2019年8月17日 星期六

克仔的五十道色戒

(幕開)
(某住宅的睡房內,一名男子全身赤裸躺在床上,雙手被手銬鎖在床頭。)
(一名裸女坐在床沼,右手捉着男子硬繃繃的棒子,上下來回按摩。)
男子:(痛苦地)喔~~~喔~~~
女子:(憤怒地)克仔,你招唔招!
克仔:(有氣無力地呻吟了幾吓)呀~~~呀~~~我...我...
女子:(憤怒地)聽唔到呀!大聲啲!
克仔:(哎緊牙關)我...根本無嘢好招!
女子:(憤怒地)再大聲啲!
克仔:(怒吼)我...根本無嘢好招!
(女子加快了手上的速度。)
女子:(憤怒地)克仔,你竟然咁口硬?咁你繼續叫喇!
(克仔滿頭大汗,已去到臨界點。)
(女子見克仔開始抽搐起來,便馬上用力揑住他捧子中央。)
(克仔槍管被制,火力反噬,痛苦不堪。)
克仔:(痛苦地)喔~~~喔~~~
女子:(憤怒地)克仔!繼續叫喇!
(克仔典床典蓆。)
(克仔掙扎了數分鐘,子彈終於退回槍膛,紋在棍上的三個字,也隨着血管收縮,模糊的縮作一團,再也看不清楚。)
女子:(吐了一口唾沫)呸!你地班黑警,正一黑社會!竟然派臥底抓了我們組織的核心成員。克仔,你講唔講,你地仲有幾多臥底?
(克仔將頭轉往右手邊,一口咬住被角。)
女子:(憤怒地)克仔,你再唔講。我又來架喇!
(女子又用手捉住克仔的棒棒,開始有所動作。)
克仔:(放開被角)BB,我講過...我根本無嘢好招!(唱)
「夜風凜凜獨回望舊事前塵 是以往的我充滿怒憤
 誣告與指責積壓著滿肚氣不憤
 對謠言反應甚為著緊
 受了教訓 得了書經的指引
 現已看得透 不再自困
 但覺有分數 不再像以往那麼笨 抹淚痕輕快笑著行
 冥冥中都早註定你富或貧
 是錯永不對真永是真
 任你怎說 安守我本分 始終相信沈默是金
 是非有公理 慎言莫冒犯別人
 遇上冷風雨休太認真 自信滿心裏
 休理會諷刺與質問
 笑罵由人 灑脫地做人」

(克仔又再咬住被角。)
女子:(憤怒地)克仔,你仲係度扮哂嘢!收皮喇你!
克仔:(柔和地)BB,黃台之瓜,何堪再摘!你再咁樣虐待我枝警棍,我遲早收自己皮。唉,BB,你可不要讓今天的激情,成為明天的遺憾!
女子:(猶豫地)但...但...我咁對你,都係因為黑警有臥底混咗入我地組織,搞到我地成為驚弓之鳥!克仔,依家你就係我地組織唯一的線索,我點都要你招供架嘞!即使你以後再抬不起頭做人都係咁話!(唱)
「我有毅力和自信,重未想過靠你,
 我要去闖天地,為了一口氣。
 要創大業成大器,重未想過靠你,
 那怕創傷倒地,力向前衝,小鳥高飛!
 人人曾替我擔心,謠言滿天飛!
 那怕命運,落泊受挫,我何嘗傷悲?
 想起你嘅說話,自問心裡佩服你,
 一早睇見那危機!
 可惜我冇悔恨,重未想過放棄。
 日後若遇到我,你見到我重係笑咪咪。」

(女子又準備動手。)
克仔:(大驚)BB,且慢!其...其實我都好明白你地班義士嘅理念,否則我都唔會俾你幫我紋身喇!
女子:(大喜)係?黑仔?咁你係咪即係肯爆班臥底嘅大鑊?
克仔:(眼仔碌碌)BB,我都話我無料可爆咯!(深情地)BB,其實我擔心嘅係你。當年我都好似你咁,有迷失過嘅時候,好在我搵到依家呢份工,才令人生會得更精彩。所以,你嘅想法,我完全係理解嘅!(唱)
「沉睡百年的海港裡
 盡變失落與悲傷
 無盡少年已失美夢
 像我一樣夢已空
 身邊的一切
 已腐化不懂得真諦
 明日我怕似去無從
 不想再跌低
 疑惑盡破滅
 毋用再討厭俗世事
 若你擔心今天一切
 可否他朝改變後再提
 其實你心底
 毋用再假設萬個例
 留待這陰影消失以後
 聲音之中不需轉低
 明日有誰可早知道
 難道未來是惡夢
 命裡安排已早註定
 沒法安靜沒法醒
 今天的一切
 已盡去不想多估計
 明日我怕似去無從
 將一切放低」

女子:(打了個冷顫)克仔...你...你...
克仔:(繼續柔情地)BB,非法禁錮、圍毆,呢啲係黑社會行為!你係咪要繼續犯法呢?如果被拉去坐監,重判25年,就唔能夠再同我聯絡喇!到時返出來都唔知咩世界!你諗吓?25年前,乜G都無,就連亙聯網都未普及呀!
女子:(有些動搖)但係...但係,我地都有歃血為盟,不篤灰不割蓆,齊上齊落架喎!點可以話退出,做二五女呢?
克仔:(再落嘴頭)BB,你再諗下,每一次被驅趕的時候,你身邊的戰友,佢地係咪都係大難臨頭各自飛?所謂「兄弟爬山,各有各做」,其實即係「青蛙過河,各有各蹬」...亦即係話你係可以被遺棄嘅!你更加唔使旨意班喪屍會保護你!佢地只係識嘆冷氣同追尾班車架咋!清醒吓喇BB!
女子:(開始猶豫)克...克仔...你呢番話係咪真架?你真係唔怪我?仲咁為我着想?(唱)
「曾遇挫折失敗 旁人不理我呼嗌
 全因你某天舒我愁懷
 我已 深深了解
 但你忘情將愛活埋
 何解不理這心態
 還請緊記車廂中擁吻
 I will love you till I die」

克仔:(忍住笑)係咯,BB,你要臨崖勒馬,重新做人呀。隔離嘅人係唔會記得你,但當我訓在你身邊時,我一定會記得你。
女子:(大受感動)克仔!
(女子投入克仔懷中,激烈地熱吻起來。)
(唇分。)
(克仔的警棍又漲了起來,清楚地顯示出紋上的三個字。)
克仔:(以最深情的口吻)BB,我好欣賞你剛才嗰刻嘅靜默同思索,你依家將鏡頭 pan 向右手邊個床頭櫃,就會見到我對孖葉嘅鎖匙。BB,靠哂你喇!
(女子迷迷糊糊地聽命,拿鑰匙為克仔解開了束縛。)
(克仔忽然一個鯉魚打挺,反過身來將女子壓在胯下。)
(女子掙扎了幾下,不果。)
女子:(大驚)克仔,你做乜嘢!你呃人!
克仔:(淫笑了幾聲)BB,你放心,我唔係要拉你!咳咳,黃台之瓜,何堪再摘;你搞咗我咁耐,我再唔發洩就遲咗會谷壞。(怒吼)來!嚐嚐我的春袋彈!(唱)
「不必解釋 不是調查
 隔膜令人 難以聽下
 即使講的都是實情
 也像假
 甚麼可醫治我心病
 甚麼使心靈漸瘦削
 將一切追憶各樣
 來將昨日拼命延長
 是怎速成這心病
 甚麼使感情漸變相
 不可救藥 誰都一樣
 唯獨你令我脆弱」

(克仔就將春袋彈近距離射在女子的瞼上。)
女子:(慘叫)哇,我乜都睇唔到呀!
(幕下)
***
伸延閱讀:
終極無間
【逃犯條例】深水埗警員以「話劇式」聲調嗌咪 勸告示威者變對罵(HK01 2019-08-15)





(圖片來源:HK01:【逃犯條例】李嘉誠中英聲明全文:年輕人給政府的聲音震耳欲聾, retrieved on 16 Aug 2019)

39 則留言:

  1. 點解無深水埗果條片嘅?

    回覆刪除
  2. 關於警察,陳怡出咗片:
    https://m.youtube.com/watch?v=OW5auMhWGC0
    主要講警察何等淫。然後話佢自己主觀覺得今日係好心凉喎!
    好仔唔當差果啲思想咁。三萬人嘅組織,多渣男又有幾奇?

    回覆刪除
    回覆
    1. //關於警察,陳怡出咗片:
      https://m.youtube.com/watch?v=OW5auMhWGC0

      白雪公主��

      Momo

      刪除
    2. 車, 某職業有賤男, 不等於賤男都走去做呢個職業...

      又,怡妹走去「打拳」?

      刪除
  3. 春袋彈射出之後,女生伸手摸一下自己右邊的眼睛,數隻手指隨之離開眼睛少許,她的雙目頓時瞪出,驚惶失色地喊叫:「你的春袋彈射到我的眼睛流白漿呀!快點兒打999叫白車啦!」

    嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 疑惑盡破滅 毋用再討厭俗世事 若你擔心今天一切 可否他朝改變後再提 其實你心底 無用再假設萬個例 留待這陰影消失以後 聲音之中不需要轉低 

    呢幾句好啱講比佢哋老師聽,叫老師吾好再搞佢哋,就嚟連小學都搞。
    正面啲,香港先進步。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 我係揀過歌詞才選曲的! 係咪好正呢? XD

      刪除
    2. 改了這個名稱配合返魔術師主題
      魔術師揀的歌好正,介紹小雪首歌好聽,鮑翠媚恨有幾多種聽返真係好好聽



      刪除
    3. 哈哈, 多謝讀賞! 我都好鍾意小雪呢個version,當年仲為咗呢隻歌去補購CD添!

      刪除
    4. //迷途

      頂,呢隻歌係1986年,當時我作為一個柒少完全唔知佢想表達啲乜。而家聽返當然明晒,但以當年我城的經濟環境,其實頗為「為賦新詞強說愁」;但卻完全切合30年後的情況...

      當年短短三四年的band sound時代的確走於時代之前,當然以我城人士之德性,之後的卡拉OK熱潮將band sound對樂壇的正面衝擊完全清零,事後孔明也是可預見的事...

      //疑惑盡破滅 毋用再討厭俗世事 若你擔心今天一切 可否他朝改變後再提 其實你心底 無用再假設萬個例 留待這陰影消失以後 聲音之中不需要轉低 //

      頭段係細佬唱,中間呢段係阿哥唱,作為對頭段的「勸喻」。細細個睇歌詞,就算無人生經驗頭段都字面上睇得明,但中段真係一頭霧水。

      其實就係你憑空諗出嚟既東西,現實是否存在或將來是否會發生,是要靠你實際生活體驗出來的;而「生活」就是一步一腳印的實幹成長,況且「Growth can almost solve any problem」,很多所謂擔憂在自己足夠強大後根本就不是事。「無差別破壞」卻不是生活,不能帶來成長,更不能驗證任何事!

      其實梁姓IT型男在機場一番話都有講類似概念...

      另外馬鞍山警署的黑警DJ原來有近鏡片段!唔知克警君知唔知係官方流出呢?

      馬鞍山黑警DJ

      刪除
    5. 摩連奴係警方官方Facebook 放左條片:
      激光中深情對話

      我想埋睇深水埗果條片,有冇得點唱?

      刪除
    6. 未看片以為警察跟稿讀,好叻。

      摩連奴和b請問怎樣將名字整成你們那樣?

      刪除
    7. //當年短短三四年的band sound時代的確走於時代之前

      傷民成日都係自作孽, 出咗問題就以各種藉口將自己的自私行為正當化(最簡單的就是我成日非議的「劏房提供者」). 某程度上有青的憤怒是其來有自, 但他們的手段目的和意識論述卻又走了去另一個極端而已.

      //當然以我城人士之德性,之後的卡拉OK熱潮將band sound對樂壇的正面衝擊完全清零,事後孔明也是可預見的事...

      當年的 band sound 有商業價值, 可入屋, 題材也多元化, 可以流傳數十年; 依家的樂隊文化卻是地下化, 粗口歌等等, 變哂憤世嫉俗的一群, 真係俱往矣.

      //你憑空諗出嚟既東西,現實是否存在或將來是否會發生,是要靠你實際生活體驗出來的

      「反送中」

      //而「生活」就是一步一腳印的實幹成長,況且「Growth can almost solve any problem」,很多所謂擔憂在自己足夠強大後根本就不是事。

      其實就係班有青(及中剷、銀髮、媽媽、社工、教C等)明知自己不可能夠「強大」,所以才出來支持反反反(也不知道是反什麼?修例定係要推翻巷共攻權, 即是巷蜀?)吧.

      //馬鞍山黑警DJ
      //激光中深情對話

      兩條片都是官方頻道. 見伸延閱讀.

      //我想埋睇深水埗果條片,有冇得點唱?

      官方無出又點樣點唱呢?

      //請問怎樣將名字整成你們那樣?

      「以這個身分回覆:名稱/網址」

      刪除
    8. 「以這個身分回覆:名稱/網址」

      試先下

      刪除
    9. //兩條片都是官方頻道. 見伸延閱讀.

      Typo: 兩條片都是「來自」官方頻道. 見伸延閱讀.

      //試先下

      恭喜,成功了.

      刪除
    10. //其實就係班有青(及中剷、銀髮、媽媽、社工、教C等)......
      好多係針唔拮到肉唔知痛既人出來反。好似老師社工等,工作唔涉及大陸,遊客少左又唔關佢地事,影響既都係人地既生計啫。

      有個黃C朋友既公司發了聲明支持一國兩制,佢話老細不代表佢咁話。(老細撐中共喎,仲收紅色企業既人工?仲唔快D辭職!良知去左邊呀!)
      所以話,成班人都係得個講字,影響人地就要人地唔好貪眼前飼料,佢地自己就大晒(提都唔提自己咪又係要飼料),全世界最偉大係佢地架喇!

      (P.S.試下新名用唔用到)

      A c9

      刪除
    11. //工作唔涉及大陸

      愚落圈班偽人、幕後應該係最要靠蝗國, 但奇怪反蝗的也不在少數.

      //成班人都係得個講字,影響人地就要人地唔好貪眼前飼料,佢地自己就大晒(提都唔提自己咪又係要飼料),全世界最偉大係佢地架喇!

      到時咪又要正苦執屎囉! 自己底褲阿媽洗,這是常識吧!

      刪除
  5. 理大學生會禁錮副校實錄

    逆權運動目的是剝削他人的言論自由?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不嬲都有講, 如果被有青奪權, 就真係無言論自由了.

      刪除
    2. 但係佢哋來勢洶洶

      刪除
    3. 一開始就是知佢地係黃慧冰(衛兵),同比當年紅衛冇分別,只有更過分,要話事,一定要嬴。

      唔輸得的成因係怪獸家長及教改的多元智能(多餘智「能」),一人要有一個第一,將 「學校=社會縮影」 的功能無效化,結果慧冰們無法接受失敗,怪獸嘉奬只有繼續支持,包括上街示威

      刪除
    4. 今次運動除了老師有責任外,父母都有一定程度的責任。

      魔術師這裏學到睇到很多東西,發覺這裏與其他網站相比女性名稱聚集多,讓女性不只局限入得廚房。

      給全港老師的信

      慶幸還能找到作為母親的知音人,希望母親們救救邊緣孩子們扭正返正確的思想知道什麼是壞事而不要做。

      刪除
    5. //要話事,一定要嬴。

      這和西方教育理念, 不可令孩子有挫敗感是一脈相承的.

      奇怪的是「我們已經無嘢好輸」同埋「輸呢次,就等於輸一世,香港就無架喇」呢兩句可以同時出現在拉燈網。其實無嘢可以輸,那麼輸了也沒有損失,那就是不一定要贏喇! 前句與後句豈非是自相矛盾? 孩子們的心理,可真難捉摸啊!

      //將 「學校=社會縮影」 的功能無效化,結果慧冰們無法接受失敗

      那些什麼將「社會有責任給年青人上流機會」變成是「年青人無法上流是政府的錯」,就跟「回應訴求=答應訴求」一樣可惡,都是偷換概念的語言偽術, 奈何太多人buy,廢話也當真理。

      //給全港老師的信

      我見到頭幾個回應已經唔想睇。大把人駁斥 Hazel,但都說不出所以然來:

      Hazel Kong 究竟年青人冒險走出來嘅原因係咩?

      好簡單,就以媽媽角度看,老公學似老鼠安咁偷食,返嚟話「究竟我咁冒險走出去搵小三嘅原因係咩?」,「你估我唔怕惹性病咩?」,於是又撻出一堆「性生活不協調」、「小三年輕貌美,溫柔體貼,熱情如火」等等的「理由」,就算老婆「明白和理解」老公偷食「背後的原因」,那又是否等於「偷食是無可奈何的選擇」,「不得不如此」呢?

      如果各位人妻、媽媽可以答到呢個問題,那就等於可以抽離地看你的「孩子」與及一眾有青的行徑了。

      刪除
  6. 香港收得皮了,阿爺今日話俾深圳行一國兩制

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚篇稿已經起好, 如無意外,下一篇寫.

      國務院支持深圳建設先行示範區 更新:2019/08/18 21:31

      國務院支持深圳建設中國特色社會主義先行示範區,有利實施粵港澳大灣區戰略,及豐富一國兩制發展,措施包括港澳居民可享有市民待遇。

      國務院周日下午發表文件,指深圳經濟特區作為國家改革開放的重要窗口,在各項事業取得顯著成績,建設中國特色社會主義示範區有利推動改革開放,實施粵港澳大灣區戰略,及豐富一國兩制發展。


      文件並在經濟、社會、民生等提出一共十九項要求,目標是到二零二五年,深圳經濟實力和發展躋身全球城市前列,成為現代化國際化創新城市。


      到二零三五年,深圳高質量發展成為全國典範,城市綜合經濟競爭力世界領先,建成具有全球影響力的創新、創業、創意之都,成為中國建設社會主義現代化強國的城市範例。


      在大灣區建設方面,文件指要不斷提升對港澳開放水平,加快建設深港科技創新合作區,探索協同開發模式,要推進在深圳工作和生活的港澳居民,在民生方面享有「市民待遇」。


      國務院又提及要全面提升民主法治建設水平,擴大人民有序政治參與,完善人大會議制度,加強法治政府建設,完善重大行政決策程序制度,提升政府依法行政能力,亦講到要優化政府管理和服務,健全政企溝通機制,打造法治化營商環境,加強社會信用體系建設。


      運用大數據、人工智能等技術,在深圳率先構建統一的社會信用平台,支持建設粵港澳大灣區大數據中心,加強基層治理,改革創新群體、組織。

      文件最後提到深圳要落實主體責任,繼續解放思想,在新時代走在前面,當新征程的尖兵。

      刪除
    2. 香港養唔熟,惟有自己搞
      深圳終於等到機會了.

      腦洞大開一下先
      而家有青成日希望聯美抗中.
      但會唔會有一日中美傾掂數,唔再需要香港呢?
      正如同盟/帝國/費沙既關係.
      (雖然我已經覺得香港已經唔似費沙,似被帝國佔領左既同盟多D)

      //在大灣區建設方面,文件指要不斷提升對港澳開放水平,加快建設深港科技創新合作區,探索協同開發模式,要推進在深圳工作和生活的港澳居民,在民生方面享有「市民待遇」。 //

      準備2047年將香港併入深圳?

      刪除
    3. //香港養唔熟,惟有自己搞
      //準備2047年將香港併入深圳?

      「留進逃」中的「進」,裡面可以有「軟性革命」,即係好似李加坡咁,搞衰自己,令到自己被主櫂國趕出場而獨立;看來巷蜀未必成功,但卻搞衰自己,是個失敗例子呢。

      //似被帝國佔領左既同盟多D

      我城就是故事結局的海尼森囉。

      刪除
    4. //深圳行一國兩制

      會否對香港來說是好事,釋除班細路2047後取消一國兩制疑慮。

      刪除
    5. //準備2047年將香港併入深圳

      到時深圳可能反對。
      點解香港羨慕台灣獨立,台灣個款好落後,因為想舒服放慢地生活?

      刪除
    6. 你哋d名我睇唔明,但係唔知點解好好笑!發生咩事? XD XD

      刪除
    7. //想舒服放慢地生活

      我城生活壓力好大嘛.

      //你哋d名我睇唔明,但係唔知點解好好笑!發生咩事? XD XD

      我真係暈. 90幾個匿名我就睇到頭暈啫, 人地加個網名咪得囉!

      刪除
    8. 》我城就係故事結局的海尼森

      唉~田中芳樹竟然預見香港的結局⋯⋯
      其實知唔知佢有冇參考邊度,寫出海尼森的結局?

      另外,魔兄的對有青們上街,以搵小三作對比,真係絕!

      刪除
    9. //田中芳樹竟然預見香港的結局⋯⋯

      《銀河英雄傳說》的預示性,伸有連列肯普係藍C終亂辦負責人;羅嚴塔爾空降做特首;當然唔少得有青(尤里安)率眾強攻帝國旗艦,己方傷亡慘重,把有老(梅爾卡茲)和有中(先寇布)都犧牲掉。

      刪除
  7. 併到入深圳其實唔係壞事,因為港府太廢,做野又綁手綁腳。

    最弊係可能等你自然死亡,你諗下有幾多反骨仔係度?果啲冇得return home.

    最有可能係歸順嘅人自己上去囉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我有層「祖屋」,都算係深圳(寶安)原居民 XD

      刪除
    2. 都真係要諗下有無辦法深圳買樓了....但而家咁貴,又無大陸收入....

      刪除