2019年8月6日 星期二

魔術師資產配置(2019年8月)


魔術師雖然唔係工資奴,但今天(2019年8月5日)都要「熱愛返工」一天,而且唔會故意提早上班避開班有青,否則就等於向班有青投降!唔係話佢地有預告就要避咗佢地嘅!皇帝出巡咩?又睇吓返工是否會受困,能否以第一身角度「理解」吓佢地有幾絕望!

返工無大問題,魔術師坐巴士可以直達,但放工時地面交通全被堵塞,祗能搭港鐵到屯門站落車。由於道路全封,魔術師四處找有無車可以轉乘;但由屯門站到 VCity 再到市中心都係黑衣有青(大都是10幾廿歲的孩子),有時有啲掌旗使叫吓 Dem Beat 咁。基於白色恐怖魔術師唔敢在多人的地方影相,只係在屯門市中心巴士總站及大檸樂隨手拍了兩張,時為8點半但就如死城一樣:

祗用恐怖份子才會用平民做籌碼來要脅正苦的。魔術師不會向惡勢力低頭,一於行返屋企,並費時1小時15分(好在無拎公司部電腦回家,否則隨時行多半粒鐘)。數吓手指,DSE都成萬考生,只要有兩成有青走出來,戰力肯定遠超黑警。
返到屋企,早前腿傷的舊患真係有少少痛,畢竟未試過着住皮鞋行咁遠路。打開電腦,見到以下涼薄的有青無賴言論,真係啞然:
***
又,Interactive Brokers 傳來消息,Genworth 又打算向債券持有人派錢,用來交換支持出售加拿大業務,加快中泛控股(China Oceanwide Holdings)的收購計劃。基本上魔術師所持有的 GNW 債券只是短債,中泛入不入股對其償還能力照計都唔會有乜大影響,故此有錢派的確唔怕投贊成票(民主就是好東西!):
(圖片來源:Genworth Announces Consent Solicitation for its Outstanding Notes, retrieved on 3 Aug 2019)
***
8月份初巷尾股市都唔係好掂,唯獨是商品組合、美帝房託、債劵等仍能支撐大局。本月結算,股票:商品:房託:債券及現金比例為34.8:2.1:28.0:35.2,基本上就要沽出商品再加現金買入股票,便可回復至35:2:28:35的目標水平。
在操作上,魔術師會沽出實物黃金,買返少許ETF,保持ETF有充足倉底;同樣道理會沽出些少較強勢的美帝房託,買入少許俾班有青搞到頭都大的我城房託;以強積金在債券基金及恆指基金之間轉換亦不在話下。每100萬股票組合的資金調配如下:
***
本月魔術師資產配置為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
不變。
2. 生活基金
不變。
3. 沉船基金
  • 新創建集團(00659.HK):無懼賣出巴士專營權消息,增持,微調投資比重。
  • 香港交易所(00388.HK):全數沽清。被拉燈仔、有青攻擊之高危目標。
  • 南方東英恒生指數每日反向 (-1x) (07300.HK):新加入。拉燈仔、有青形勢大好,嘗試短期對沖。
4. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:增持,微調投資比重。資金來自滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金。

乙. 商品組合(2%)
1. 實物基金
  • 澳洲柏斯鑄幣廠1盎司金塊:減持,微調投資比重。不變。因交通影響及安全問題,交易取消。
2. ETF/ETN
  • iShares Gold Trust (IAU.AMEX):減持,微調投資比重。

丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
  • 置富產業信託(00778.HK):增持,微調投資比重。
2. ETF
  • Vanguard REIT ETF (VNQ.AMEX):減持,微調投資比重。

丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
不變。
2. 收息證券/ETD
  • Washington Prime Group LP  Corporate Bond WPG 5.95 08/15/2024(ISIN: US939648AE19):增持。第一次買入時未買夠貨,除息後加碼買入。
3. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金:減持,微調投資比重。資金轉至滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金。
4. Mortgage Link
減持。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
現時每月收息組合現在成員有:
  • 1/4/7/10:ATAX、NRZ、SSWA、C-N、LB 7.6 Jul15'37、DELL 6.5 Apr15'38
  • 2/5/8/11:778、405、SBLKZ、WPG 5.95 Aug15'24、WEWORK 7.875 May01'25
  • 3/6/9/12:GLPI、SNHNL、GNW 7.625 Sep 24'21、GNW 7.7 Jun 15'20、PEMEX 6.75 Sep 21'47、X 6.65 Jun 01'37
  • 每月派息:AGNC,GOF
每月收息表更新如下(每月收息系列以金框顯示):
資產配置理念不變如下:
***
伸延閱讀:
拉燈網:【冷靜啲】去港交所
信報 2019年7月25日
新創建傳逾23億放售新巴城巴
中期錄經營虧損 招商局有份洽商
新創建(00659)傳有意放售本港公共交通業務,包括每日平均截客量高逾百萬人次、擁200條巴士線專營權的新巴及城巴。彭博引述消息人士報道,新創建考慮沽售旗下交通資產,作價3億美元(約23.4億港元),潛在買家包括央企招商局集團,惟磋商仍屬初步階段,而近期連串大型示威活動影響巴士業務,亦為交易增添變數。
社會動盪為交易添變數
新創建回應查詢時說,集團不時收到不同的商業計劃,目前沒有協議出售城巴及新巴資產,對市場猜測不作評論。彭博亦引述招商局集團代表稱,拒絕就消息置評。報道指出,新創建已與部分潛在買家磋商,目前仍在初步階段,知情人士提到,本港近期因修訂《逃犯條例》引起的示威及衝突愈演愈烈,激烈程度不斷升級,恐打擊公共交通營運商的收入,為交易最終能否落實增添變數。
據新創建年報披露,截至去年6月底止的2018財政年度,巴士業務利潤按年大跌63%,由約3.4億元降至1.27億元。集團解釋,期內分階段減少車長更的工作時間,提升前線薪酬待遇,因而推高營運成本,加上車費收入減,導致利潤倒退。截至去年12月底止的最新一份中期業績,集團交通業務表現進一步惡化,由盈轉虧,錄得應佔經營虧損2600萬元,而對上一個年度同期錄得經營溢利1.31億元。新創建重申,有關業務轉蝕是受累營運開支不斷上漲,以及新巴和城巴上調車費的審批延遲至今年所致。政府今年初批准城巴及新巴於1月20日起加價7%及5.6%;而原本兩巴申請的加價幅度為12%。
新巴及城巴目前合共有超過1600部巴士,經營約200條路線,其中新巴的專營權有效期至2023年7月1日;城巴則擁有兩個專營權,分別於2026年6月1日及2023年5月1日屆滿。除了巴士業務外,新創建還營運港內及離島共5條渡輪航線。
運輸署回覆本報指出,根據《公共巴士服務條例》(第230章)第7條的規定,未得行政長官及行政會議批准,專營公司不得轉讓或以其他方式處置其全部或部分專營權。
議員擔心新經營者乏經驗
立法會交通事務委員會委員姚思榮認為,倘若本港的巴士專營權易手,關注新的經營者在營運巴士業務上是否有足夠經驗,包括維持巴士服務的班次穩定性,並繼續提升配套服務,如到站提示等。該委員會另一委員區諾軒提到,現行有機制處理巴士公司的加價申請,相信即使巴士專營權易手,新營運商也不可貿然大幅加價。
事實上,目前專營巴士公司調整票價時,有既定方程式計算,當中會考慮一籃子因素,包括營運成本及收益變動、未來回報預測、市民負擔能力,以及營辦商的服務質量等。不過,與港鐵(00066)不同的是,巴士公司依據方程式的運算結果只供參考,票價不會根據結果自動調整,仍須由行政會議審批。

101 則留言:

  1. 今早提前20分鐘出門,準備應付塞地鐵,但未出門口,同事已發訊息說地鐵停咗。好彩樓下有一㗎的士,即刻嗱嗱聲上車,返到公司有「贏咗」感覺。不過,我好想問佢哋claim 番的士錢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次佔中,余若薇細佬告帶子 claim 番曬的士錢。

      刪除
    2. 以前冇留意余若薇細佬呢單新聞,估唔到余家兩個大狀,一個幫反政府人士,一個幫政府,真係人生如戲啊。

      星期一公司俾同事早走,我提早半個鐘放工,幸好地鐵全線恢復,而且住嘅地方很近地鐵站。沒有魔術師師兄咁辛苦。

      刪除
    3. //而且住嘅地方很近地鐵站。沒有魔術師師兄咁辛苦。

      我住得太招積,有報應! XD

      刪除
  2. 雖然黃屍文宣真係好pro,但而家為求自保,冒犯魔兄版規之險,都希望魔兄能加進延伸閱讀:

    8.05一架白色私家車,被激進示威者用木棍、鐵通等武器擊毁

    【突發】 荃灣眾安街 黑衣激進示威者圍毆白衣男招招攞命

    回覆刪除
    回覆
    1. 摩摩你咁令我好難做, 下一篇先喇!

      刪除
    2. 弱弱一問,知唔知前因後果係咩?我喺外國做嘢,見到深黃舊同學喺Facebook貼咗類似嘅一段荃灣片,caption卻是“睇住義士懲治持械傷人嘅黑社會人士,真係大快人心”...

      最近雙方都好多斷章取義、沒頭沒尾的片段,有時真係唔想睇... 咁樣除咗令雙方更對立,有咩好處呢。

      刪除
    3. 完全同意,只係各自不停表示立場,加深互相既仇恨。由其係由一d 基督徒既人post 岀嚟,我真係睇晤岀信仰原來係要鼓吹仇恨。

      刪除
    4. //睇晤岀信仰原來係要鼓吹仇恨

      耶教的本義就是一神一尊,非我族類其心必異。

      刪除
    5. //最近雙方都好多斷章取義、沒頭沒尾的片段,有時真係唔想睇... 咁樣除咗令雙方更對立,有咩好處呢。

      That's why 我堅持 vet 哂所有 reference links 同 videos,「做得 blog 主,有種責任」呀! 為免睇到我 burnout,所以才有新版規囉。

      //由其係由一d 基督徒既人post 岀嚟,我真係睇晤岀信仰原來係要鼓吹仇恨。
      //耶教的本義就是一神一尊,非我族類其心必異。

      正解。一神之教排他性就最強。

      刪除
    6. 警察就手旁觀, 我覺得是人之常情而已. 在場警察的任務, 是保護黑衣人, 還是驅散他們? 換你是警察, 該保持隊型執行任務, 還是加入混戰, 讓現場亂上加亂?

      正如上次元朗白衣人事件, 要指控警黑勾結, 除了陰謀論和質疑以外, 該提供更確實的證據. 而且, 在未洗脫黑衣人和藍衣人, 白衣人是否存在合作關係前, 我不會妄言指責任何一方.

      刪除
    7. 想做英雄就除罩企最前,成班身有屎,又要又要戴頭規。搵鬼信,成班明顯係黑青,好心各位清醒下。

      刪除
    8. //警察就手旁觀//
      做得切先得㗎!防暴警察話調就調?又唔使休息嘅?5,6 處暴動呀大佬!都唔明點解唔用水砲。係要肉博。

      刪除
    9. 黑警太乖了,處處受制度、守則限制。唔用得嘅裝備,有等於無:你出裝甲車、水炮車有咩用?有青搵幾件街坊扮 tank man,唔通黑警真係敢碌豬?你一心軟猶豫,架車俾佢地燒咗都似。點睇都好,黑警對住班無所不用其極的黃C文宣同埋行動派有青,只係會被打到落花流水,落荒而逃。

      刪除
    10. //黑警對住班無所不用其極的黃C文宣同埋行動派有青,只係會被打到落花流水,落荒而逃。

      呢樣嘢我始終要跟魔兄你抬槓。

      黃C文宣的marginal effect已經越來越低,對現在仍是非同路人的作用我可以大膽講係零。

      況且現在讓賽之下,仍然每次都閹你起碼廿幾卅友,而且暫時仍未見有青有放膽同黑警正面肉搏之像。

      刪除
    11. 經昨天在魔兄網誌罷工一天,今天回來留言(一笑)。
      (查實是08:00做到24:00,對罷工的黃黑同業恥與為伍!)

      「黑警太乖了,處處受制度、守則限制。」
      十分贊成魔兄,警隊高層要有些新思維,更要加強決心和惡補兵法。既然做甚麼都被攻擊、抹黑,一定要取回主動。

      以前警署圍牆頂每隔一小段就有個圓形炮樓,是殖民地政府防止暴民攻打警署的設施之一。八、九十年代可能承平日久,新警署已無炮樓,現在就要為當年的托大付出代價了。

      「黃C文宣的marginal effect已經越來越低,對現在仍是非同路人的作用我可以大膽講係零。」
      這我又不太贊成摩兄。罷工前一星期做勢做得不錯,加上大堆不具名的公開信,及每次暴動後的「親身見證黑警暴力升級」等等感性文章,仍能另非同路人變為仇警。

      「暫時仍未見有青有放膽同黑警正面肉搏之像」
      攻擊警署而能全身而退,一定打擊警察士氣。

      刪除
  3. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無內容節錄,無網友自己評論的 link 及 video, 已根據最新版規刪除. 閣下如有需要請另行找平台開心share.

      刪除
  4. //大都是10幾廿歲的孩子
    唔通真喺要等九月開學?

    //魔術師不會向惡勢力低頭,一於行返屋企,並費時1小時15分(好在無拎公司部電腦回家,否則隨時行多半粒鐘)。
    魔術師好嘢十個讚,當做運動(帶波鞋換,如果仲有下次的話)。

    //祗用恐怖份子才會用平民做籌碼來要脅正苦的
    有青真喺要要脅正苦,點解唔索性集中圍喺七七七及各高官建制派辦公室官邸,好似X輪功萬人大上訪圍中南海呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時又會有 有心人搞罷課
      Blog主可以試下用Google map,睇下邊d路未出事再行過去揾車

      婆娘

      刪除
    2. //點解唔索性集中圍喺七七七及各高官建制派辦公室官邸

      有掉國旗落海。

      //Blog主可以試下用Google map,睇下邊d路未出事再行過去揾車

      當時屯門市中心主要路面都被圍封,唔使睇都知無車。

      刪除
  5. 我而家睇緊會唔會跌到去今年年初低位,先將三分一已經之前轉左入保守嘅強積金轉入恒指....因為覺得應該會一直差落去。

    其實我剛做左可扣脫供款就開始搞成單咁嘅事出來,搞到我唔知應該繼續月供去恒指定轉供住去保守先,似乎應該繼續月供恒指....越跌越供。

    回覆刪除
    回覆
    1. //摩摩你咁令我好難做, 下一篇先喇!

      收到

      //弱弱一問,知唔知前因後果係咩?

      Ok,眾安街一段是我跟車太貼,sorry

      //我而家睇緊會唔會跌到去今年年初低位,先將三分一已經之前轉左入保守嘅強積金轉入恒指....因為覺得應該會一直差落去。

      盜指可以一晚最勁跌成九舊,熊三應該年底到,買貨唔使咁快

      刪除
    2. //Ok,眾安街一段是我跟車太貼,sorry

      That's why 我堅持 vet 哂所有 reference links 同 videos,「做得 blog 主,有種責任」呀! 為免睇到我 burnout,所以才有新版規囉。

      刪除
  6. 楊世光最新片話,解放軍要等到香港亂到最後,醫院警署學校燒了,才做天使之軍,救援香港。有啲搞笑,但不無道理。
    尊重版主,唔放 link 嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有道理。
      提到醫院,班黄屍醫護真係唔尊業,係都要戴黑口罩。佢哋唔知咁樣会影響病人情緒嘅咩?

      刪除
    2. 推介一下港產片: 危城

      投降派係一定會出現, 直至古天樂一槍打死班投降派, 大家先會同心反抗

      刪除
    3. 楊世光是那個之前在呆灣東森財經台主持57金錢豹的那個主持人嗎?之前幾年覺得主持風格不錯,立場偏紅但是還算中立。但是好像從代表新黨選不到市議員,然後出走大陸做股評節目,就開始變得赤紅了。雖然我本身偏藍,但是不喜歡這個人。

      刪除
    4. //醫院警署學校燒了

      一旦拉燈仔搶軍火,就可以有正當理由平亂了。

      //危城

      《危城(Call of Heroes)》:維護公義的必要條件

      //班黄屍醫護真係唔尊業,係都要戴黑口罩。佢哋唔知咁樣会影響病人情緒嘅咩?

      黃C傷者會感到很溫暖。

      //楊世光

      Sorry, 呢個世界咁多KOL,人人都可以拍片,我真係唔多識呢啲人。

      刪除
  7. 今日深圳有“亮劍”行動,阅兵/練兵。
    有反暴動演習,班暴徒全身黑衣,戴口罩同頭盔,仲有木板盾牌,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 深圳演習係完全無障礙物下做,真係不切實際。

      刪除
    2. //完全無障礙物下做

      因為要做俾人睇呀!

      刪除
    3. //有反暴動演習,班暴徒全身黑衣,戴口罩同頭盔,仲有木板盾牌,哈哈哈。

      要搵啲背心短褲妹妹仔猛咁同人道歉呀!(我真係見過)

      //無障礙物下做
      //因為要做俾人睇呀!

      4仔上錯身...

      刪除
  8. 連登記者會個個載頭盔口罩,十足似恐怖分子。

    回覆刪除
    回覆
    1. FB 粉絲話要保護自己,正苦會秋後算賬 <- 自己成立政府咪唔怕囉。

      刪除
  9. 魔術師雖然唔係工資奴,但今天(2019年8月5日)都要「熱愛返工」一天,而且唔會故意提早上班避開班有青,否則就等於向班有青投降!唔係話佢地有預告就要避咗佢地嘅!皇帝出巡咩?
    ===
    準時上班於我的工種來說, 是一種很重要的責任, 所以每逢預知交通會出問題的日子, 都會主動提早上班. 我認為這不是向有青投降, 而是做好自己, 避免他們拿缸瓦碰我的瓷器而已.

    當然, 換成遲到了也沒問題, 甚至在家一樣能完成任務的工種, 可能我也會在家工作算了. 政府選擇消極防守, 保護不了市民的上班權利, 我們只好自保.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有青好似從來都無嘗試過從工作裡找到正面的樂趣或意義:挑戰自己的成功感,幫到同事、客戶解決問題、與人際交往的樂趣之類...

      刪除
  10. 經過禽日,確定只有「逃」,提早退休。

    回覆刪除
  11. 會稽山:吸取歷史教訓,平亂切忌冒進
    "現在無論中央還是港府的策略都是正確的,此前暴徒氣勢正盛,又得到民意廣泛支持,如果靠強力手段平亂,除了事倍功半,也難以令人心服口服。相反,現在暴徒的行徑越來越倒行逆施,已經開始引起民眾不滿,而且經過兩個月的連續行動,也已經開始出現疲態。正所謂一鼓作氣、再而衰三而竭,待彼竭我盈之時,待民意開始逆轉之時,才是出手的好時機,條件不成熟時急躁冒進,必然重蹈歷史上的覆轍。"

    希望是吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔多覺佢哋有疲態,似乎仲狼咗。亦唔多覺民意有明顯逆轉!仲係好多言論支持後生仔守護自己嘅未來。

      刪除
    2. //現在暴徒的行徑越來越倒行逆施,已經開始引起民眾不滿,而且經過兩個月的連續行動,也已經開始出現疲態
      //唔多覺佢哋有疲態,似乎仲狼咗。亦唔多覺民意有明顯逆轉

      我睇法是:不要睇本來就是深黃(牠們是永遠死忠的),要睇中立、變節的淺藍--就我接觸而言,呢兩者感厭惡者漸見明顯,尤其是平時不對政治表態的中立人士。如果是淺黃,有人話開始有變化(例如陳怡最新的一段片),但我未有接觸,並無定論。

      深黃本身就置身回音壁中,我地走進佢地既回音壁自然亦體會不到任何逆轉,但牠們不代表全世界。

      至於疲態,我覺得是可以做的新嘢越嚟越少,好好地一個罷工本來是展現合理非的機會結果又如巷慘片式爛尾收場,除非是繼續提升暴力程度吧?另外據聞好多都take咗嘢上陣的,就算仗著自己後生,你又可以take多幾多次保持亢奮?

      刪除
    3. 深黃本身就置身回音壁中,我地走進佢地既回音壁自然亦體會不到任何逆轉,但牠們不代表全世界。
      ===
      看見摩兄這句, 便想起某位遠在台灣的 blogger 言論如下:

        當公務員、醫療界、教育界、商界、宗教界、法律界、民航界、福利界……都在反對政府,唯獨只有黑社會在撐政府,這到底是一個甚麼城市?!
        我的立場很明確,這裏是我主場,不歡迎辯論,如果你不同意我的看法,請即離開,不必留言,留言必刪!

      刪除
    4. //會稽山
      //唔多覺佢哋有疲態,似乎仲狼咗。亦唔多覺民意有明顯逆轉

      建制派最最最弊的就係呢類9流評論員,根本就不明形勢,只係講一啲上頭喜愛聽的說話,簡直就係小人。

      //不會只是一味地鎮壓,更多的是強調教化。因為在政府眼中,叛亂者都是自己的子民

      你睇拉燈網就知,班有青係話「我地年輕新一代就係黃,永遠都黃」,基本上就係「天然獨」,恨共的DNA與生俱來,無得教化的。

      //我地走進佢地既回音壁自然亦體會不到任何逆轉,但牠們不代表全世界。

      但只要200萬+1 的民意授權沒有「原班人馬」出來叫停,有青就係「代表全世界」。

      //另外據聞好多都take咗嘢上陣的,就算仗著自己後生,你又可以take多幾多次保持亢奮?

      屯門站親身所見唔似。似男男女女有早熟行為多啲。 XD

      刪除
    5. //某位遠在台灣的 blogger

      都有很多人支持他呢。

      //當公務員、醫療界、教育界、商界、宗教界、法律界、民航界、福利界……都在反對政府,

      只是有部份人反正苦,也有部份人支持正苦的。

      //唯獨只有黑社會在撐政府,這到底是一個甚麼城市?!

      我不是黑社會,我支持正苦依法施政,只要是犯事的,黑衣/白衣/黑警都要追究,往後怎判是法庭的事。

      //不歡迎辯論,如果你不同意我的看法,請即離開,不必留言,留言必刪!

      引用李天命:不接受討論,只因你已無道理可講了。

      刪除
    6. 嗰條友其實開blog開始講述自己點解移民呆灣,就知其實無咩嘢好傾。

      //屯門站親身所見唔似

      網上有人話一車車運嚟既口罩,一戴咗個人會high;而且邪惡天個竇搜到大麻精油,再加上前深黃何志光話深黃圈子內好多人吸毒,所以這是我一個大膽估計。

      //但只要200萬+1 的民意授權沒有「原班人馬」出來叫停

      而家關鍵是睇正苦會否鄉願到想爭取到呢“200萬+1 的民意”逆轉,或純粹只睇有無其餘足夠反制即可。

      刪除
    7. // 你睇拉燈網就知,班有青係話「我地年輕新一代就係黃,永遠都黃」,基本上就係「天然獨」,恨共的DNA與生俱來,無得教化的。

      佢哋係咁講,但我年紀太大,仲記得2008陳巧文喺高登人人喊打嘅時代。此後每況愈下,其實或者係
      (1)雙非 - 其實係香港政府派得太多quota俾私院,用盡capacity所致。CY將配額減到0之後,衝閘嘅少數已經不成問題。但期間掀起嘅陸港矛盾,至今未休。
      (2)佔領。港府做到嘅其實有限,但如果清場後做多啲青年engagement(多方平台呢?), 或者會有marginal嘅好處。但佔領失敗打破咗2003、2012「和平示威夠人多,政府就會聽」嘅傳統,和理非失勢,勇武開始有人講。到咗今日,梁天琦「摒棄教條主義,各有各做,不割席」已成為新教條。
      (3)樓價、貧富懸殊問題。2012年如果係「嚴重」,而家只會更甚...

      刪除
    8. //而家關鍵是睇正苦會否鄉願到想爭取到呢“200萬+1 的民意”逆轉,或純粹只睇有無其餘足夠反制即可。

      數學題,我家自命熱愛數學那位有青也不敢正面抬槓:200萬的迷思。港鐵每日用咁多班車,朝六(左右)晚十二(左右)先接載到500萬日均人次.... 遊行點行法行得出200萬人來?每人跟隊離隊10次?

      好,信夠你200萬,壽終正寢之後攪的遊行集會,得返幾萬人,即係190幾萬轉咗... 其實咁夠唔夠代表不再授權呢?(有青mode當然係:人數唔重要... 係官迫民反,我哋繼續出嚟行,係要俾香港人知道XXXXXX... 係公義,係唔想再有十幾二十歲嘅斷送自己前途,俾人告暴動要坐十年.... 邊喊邊擦眼淚,下刪一萬字)

      刪除
    9. //正苦會否鄉願到想爭取到呢“200萬+1 的民意”逆轉

      拉燈仔的精神支柱就係民意無反彈,即係200萬+1 即使無出來,都無割蓆。如果只係用建制派同佢鬥人數多,反而會刺激起拉燈仔的士氣。

      //佔領失敗打破咗2003、2012「和平示威夠人多,政府就會聽」嘅傳統

      其實「示威人夠多,政府就會聽」係個美麗的誤會。從來唔係人多講嘅嘢就係啱,更何況港府對上有殺人政權。

      //港鐵每日用咁多班車,朝六(左右)晚十二(左右)先接載到500萬日均人次.... 遊行點行法行得出200萬人來?

      反正聞陣話有,又無有力反證,所以傳霉都當係真了(夠爆吖馬!)

      刪除
    10. // 其實「示威人夠多,政府就會聽」係個美麗的誤會。從來唔係人多講嘅嘢就係啱,更何況港府對上有殺人政權。

      同意。我亦都講咗2014年港府做到嘅其實有限。但呢個美麗的誤會維繫咗本港起碼20年社會安寧,點解唔可以俾啲心機maintain吓呢。呃呃氹氹又一年;人生、政治都係咁啫。

      刪除
    11. 就我自己所見, 不少傳媒報導的用詞, 訪問的對像, 以至提出的問題, 都帶着美化暴力示威, 和貶抑建制支持者的傾向. 只要傳媒繼續給暴徒灌輸他們並不孤單的思想, 無論是200萬, 還是多少人的民意逆轉, 恐怕也不會有讓大家看見的一天.

      刪除
    12. //就我自己所見, 不少傳媒報導的用詞, 訪問的對像, 以至提出的問題, 都帶着美化暴力示威, 和貶抑建制支持者的傾向

      “記你老母”之後已經得罪唔少人,昨日打傷大公報記者、爆粗鬧東方女記之後,連東方都向警方開拖... 冇嘢嘅,記者同警隊一樣,都係人,都有情緒(下刪五百字)。

      好心警隊做好啲公關啦

      Source: https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20190806/mobile/odn-20190806-0806_00176_013.html

      刪除
    13. //網上有人話一車車運嚟既口罩,一戴咗個人會high;而且邪惡天個竇搜到大麻精油,再加上前深黃何志光話深黃圈子內好多人吸毒,所以這是我一個大膽估計。

      其實我唔信有加料,最少是我認為無大規模咁做。
      不過我係藍屍文宣,我會話黑警的毒品調查科做緊野,將佢地有的毒品滲雜係啲物資站到,尤其是口罩上面,義士記得要自備GEAR,唔好用物資站啲口罩,要攪到疑神疑鬼;仲話被捕的義士會捉去驗尿,然後加料屈佢地吸毒。

      //要保護自己

      經過昨天一役,我會係背包放支水(平時都有,不過係半滿),預多條毛巾,誤食催淚煙都有得自救。
      鞋一定要係跑鞋,現場唔對路就要識閃,唔好去睇熱鬧。
      正所謂「官府在遠,拳頭在近」,君子不立危牆之下(笑)!
      屋企就預備多幾條毛巾,唔好彩樓下係戰場,都可以有濕毛巾可以用。

      另外,真人真事,昨天提早放工(被罷工),有個女同事返到屋企樓下無拿拿俾黑衣人圍,好彩樓下個保安醒目拿拿聲拉佢入大廈,點解被圍唔知,可能真係要三五成群保護自己。

      刪除
    14. 如果有情緒就是公器私用的理由,你也會覺得記者是因果報應嗎?怨怨相報,直至對方化為灰燼,就是大家追求的理想嗎?

      公關是我最近其中一樣最討厭的東西,為什麼明是屎,要包裝成㗎喱?為什麼明明是㗎喱,偏偏要恐嚇所有人這是屎?

      刪除
  12. 真係越嚟越唔想留喺香港。唔明點解黃C有青永遠可以聲大大,而家連保持中立,保持沉默都係錯,要俾佢哋標籤。
    佢哋鍾意去邊度遊行, 圍邊間差館都得,話佢哋唔啱,反而俾一堆人問:“佢哋破壞咗啲咩?幾塊玻璃?點解只係睇到肢體暴力,睇唔到政權暴力?...你反對暴力,咁有乜方法可以解決問題?無建設性提議就唔好指指點點....”
    真係有理說不清,好無奈!

    回覆刪除
    回覆
    1. //你反對暴力,咁有乜方法可以解決問題?

      你可以革命,推翻呢個政府。咁你嘅暴力對象就係政府官員同埋治安當局(黑警),但明顯現時的暴力程度未去到殺死黑警發官員的程度,所以暫時係睇唔到有青們有搞革命的決心。

      但如果,暴力係施在普通市民上,市民就係雞蛋,有青就係高牆,咁個目的又係乜嘢呢?

      //真係有理說不清,好無奈!

      唔會有理說不清架喎!你說不清,即是你功力未夠,有待學習改進。

      刪除
    2. 罷工、不合作運動完全冇諗過有一D基本社會服務都會受到嚴重影響,亂咁剪紅綠control線都係。
      成日話自已唔暴力,但做野不顧後果,唔經大腦;得出O黎影響可能比黃背心更嚴重。


      婆娘

      刪除
    3. //亂咁剪紅綠control線

      黃C:無咗交通燈都無意外發生,咁即係話盞交通燈無需要存在喇!

      刪除
    4. //無咗交通燈都無意外發生,咁即係話盞交通燈無需要存在喇!//
      搞咗咁耐政府都唔肯跪低,咁即係你班契弟唔需要存在喇!
      好玩。 XD XD

      刪除
    5. //咁即係你班契弟唔需要存在喇!

      行動升級就是用來刷存在感!

      刪除
  13. 共產黨好恐佈, 香港人聽到呢三個字乜理性都飛走晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 共產黨好恐怖我知
      但佢地比共產黨更恐怖
      (上一篇打錯字)

      刪除
    2. //佢地比共產黨更恐怖

      尋晚陶藝才子《光明頂》猛咁幫班有青擦白,話佢地唔係真係想巷蜀/革命/奪取政權嘅。

      刪除
    3. 陶才子深得英國人的虛偽,也是典型的殖民地時代的狗腿子,在國人面前就就自覺高人一等,徒具才子之名。

      刪除
    4. // To2019年8月6日 下午3:30

      共產黨好恐怖我知
      但佢地比共產黨更恐怖//

      呢個係你既睇法, 200萬+1 個香港人唔認為

      唯有拖落去

      //徒具才子之名。//

      陶才子既才就在於擦英鬼鞋

      刪除
    5. 反送中嘅核心思想係反中,反中到2047就剩返blog 主所講的選項

      婆娘

      刪除
    6. //反中到2047就剩返blog 主所講的選項

      所以拉燈仔話今次輸咗以後都無機會(其實就係食住200萬+1人個勢囉)。

      刪除
    7. //話佢地唔係真係想巷蜀/革命/奪取政權嘅。//
      嗯。純破壞! XD XD

      刪除
  14. 點解北角有人出嚟打黑衣人?可能係太多遊行示威,冇人幫襯佢哋嘅雞竇,大檔,烟檔,冇人交保護費。佢哋等於被迫罷工,一於出嚟抦你鹵味。
    香港點解咁多深黃,淺黃,原來呢個爐邊朋友會,個個都被迫有一大隊豬隊友 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛好是福建人第二代,不住北角,但是我公司在炮台山附近,。好多群組已經塞爆今天將會有大規模暴力活動的消息。不曉得是真是假。
      附近好多鋪頭都已經關門了,我本人也要提早收工了。

      刪除
    2. 北角的名譽顧問蔡菜子去咗邊?

      刪除
  15. 我響fb 打咗下面段字,唔個點解竟然會有淺黃俾like...

    發現支持罷工笑香港人鍾意返工嘅人,其實大多都係冇業、放緊暑假或者自由業(自雇/冇特定時間地點返工) 嘅人。

    香港人唔係鍾意返工,只係有個commitment同obligation 去做,而且係傾向於法制框架之內爭取自己應得嘅回報。

    其實每個人都應該有權有自由去自己要去嘅地方做自己要做嘅事,咁鍾意爭取自由嘅自由hi,可唔可以幫我爭取返我應得嘅出入自由? Thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘗試解釋一下

      師兄寫咁多字(笑), 黃色人無心機睇

      立一立見到"爭取自由"幾粒字就當你係自己友

      刪除
    2. 出入自由hi嘅自由?我都想要。

      刪除
    3. //唔個點解竟然會有淺黃俾like...

      也可能是 eric 的 FB 頭像夠吸引 XD

      刪除
    4. 我想到的是, 如果有需要與黃C論政的話, 多採用支持抗爭/民主/自由之類的字眼吧.

      刪除
    5. //如果有需要與黃C論政的話

      最好唔好做埋啲咁嘅傻事。

      刪除
    6. //最好唔好做埋啲咁嘅傻事。

      千祈唔好,除非想同對方絕交或俾人打。

      刪除
    7. 尋晚我在自己FB 「開心share」 我行咗成個幾鐘返屋企, 深黃前同事K老奉咁以黃C腔向我「道歉」:「辛苦了!代為說一聲抱歉!」

      我即時D9佢, 話「祇有恐怖份子才會以平民來做籌碼」, 啲乜鬼「咁鐘意返工, 點解唔返公司訓」呢啲係極之涼薄,難聽過粗口的無賴語言.

      刪除
    8. 對唔住就用行動改正,而不只掛在嘴邊!

      刪除
    9. 其實佢地係丁蟹

      刪除
    10. 平時佢啲黃C嘢我已經無comment 當睇唔到, 今次佢主動撩我, 無理由放過佢.

      刪除
  16. 琴日我提早了1.5小時返工,順利,成日都無心情工作,反正我不是很重要
    收工時,得知荃灣執城,屯公塞埋下路,我本來要在公司留宵
    幸有一非當天上班同事渣車回來接文員,行三號幹線出去

    而我某些親戚剛好帶仔女避走加拿大
    非常唔開心的時,估唔到香港都有今日


    最唔開心既係,D PK 仆爆車,我寧願行路,都唔會渣車出街

    回覆刪除
    回覆
    1. //最唔開心既係,D PK 仆爆車,我寧願行路,都唔會渣車出街

      They have nothing to lose.

      刪除
    2. //最唔開心既係,D PK 仆爆車,我寧願行路,都唔會渣車出街

      扑爆車? 千金之子坐不垂堂,百金之子不騎衡,冇人叫你撩班有青。

      //「咁鐘意返工, 點解唔返公司訓」
      你唔滿意政府,仲乜要搞自己老闆?


      刪除
    3. //你唔滿意政府,仲乜要搞自己老闆?

      因為恐佈份子都是以平民作籌碼要脅政府的。

      刪除
  17. 今日諗起蝙蝠俠三部曲,驚覺呢三部曲,特別係第二部同第三部,實在太警世,甚至到達預知未來級。

    第二部係講小丑搞亂葛咸城,小丑能夠成為經典,係因為佢搞咁多野並唔係為私利,而係單純地為咗製造混亂,為咗揭露人性自私同邪惡嘅一面。
    葛咸城個檢察官就係被小丑燒傷半邊面而由正義化身黑化成濫用私刑嘅雙面人,結尾小丑仲成功以死令到蝙蝠俠成為葛咸城頭號通緝犯。
    傷港6-7月就係被一班小丑搞到是非不分黑白癲倒,淨係呢樣野已經好L警世。

    踏入8月份,就轉入第三部曲,今日見到拉登仔開記招,完完全全令我諗起Bane 響市政大廳前嘅演說。多得侵侵上任時份講稿有抄Bane 嘅演說,令呢一幕成為我心目中嘅另一經典。

    回覆刪除
  18. 估唔到激進泛民借工會封完機場後, 阿爺立即用航空安全下重手反擊國泰
    隨時一班國泰機都唔放入內地境, 甚至技術上起飛離開香港都唔俾(香港起飛幾分鐘就入阿爺領空)
    似乎所有香港航行人低估了阿爺的手段

    回覆刪除
    回覆
    1. //阿爺立即用航空安全下重手反擊國泰

      但個理由都唔係講唔通... 機師反中, 容乜易來個911...

      //似乎所有香港航行人低估了阿爺的手段

      又係譚仔出場的時間了.

      刪除
    2. 譚仔表示: 百式孔布, 正字打鴨

      國泰以為出份標準聲明招呼阿爺, 依家先知阿爺同你玩真
      CX唔交人頭交到滿意, 你全部機唔駛離地, 但你真敢交, 領導層出唔到公司門口
      真係絕


      刪除
    3. //CX唔交人頭交到滿意

      其他航空公司一樣震過貓王吧?

      話說 FB 有個專頁叫「花旗空姐血淚史」, 都係深黃來的, 唔知會唔會被「正打打鴨」。

      刪除
    4. 所以E+機場好亂,係時候 show hand!

      刪除
    5. 「引蛇出洞」,是時候收網了。好!

      陳凱文:[埋單]

      刪除
    6. 有人話呢個係打壓問題,其實都係安全問題。馬航MH370 就懷疑係機師情緒問題,蓄意墮機。國泰暴動機師可以話: I GO DOWN, YOU GO DOWN WITH ME。攬炒。

      刪除
    7. 朝早七點半既施長老居然同文少一樣
      https://www.am730.com.hk/columnist/C%E8%A7%80%E9%BB%9E%3A%20%E6%96%BD%E6%B0%B8%E9%9D%92

      兩個熟黨性都不約而同講引蛇出洞,阿爺把刀恐怕都磨得差唔多.....

      刪除
    8. //「引蛇出洞」,是時候收網了。好!

      拉燈仔仲陶醉在「支爆 is coming to town」的美夢當中...

      //我相信,當日參與大遊行的民眾之中,會有相當一部分覺得運動目的已經達到,鬥爭應該告一段落。他們並不希望鬥爭無了期地持續下去,弄到社會癱瘓。因為這並不符合大多數香港人的利益。

      最好的證明方法, 就係聞陣叫返當日出嚟遊行的200萬人出來再行多次, 以證明有青的義舉是有民意授權的.

      //我們這一代年輕人,在意見領袖的培育下,很容易低估了世界的複雜性與殘酷性。令年輕人以為只要是為了公義,就應該全力以赴,而且最終一定可以眾志成城;但在現實世界,能起作用的卻是實力地位。公義與成功之間並沒有必然關係。

      都是怪獸嘉獎惹的禍, 成班有青以政黃C傷民只怕是讀壞了書, 以為這個世界真的是正邪二分, 邪不能勝正的.

      刪除
  19. //「花旗空姐血淚史」

    又係呢啲「有外國國籍所以要走到更前」

    其實呢位女士有無諗過踏出傷港之後,蝗國做得絕啲取消佢個「中國籍」,咁佢係可以安心上路一世做佢嘅花旗人?

    九七果陣有啲印巴籍人士因為無法加入蝗籍,因為怕佢地變無國籍人士,先俾佢地真英籍佢地。

    咁既然掃左你出香港都有美帝接收(如果係美國出世,可能本身係無中國籍),都不存在無國籍問題呢件事,你以為蝗國做唔出?

    就算係米帝果班成日講人道主義咁鬼虛偽,班米籍有青加入左ISIS想返米國都唔俾啦⋯⋯重取消左佢地國籍。話明你恐怖份子,要取消你國籍咪取消囉⋯⋯話之你係「孩子」定阿嬋,駛同你客氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. //又係呢啲「有外國國籍所以要走到更前」

      同何CC一樣. 港豬可能真係真心buy 那些自己有後路可以躲在安全的地方而又推其他人出去死的人(可能呢啲「叻仔叻女」先係傷民的核心價值).

      //咁既然掃左你出香港都有美帝接收(如果係美國出世,可能本身係無中國籍),都不存在無國籍問題呢件事,你以為蝗國做唔出?

      其實我都不太贊成一個人可以擁有多重國藉.

      刪除