2018年7月11日 星期三

冷氣死因

折騰了好幾星期之後(見《Call師傅》、《To 整 or not to 整》),三零的冷氣技工終於可以真正開工,上星期到魔術師家檢查部分體式冷氣(其實係變頻冷暖)在哪裡漏雪種。


今次共有兩名技工上來魔術師屋企。技工問明魔術師,今年年頭最凍嗰幾日,魔術師係有開暖氣,暖氣運作正常,所以當時雪種還未有洩漏,於是便需要量度雪種喉的壓力,以測試哪裡有洩漏的情況出現。由於魔術師睡戶的冷氣機喉是通過套廁的假天花再伸延出機身,只需一人爬出廁所窗外(魔術師當然唔會住黑廁屋!),另一人揭開套廁假天花便可量度雪種喉的壓力,以測試滲漏位置。
經過接近3個小時的工作,結果就係...
搵唔到邊到漏。
但技工唔知係咪為求魔術師安心,便告知一「驚人發現」:魔術師部冷氣機係用環保雪種(R410A),應該用較粗身的22分銅喉(圖左),但現在藏在套廁假天花內的銅喉卻十分單薄(圖右):

究竟係電器商在安裝時用錯了喉,抑或是偷工減料(金屬有價,坑渠蓋有人偷,鋼筋都有人剪),又抑或是裝潢時沒有拆去舊機銅喉,電器商見在喉可用便就咁接駁上去...實在不得而知。
總而言之,今次技工幫魔術師將所有接口位換成正確喉管,測試過壓力正常,便算是暫時解決了問題。
技工又主動約好魔術師,下星期再來檢查,看看雪種是否還仍有洩漏;如有就需要換喉,真係頗大工程。
魔術師見技工工作態度良好,下午四點幾做到成八點先走,算係唔話得,俾多一百幾十當小費又如何?
***
伸延閱讀:
Call師傅
To 整 or not to 整

6 則留言:

  1. 我畀$200。XD 我家大爺玩小型賽車認識一個專做冷氣嘅車友,屋企冷氣佢包!
    我屋苑冷氣用舊式雪種,難搵,而且外面機日曬雨淋,完全冇遮擋,所以直頭成罐雪種放响樹後備!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 顯得我好似好小氣咁添! 我只係俾夠齊頭算.

      //而且外面機日曬雨淋,完全冇遮擋

      預咗易壞, 裝修都唔好咁 fancy !

      刪除
  2. //22分
    1寸=8分, 22分等於2.75寸 x 25.4 = 70mm 咁粗?有冇打錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁講我咁聽,也有可能是22mm的意思:

      http://www.aircon-mechanical.com/index.php?lg=cn&aircon=ce_num_4&cn_aircon=產品介紹&cn_son=空調及冷凍專用銅喉&cn_son1=空調及冷凍專用銅喉

      刪除
    2. 睇黎似係指3/4寸直徑,1.22mm厚果隻

      刪除