2019年2月5日 星期二

魔術師資產配置(2019年2月)

新年快樂!祝各位讀者身髒健康、財源滾滾、早日財自,以打風流工,得閒俾吓面色老闆睇為樂!
上月環球股債商品「雞犬皆升」,結算下來,股票:商品:房託:現金及債劵比例(下同)為35.3:2.0:28.5:34.2,屬於近期少有地要沽股沽房託增持現金的月份。由於工作關係,險簽及轉按之後是否需要再搵工,都會影響投資組合的目標比例,呢個留待3月尾年結再考慮,本月比例依舊維持在35:2:28:35。每100萬股票的資金調配如下:

同樣地,由於我城指數升幅已巨,盈富基金的14天RSI達68.845,可以向其下手;不過依然係以強積金換馬的方式進行,以節省現金成本。
另外,亦會新加入少量「老朋友」Citigroup Capital XIII 7.875% Fixed Rate/Floating Rate Trust Preferred Securities (TruPS) (C-N.NYSE),補強一下1/4/7/10的每月收息組合。
每月收息組合現在成員有:
  • 1/4/7/10:ATAX,NRZ,SSWA,C-N,LB 7.6 Jul15'37,DELL 6.5 Apr15'38
  • 2/5/8/11:778,405,SBLKZ,QWECOM 7.75 Feb15'31,LB 6.875 Nov01'35
  • 3/6/9/12:SNHNL,GNW 7.625 Sep 24'21,GNW 7.7 Jun 15'20,PEMEX 6.75 Sep 21'47,X 6.65 Jun 01'37
  • 每月派息:AGNC,GOF
***
本月魔術師資產配置為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
不變。
2. 生活基金
不變。
3. 沉船基金
不變。
4. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:減持,保持月供。微調投資比重。資金轉往滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金。

乙. 商品組合(2%)
1. 實物基金
不變。
2. ETF/ETN
不變。

丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
  • 泓富產業信託(00808.HK):減持,微調投資比重。
2. ETF
  • Vanguard REIT ETF (VNQ.AMEX):減持,微調投資比重。

丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
不變。
2. 收息證券/ETD
  • Citigroup Capital XIII 7.875% Fixed Rate/Floating Rate Trust Preferred Securities (TruPS) (C-N.NYSE):新加入。於多年前曾被列入觀察名單(見舊文魔術師資產配置(2015年12月)》),如今趁稍為回落,以實驗性質買入少量,補充一下浮息陣容。
3. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金:增持,微調投資比重。資金由滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金轉入。
4. Mortgage Link
增持。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
每月收息表更新如下(每月收息系列以金框顯示):

資產配置理念不變如下:
***
伸延閱讀:
魔術師資產配置(2015年12月)

22 則留言:

  1. 祝魔兄豬年身體健康,豬籠入水發過豬頭炳!

    回覆刪除
  2. 魔兄的資產組合陣容仲唔算係橫跨N個界別?呵呵!祝豬年繼續跨界別大賺特賺,事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 我在諗緊點樣可以減低工作量了...

      祝事事如意, 仔女聽話, 合家平安.

      刪除
  3. 祝身體健康,新年快樂。
    另外,上月中IB 回番部份 GOF withholding tax, 但回得好奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 大家咁話. 身體健康真係最重要呀.

      //上月中IB 回番部份 GOF withholding tax, 但回得好奇怪。

      同感, 已寫去 Guggenheim 查詢有無 finalised 的 monthly breakdown, 以供計算. 有消息日後會寫一篇.

      不過, 我個人選擇係就算IB回錯稅, 我都會傾向問美帝拎返, 而唔係同IB claim back. 這也是我保持每年問美帝 claim 一次tax refund 的原因, 主要是用來補漏拾遺.

      刪除
    2. 我都有直接向IB 查詢過,點解回得咁奇怪,大啲月份有,有啲又無,又回唔足。
      因為我有其他 CEF, 好多都有 fully refund, 所以先問佢哋,當然,IB就用 tax department 嚟擋啦。
      我有嘗試過問佢哋 tax department 會唔會有個 2018 CEF tax refund list, 佢又唔肯比。

      刪除
    3. //我有嘗試過問佢哋 tax department 會唔會有個 2018 CEF tax refund list, 佢又唔肯比。

      問IB無用的, 直接問各 fund house 攞 break down, 即係我貼文嗰啲. 如果計唔啱數, 就好似我咁, 申請ITIN 以1040NR 問IRS claim. Not a big issue.

      刪除
    4. GOF 昨晚回覆了, 但答非所問. 我再追問, 睇下佢點答.

      刪除
  4. 祝新年福星高照,大吉大利,心想事成!

    回覆刪除
  5. 祝魔兄及各網友新年快樂,心想事成,賺多啲!

    回覆刪除
  6. 魔兄新年快樂,事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 大家咁話! 也祝風教授春風化雨,桃李滿門,身心安泰,阿囡聽教聽話,快高長大!

      刪除
  7. 魔兄新年進步,工作愉快!

    又,睇左銀英2018未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 大家咁話, 新年快樂...

      //銀英2018

      哇... 我唔鍾意在車上睇片, 要坐定定返屋企睇, 真係要再等下先...

      刪除
  8. 隻Citibank ETD 過左call date 唔驚好似 HSEA HSEB咁收返?
    CPRJ CPRK 會唔會好?
    不過佢地都係non-cumulative..

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔驚好似 HSEA HSEB咁收返?

      用注碼控制風險就可以了.

      //CPRJ CPRK 會唔會好?

      計過 yield, 回報不太吸引

      刪除