。其實呢間村屋係屋苑式管理,地下另設100呎露台,以唔知係咪僭建的鋁架圍封(右上),靚太設計C將之鋪上石紋牆紙與加戶外木地板,開大天窗引入光線,再加兩張泰式藤椅,同埋洗衣機位(左下、右下),俾阿媽一邊洗衫晾衫,一邊睇下書、淋下花,這才是阿媽的退休生活。

今次阿哥靠娘幹,阿媽30年前以20萬買入村屋,現樓齡37年,市值550萬,不過既然係自住樓,呢啲紙上富貴計來都嘥氣。最緊要係將來戶主太太有咗,咁阿媽就順理成章,唔只後生時湊大兩兄妹,老來退咗休仲要幫阿仔湊孫添!
***
伸延閱讀:
富人育成靠公屋
公園開槍案女子涉謀殺及企圖謀殺 更新:2018/06/27 19:25

昨日鰂魚涌公園開槍案再多一名男傷者死亡,令事件造成兩死兩傷,其中一名男傷者情況嚴重。被捕的四十四歲女子是死傷者的姨甥女,她涉嫌謀殺及企圖謀殺被捕,她身上檢獲的槍是非法藏有,據了解她拒絶透露槍的來源。
疑犯的阿姨左手中槍,是傷者中最輕傷,她下午去到深切治療部見哥哥最後一面,其他家人亦陸續趕到。疑犯六十二歲的舅父搶救一日後,延至下午兩時四十一分死亡。事發在昨日下午三時許,六十二歲舅父頭部中槍,送院時已經昏迷,手術後情況一直危殆,搶救後不治。疑犯七十二歲舅父肩膀受槍傷,送院時清醒,手術後情況轉為嚴重。八十歲的阿姨頭部中槍,送院後死亡。
死傷者四十四歲的姨甥女案發後走到太古城中心四期,被保安員及途人截獲,趕到的警員將她拘捕。警方在疑犯身上起回相信用來犯案的半自動手槍,槍內還有五發子彈,疑犯在公園最少開了四槍。
事後反恐特勤隊封鎖現場調查,機動部隊就於鰂魚涌公園地氈式搜索找彈頭。消息指疑犯任職保鑣,她向警方表示因家庭問題與舅父、姨母爭執,繼而開槍,但拒絕透露槍的來源。據了解疑犯因為不滿已故外婆遺下的南豐新邨物業被家人侵吞,與家人於公園商談時發生爭執,之後涉嫌犯案。

14 則留言:

  1. 偉大的媽媽,永遠係堅實的堡壘...
    問題來了:生了B之後,個孫住邊?到時阿媽係咪要名正言順住露台呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿妹房變BB房, 阿媽房變阿妹房, 阿媽訓露台.

      刪除
  2. 生到個慈菇椗話唔定奶奶開心到瞓廚房都冇所謂呢...
    到奶奶百年歸老,second agenda就會係點趕走個妹...

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿妹就簡單喇, 搵個男人嫁咗佢咪得囉!

      刪除
  3. 點解設計師永遠都忽略客戶既性需要?﹗定係客戶難以啟齒?﹗

    回覆刪除
  4. 靚太設計師有啲似肥咗啲啲嘅daisy姐

    //阿哥要結婚,未來老婆登堂入室,大模施樣同埋退咗休嘅阿媽同埋宅女阿妹四個大人
    三娘教子,一定夠晒河蟹

    //將阿哥與阿妹房間牆壁拆去,以衣櫃分隔來偷位
    其實偷到幾多位,倒不如將啲雜物擺喺僭建露台

    //床的另一邊係書檯,但係連放腳的位置都沒有
    張床縮喺一個角落得一邊可以上落...

    回覆刪除
    回覆
    1. //靚太設計師有啲似肥咗啲啲嘅daisy姐

      哈哈,笑咗!

      //其實偷到幾多位

      都只係幾呎深嘅衣櫃而已。

      //張床縮喺一個角落得一邊可以上落...

      根本間屋夠大,啲房嘅佈局可以好啲。

      刪除
  5. 嘩既設計都要80萬?只能講香港人工同料錢都太貴了.

    回覆刪除
  6. 裝到成間日式和室咁樣,算係望落去算幾骨子既,但80萬就偏貴了。
    不過有啲奇怪, 700呎係咪建築?定係計埋啲露台同花園?實用700呎無理由咁細
    另外,間屋係咪二樓?點解唔覺有出入門口或者樓梯既?
    估計最先烹走既係阿妹,淨係爭廁所應該都有排煩,出去租樓算把啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. //700呎係咪建築

      村屋來的,照例實用700呎。

      //間屋係咪二樓?點解唔覺有出入門口或者樓梯既?

      是在地下 G/F,所以有露台。請睇第二段floor plan,前門在花園(與露台連接)。

      刪除