2018年7月23日 星期一

二奶MacBook Air光榮退休 新 Macbook Pro 接力頂上

正所謂心情好 shopping,心情唔好就更要 shopping。魔術師一向作為二號後備機兼帶住返工的 Macbook Air 已經係八歲大(見舊文《二奶MacBook Air》),無論點跌點墥都唔壊,殘到去一個點就連個C字都俾魔術師打到唔見咗,真係聽者傷心、見者流淚,不得不勒令其退休,送回 Apple 分解
舊嘅唔去,新嘅又點會嚟呢?趁住今次有新 Macbook Pro 更新,魔術師當然唔會放過呢個機會 upgrade 吓部機喇!
(圖片來源:Apple > Mac > Macbook Pro, retrieved on 14 Jul 2018)

點解會揀 Macbook Pro?嗱,魔術師一向不考慮 iPad 等 tablet,畢竟以 tablet 上吓網、覆吓電郵、玩吓手遊無問題,但在文書處理、Excel 計算、image editing 等方面,iOS 的操作細緻度不能夠與 mac OS 相提並論;所以魔術師都係很 old school 地鍾情於「真・電腦」。至於 Macbook,由於只有一個 USB-C,被充電/幫手機充電/sync data 都係靠佢,實在太不方便:
(圖片來源:Apple > Mac > Macbook > Tech Specs, retrieved on 14 Jul 2018)

所以哪,魔術師唯一的選擇就是設有多個 USB 接頭可供使用的 Macbook Pro。不過今次魔術師一改有大買大、有貴買買的習慣,畢竟手提最緊要就係輕身易携,所以今次揀選的是13吋型號:
(圖片來源:Apple > Mac > Macbook Pro, retrieved on 14 Jul 2018)
(圖片來源:Apple > Mac > Macbook Pro > Tech Specs, retrieved on 14 Jul 2018)

魔術師一向都習慣將部二號機 keep it clean and simple,唔會裝 dual boot 唔會裝 Windows,用返純正的 MacOS,只係將 CPU 同 RAM 加到最大;而 Harddisk 就唔需要太大,畢竟就算將另外貯存開的音樂和相片都搬回本機硬碟,都唔會超過 Dropbox 用開的 1TB plan,啲錢不如用來買多一套 charger、adapter、 同 cable 仲實際,至於其他 cable,便可以到我城的電腦商場選購了:
***
伸延閱讀:
Apple Giveback
二奶MacBook Air

5 則留言:

  1. //只係將 CPU 同 RAM 加到最大

    打爆config,延長life cycle,其實係減少左換機機會,我仲用緊6年前的第一代MBPR,粒第3代i7 真係一0的都唔覺得慢

    而家D新機,用一日的話估計要帶火牛出街的機會應該不大了

    IPad 在iphone 出了5.5" 型號後已無換機意欲

    回覆刪除
    回覆
    1. //打爆config,延長life cycle,其實係減少左換機機會,我仲用緊6年前的第一代MBPR,粒第3代i7 真係一0的都唔覺得慢

      正解!依定最top config的機,的確可以用6、8、9年都得!

      刪除
  2. 我部 MBA 都 6年機齡都係當時頂級 config,到而家都仲係新嘅一樣。只不過如果佢壞咗,我都唔知換邊部。新的 MB 鍵盤唔好打,MBP 我 13吋都嫌大⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. //我部 MBA 都 6年機齡都係當時頂級 config,到而家都仲係新嘅一樣。

      Apple 啲嘢真係幾耐用,希望上次以 upgrade firmware 來 downgrade iphone 電池事件只係個別情況,咁班果迷買頂級來換機都心甘情願。

      刪除
  3. 新既MBP既Keyboard有再改善左少少啦,加左塊膜!

    回覆刪除